Meepraten in het forum? Word nu lid!

@Margriet

1. Home
  2. // forum
  3. // @Margriet
  4. // bezorging margriet

Dit onderwerp heeft 15 reacties, is 4605 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 17-04-2012 00:12.

1. bezorging margriet

Afbeelding van memei
    Dit onderwerp is gestart door memei
    11-12-2010, 14:18

Het valt mij op dat Margriet als enige van onze tijdschriften geen kans ziet om op tijd te laten bezorgen.
    Al twee weken lang komt het blad een dag later dan normaal en vandaag is margriet er dus nog steeds niet.
    De radiobode,Nieuwe Revue en Libelle kwamen wel gewoon op donderdag.
    Jammer dat dit Margriet niet lukt !!!

Groeten memei.

1. Jeetje zeg, deze topic dateert uit het jaar 2010, lees maar eens terug. Nu zijn er 4 reacties bij gekomen.  Hoe kan dit zo ineens?

2.  Bij mij wordt de Margriet op vrijdag bezorgd een heel enkele keer op donderdag. 
    Gr van Janita,,

3.  Bij mij al heel lang op vrijdag. die Post.nl is de laatste tijd zeer onbetrouwbaar.

4. Ik heb nooit problemen met het ontvangen van de Margriet: donderdag Libelle en vrijdag Margriet. En houden zo!!!

5. De Margriet komt altijd op vrijdag!
    [:(]  

6. Eindelijk,dinsdagmiddag:margriet nr. 50 is bezorgd!!

7. Dan had jij kennelijk een niet-stakende-postbode op donderdag. Hier was er niks 3 dagen lang van TNT.
    En wat we zaterdag hadden was bar weinig.......toch wel logisch denk ik dat er banen geschrapt moeten worden.... hoe sneu het ook is. We gaan steeds meer digitaliseren (ABN??).

8. Al mijn bladen worden gewoon door tnt bezorgd.Het kan bestbzijn dat de postbode soms bladen laat liggen maar dat zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn.

9. Memei, worden al die bladen wel door TNT bezorgd? Er zijn meer postbedrijven. De postbodes van TNT hebben 3 dagen gestaakt.

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-12-2010, 19:25

Al je vragen over de bezorging van Margriet kun je mailen naar: redactie@margriet.nl

Groet Moderator Margriet

11. Bij mij komt  "Margriet" normaal altijd op vrijdag, maar de laatste 2 weken ( TNT) op zaterdag. Maar wel het goede nummer. Das in elk geval wel  "mooi meegenomen " [;)]

12. quote:
    francoise2 schreef op 11 december 2010 @ 15:45:
    Er is nog veel meer wat margriet niet lukt hoor, een goed werkend forum bijvoorbeeld, waarin alle vragen van de gebruiksters "meegenomen" zijn.
    Oeioei, jij durft, Françoise...

13. Woehahaha  alsof de duvel er mee speelt.. post hier mijn vraag over de bezorging.. ik moet even in de gang zijn en guess what??  juist ja.. werd er net weer post bezorgd door de bode.. en.. Margriet no. 50 is dat..
    zomaar 2 verschillende nummers met mijn naam.. hoe bizar..

14. Ik heb ooit eens gehoord dat het aan de bezorgers ligt op welke dag het blad bezorgd gaat worden, zelf heb ik hem altijd op vrijdag maar ken ook wel die hem altijd op donderdag al hebben.
    Deze week heb ik de Margriet (net als de vorige week) op zaterdagmiddag gekregen, dat komt natuurlijk doordat de TNT aan het staken was, vorige week 1 dag en deze week 3, dus dat is dan nog verklaarbaar, Maar, wat ik zo raar vind, ik kreeg no. 48 toegestuurd (die van vorige week dus)
    oftewel, no. 49?? waar zou die liggen te wachten? krijg ik die nog?

hoe zit dat bij jullie? net zo misschien? (foutje bij de drukker??)

15. Er is nog veel meer wat margriet niet lukt hoor, een goed werkend forum bijvoorbeeld, waarin alle vragen van de gebruiksters "meegenomen" zijn.

advertentie