@Margriet
- Home
- // forum
- // @Margriet
- // mode voor dikke(re) vrouwen
Dit onderwerp heeft 30 reacties, is 13025 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 22:41.
mode voor dikke(re) vrouwen
ik zou graag horen of meer mensen die gezet/dik zijn het met me eens zijn dat margriet te weinig aan de mode voor deze vrouwen doet.
voor zover ik weet is margriet een blad wat niet aan een bepaalde doelgroep moet voldoen maar voor alle vrouwen geldt (reden waarom ik eigenlijk al lang abonnee ben). ik vind het heel jammer dat er alleen maar slanke mensen in margriet voorkomen met mode voor slanke mensen. waarom niet ook dikkere modellen kleding voor grotere maten laten showen zonder dat daar een aparte margriet voor uitgebracht moet worden. het kan mijns inziens best door elkaar!
reacties
- Hey Janita,
Ik heb al heel lang niet meer bij deze topic gekeken, was het alweer vergeten...
Maar je idee van een modeshow of een leuke reportage in de Margriet zou ik ook wel leuk vinden...
Wie weet horen we er nog van... - Ach ,, Kneel het lijkt me zoooooooo leuk om dit mee te maken met zijn allen.
Tenminste als iedereen het wil van de topics.
En ja Margriet is de baas , maar ik kwam er op omdat ik het bij een ander blad had gezien .
Dus ik blijf hopen.
Gr van Janita. - Goedemiddag,
Mede namens de redactie kan ik melden dat de gegeven suggesties zeker wel meegenomen zijn.
Er is aandacht voor de dikkere vrouw zowel in mode als in interviews, webshops en metamorfoses. Ook is er onlangs (in week 8) een speciale editie uitgegeven genaamd het 'XXL-nummer - Big is beautiful'.
Misschien besteedt de redactie later in dit jaar nogmaals aandacht aan mode voor de dikkere vrouw, maar dat is momenteel nog niet bekend.
We proberen dus de suggesties zeker te gebruiken en waarderen jullie reacties enorm. Laat het ons dus vooral weten via redactie@margriet.nl of forum@margriet.nl als je nog andere suggesties hebt.
Met vriendelijke groet,
Moderator MargrietModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2012 18:47 met 1% - Janita, de moderator zou je vraag doorgeven ,dat wil niet zegen dat er ook iets mee gedaan wordt. Ze gaan er over vergaderen!!!!!
quote:Moderator_Margriet schreef op 03 oktober 2011 @ 22:53:
Goedenavond
Ik zal je vraag doorgeven aan de betreffende afdeling
Margriet Moderator
[...] - Heeeee;. Jokmar ;.
Zou het niet leuk zijn om met alle vrouwen van deze topic een knetterende mode-show te geven op de volgende ; Margriet Winter Fair????????????.
lijkt mij echt TE GEK. ik hoop dat Margriet het ook een leuk idee vind.
Wie dsoet er dan mee???????
Ik wel hoor zo gek ben ik wel en nog gekker als dat nodig is.
Dus Margriet doe eens GEK?????????
En wie doet er mee meiden????????
Gr van Janita,,, - Ik ben het met de meeste vrouwen hier eens.
Ik ben 58 jaar en heb maat 52-54 en dús sla ik de mode-pagina's altijd over, er is toch nooit iets voor me bij...
Te klein en vaak ook te kostbaar. Ik vraag me af wie zulke dure kleding kan kopen... met een blouse van 200 euro sta ik niet in de keuken!
Lieve redactie, jullie lezen hier wel dat er vrouwen zijn die zich opgeven als model. Nou, daar ben ik er ook eentje van, hoor!
Ik heb alleen niet het stralende, rechte en witte gebit
zoals modellen altijd hebben. Maar dan houd ik mijn lippen wel op elkaar, hoor!
Ik draag trouwens wél een leuk brilletje! En ik heb ook een leuk kuifje...
Enfin, ik lees hier graag verder
.
