Hartekreet
Dit onderwerp heeft 17 reacties, is 3389 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-03-2012 19:13.
Altijd bedrukt geleeft en nu willen leven!
Na jaren in een relatie te hebben gezet, waarbij ik mezelf niet mocht en kon zijn heb ik besloten te gaan scheiden. Allemaal niet makkelijk want we hebben twee kinderen. Vorige week heb ik de knoop doorgehakt! Ik wil niet meer zo leven, ik wil mezelf kunnen zijn, dingen kunnen doen die ik wil zonder bang te zijn en tegengehouden te worden. Er komt een zware tijd aan, maar ik moet ervoor gaan. Om mezelf op te peppen ben ik een lijst gaan maken met dingen die ik gedaan wil hebben..
- paardrijden
- alle achtbanen in een pretpark uitproberen
- een avond stappen en dansen tot ik erbij neer val
- zwemmen met dolfijnen
- onder een waterval douchen
etc etc
Heeft iemand nog aanvullingen op mijn 'dingen die je gedaan moet hebben' lijstje?
- Dat fotograveren trekt me wel erg aan ;
maar dan in de trant van een foto als de kalender-girls??????
En wie doet er mee??????????
misschien dan in de Margriet???????
Maar het is wel mijn idee he MARGRIET??????
En dan graag met de meiden van een van de topic's????
Zal dat echt mogenlijk zijn???????'
Wie oh wie doet er aan mee??????
gr van JANITA. - - zwemmen in een subtropisch zwemparadijs en gillend van de glijbaan gaan
- in je uppie naar een concert of cabaret
- eens per week in je uppie uit eten (kan zalig zijn!) Lekker eettentjes testen
- begin een nieuwe hobby. Mozaiekjes maken?
- een instrument bespelen. Trompet of zo?
- laat je fotograferen door een goeie fotograaf (goed voor je zelfbeeld)
- rondstruinen op een vlooienmarkt en goedkope dingen kopen die je niet nodig hebt
- extra lekker koken voor jezelf alleen
- Koop een mooie poster voor aan je muur, als inspiratie voor je nieuwe leven!
Veel plezier met leven!freebird31 wijzigde dit bericht op 04-03-2012 21:31 met 0% - Nee JEANET;. ,,,Dat is dus echt niet wat ik bedoelde;;.. Maar als je het niet erg vind houd ik de rest lekker voor me hahahahaha;.......................Jammer genoeg zag ik nu pas jouw commentaar ...SORRY... En ik was toen ik denk 19 jaar of zo..............................ALLE andere meiden alles oke en laat nog eens wat van jullie horen op deze topic??????????????????????????????????? gr van JANITA....
- Ik lees nu je verhaal pas........
Ik herken heel goed wat je bedoelt, inmiddels voor mij bijna 10 jaar geleden, maar ik ben echt even van god los gegaan.
Heeft kort geduurd maar toen was het goed en kon ik weer helder nadenken.
1 tip, kijk uit dat de kinderen als je die hebt er niets van meekrijgen!
Ennuhhh dat verwerken is een onderdeel van je te do lijst. - Beste Butterfly,
Ja scheiden das heel moeilijk, je zegt dat je een lijstje hebt gemaakt!!
Het advies wat ik je mee wil geven puur uit eigen ervaring : is werk eerst je scheiding door samen met je kinderen want dat is een hele zware en moeilijke periode ook voor jou ook voor je kinderen blijf open en eerlijk praten , praat niet negatief over de vader van je kinderen in hun bijzijn het is immers hun vader!!
Maar stel je wel open voor hun gevoelens angsten en hun boosheid!!
Het is ook belangrijk dat je zelf blijft praten desnoods met een goede vriendin of psycholoog zij kunnen je hierin ook goed begeleiden.
En als je alles pas op de rit heb zowel psychishe als financiel ga dan grote dingen plannen zoals : waterval en dolfijnen etc, stappen kan altijd en een avondje naar de sauna werkt ook erg ontspannend, ik wens je succes en blijf praten !!!! Sandra - Hoi butterflykiss; hoe gaat het nu met jou?????Het is nu 1maand geleden dat je begon te schrijven , dus ;;VERTEL. gr van JANITA.
- Hey Janita Meissie toch..
Ik ben een keer bij mijn broer achterop de fiets langs de spoorrails gereden, was stukken korter dan over de weg, maar toen kwam er een trein aan en moest ik me van mijn broer knetterstevig vasthouden aan de staande mast waar een bovenleiding aan hangt.. hij stond met zijn armen weer om mij heen, ik was geloof ik 4 of 5 jaar oud.. maar de zuiging van zo'n sneltrein is zo hard, ik zou anders onder de trein gezogen worden... maar ik geloof dat dit niet echt is wat je bedoelde...
J
ps
ik ben al druk aan het strepen op mijn to do lijstje hoor.. heb inmiddels al zoveel gedaan wat ik neit voor mogelijk gehouden had.. hartstikke leuke dingen doen en zien.. maar er blijft altijd wat te wensen he? dat houd het leven spannend..
maar dit onderwerp was meer voor Butterflykiss hoor. niet voor mij,, hihi
quote:janita114 schreef op 10 november 2011 @ 23:18:
HEE;.JEANET 18 ;. Ikheb er nog 1tje voor je maar ik hoop dat ik niet geschorst word;;.ehh tja ;;. langs de spoorbaan met een trein in aan tocht ?????? jaaaaaaa kedeng, kedeng , meer zeg ik niet hoor ;;. vele gr van JAN............................OEPS.jeanet18 wijzigde dit bericht op 11-11-2011 12:28 met 16% - HEE;.JEANET 18 ;. Ikheb er nog 1tje voor je maar ik hoop dat ik niet geschorst word;;.ehh tja ;;. langs de spoorbaan met een trein in aan tocht ?????? jaaaaaaa kedeng, kedeng , meer zeg ik niet hoor ;;. vele gr van JAN............................OEPS.
- Ik zou nog wel 's een wereldreis willen maken: Macchu Picchu bezoeken, met een ballon over de piramide's en het Dal der Koningen in Egypte varen, in het spoor van Alexander de Grote van Turkije naar Egypte, Iran, Samarkand en India reizen (per auto). Met alle tijd van de wereld en voldoende financiën om me geen zorgen te hoeven maken. Dromen zijn iets heerlijks...
- JEANET18; stoute meid ,maar wel lekker hoor en zo ken ik er nog wel een paar , maar ga ik lekker niet vertellen hahahahaha; vele groetjes allen.
- Ohw.. Janita.. 's nachts naakt zwemmen.. goed idee.. kan ik op mijn lijstje schrijven.. dank voor de tip
- Butterflykiss wat is de leeftijd van je man? Je kinderen?
is inmiddels veranderd in 30?!quote:janita114 schreef op 23 oktober 2011 @ 17:58:
HENDRIKA// Wie is er 11??- Met 11 jaar kom jij geen discotheek binnen.
- HENDRIKA// Wie is er 11??
- Als je pas 11 bent heb je daar nog alle tijd voor.
- HOI BUTTERFLYKISS;;Ik vind maar dat is mijn mening; doe die dingen als je er echt KLAAR voor bent en er echt aan toe bent, eerst heb je hele andere dingen op dit moment tot een goed einde te brengen, verder wens ik je veel kracht en geluk toe oh ja ;; is NAAKT ZWEMMEN ;snachts ook heel erg leuk hoor , en het kost niets;. gr JANITA.