@Margriet
Dit onderwerp heeft 3 reacties, is 2896 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-10-2011 14:07.
Isa Hoes
Wat een geweldige Margriet!!!! En wat leuk dat Isa mee wilde werken over dit toch al beladen onderwerp over zelfmoord. Er rust toch nog een taboe op maar als je er zelf mee te maken krijgt kom je erachter dat er meer mensen mee te maken hebben gehad dan je eigenlijk voor mogelijk houdt.
Ik heb hem in 1 adem uitgelezen, herken enorme veel in het verhaal over manisch depressief zijn van je partner.
Isa, ik vind je een kanjer en dat meen ik uit het diepst van mijn hart.
En Margriet: Veel dank voor deze editie
Petra
- Geweldig vond ik haar, Anthony blijft mijn stuk!! vanaf de GTST periode, maar wat vond ik het erg om zo verdrietig te zijn in je huwelijk en de angst.........
Voor ons buitenstaanders een fantastisch en glamoures huwelijk,Isa ik wens je veel geluk in de liefde en toekomst.
Anthony heeft zijn rust gevonden en voor velen van ons blijft hij die held!!
P.S wat een schatten van kinderen heb je! - CHAPEAU !!
- Bedankt Margriet en Isa .Dit beladen onderwerp heb ik ook meegemaakt heb mijn vader zo gevonden.Ik was wel al getrouwd toen dat gebeurde maar nietemin hakt het er wel in als je je vader zo vind.Heeft me goed geholpen dit onderwerp .Heb ontzettend veel bewondering voor Isa en wat een sterk persoon want ze moet er wel wezen voor haar kindjes .diepe buiging voor Isa