Meepraten in het forum? Word nu lid!

Hartekreet

1. Home
  2. // forum
  3. // Hartekreet
  4. // Wat staat er in die aangetekende brief?

Dit onderwerp heeft 3 reacties, is 2623 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-03-2012 20:01.

1. Wat staat er in die aangetekende brief?

Afbeelding van Vlinder2010
    Dit onderwerp is gestart door Vlinder2010
    09-11-2011, 15:45

Vandaag briefje ontvangen dat we morgen een aangetekende brief moeten afhalen op postagentschap. Zie aan afzender dat het van ex-vrouw van mijn man afkomstig is. Maak me helemaal gek om wat er nu weer in staat. We hebben al zoveel ellende gehad. Nu is het een aantal jaar rustig geweest en nu begint het weer opnieuw. Het zou van zijn kinderen kunnen zijn ( met wie hij geen contact heeft ) of wellicht voor een of ander wettig document. Ik weet het niet en ik maak me er helemaal gek om. Gewoon steeds weer opnieuw die inbreuk in je leven, weer vaak bezig met advocaten etc. Er is al zoveel via de rechtbank uitgevochten dat ik haast niets meer kan verzinnen wat er nu weer in staat. Gek wordt ik ervan. Lijkt wel mijn ex-vrouw ipv de zijne. Want ik maak me het drukst erom. Doemdenk en laat mijn humeur beinvloeden. Bah!
    Wie kan mij een goede tip geven zodat ik dat beter naast me neer kan leggen?

Liefs Vlinder2010

1. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    21-03-2012, 20:01

Weet je ondertussen al wat er in de brief stond? Was het iets belangrijks ivm de kinderen en heb je je voor niks zorgen gemaakt? Of was het iets vervelends?

2. goeie, verlelie! dossier aanleggen, bewijs verzamelijk van lastig gevallen worden.... hele goeie.

3. gewoon alles op het postkantoor laten liggen,niks afhalen.
    van alles wat ze naar jullie stuurt een dossier aanleggen, en als je genoeg verzameld hebt,ga je naar de rechter,dien je een klacht in.
    wij zijn jarenlang getreiterd nooit geantwoord, alles is gestopt,wel laten weten dat
    je een dossier aanlegd en jullie ermee naar de rechter gaan.je zal zien het
    houd vanzelf op.
    veel sterkte ermee
    verlelie

advertentie