Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // Het weer Her en Der/2
Dit onderwerp heeft 557 reacties, is 89308 keer bekeken, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2012 18:51.
Het weer Her en Der/2
Gelderland:
Op verzoek een nieuw topic over het weer geopend. We gaan vrolijk verder met zeuren/klagen/ vertellen over het weer.
Geef svp ook even aan in welke regio je woont.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:20 met 18%
reacties
- Vandaag 8 graden en het regent sinds ongeveer half7.Ik was net terug uit de stad.
Ik wou een jurkje kopen maar het is niet gelukt.
jammer hoor en hoe is het weer bij jullie???? ook regen??? - 6 graden en de vogels vliegen met takjes in hun bek rond. Hiep, hoi.
- Af en toe een zonnetje, maar ook regen, de tuin is eindelijk sneeuwvrij, het is hier ongeveer 5 graden.
- Grijs, 4 graden en de sneeuw is vrijwel weg. Nog wel ijs in de vijvers, maar daar staat al een mooie laag water op. Op naar de lente! (Groningen stad)
- Hier nog wel her en der wat sneeuw maar na vandaag misschien niet meer.
Vooralsnog is het droog en ik denk rond de 5 graden.
Fryslân - De sneeuw die gisteren nog in onze Amersfoortse straat lag is vandaag verdwenen... "als sneeuw voor de zon"...

- Grijs, dooi ook al regen gehad.4 graden.
- Heeft hier vanmiddag een beetje gesneeuwd, hoop dat het snel weg gat. Maar de temp. is net onder nul, dus het zal wel niet.
- Grijs en somber weer -0, maar het voelt niet zo erg koud aan als van de week.
- Strakblauwe hemel, een vriendelijk zonnetje.......
maar een snijdende wind maakt het kouhoud !!
- 5 graden in het ZW. - -15 en het gaat je door alles heen
![[8o|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-39.gif)
- -12 en het voelt ijzig koud aan.

- Hier was het ook weer een mooie dag, -4,5. Fryslân.
- Stralende zon, -7 voelt koud aan.
- Stralende zon en strakblauwe lucht, het is nu -1 dus het valt mee.
- Koud en sneeuw, de kinderen hadden veel lol op de grachtjes..
ik kijk er op uit mijn kamerraam.
gr uit ZAANDIJK - NOORD-HOLLAND. - Ik had een trieste dag verwacht gezien de berichten gisteravond, het is weliswaar iets grijzer maar nog steeds zonnig, temp -8. Fryslan.
- Vandaag was het prachtig weer vanmorgen -12, maar ik ben te voet weg geweest. Met de fiets leek me niet zo verstandig.
Gelderland. - en we kregen sneeuw,zelfs een dik pak!
Vannacht was t -14,oplopend vandaag tot -3 en inmiddels alweer -8.
Zeeland - Het is hier nu (13.15uur) prachtig helder, zonnig weer.
-6 graden en bijna windstil.
De Achterhoek in z'n mooiste winterkleed. - Wij waren rond half 10 op en toen was het -12. Friesland.
- 10 voor 10 en al -14 in Groningen en ik moet morgen om 9 uur bij de kapper zijn, dat wordt nog koud
Om 7 uur nog wat sneeuw, nu is het glashelder. - Hier ligt nu 6 cm sneeuw. Wel droog inmiddels.
- In de verte (ik zit op de 12e verd.) rijdt de strooiwagen door het park, er dwarrelt weer wat sneeuw uit de lucht en over 3 uur begint het weekend
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Het is hier mooi wit, koud en de zon schijnt, het lijkt wel winter
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)