Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // Het weer Her en Der/2
Dit onderwerp heeft 557 reacties, is 89311 keer bekeken, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2012 18:51.
Het weer Her en Der/2
Gelderland:
Op verzoek een nieuw topic over het weer geopend. We gaan vrolijk verder met zeuren/klagen/ vertellen over het weer.
Geef svp ook even aan in welke regio je woont.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:20 met 18%
reacties
- Geweldig weer met zonnetje hier in Zaandijk;. het was zo'n 10 graden en nu is het 8 graden maar wel wat kouder ,. gr van JANITA.
- Heerlijk zonnig in Groningen
- Hier in het ZW idem dito, 't is heerlijk buiten, 'k heb de laatste lading bladeren op de composthoop gegooid.
![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
- Stralende zon, geen wind, fris, maar lekker buiten. 4 graden.
Gelderland - Praaachtig strakke blauwe lucht met een grote zon!Maar het zal koud zijn,aangezien alles wit ligt.
Zeeland!
Fijne dag! - Volgens mij JASMIJN zit je in de verkeerde topic.
- Ben je een vrouw.............
Moderator Margriet.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 27-11-2011 21:44 met 79% - Vandaag een regenbuitje en daarna een waterig zonnetje
- Een grijze lucht, en dan opeens schijnt de zon weer, er staat een stevig briesje.
't Waait hier bijna altijd
. - Na een redelijk zonnige start is het nu helemaal grijs in Midden-Nederland
![[:(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-6.gif)
- Vandaag is het grijs , droog en een wind , maar ik zit op een hoek , dus als ik buiten kom is mijn haar meteen een windhooskapsel. gr van JANITA.
- Grijs, droog, 8 graden.
- Vriendelijk weertje,blauwe lucht met een paar witte wolkjes,het is gister wel iets meer gaan waaien....het is nu nog maar 8 graden,dus hoop dat dat nog iets meer wordt,maar daar reken ik toch op.
Fijne,mooie dag allemaal! - Grijs maar droog.
- Grijs 8 graden en het heeft al een beetje gemiezert.
- TJA;, en in bij mij REGENT het en het is 10graden.maar ik heb het toch koud de hele morgen al , maar ben dus nu ook een beetje bibberig van de verkoudheid,maar wat wil je met al die kinderen op school op het moment zijn er wel een heleboel snottenbellen op de overblijf. dus is er geen ontkomen aan.nu groetjes van JANITA.
- Jerney, kun je nog wat instralen?
Het is hier knudde, koud en lichte mist. - Het is helemaal bewolkt in Midden-Nederland. Hopelijk klaar het later nog wat op
![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
- Zonnig, de Z van het Zuidwesten jonda
Met hier en daar een vriendelijk wolkje. - Nog steeds grijs
Om een uur of half 11 leek het even.... maar nee, het is de G van GRIJS in Groningen... - Nou bedankt hoor, hij schijnt hier ook. De wereld ziet er meteen een stuk vrolijker uit.
Fijne dag allemaal.
- Nou Jerney, je pogingen zijn geslaagd!
Heel hartelijk dank, ook namens mijn bomvolle wasmand waar de bodem vandaag in zicht begint te komen. - Ik doe erg mn best tzonnetje ook jullie kant op te sturen!!!
Hoe ist toch mogelijk he?!Dat jullie m niet zien en wij elke dag!Tis hier zo'n 10 graden nu.Was best fris opt fietsje,maar gezond weertje! - Hier ook laaghangende bewolking, maar wel 9 graden.
- De mist is overgegaan in laaghangende bewolking, ik kan weer iets verder kijken, maar verder is 't nog gewoon grijs... 7 graden dus dat valt mee... Groningen