Groetjes, Joke - Tja ,,Margriet,, we zijn nu zo"n 6 maanden verder en wat scherts mijn verbazing??????????
Nog steeds geen grote maten-mode in de margriet..
Dus ,Margriet waar blijven jullie na de belofte 6 maanden geleden ?????
Hoe lang duurt het om in overweging te nemen ?????
Ik weet hoe het werkt heb zelf bij een maandblad gewerkt en die waren toch ietsje vlotter met hun aanvragen.
Nou ,,Margriet zet hem op he??? gr van JANITA..gr van mij. - Ik mag geen reclame maken maar bij *&A hebben ze hele leuke, ook grotere dameskleding tot zeker wel XXXXL.
- laat eens wat mode zien voor menssen met een maatje meer en ook betaalbaar je pakt zo vaak langs leuke kleding
- Goedenavond
Ik zal je vraag doorgeven aan de betreffende afdeling
Margriet Moderatorquote:janita114 schreef op 03 oktober 2011 @ 21:49:
Ik denk dat we aan de MARGRIET toch eens moeten gaan vragen of ze een ;;MAKE OVER VOOR 50+VROUWEN MET EEN MAATJE MEER WILLEN MAKEN MET PAK WEG 1 VROUW VAN 50 JAAR ; 1 VAN 55 JAAR ; 1 VAN 60 JAAR ; 1 VAN 65 JAAR [ IK DUS ] EN 1 VAN 70 JAAR ETC ETC ;; O JA EN JULLIE VAN DE MARGRIET LEZEN DIT DUS OOK ;; EEN MAILTJE LIJKT MIJ DUS OVERBODIG ; HOOP DAT ER OP GREAGEERD WORD???????? GR JANITA.. - maat 60 ?? bestaat die ??
- Volledig mee eens en laten we het dan niet hebben over vrouwen tot maat 50 maar minimaal tot maat 60. Die zijn er namelijk steeds meer ook al willen veel ontwerpers en tijdschriften er niet aan.
Bij onderwerpen die het tijdschrift Margriet aan gaan kun je een mailtje sturen naar forum@margriet.nl. De moderators zullen je mailtje doorsturen naar de redactie.quote:janita114 schreef op 03 september 2011 @ 12:51:
hoi;, HENDRIKA;, nee ik ben het met je eens ;, volgens mij heeft het echt geen resultaat. er is al zoveel over gezecht en ;, GEKLAAGD, maar men hoort ons niet. gr janita114,- Dit is nu al een "dik" jaar een onderwerp.
En ... hebben al deze op/ aanmerkingen enig resultaat gehad? - ik ben het met jullie allemaal eens, maar niet alleen met kleding, kijk maar eens naar de make up's , de make overs, en nog veel meer dingen zoals intervieuws , meestal is ongeveer 50 of 55 jaar de odste die iets gevraagd word . ik wist niet dat het leven bij 55 stopte of moeten we dan een opa=oma weekblad gaan nemen?????,we kunnen tegenwoordig zo'n een jaar of 90 worden hoor,.echt waar, gr janita.
- Helemaal mee eens.
Ik heb dit al geregeld aangekaart in een enquete.
De modellen zijn allemaal veel jonger dan de volgens mij gemiddelde lezer van de Margriet..
Ook zijn wij de normale vrouw niet zo slank als de modellen.
Ik zou graag kleding zien voor 40+ met maatje 42 en groter. - Bij xxx kan ik online bij de xxx collectie altijd wel leuke kleding vinden hoor! Het is maar een kleine collectie, maar wel heel leuk. De meeste kleding in Margriet zijn van merken diet tot maat 44 gaan, daar kan ik nog prima mee uit de voeten. Maar ik snap dat als je een maatje meer hebt, je graag inspiratie en tips zou willen waar je leuke kleren kunt vinden. Toch is het voor de makers van Margriet volgens mij onhaalbaar om iedereen tegemoet te komen.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-08-2011 23:29 met 2%
- Het zou leuk zijn wat meer aandacht voor de dikkere vrouw. Zowel op mode gebied als verzorging. Zelf ben ik 50 jaar met een maatje meer en vind het belangrijk om er goed uit te zien.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 08-05-2011 21:51 met 43%: Verwijzing naar een website is verboden. Lees de regels even door.
