Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // Vraagje over besmetting met krentenbaard pff..

Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 2132 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-10-2011 00:07.

1. Vraagje over besmetting met krentenbaard pff..

Afbeelding van Caitlynn23
    Dit onderwerp is gestart door Caitlynn23
    12-10-2011, 17:14

Dames,

Op mijn werk heeft een meisje een krentenbaard (zo noemt ze het zelf althans, maar het kan naar mijn inziens ook een koortslip zijn... )
    Nu zat ik in met de lunch tegenover haar en ze staat er nogal bekend om dat ze regelmatig met wat comsuptie praat, ook nu voelde ik wat speters op mijn gezicht... Ik ben helemaal niet zo'n smetvrees addicted maar ik maak me een beetje zorgen omdat ik het weekend naar een wellness oord ga en als ik een krentenbaard krijg ben ik daar natuurlijk totaal niet blij mee en vraag ik me af of ik uberhaupt nog ga...
    Ik heb haar blaasjes totaal niet aangeraakt, zelf zat ze er wel soms aan en heeft ze daarna ook een keer een hand op mijn schouder gelegd maar dat is geen huid dus daar maakte ik me geen zorgen over, maar het feit dat ik wel speeksel van haar op mijn gezicht voelde ne het ongetwijfeld dan ook op mijn eten is gekomen maak ik me wat meer zorgen over...
    Hoe groot zou de kans zijndat ik nu ook een krentebaard ontwikkel? Niet zo heel groot toch... pf ik weet niet wat het is maar ik zit dit nu zo typen en denk bij mezelf doe niet zo belachelijk, die kans is harstikke klein en waar maak je je druk over maar op de een of andere manier blijf ik er toch mee zitten dus ik denk schrijf het toch eventjes!!
    Ik heb op internet gelezen dat de incubatietijd 1-3 dagen is...dus als ik het het weekend niet heb gekregen wil dit dan ook zeggen dat ik niet besmet ben...
    haha dit klinkt heel stom, maar ik hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen en hoop dat de kans natuurlijk maar heel klein is..

1. ik zou zeggen, google even..

2. Mijn dochter heeft het enkele jaren geleden ook heel erg gehad(zat zelfs op r benen,door zelfbesmetting!),de arts bevestigde ons destijds dat wij niet besmet zouden worden.Dus maak je niet teveel zorgen hoor!
    Als je weerstand goed is ,is er ZEKER niks aan de hand!

advertentie