@Margriet
Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 1646 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-01-2012 18:29.
Beatrix
In de serie Beatrix.Oranje onder vuur speelt Mara van Vlijmen de jongere Beatrix. Ik vind haar minstens zo goed spelen als Willeke van Ammelrooy, de oude Beatrix. Komt Mara ook nog aan bod in Margriet? Je hoort en ziet verder weinig van haar m.b.t. intervieuws.
- Ik vind het ook een super serie, maar kan me vinden in de reactie van hr. van muijswinkel (hoe schrijf je dat?) dat het haarstukje van Bea afgaat, te ver gaat qua informatie, al begrijp ik wel de achterliggende gedachte, soort van spreekwoordelijk afdoen van haar kroon, maar toch, vind het ook eigenlijk te ver gaan
trouwens, heeft ze wel eens een haarstukje?, kan me nog herinneren dat onze koningin een keer een plens water/storm over zich heen heeft gehad (was dat niet in of bij suriname?) dat haar kapsel totaal verruïneerd was? dan zou het op dat moment toch ook opgevallen zijn bij de omstanders? - Zij speelt inderdaad best goed. En ook Willeke van Ammelrooy speelt een goede Beatrix. Heb de eerste afl. gezien en vond het best wel een aardige serie maar ik denk niet dat ik 'm verder ga volgen.