Meepraten in het forum? Word nu lid!

Gezondheid

1. Home
  2. // forum
  3. // Gezondheid
  4. // lichaamshaar

Dit onderwerp heeft 11 reacties, is 2707 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 19-12-2011 10:51.

1. lichaamshaar

Afbeelding van Phileine08
    Dit onderwerp is gestart door Phileine08
    30-11-2011, 17:28

heeft iemand ervaring met de laserontharingsapparaten die in de winkel te koop zijn? bv. van Xhilips en Xraun
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 01-12-2011 00:36 met 1%: Reclame.

1. Voor iedereen die last heeft van rode huid bultjes en jeuk na het scheren

Als je bikinilijn hebt geschoren, heb je meestal last van rode huid, bultjes en jeuk. Ik heb sinds kort een product ontdekt die dit allemaal voorkomt, en het is handig in gebruik.je kunt dit bestellen op internet en volgende dag heb je hem al in huis. Kijk voor meer informatie op www.bikinizone.nl.
    zarah123 wijzigde dit bericht op 19-12-2011 10:52 met 0%

2. er staat smooth away op de verpakking en ik neem aan dat je via google zelf een verkoopadres kunt vinden

3. ik zal even kijken.. heb de verpakking nog maar mag hier natuurlijk niet neergezet ivm reklame..
    kun je mij je mailadres sturen? dan krijg je van mij per omgaande de gegevens.

J
    quote:
    Phileine08 schreef op 12 december 2011 @ 19:06:
    waar kun je dat padje om te ontharen nog meer  kopen dan op de MWF? 

4. Afbeelding van trijntjeblom
    trijntjeblom
    14-12-2011, 15:01

Hallo Phileine

Ik heb zelf zo'n apparaat gekocht , het werkt wel maar niet zo snel als de reclame je wil doen geloven! De cassette"s zijn ook vrij duur en je hebt er al snel meer nodig.
    Alles bij elkaar zou ik het nu niet meer kopen.Ik deed mijn aankoop na andere behandelingen.
    Ik heb in het verleden 12 keer een IPL behandeling gehad zonder dat mijn haar op mijn gezicht was verdwenen.Wel was het verminderd !
    Na een paar jaar  toch weer naar een instituut geweest om de nieuwste laser te proberen, met mijn man over gesproken ons spaargeld hiervoor te mogen gebruiken omdat ik het zo erg vond.
    Het erge is dat ik gestopt ben na 10 behandelingen en nog steeds elke dag met de pincet bezig ben, wat een teleurstelling !
    Denk nu niet dat ik een soort apenhaar op mijn gezicht heb, ik ben wel donkerharig maar niet met meer haar dan de gemiddelde vrouw, denk ik.Maar het werkt denk ik niet bij iedereen en ondanks voorlichting en vertrouwen kan je dit gebeuren.

groetjes trijntje.

5. waar kun je dat padje om te ontharen nog meer  kopen dan op de MWF? 

6. ik hoorde ooit dat als je laseren laat je een paar weken daarna niet in de zon mag?
    zou dit waar zijn?

7. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    05-12-2011, 14:40

Laseren lijkt mij ook eng. Heb er dan ook geen ervaring mee. Vraag me af of het op de lange duur schadelijk kan zijn?

8. Zal zelf nooit gaan laseren op mijn huid. Maar wie ben ik. 

9. ik heb nu toch wat gekocht bij de M.W.F..
    een soort van padje, dat je al draaiende over je benen beweegt, doet niet zeer en het haar zou veel langer wegblijven dan met scheren of ontharingscreme.

En.. ik heb het gebruikt, en vind het echt een verademing, eerste keer duurt het wel iets langer voor je je benen onthaard hebt, maar als je daardoor minder snel weer moet..

ik kreeg er ook een klein dingetje bij wat je o.a. voor je gezicht kunt gebruiken of voor de 'moeilijke hoekjes'...
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-12-2011 00:41 met 7%

10. Ook niet, maar wel erg benieuwd, ben aan een nieuw apparaat toe nl.

11. Nee, ik ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Dat epileren is geen lolletje en aan scheren komt ook geen eind...

advertentie