Meepraten in het forum? Word nu lid!

Maatschappij

1. Home
  2. // forum
  3. // Maatschappij
  4. // Het weer Her en Der/2

Dit onderwerp heeft 557 reacties, is 89313 keer bekeken, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2012 18:51.

1. Het weer Her en Der/2

Afbeelding van kneeltje
    Dit onderwerp is gestart door kneeltje
    04-02-2010, 17:44

Gelderland:

Op verzoek een nieuw topic over het weer geopend. We gaan vrolijk verder met zeuren/klagen/ vertellen over het weer.

Geef svp ook even aan in welke regio je woont.
    kneeltje wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:20 met 18%

reacties

1. -8!?? Hier -3 en 4-5 cm sneeuw.
    Fryslan.

2. Na de vele sneeuw van gister,nu droog....met -8!

3. Hier in regio Amsterdam - 5,5 en heel fijne sneeuw.

4. sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw. Ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDDD

5. sneeuw sneeuw en idd min 7......
    maar heb winterbanden.......

6. http://i16.tinypic.com/85zvsj6.jpghttp://i16.tinypic.com/85zvsj6.jpghttp://i16.tinypic.com/85zvsj6.jpg
    dik pak sneeuw met -6....en ik moet erdoor!!! [:S] het sneeuwt nog steeds vol op

7. Hier weer een laagje sneeuw bijgevallen. Bij ons op het woonerf wordt ook niet gestrooid .Ik kan daar dus niet fietsen zonder op mijn plaat te gaan.

8. Zo glad is het hier nog niet geweest. Nu ligt er wel een poederlaagje sneeuw maar of het glad is weet ik niet want ik ben nog niet buiten geweest. (en met die kou ook niet van plan trouwens.....)

9. Even off topic:Wordt er in de rest van Nederland net zo slecht(weinig) gestrooid(met zout bedoel ik dan he,mocht je andere gedachten krijgen deze tijd vant jaar;-)))en geveegd als hier????De meeste wegen spiegelen echt van gladheid!kVind het echt schandalig.

10. Bericht voor de  "Zeeuwse correspondente" en de rest. [;)]

Hier vanmorgen heel veel zon, maar wel heel erg koud. Ik kan niet fietsen op ons woonerf, te glad. Temp. -5.
    Gelukkig nog geen sneeuw bijgekomen.

Groetjes uit Gelderland.

11. gister natte stoepen en straten,vandaag ist dus 1 grote ijsbaan!
    het is nog steeds -4.3 ,met een heerlijk schijnend zonnetje!!!

van uw zeeuwse correspondente!;)))
    geen graad teveel eej;-)))(hihihi)

12. Hier vooralsnog geen problemen gehad. Kon gewoon op de fiets naar mijn werk.
    Fryslan Boppe, haha!

13. Hier erg koud en er komt nog meer sneeuw.

14. Er is lekker wat sneeuw gevallen!En aan de grijze lucht te zien,was dat nog niet alles.Denk dat het net boven het vriespunt is,aangezien  de stoep nat ligt.

Dus voor iedereen:WEES voorzichtig!
    Fijne dag!

15. Gelderland:
    In het kader van de te verwachten winter, deze topic maar ff naar boven halen.

Hier -3 graden en in de loop van de middag verwachten ze ( mogelijk) sneeuw.

16. Nog zonnig,storm opkomst arme kindertjes met hun lampionetjes

17. Droog, helder, beetje waterig zonnetje, nog geen storm. 3 graden.

18. Hier overwegend droog maar ik ga naar Den Haag en of het daar ook droog is.......

19. Hier overwegend zonnig vandaag! [:)] (zeeland)

20. REGEN REGEN REGEN EN NOG EENS REGEN.....................

21. Hier was het de hele dag schitterend weer, vanmorgen een klein buitje maar dat mocht de pret niet drukken.
    We hebben buiten in het zonnetje koffie gedronken, was gewoon warm!
    Hopelijk vanavond ook geen regen want ik moet nog weg en hoop met de fiets te kunnen gaan.

22. Alles al gehad vandaag, regen, zon en grijze luchten. 10 graden. Maar het gaat wel koud worden de komende week. [8-)]

23. Het zonnetje schijnt,maar ik zie ook wolkjes.
    De temperaturen zijn idd extreem(maar ik vind het HEERLIJK!).Het lijkt een prachtige herfstdag te worden,dus dames
    GENIET ERVAN!
    Fijne dag!

24. Hier storm vandaag, maar wel 15 graden. Voelt bijna als voorjaar, helaas duurt dat nog even. [um][st][:'(]

25. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    23-10-2010, 01:11

quote:
    hanne1 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:21:
    Hanne je bericht is verwijderd. Lees de regels even na.
    margrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 24-10-2010 00:02 met 0%

advertentie