Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // 50+ Margrietjes deel 3

Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 43224 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 19-05-2012 15:39.

1. 50+ Margrietjes deel 3

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    30-09-2011, 19:40

Goedenavond

omdat er weer regelmatig gelezen en geschreven wordt is het misschien leuk om een totaal nieuwe topic te starten.
    De geplaatste postings vanaf september 2011 heb ik even naar hier verhuisd, zodat er met een 'schone lei' verder geschreven kan worden

Veel plezier ermee

Margriet Moderator Team

reacties

1. Janita en Joky poky: zal ik me maar bij jullie voegen? Ik heb niet alles (goed) gevolgd, maar dar neemt niet weg dat ik ook wel een steentje wil bijdragen,
    We zijn alweer een week thuis van ons midweekje weg. Wat gaat de tijd toch hard.
    Mijn zusje zou gisteren naar het Westen komen (vanuit het noorden) (naar mijn ouders) maar die belde dat je helemaal niet lekker was. Waarschijnlijk een beeetje erg hard gewerkt op werk en een verbouwing thuis. Maar goed ik ga haar straks nog even bellen. Eerst nog even een kwartiertje op de hometrainer.
    Maandagmorgen moet mijn man onder het mes (staaroperatie), We moeten al om 8 uur in het ziekenhuis zijn. Dus supervroeg opstaan. Maar het moet gebeuren dus niet klagen maar.
    Prettig en zonnig weekend toegewenst.

2. Zo janita dat is lang geleden dat ik hier was.. de schorheid zal intussen wel over zijn . .. hoop ik voor je..
    hemelvaartsdag al weer geweest.. alle dagen waren gezellig. maar met het weer wil het nog niet echt.. wens je 'n heel fijn weekend .met wat je ook gaat doen.. groetjes..

3.  Ja ik hoop ook op mooi weer met koninginnendag..en de avond ervoor ook , want dan treed het koor op in het veldpark te Zaandam.
    Ik weet niet of ik mee kan zingen, want ik was vanmorgen opeens mijn stem kwijt en nu zo schor als een kikker, of is het een haan??????.
    Wel erg rustig nu in huis hahahahah,,nu doet niemand zijn mond open , alleen de hond als de bel gaat.
    gr van mij, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

4. Hoi Janita . we kunnen hier gewoon ons praatje blijven houden toch?
    Dat mooie weer zie ik nog niet zitten.. de een meld zon en de ander regen. hoop zo op 'n mooie zonnige koninginnedag.Het waait nu weer hard hier.. grijs en gewolkt. maar wat doen we eraan..
    Zo maar eens beginnen aan de dag. moet nog douchen. daarna tafel klaarmaken voor het ontbijt. en zo langzaam op gang komen. Heb vanavond twee verjaardagen. Vandaag beetje aan de huishouding doen. en dan weekend. jij ook fijn weekend .plezierige koninginnedag. met mooi weer..
    joky-poky wijzigde dit bericht op 26-04-2012 09:18 met 0%

5.  Ja - joky-poky...
    Het valt me eigenlijk al een tijdje op dat het alleen tussen ons gaat.
    Maar ik vind het niet erg hoor. en jij??
    Ik hoop dat je een fijn week-end hebt en het weer eens een beetje mee zit.
    GR van Janita....

6. Je schrijft wel hallo meiden .. maar ik zie hier niemand meer behalve ons tweeén.

7. Nou dat was echt gezellig janita .lijkt mij zo.. Het klootschieten komt van oorsprong hier uit Twente. doen we dan buiten af . langs de weilanden en de sloten.. met altijd 'n drankje erbij.. en meestal 'n kar met eten..
    warme soep broodjes etc.. Deze week druk bezig geweest met werken en dingen doen in huis.. slaapkamer opknappen . maar dat duurt nog wel 14 dagen voordat het klaar is.. zo niet langer.. Volgende week meerdere verjaardagen. . kennis van ons ligt in het zieken huis . [bezoekje brengen] vaak onvoorstelbaar hoe de weken voorbij vliegen..
    Fijn weekend wens ik  je .  en maar hopen dat het weer its beter wordt. vind de wind steeds zo koud.. groetje meis..

