Meepraten in het forum? Word nu lid!

Hartekreet

1. Home
  2. // forum
  3. // Hartekreet
  4. // waarom heb ik geen relatie

Dit onderwerp heeft 9 reacties, is 3902 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-11-2011 18:37.

1. waarom heb ik geen relatie

Afbeelding van patatjoppie
    Dit onderwerp is gestart door patatjoppie
    24-06-2011, 18:17

ik wil zo graag een relatie met een aardige vrouw,maar het zal er maar niet meer van komen .
    want ik ben al 46 jaar

1. hallo patatjejoppie
    heb je verhaal al meerdere keren gelezen dat je een relatie wil je hebt van vele vrouwen tips gehad en die dames willen weten of het goed gaat in de relatie sfeer. Stop er eerst maar eens mee om te zeggen ik ben al 46 . Als mensen aan mij vragen hoe oud bwen jij zeg ik ik ben pas 48. Haal jezelf niet naar beneden. Ik weet niet hoe je eruit ziet een vlug uiterlijk doet ook veel. Word lid van een vereniging waar zowel mannen als vrouwen lid van zijn. want als je lid word van een vereniging waar alleen mannen opzitten schiet het ook nietas op.

2. Patatje, hoe gaat het nou met je?  [star]

3. Hoe harder je je best doet, hoe moeilijker het wordt. Geef het gewoon op: zoek niet verder. Ga leuke dingen voor jezelf doen, ga naar buiten, neem een hond, ga bij een vereniging, wees actief. De kans is dan veel groter dat je spontaan iemand vindt!

4. De biologische klok tikt en tikt......

Joppie, ik begrijp je probleem. Maar 46 jaar is toch niet echt oud! Blijven proberen hoor!
    Zo ben ik ben ongerust over mijn dochter van 36 jaar. Zij is na een relatie van 12 jaar gescheiden van haar man. Dit is inmiddels meer dan 2 jaar geleden. Zij zegt geen keus te hebben gehad, en dat geloof ik wel, anders had zij het niet gedaan. De kinderwens is toen op de lange baan geschoven en nu gaat de biologische klok bij haar wel erg snel tikken.
    Haar ex-man had binnen 3 maanden weer een vriendin, maar zij heeft  wat ik wel begrijp tijd nodig gehad om alles te verwerken om een nieuwe start te kunnen maken. Ze heeft gelukkig een goede baan en  een eigen woning.  Wat dat betreft gaat het goed, maar zij voelt zich vaak heel erg alleen.  Zij heeft  kort geleden nog wel een paar dates gehad via Internet, maar zij wil zich niet halsoverkop ergens in storten om toch maar een kind te krijgen en het klikte gewoon niet.  Iedereen om haar heen is getrouwd, gaat trouwen, samenwonen of krijgt een kind. Er zijn zelfs een paar vrienden die binnen 3 maanden getrouwd zijn en meteen een kind verwachten. Ook heeft zij een vriendin die binnen 3 weken al wist dat zij de liefde van haar leven via Internet ontmoet had en heeft haar huis te koop gezet. Zij (alleenstaande moeder) gaat binnenkort verhuizen en samenwonen. Ik begrijp dat dus ook niet. Je hebt wel een kind, je kunt toch niet het risico lopen dat je op straat komt te staan! En wat weet je van elkaar in 3 weken tijd? Maar als ik de reactie van freebird lees in dit forum, is het blijkbaar wel mogelijk.

Mijn dochter wordt er wel een beetje wanhopig van, zij gaat nu heel erg twijfelen of ze misschien toch maar proberen wat voor relatie dan ook aan te gaan om maar een kind te krijgen. 
     En het is zeker zo dat naarmate je ouder wordt je kritischer wordt. Maar erg lang kan ze ook niet meer wachten. Ze zal toch wat water bij de wijn moeten doen.

quote:

patatjoppie schreef op 24 juni 2011 @ 18:17:
     ik wil zo graag een relatie met een aardige vrouw,maar het zal er maar niet meer van komen .
    want ik ben al 46 jaar

5. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    19-08-2011, 22:22

Beste patatje, hoe harder je zoekt hoe moeilijker het wordt. En krampachtig zoeken levert niet op wat je gelukkig maakt. Ontspan, ga niet zoeken, wees jezelf bij andere mensen. En dan ineens kan het je overkomen. Mij ook.

