Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // epilepsie
Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 2822 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-10-2011 11:49.
epilepsie
Hallo ik ben Anna,ik heb in januari voor het eerst een epilepsie aanval gehad sindsdien gebruik ik medicijnen.Ben daardoor al 10 kilo aangekomen en ben nog vaak moe.Ben 44 jaar en heb 3 kinderen dus mijn energie wel nodig .Heeft iemand hier misschien ervaring mee.
- heb zelf ook epilepsie en heb ook bijwerkingen. slik 3 verschillende soorten medicijnen die alle drie het reactie vermogen verminderen. En ik ben ook vaak moe.
Als je wilt weten wat de bijwerkingen van je medicijnen zijn moet je even googlen.
Niet alle bijwerkingen staan op de bijsluiter. succes - Hey Anna
Hoop dat het al wat beter met je gaat. Werk in een epileptisch centrum en heb hierdoor wel wat ervaring met epilepsie.
Werk met mensen met een ernstige verstandelijke beperking naast hun epilepsie. Ik kan het ze niet vragen maar ik zie wel vaak vermoeidheid bij de bewoners. Veel medicijnen tegen de aanvallen hebben als bijwerking dat ze versuffend werken. Ook van de aanvallen zelf kun je heel moe zijn.
Bespreek dit in ieder geval met je neuroloog misschien zijn je spiegels te hoog of is er een alternatief voor je huidige medicatie. Ik snap dat je als moeder van 3 kids veel energie nodig hebt.
Dat je aangekomen bent is natuurlijk ook heel vervelend maar zal inderdaad wel van de medicatie komen.
Sommige antiepileptica hebben dit ook als bijwerking. En ook voor dit is het belangrijk dat je dit met je neuroloog bespreekt.
Heel veel sterkte met alles
Groetjes Bets