8.  Hoi meiden hier ben ik en doe voor mijn 2e en laatste keer mijn verhaal. van het kloten op de wallen.Het was geweldig, met 25 meiden naar A-dam met de trein eerst wat gedronken en daarna met de borrelboot 1 en 1 half uur gevaren en gezongen. Daarna met 3 kloten[ballen] op de wallen een tocht met vragen die ook beantwoord moesten worden en om de beurt een balletje gooien over de wallen heen . En niet het water in [onze wel dus], meteen 15 strafpunten gekregen, jammer.Maar na het kloten gooien eten bij de bekeerde-zuster bij de Waag,waar ook een jongenskoor zat die een vrijgezellenavond vierden van 1 van de jongens. Dus een mooi aanknopingspunt om samen te zingen toch??,En daarna naar de karaoke bar en met zijn allen gezongen een lied van Andre-Hazes, en om 11 uur thuis, netjes toch. En vandaag een schorre stem en stijve ledenmaten. jajajaja, ook geen 18 meer merk ik maar heb het toch maar weer gehad .En nu op naar het volgend uitje,,,,, ik hou jullie op de hoogte hoor,, gr van Janita,,,,

9. Benieuwd naar je verhaal..

10.  Gelukkig weer helemaal opgeknapt........en net op tijd , want morgen ga ik op stap met de meiden van het koor LEUT EN DEUDELIJK.
    Voor het gemak zeggen we op stap met de leutjes..
    Ja naar Amsterdam,,, de rest hoor je nog wel.. gr van Janita,,,,,,,doeiiiiiiiiiiiiiiiii.

11. Nee je wil vast geen jongetje zijn janita. ik ben ook heel tevreden als vrouw. je zal maar in het verkeerde lichaam geboren zijn . heb je het heel zwaar.
    Ik heb 'n drukke week achter de rug met allemaal overwachte dingen .die geregeld moesten worden.. ben niet ziek gelukkig maar wel moe steeds . lig er s'avonds bijtijd in. met 'n mooi boek.. Moet zeggen dat ik ook niet vrolijk word van dit weer. ik smacht naar de zon.. ben ik veel vrolijker en opgeruimder . maar zal de enige niet zijn . beterschap meisje . extra eten doe ik ook als ik mij niet lekker voel. vroeger toen ik nog thuis woonde .em ik lag met griep in bed. vroeg mijn moeder of ik wat eten wilde. nou 'n flink bord zuurkool ging er dan wel in. raar hé?  Zo lang het nog zulk triest weer is .. ben je binnen goed bewaard jan.. fijne weekend .en doe het rustig aan..

12.  Vandaag een beetje grieperig en geloof me of niet ik ga dan extra werken in mijn flat en extra eten .
    Ja hoe gek wil je het hebben.
    Maar goed het zal wel weer over gaan, voor ik een jongetje wordt zeggen ze,,
    En wil ik eigenlijk wel een jongetje zijn ?????
    Kweet niet.

13.  Hoi;. Joky-Poky..
    Ach meis ik hou ook zo van lekker eten , maar ik heb een voordeel dat ik niet meer zo veel kan eten.
    Een ontbijtbordje is voor mij voldoende als warm eten.
    Maar met mijn lengte zit ik ook aan de kleine kant..1m63 en dat is klein hoor??
    Verder is gezondheid een eerste must toch???.
    Gr van Janita,,.

14. Ach ja janita .. naar het huidige modebeeld.mag er geen grammetje vet aanzitten.. maar ik vind alles zo lekker.. of het nou zoet is of hartig..
    en ik ben echt niet van plan, om streng te gaan dieten. want ik vind eten een van de leukste dingen om te doen ha ha.
    even voor de duidelijkheid. van broek 42 maar van boven 44/46.. ik ben echt geen slanke den hoor.. wel ben ik blij met mijn lengte . Had nog wel 5 cm langer willen zijn .. Zo de zondag zit er weer op. het was koud .. jammer genoeg.. en ik denk dat het volgend weekend met de Pasen niet veel beter is.. maar we houden de moed er in.. tot mail..

15.  Ach meid ,,,maatje 42  ik wou dat ik dat had zeg,,,,
    Ik heb maatje 46 en moet dan bij een broek de halve broekspijpen er bijna af halen.
    Want men denkt dat als je maat 46 hebt je ook superlange benen hebt....
    Dus niet ,hahahaha
    ach er is altijd wel wat toch?????.
    Ik denk dat er veel mensen zijn die niet tevreden zijn met hun figuur.
    gr van Janita,,

16. Ja janita dat wil ik ook. ik ben gelukkig iets groter.  maar ben toch van 1mtr72 naar.. 1mtr.70 gegaan.  dus ook al aan het krimpen.
    Als 'n broek mij in de taille goed zit  slobbert ie mij om de billen.
    ik draag momenteel maat 42 van  broek. en dan kan de knoop niet dicht. maar ik red me er wel mee. 
    vroeger had ik a cup . en wou ik graag meer.. nu heb ik meer en wil ik minder.. ja ja  'n mens is nooit tevreden.. ach laat ik ophouden te zeuren.. ik ben gezond en dat is het belangrijkste.. groetjes.. 

