Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // Waarom de Margiet?
Dit onderwerp heeft 21 reacties, is 3617 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-09-2011 13:25.
Waarom de Margiet?
Hallo mede Margriet lezeressen,
Ik lees af en toe de Margriet die ik krijg van mijn
moeder als zij deze uit heeft. Ik vind het een leuk blad, met leuke artiekelen
en lekkere recepten. Nou zit ik te denken om zelf ook een abbonnement te nemen
op dit blad. Om lekker op de bank op mijn dooie gemak door te lezen. Maar er
zijn zoveel andere bladen als alternatief.
Ik vroeg me af waarom jullie nou voor de Margriet hebben gekozen en niet voor bijvoorbeeld de Libelle of een ander blad? Wat betekend de Margriet voor jullie? Is het puur alleen als vermaak of zit hier voor jullie nog een andere gedachte/gevoel achter?
Groetjes, JanineJanine69 wijzigde dit bericht op 21-09-2011 13:36 met 45%
- Karma, je hebt gelijk de Tina lees ik niet meer, maar........ soms nog wel de Donald Duck als ik hem zie liggen.

- Mijn moeder had libelle.. ik de margriet.. en we wisselden de bladen uit, maar las bij libelle eigenlijk alleen de vervolgverhalen en anne wil
nu mams er niet meer is heb ik enkel de margriet en soms in de bieb lees ik anne wil uit de libelle.. kun je lekker veel achter elkaar lezen.. maar ik misde libelle niet, mijn moeder des te meer
j - quote:Moderator_Margriet schreef op 29 september 2011 @ 23:39:
[...]
Ik stuur je posting door naar de redactie.
Gelukkig heeft Sanoma voor elke doelgroep wel een blad.
Ik hoop dan ook dat de redactie zich dat ook beseft en niet allemaal aanpassingen gaat doen.
We lezen de Tina toch ook niet meer?
Ik stuur je posting door naar de redactie.quote:marijke1956 schreef op 29 september 2011 @ 19:30:
Ik heb Margriet net opgezegd. Ik zal Sanne verschrikkelijk missen, maar kan toch via Jennifer een beetje op de hoogte blijven.
Reden dat ik heb opgezegd? Ik ben van 1956, en ik herken mezelf niet meer in Margriet, voelde me er niet meer thuis.
De moderubrieken zijn voor jonge, slanke dennen, met af en toe een maatje meer (maar net een maatje te weinig voor mij)
De recepten zijn vaak zo bewerkelijk, heb ik met mijn 36 urige werkweek echt geen tijd voor. Daarbij is mijn kast te klein om al die verschillende kruiden en ingredienten waar je maar een klein beetje van nodig heb, te bewaren.
De collums kunnen me ook steeds miner boeien, en opvoedkundig hoef je mij als moeder en oma ook niets meer bij te brengen.
Vaak gaat Margriet na het lezen van Sanne mee naar m'n werk, m'n jonge, slanke collega's weten er dan wel weer raad mee.
Voor 1 rubriek vond ik Margriet dus te duur worden.
Sanne, ik ga je missen..............Jennifer, ik verslind je blogs!Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 29-09-2011 23:49 met 0%- Mijn schoonzus en ik lezen de Margriet en de Libelle al jaren samen. We vinden het leuk om over bepaalde onderwerpen te discuseren. Mijn moeder las vroeger al de Margriet. Ik ben er dus mee opgegroeit. Natuurlijk staat er wel eens iets in waar ik niet in geinteresseerd ben. Maar alle dingen in de krant lees ik ook niet.
- Moderator test de mutsen ;-)))
(mn moeder leest Libelle,daarom ik Margriet....vind het trouwens op de 1 of andere manier een fijner blad),ik lees ook de Libelle van mams:)))en omgekeerd.... - Oke Kneel, we doen de mutsen in een doos.
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Oké!quote:hendrika18 schreef op 23 september 2011 @ 11:02:
Karma over muts:
wie de schoen past.....
maar nee hoor je hoeft je niet aangesproken te voelen.![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Krijg altijd jeuk op mijn hoofd van mutsen

- Karma over muts:
wie de schoen past.....
maar nee hoor je hoeft je niet aangesproken te voelen.![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Karma, is vast gelukt die test!!!!

?????????????quote:- testtest
Je bedoelt toch niet dat elke Margriet lezeres een Muts is, he? ;)quote:hendrika18 schreef op 22 september 2011 @ 09:13:
Mijn Opoe las al de Margriet (en de Donald duck). Ik logeerde daar vaak.
Ze is abonnee geweest tot haar overlijden. Ik vond het altijd echt iets huiselijks hebben (muts die ik ben) en heb later dezelfde abonnementen genomen.
Ik vind het nog steeds een fijn blad, al hoewel de mode/kleding die er in staat meestal voor dezelfde leeftijd/maten bedoeld is en niet (meer) voor mij.- Ik lees de Margriet net als jij: mijn moeder koopt hem en eens in de zoveel tijd krijg ik een stapeltje om te lezen (lekker alle Sanne's achter elkaar aan lezen). Als zij op vakantie is dan koop ik hem op mijn beurt. Zelf heb ik alleen een abonnement op Happinez, een blad wat maar 8x per jaar uitkomt en waar ik me dan ook echt op kan verheugen. Als ik een Margriet uit heb, dan hoef ik hem niet te herlezen en dat heb ik bij de Happinez wel: die bewaar ik allemaal om nog 's te lezen.
- Mijn Opoe las al de Margriet (en de Donald duck). Ik logeerde daar vaak.
Ze is abonnee geweest tot haar overlijden. Ik vond het altijd echt iets huiselijks hebben (muts die ik ben) en heb later dezelfde abonnementen genomen.
Ik vind het nog steeds een fijn blad, al hoewel de mode/kleding die er in staat meestal voor dezelfde leeftijd/maten bedoeld is en niet (meer) voor mij. - Ik hoor vaker dat men eerst Sanne leest, voor mij is dat juist de slagroom op de taart.
- Ik lees al 40 jaar de Margriet samen met mijn man ,ik lees altijd het eerst Sanne, en mijn man ,kan deze relatie nog gered worden. wij lezen ook al 40 jaar de Libelle omdat mijn moeder die heeft, dus ruilen wij wekelijks de bladen met elkaar. maar de Margriet vinden wij net wat meer hebben.
Johanna - Als klein meisje werd ik door mijn moeder al voorgelezen uit de Margriet. De kinderverhaaltjes, die staan er al lang niet meer in. Later ben ik zelf doorgegaan met de Margriet.
Lees de Libelle in de bieb dwz een paar colums en Jan, Jans...... - Ik heb de Margriet omdat mijn moeder de Libelle heeft. We woonden dichtbij elkaar en ruilden wekelijks. Na onze verhuizing lukt dat niet meer. Toch ben ik altijd Margriet blijven lezen.
Vind haar rustiger lezen dan de libelle (die ik af en toe nog wel eens onder ogen krijg. Zal wel gewenning zijn). - Ik heb de margriet en de libelle allebei, ik kon n.l geen keuze maken. hoewel ik de laatste tijd wel zie dat ze vaak dezelfde onderwerpen hebben,en dat vind ik jammer;, het is dan net even anders van opzet ,maar het komt op hetzelfde neer.ja echt jammer;,