Gezondheid
- Home
- // forum
- // Gezondheid
- // ook in de overgang
Dit onderwerp heeft 6 reacties, is 4703 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 08:26.
ook in de overgang
hallo allemaal
ik ben 36 jaar en ben ook in de overgang .
ik heb ook de klachten ,vooral als ik een stukje ga lopen dan loopt het zweet van mij af .ik heb ook nog een handicap aan mijn heupen en daar om loot ik moeilijk .
en dan nu die er bij ,mijn spieren doen soms zo pijn .
ik herken heel veel dingen was ik lees
groeten esther
Google eens naar Novasure.quote:dahlia schreef op 05 februari 2012 @ 22:39:
Mijn oma en moeder waren 42 jaar toen de menstruatie van het een op andere moment ophield, zonder klachten waren zij in de overgang. Omdat ik altijd om me heen hoorde dat de overgang erfelijk bepaald is, ging ik ervan uit dat het bij mij op de zelfde manier zou gaan.
Nou, niets daarvan! Ik ben volgende maand 50, menstrueer nog elke maand en heb vreselijk veel klachten. (zere spieren/gewrichten, veel menstruatiepijn en heel veel bloedverlies. Bloeding is zo dun als rode wijn, dus ik moet me elk uur verschonen. [:(] )- Mijn oma en moeder waren 42 jaar toen de menstruatie van het een op andere moment ophield, zonder klachten waren zij in de overgang. Omdat ik altijd om me heen hoorde dat de overgang erfelijk bepaald is, ging ik ervan uit dat het bij mij op de zelfde manier zou gaan.
Nou, niets daarvan! Ik ben volgende maand 50, menstrueer nog elke maand en heb vreselijk veel klachten. (zere spieren/gewrichten, veel menstruatiepijn en heel veel bloedverlies. Bloeding is zo dun als rode wijn, dus ik moet me elk uur verschonen. [:(] )
Gaat niet altijd op. Mijn moeder was 50 toen mijn vader overleed en is daarna nooit meer ongesteld geweest #acuteovergangquote:Anoukk schreef op 03 november 2011 @ 23:53:
Het is erfelijk bepaald, het begin van de cyclus en het eindigen ervan. Wat dit betreft kun je naar je moeder luisteren...- Het is erfelijk bepaald, het begin van de cyclus en het eindigen ervan. Wat dit betreft kun je naar je moeder luisteren...
- wat is het toch raar verdeelt ik ben 48 jaar en heb nog nergens last van. Nog iedere maand ongesteld. Kan de klok erop gelijk zetten. Zo zie ja maar leeftijd zegt niets. Mijn moederr was ook laat.
- Join the club Esther!
Bij mij begon het op mn 39ste!De spiertjes en gewrichten worden er niet beter van helaas :((al hebben sommigen nergens last van!)