17.  HA die ; joky-poky..
    Ach meis bij mij zit juist alles op de buik en billen.
    En ik ben nog maar 1meter en 63 cm;
    Ben nl de laatste 2 jaar 2cm gekrompen.
    Maar gelukkig kan ik nog steeds in een xl maatje in de winkels.
    En dat moet ook zo blijven.
    Vandaag nog een leuke rode blous gekocht en een heel leuk vestje bij ceenaa..
    Dus het valt nog mee met me. Gr van Janita..

18. Heerlijk dat je je weer goed voelt janita. kun je er op slechtere dagen weer beter tegen. Dan weet je er komen ook weer andere tijden.
    Vroeger dacht ik dat het leven alleen maar leuk was.maar naar mate je ouder wordt kom je er wel achter .dat dat niet zo is.  maar van tegenslag wordt je vaak ook weer 'n beter mens. met meer begrip voor anderen..
    En nu zit het voorjaar echt in de lucht. dus we proberen ervan te genieten..met of zonder de kilo's ook. Echt dik ben ik ook niet . het zit alleen allemaal in de taille..kon ik het maar verplaatsen naar mijn achterwerk en billen..hi hi.groetjes

19.  Hee;. JOKY-POKY;..
    Heel veel sterkte meis met het afvallen.
    Ik ga woensdag weer 5 km lopen met Branca,zij is een medeoverblijfmoeder.
    Ja wij doen leuke dingen met elkaar.
    We hebben een vaste ploeg van zo'n 10 a 12 moeders en oma's.
    Soms gaan we koffie drinken en soms een feestje of naar een muziek-bandje .,waar de man van in speelt.
    Ik ga me steeds meer een vis in mijn eigen kommetje te voelen.
    En ben er heel erg blij mee.
    Gr van JANITA..

20. Zoistmanet. janita.. na duisternis zie je weer licht..
    wens je 'n heel fijn weekend. veel heb ik niet te vertellen. Heb net nog even 'n rondje gelopen.. Moest even in de buitenlucht. voor mijn conditie.
    en als ik het volhoud raak ik misschien wel 'n kilootje kwijt..
    http://i270.photobucket.com/albums/jj115/Euqinom1960/Fijn%20weekend/Fijnweekend03.jpg

21.  Gelukkig valt mijn teen erg mee; En ik kan al weer rdelijk lopen.
    Dus ga weer gewoon met de bus naar de tso.
    En alles valt gelukkig weer mee.dus ik kan weer genieten van mijn kids op school.
    En morgenavond fijn weer oefenen met het koor.
    Alles zal weer reg kom zou mijn moeder zeggen en ja ze had gelijk..
    Gr van JANITA,,.

22. Gossie janita . das pech hebben. ga je 'n gezellig avondje uit . kom je met 'n gekneusde teen thuis. Moet toch 'n zwaargewicht zijn geweest..
    beterschap. Ik ben gisteren met mijn vriendin 'n dagje [middagje] weggeweest. erg  gezellig.. En nu zou het morgen en vrijdag heel mooi weer worden .. dus geniet er van..
    http://i7.photobucket.com/albums/y261/pheonix382003/0292767.jpg

23.  Hoi .. Joky-Poky;;
    We gaan gewoon weer verder hoor en ik heb weer van alles gedaan en overkomen.
    Ik was zaterdag-avond bij Wolter-Kroes het was er geweldig;.
    Maar in de pauze stond er iemand op mijn voet en ja hoor een gekneusde grote teen,
    Ik heb gejodeld van de pijn en toen ik thuis kwam en mijn laarsjes uit deed was het plop alles dik.
    Maar goed het optreden was geweldig;.Wat een geweldige artiest.
    Ik ben geen fan van hem, maar vond het een geweldig optreden.
    En nu maar genezen van mijn grote teen.
    Vele gr van Janita,,

24. Gelukkig janita dat je weer terug bent. ja dat zijn nu eenmaal vervelende
    dagen. alles komt dan weer terug.
    Zo is het wel .het leven gaat door ,hoe moeilijk het soms ook is.  en in 'n hoekje gaan zitten kniezen. zou denk ik je man ok niet gewild hebben..
    Maar ja 'n ander heeft altijd makkelijk praten..doeii  jan.
    http://i840.photobucket.com/albums/zz324/Zilverling/weltrusten%20groet/14lof2u.gif

25.  Alles gaat weer zijn gangetje en ik ben weer helemaal van de partij hoor
    Het was gewoon even een vervelende dag ,,,maar nu gaat het weer beter ..
    Jammer genoeg heeft mijn kleindochter gisteren verloren met korfballen.
    En zo sta je weer in de toekomst-wereld'.
    En dat is maar goed ook?????? 
    Vele gr van Janita voor allemaal.

advertentie