Meepraten in het forum? Word nu lid!

Maatschappij

1. Home
  2. // forum
  3. // Maatschappij
  4. // Rimpels!

Dit onderwerp heeft 35 reacties, is 14331 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 08-04-2012 17:36.

1. Rimpels!

Afbeelding van Marga_60
    Dit onderwerp is gestart door Marga_60
    21-11-2011, 14:46

Beste allen,

Ik heb nu een leeftijd bereikt waarin mijn rimpels steeds meer zichtbaar worden, mijn fijne lijntjes dieper worden en mijn huidtextuur verslechterd. Kortom; Ik word oud! :)

Ik gebruik nu cremes om veroudering te voorkomen, maar het mag niet echt baten. Ik zoek iets beters, iets dat echt werkt! Daarvoor vraag ik jullie advies. Wat gebruiken jullie momenteel, en belangrijker.. werkt het?!

Ik wacht jullie reacties af! Alvast bedankt!

reacties

1. HEE..... JONDA;. Dat vind ik een goede over dat ophangen,  zo blijf je altijd jong in de gedachten van de mensen; maar ik draag de rimpels die ik heb draag ik met ere, en de meesten zitten onder mijn keel vooral las ik voorover buig met mijn bovenlichaam  [ niet buigen dus ] hahahahahaha, wie heeft echt last van ?? ik niet gelukkig.gr van JANITA.

2. Gewoon elke dag een goede creme smeren en verder accepteren dat je ouder wordt. Mijn oma zei altijd: wie niet oud wil worden, moet zich jong ophangen. Klinkt wat cru, maar zo is het wel. Het zal mij een zorg zijn, rimpeltje meer of minder [;)]

3. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    22-11-2011, 10:38

Inderdaad smeren, smeren en smeren. [:)]

4.  Veroudering voorkom je alleen maar door dood te gaan.

5. Ik ben trots op mijn rimpeltjes, want ze zijn het teken dat ik leef. Ik smeer overigens nauwelijks, maar probeer wel de zon zoveel mogelijk te mijden en voldoende te drinken.

Je kunt natuurlijk aan de botox gaan of anderszins de boel laten straktrekken, liften of dichtspuiten. De meesten die het gedaan hebben, vind ik er echter niet mooier op geworden met Marijke Helwegen als absoluut dieptepunt.

6. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    21-11-2011, 20:52

Hallo Marga, ik ben het met de voorgaande schrijfters eens. Je kunt het slechts beperkt tegenhouden, de zwaartekracht wint het altijd en je huid niet. Smeren, smeren, smeren, de ene creme nog duurder dan de andere. Door het smeren wordt je huid soepeler, zegt men, maar ook zachter. Er zijn voors en tegens.
    Je kunt op internet veel vinden over gezichtsgymnastiek, oefeningen die bepaalde spieren in je gezicht activeren en dus verstevigen.
    Dat wil niet zeggen dat het je jou helpt, kan enkel doorgeven dat ik spierpijn (ja, dat kan!) in mijn gezicht kreeg toen ik ermee begon. Geen dagelijkse kost, hoewel dat wel zou moeten, maar ik kan nu moeilijk inschatten wat het resultaat zou zijn als ik er niet mee was begonnen.

7. Hoort bij het ouder worden!Als je geen rimpels wilt....zorgen dat je niet oud wordt!(cru,maar waar helaas!)En zoals eerder is gezegd...zorgen dat ze op de goeie plaats komen!(lachrimpeltjes)

8. Gewoon, smeren, smeren en nog eens smeren .en vooral veel lachen in het leven ; echt het helpt; maar een rimpeltje erbij is toch niet zo erg????? draag het gewoon met ere..............................gr van JANITA.

9.  Volgens mij kun je de rimpels maar beperkt tegen houden. Wel goed smeren en dan maakt het niet uit of het dure of goedkopere crème is. Het ligt voor een groot deel aan je genen. Mijn moeder is 84 jaar en nog (bijna) rimpelloos.

Maar wat Hendrika zegt, geniet van het leven en wees blij met wat je WEL hebt.

10. Na het douchen lekker insmeren.
    Als je in dit weer naar buiten gaat een vettige creme op je gezicht, verder
    genoeg (water)drinken, niet roken,  en vooral genieten van het leven  zorgt ervoor dat je stralend oud wordt.
    Er is niks mis met ouder worden hoor, er zijn ergere dingen dan een paar rimpeltjes.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 22-11-2011 00:30 met 6%: reclame

advertentie