6. je krijgt waar je je op insteld. als jij gelooft nooit meer aan de vrouw te komen dan zal dat ook niet snel gebeuren. heb vertrouwen en geloof dat je iemand tegen komt. werk aan jezelf ik geloof namelijk dat als je zo denkt je toch redelijk onzeker bent. jij bent leuk jij bent goed en voor iedereen is er iemand. ga niet in de slachtoffer rol zitten van 'dit moet mij gebeuren'' ik kan er niks aan doen etc. misschien wil je het te graag. leg je focus op iets anders laat het gebeuren maar heb vertrouwen en geloof in jezelf. het nooit zomaar, ik wil een relatie maar dit lukt niet punt. hier is meestal toch een rede voor. kijk daar eens naar en zet hem op.Komt goed

gr
    eva

7. quote:
    geessien schreef op 26 juni 2011 @ 10:15:
    FREEBIRD, wat goed van je dat je alles zo mooi hebt verwoord.
    Ben heel blij dat je al 3 jaar gelukkig bent.Ik ben na 21 jaar wed.te zijn geweest ook mij liefde tegen gekomen.In dec.a.s zijn wij alweer 2 jaar getrouwd.Mij man kend mij toen ik 12 jaar,14 jaar was.En nou derde keer is scheepsrecht
    Fijne Zondag allemaal
    Dank je voor het compliment, ik hoop dat joppie er iets aan heeft! 
    En Geessien, wat fijn dat het voor jou na zo'n lange tijd ook nog weer goed kwam zeg!! super hoor! :-))
    freebird31 wijzigde dit bericht op 26-06-2011 10:19 met 6%

8. FREEBIRD, wat goed van je dat je alles zo mooi hebt verwoord.
    Ben heel blij dat je al 3 jaar gelukkig bent.Ik ben na 21 jaar wed.te zijn geweest ook mij liefde tegen gekomen.In dec.a.s zijn wij alweer 2 jaar getrouwd.Mij man kend mij toen ik 12 jaar,14 jaar was.En nou derde keer is scheepsrecht
    Fijne Zondag allemaal

9. quote:
    patatjoppie schreef op 24 juni 2011 @ 18:17:
    want ik ben al 46 jaar
    Ik vind leeftijd geen reden om geen relatie te hebben! Ik vermoed dat je op de verkeerde manier zoekt.
    Ik dacht zelf op mijn 32e dat ik nooit een relatie zou krijgen!!
    Tot ik op knuz..nl terecht kwam. Daar heb ik een profiel aangemaakt, en de eerste keer dat ik dat deed kreeg ik me een partij foute reacties! zo hey! 

Toen keek ik eens beter naar waar ik om gevraagd had... en toen bleek dat zo ongeveer hetzelfde riedeltje, als menig ander neerzet in de stomste advertentie ooit...
    32 jarige leuke vrouw zoekt dito vent...blabla.

Dat werkte dus niet! 
    Toen heb ik een nieuw profiel aangemaakt, de oude verwijderd, en ben ik er eens goed voor gaan zitten.
    Heb heeeeeel eerlijk naar mezelf gekeken, en alle wensen die ik had op een rij gezet.
    Hij moest mijn engelstalige gedichten begrijpen en engels kunnen spreken, hij moest om weten te gaan met mijn ziekte (ziekte van crohn) en hij moest om weten te gaan met enorme emotionele bagage, zonder mee te gaan janken. Ik wilde iemand die rustig en stabiel was. Verder vertelde ik over wat voor sterk wijf ik eigenlijk ben, en dat ik zat was van mensen met de emotionele ontwikkeling van een theelepeltje.... Dat ik iemand zocht die MENS durft te zijn... die bereid was naar al mijn gekke muziekjes te luisteren (folk) etcetera etcetera.

AL mijn wensen openhartig neergezet in een enorme hartekreet. Nog nooit was ik zo open en eerlijk geweest... ik dacht namelijk, als IK al niet vraag om de perfecte man voor MIJ, hoe moet mijn perfecte vent dan weten dat ie mijn perfecte engel is??

En ik had mijn kreet er net tien minuten op staan... en toen kwam de liefde van mijn leven antwoord geven. In het Engels, en zonder dat mijn foto op mijn profiel gestaan had. Al had ik erbij gezegd dat ik niet mooi en niet lelijk was, gewoon gewoon.

Het bleek zo goed te klikken dat ik binnen drie weken bij hem in trok, en nu zijn we drie jaar samen.

Geef dus alsjeblieft de moed niet op! Er zijn meer mensen van in de 40 die opnieuw beginnen, of nog moeten beginnen! Ik ben nu 36 en prijs me gelukkig dat ik zo idioot openhartig heb durven zijn, zo duidelijk heb durven vragen om wat en wie ik nou eigenlijk zocht, en wat ik zou willen van een man! 

Dusss, probeer het eens, je eigen wensen goed verwoorden. Graaf eens in jezelf, en zoek naar wie jij wilt hebben.
    Oh, en zorg dat je fris ruikt, en schone tanden hebt.... dat is vaak een afknapper waar niemand wat van durft te zeggen als het niet in orde is.

Maar echt... je zal iemand vinden, zodra je buiten de normale contactadvertentie ECHT voor jezelf bepaalt wie jij zoekt.

Heeeeel veel succes en sterkte gewenst, want alleen zijn is ook niet alles! 

groetjes, freebird

dove.jpg

advertentie