- Ook ik ben het met de voorgaande schrijfsters eens vrijwel nooit mode voor dikke vrouwen want ja er zijn niet alleen slanke of vol slanke vrouwen maar ook dikke vrouwen waartoe ik behoor .gelukkig weet ik inmiddels wel waar je leuke en niet te dure kleding kan kopen ,inderdaad xxxx is er een van dan hebben we nog xxx mode dus dames ga lekker op zoek en lees de margriet dan maar voor de andere dingen ,en ga voor kleding ergens anders kijken.Met vriendelijke groet,FresiaModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-08-2011 23:27 met 5%
- ik ben het helemaal eens wat de grote maten betrefd,maar ook vind ik dat er weinig nieuws in staat voor vrouwen boven de 60+ meestal zijn de schoonheidsadviesen aleen tot 60 jr na de 60 staat er echt niets bij in de meeste rubrieken,,houd de schoonheid en moderne kleding dan op op die leeftijd??????? ik ben benieuwd wanneer ik iets lees in ,,de margriet, gr janita.
- Kijk ook bij xxxxx. Ze is niet goedkoop maar heeft hele mooie kleding tot maat 62. In de uitverkoop kan je nog weleens een broek voor 2 tientjes krijgen. Je kan via internet bestellen maar er zijn ook een aantal winkels in Nederland waaronder een in Amsterdam op de Centuurbaan dicht bij de Ferdinand Bol straat - Albert Cuyp.
Ik ben het er ook mee eens dat er veel te weinig rapportages in de margriet staan voor vollere vrouwen. 1x in het jaar vindt ik niet genoeg. Waarom niet met elk nieuw seizoen zoals lente, zomer, herfst en winter? Dat wordt toch ook met de "normale maten" gedaan.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-08-2011 23:25 met 1% - Hoi, Kijk eens op ...De kleding daar gaan van maat XS tot XXXL.. Vooral de zomerjassen vallen groot. Er staan cm bij de maten om teleurstelling te voorkomen!Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 20-03-2011 23:23 met 16%: reklame link verwijderd
- Begin januari hadden we een fotoreportage in Margriet met adviezen voor spijkerbroeken w.b.t verschillende lichaamsvormen. We nemen jullie op en aanmerkingen zeer zeker mee. Dank jullie wel.
- zou wat meer aandacht mogen , zeeman had een tijdje grotere maten leuke kleding weg!! uit de winkel bah wibra nog wel en zo als miss etam en ms mode wordt ook al minder ca ook wel redelijk betaalbaar al is voor mij de uitverkoop betaalbaarder , ook bronprix heeft leuke betaalbare mode.
zou leuk zijn als er eens leuke betaalbare mode in komt en niet het dure van youk vaak de wat duurdere merken terwijl er ook goedkopere kleding te krijgen is en zelf tot maat 60 bij bronprix - In Margriet staat inderdaad bijna altijd mode voor jonge, slanke vrouwen. Ik noem dat altijd " anorexia-mode" . Altijd te klein, te strak, te kort. Sorry voor de vrouwen die ik nu zou kunnen beledigen, maar dit is mijn ervaring.
Ik ben een wat vollere vrouw die niet meer "piep" is maar die er zeker wezen mag. Ik mis mode voor vollere vrouwen, maat 46 t/m 50 is niet of nauwelijks te vinden in de Margriet terwijl toch heel veel lezeressen ook met dit probleem zitten. Ik heb weleens gemaild dat ik dat miste en ze zouden het doorgeven aan de redactie. Nooit iets van gemerkt. Jammer . . . . . . . .