Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // Het weer Her en Der/2
Dit onderwerp heeft 557 reacties, is 89314 keer bekeken, en bestaat uit 23 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 23.
De laatste reactie is geplaatst op 18-02-2012 18:51.
Het weer Her en Der/2
Gelderland:
Op verzoek een nieuw topic over het weer geopend. We gaan vrolijk verder met zeuren/klagen/ vertellen over het weer.
Geef svp ook even aan in welke regio je woont.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-02-2010 09:20 met 18%
reacties
- Gelderland:
Grijs, grauw en waterkoud. Heb de eendjes al gevoerd met kleindochters. Ze zijn nu naar huis, rust in de keet. - Hier op de Veluwe is het grauw grijs en mistroostig weer.
Kaarsjes aan en binnen blijven wordt het denk ik vandaag hier - Grauw, grijs, regenachtig in het Antwerpse... 2 graadjes boven nul.
- ha ha wordt steeds gezelliger hier
maar oke over het weer hier
gelderland
geen mist wel grijs kortom saai weer en veels te koud grrrrrrr
maar de sneeuw is weg pfffffffffffff - Friesland:
Grijs, droog, ong. 2 graden. - Woehaa, Jerney, ik zie je oma al soppen. Dat zijn hééééééél vééééééél tegeltjes!!! Ja, 'k had even niet aan de voetgangerstunnel gedacht... en je kan ook de tram nemen aan dat gebouwtje van de voetgangerstunnel natuurlijk. Ben je zó op de Groenplaats... Stom dat ik daar niet aan gedacht heb...
Maar van bij mij jouw richting uit, dan is er geen ontkomen meer aan!!! Dan is 't de konijnepijp of de "nieven tunnèl".kafka wijzigde dit bericht op 06-02-2010 18:32 met 15%: verduidelijking - Ah..gewoon....den express op en rechtoerechtanrijden....en uhhh..jah...als ik Antwerpen in ben moet ik TOCH nog wel een (voetgangers)tunnel door om midden int centrum te geraken,maaaarrr..dan ben ik wel al in Antwerpen he?!(mn oma zei vroeger altijd als we den ouwen tunnel inreden...hier zou ik de tegeltjes nog wel es lekker willen soppen,....ze is 99 geworden en...tisser nooit van gekomen;-)))
- Jerney, xnap niet goed hoe jij in Antwerpen komt zonder onder "het Scheld" te rijden.

(Sorry, nog effie off topic) - quote:
kafka schreef op 06 februari 2010 @ 14:49:
quote:
============= einde citaat, begin reactie =======================
Ja, een STUK... maar dat doet me aan andere dingen denken, of aan iets dat kapot is.[afbeelding]
20 minuten - als er geen file is in "den tunnèl" zeker?[afbeelding]
Enneee... wordt daar gescholden? [afbeelding
]Hahahaha...heb het woord "stuk" ff opgezocht en idd..ook dat heeft vele betekenenissen..maar soms..heeft een mens aan 1 woord genoeg he
En file in den tunnel....???We wonen op 1 km afstand van "den express"en komen geen enkele tunnel tegen!
(gelukkig maar,want heb het niet zo op files in tunnels!)
En dat POT...houden we er hier graag in..de meubelwinkel aan de overkant van de straat heeft deze naam en als we die dus niet zien vanwege mist....zit het potdicht!
(sorry...was dus ff offtopic,maar da mag....zo druk ist de laatste tijd niet he?!) - quote:
jerney schreef op 06 februari 2010 @ 12:47:
De dagen zijn idd alweer een STUK langer idd!Heerlijk hoor!Hoe meer/langer licht,hoe sneller het mooie weer er weer aankomt[afbeelding]
Zeeuws Vlaanderen(20 autominuten van Antwerpen)dus ook POTmistig!
(toch was het vanochtend toen manlief om half 6 naart werk vertrok lang zo erg nog niet!)....in vergelijking tot voorgaande dagen de 9 graden,nu maar 3.
============= einde citaat, begin reactie =======================
Ja, een STUK... maar dat doet me aan andere dingen denken, of aan iets dat kapot is.
20 minuten - als er geen file is in "den tunnèl" zeker?
Enneee... wordt daar gescholden?
- Ik was veel te enthousiast met mijn 4 graden......het was maar 0,5...
- De dagen zijn idd alweer een STUK langer idd!Heerlijk hoor!Hoe meer/langer licht,hoe sneller het mooie weer er weer aankomt

Zeeuws Vlaanderen(20 autominuten van Antwerpen)dus ook POTmistig!
(toch was het vanochtend toen manlief om half 6 naart werk vertrok lang zo erg nog niet!)....in vergelijking tot voorgaande dagen de 9 graden,nu maar 3. - Ja Karma, ik was er zelf ook niet zo gelukkig mee, met die pakken, maar een boel klonk zo rommelig. En een hoop zo onoverzichtelijk.

- Pàk? Doet me denken aan sneeuw...... [:(]karma wijzigde dit bericht op 06-02-2010 10:24 met 6%
- Héél mistig in het Antwerpse (was vannacht al zo toen ik na de repetitie naar huis reed), graadje of twee boven nul. Een herfstgevoel eigenlijk... Wel al een pàk vroeger en een pàk langer licht dan een maand of wat geleden...
- Gelderland: beetje mistig, niet koud, ben al weg geweest.
- Friesland, mistig......graad of 4 denk ik.
- Kneeltje,
Want rondsnuffelend in de moderator berichten heb ik begrepen dat het niet meer mogelijk is om een locatie bij de persoon te vermelden. Dus ik dacht dan zet ik het even in het openingsbericht maar aangezien ik deze niet geopend heb kan ik niks wijzigen. Ik had er dus bij willen vertellen dat we dat evt zelf even moeten vermelden. Ga gelijk mijn vorige posting even aanpassen. Wil jij het erbij vermelden in het openingsbericht?
Karma - Zuid Friesland: Regen een graad of 5.
De sneeuw wordt zo lekker opgeruimd. Zie voor de 2e keer sinds 16 december weer dat we gras in de tuin hebben!karma wijzigde dit bericht op 05-02-2010 15:15 met 8% - Graadje of vijf boven nul, en régen, régen, en grijs, grijs... Blèèèèè. Antwerpen huilt...
- Daken beetje wit uitgeslagen hier. Het is net onder 0.
- Het lijkt enorm glad buiten.......
- Heb zeker iets gemist vandaag......
Mijn oude laarzen aangetrokken ivm de besneeuwde straten hier maar in Utrecht was alles schoon!
Op de terugweg tot langs de snelweg naar ons dorp veel groen gezien maar eenmaal in ons dorp nog steeds veel sneeuw....... De straatjes om huis zijn deels schoon maar gras achter huis......helaas.....nog steeds één witte vlakte.... - Nou, vandaag viel er in het Antwerpse (qua weer) niet veel te zeuren en te klagen. Ook niet echt te juichen... Graadje of 8, beetje zon, er viel geen neerslag, dus eigenlijk ook niet veel te vertellen, haha.