Maatschappij
- Home
- // forum
- // Maatschappij
- // nagellak van kaviaar
Dit onderwerp heeft 9 reacties, is 2494 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-01-2012 09:52.
nagellak van kaviaar
'Ha fijn', dacht ik toen ik in Margriet nr.1 las over nagellak zonder chemicaliën.. Waar ik, als overtuigd vegetariër niet blij mee ben en wat er ook niet bij vermeld staat, is dat er o.a. kaviaar voor wordt gebruikt.
- Ik heb het ook gelezen maar wat bizar zeg! Had nooit gedacht dat ze kaviaar in de nagellak zouden stoppen. Je moet het maar verzinnen!
- Er is een bedrijf dat veganistische nagellak maakt, ze zijn niet goedkoop maar wel erg goed en mooi. Ze hebben een behoorlijk assortiment. Als je meer info wilt stuur me dan een PM dan zal ik je de naam etc doorgeven.
Ik ook al heel lang niet meer, maatr toen ik las over een nagellak zonder chemicaliën dacht ik:'misschien weer eens leuk voor een speciale gelegenheid of zo'. Maar ja, die kaviaar zit me dwars, dus ik ga ook gewoon weer naturel verder.quote:hendrika18 schreef op 11 januari 2012 @ 22:49:
Ik gebruik geen nagellak, dat is nog milieuvriendelijker.
Dát valt nu nog wel mee, hoewel.... ca. ¤ 15,=quote:karma schreef op 12 januari 2012 @ 08:11:
Dan zal het wel duur zijn, zeker?- Ik gebruik geen nagellak, mijn nagels zijn zó glad dat de lak na een dag loslaat. Teveel gedoe en onderhoud.
Als ik vingers van anderen zie met half uitgegroeide nepnagels of afgebrokkelde nagellak, dan vraag ik me af waarom men überhaupt lakt als je het toch niet bijhoudt. Ziet er vaak vies uit.
Om nou visseneitjes op je nagels te smeren, zou het naar vis ruiken? - Dan zal het wel duur zijn, zeker?
- Ik gebruik geen nagellak, dat is nog milieuvriendelijker.
Op zo'n reactie zit ik niet echt te wachten!quote:kneeltje schreef op 11 januari 2012 @ 19:07:
Dan heb je dus "gewoon" pech.
Succes met verder zoeken.- Dan heb je dus "gewoon" pech.
Succes met verder zoeken.