Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // Het weer Her en Der/2
Dit onderwerp heeft 557 reacties, is 89309 keer bekeken, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2012 18:51.
Het weer Her en Der/2
Gelderland:
Op verzoek een nieuw topic over het weer geopend. We gaan vrolijk verder met zeuren/klagen/ vertellen over het weer.
Geef svp ook even aan in welke regio je woont.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:20 met 18%
reacties
- Hier ligt zeker al 5 cm! En het dwarrelt maar door
.
Volgens het KNMI wel:quote:jerney schreef op 03 februari 2012 @ 10:47:
Zon!Mooi dus!
Vanochtend _10! Inmiddels - 6 graden.
Niet veel wind gelukkig.
Zouden ook wij sneeuw krijgen?
Zeeland
Het KNMI heeft vrijdagochtend een waarschuwing voor extreem weer (code oranje) afgegeven voor de provincies Friesland, Noord-Holland, Zuid-Holland en Zeeland. In die provincies kan het intensief gaan sneeuwen, aldus het weerinstituut.- -6 vanmorgen met zon, inmiddels grijs en er dwarrelt al iets
Gelderlandkneeltje wijzigde dit bericht op 03-02-2012 11:05 met 10% - Zon!Mooi dus!
Vanochtend _10! Inmiddels - 6 graden.
Niet veel wind gelukkig.
Zouden ook wij sneeuw krijgen?
Zeeland - In friesland ook!
Ziet er mooi uit maar is niet zo gunstig voor het schaatsen, geloof ik. - Sneeuw in Groningen vanaf half 8 ongeveer bij -6 !
- Blauw en koud, ziet er fraai uit buiten.
- @Karma Ik zal zaterdag een foto maken, het is 's ochtends voor ik vertrek te donker en als ik weer thuis kom ook. En volgens het weerbericht is die 'ijsberg' er zaterdag ook nog wel
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Foto?quote:Jonda55 schreef op 01 februari 2012 @ 10:16:
Groningen vanmorgen -8, gevoel -15 dus het was weer berekoud op de fiets...
De tuintafel is schoon omdat de lucht zo droog is, ons fonteintje in de vijver spuit nog en er omheen is een soort ijsberg ontstaan![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Hier -7, strak blauw, maar ijzig koud.
- Groningen vanmorgen -8, gevoel -15 dus het was weer berekoud op de fiets...
De tuintafel is schoon omdat de lucht zo droog is, ons fonteintje in de vijver spuit nog en er omheen is een soort ijsberg ontstaan![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Friesland, -6. Ik blijf binnen!
Het ziet er trouwens niet uit dat het erg gevroren heeft. De glazen tuintafel is 'schoon'. Maar ja, te thermometer liegt ws niet.... - Morgen nog kouder hier (Groningen) zeggen ze, en m'n nieuwe wanten zijn nog niet aangekomen (wel onderweg)... Verder muts, gevoerde laarzen, dikke jas, sjaal... en nog brrrrrrrrrrrr
En het is nu al weer -7... - Heb altijd en rugzak in mijn fietstas met diverse noodvoorzieningen voor als het weer omslaat. Wat er niet in zat is een muts! Dat ga ik gelijk regelen, jemig wat een snijdende kou........
- Is ook snijdend koud, was ook op de fiets, brrrrrr...
- -6, gevoelstemp. -13, snijdend koud op de fiets vanmorgen, voelde me wel flink
Kon wel janken toen het bloed weer terugkwam in de vingertoppen, au... Heb gisteren hele dikke warme wanten besteld, hoop dat ze snel komen!Jonda55 wijzigde dit bericht op 31-01-2012 10:59 met 0% - - 5, maar "Zonenberg" komt er wel door heen. Ziet er koud uit.

- Hier is het de hele dag wit gebleven, op straat alleen de voegen tussen de klinkers/stenen.
- grijs dagje,weinig wind,1 graadje boven 0 en de hele dag al een klein beetje miezersneeuw....te weinig om te blijven liggen....gelukkig;)))
- Klein beetje wit, te weinig om de stoep te vegen. -1 dus hier valt het mee. Ziet er wel eruugggg grijs uit, misschien komt er meer sneeuw.
- Hier een witte wereld, dun laagje maar.
Blijf lekker binnen, want ik hoef niks vandaag! - Jerney, goed dat je het hier weer hebt geactiveerd. Lekker zeuren over het weer

Hier was het vandaag grijs en koud, je voelt dat er sneeuw in de lucht zit. Maar voor mij hoeft het niet meer. - Het begint erop te lijken dat het eindelijk winter zal gaan worden?
Eigenlijk hoopte(lees:verlangde) ik eigenlijk al een beetje op het voorjaar,maar de vooruitzichten zeggen iets anders......hopelijk blijft het bij vorst en houden we de wegen schoon!
Vandaag erg somber weer en smerig koud met een temperatuur zo rond de 1 graad. - Vandaag in een hagelbui de hond uitgelaten, tja het beesie heb er recht op wat voor weer het ook is. dus hopla cappuchion op en lopen maar, was wel koud vanmorgen om 9 uur, daarna gegeten en koffietijd gekeken tidens het eten en het opmaken van mijn gezicht. Dus 11 uur klaar en nog wat digetjes gedaan en naar de bushalte gelopen IN je raad het al de hagel en regenbui die natuurlijk net viel toen ik naar de bus ging. Gelukkig kwam de bus snel en was ik op tijd op school. gr van JANITA.
- Hele dag zon, heerlijk weer, lekker op de fiets geweest!!!!