Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // 50+ Margrietjes deel 3
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 43226 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 19-05-2012 15:39.
50+ Margrietjes deel 3
Goedenavond
omdat er weer regelmatig gelezen en geschreven wordt is het misschien leuk om een totaal nieuwe topic te starten.
De geplaatste postings vanaf september 2011 heb ik even naar hier verhuisd, zodat er met een 'schone lei' verder geschreven kan worden
Veel plezier ermee
Margriet Moderator Team
reacties
- ik kijk ook altijd op mijn hyves en deze side van de margriet of er nog berichtjes zijn , meestal om een uur of 9 dan eet ik een kommetje yoghurtmet iets erin en dan kijk ik even tussendoor en dan aan het ejnd van de dag of sávonds ook eventjes. zo vanmiddag weer naar de overblijf , dat zal me wat worden want met dit weer kunnen ze niet buitenspelen en hebben we z'n 200 kinderen binnen die we moeten zien te vermaken; tot groep 7 gaat het nog wel maar de oudste kinderen vervelen zich wel snel . maar ja het is niet anders; we maken er maar weer het beste van ;; groetjes JANITA
- Ha.. ik was er ook nog ffies hoor..
- Vanmorgen de eerste en nu de laatste, Het begint echt wel frisser te worden..
Vandaag nog de hele dag buiten geweest met de keinkinderen. en morgen weet ik nog niet wat ik of [wij] gaan doen.. wil was er ook nog. idd. maar haar man ging het niet zo goed mee , 'n tijdje geleden..
groetjes allemaal.. - Oké het kan ook Maggy zijn.quote:schaapje_Texel schreef op 05 oktober 2011 @ 22:08:
Mops zit veel op hyves - Ik kijk ook altijd eerst m'n mail na rond 8.00uur. Is een gewoonte.
Vandaag aan t schoonmaken geslagen. M'n dochter is van kamer verwisseld.
Heeft nu de grote van haar broer, die t huis uit is. Maar wat een spullen kom je dan nog tegen. De zolder raakt ook steeds voller.
Mops zit veel op hyves, van Wies weet ik t niet. Dan had je ook nog Wil dacht ik. - Goedemorgen . al weer vroeg achter de p.c. even de mail bekijken. . doe ik elke ochtend..en rustig aan de dag beginnen.. ik zeg altijd ..vroeger waren we jong en mooi.. nu alleen nog mooi..
fijne woensdag allemaal.. - Ach en anders voelen we ons toch als een iets oudere mooie blom?? Het leven begint toch pas bij 40 dus heb ik er pas 25 jaar op zittenen ga ik voor nog zeker 20 a25 jaar erbij; ,,,,,,,,,, en JOKY-POKY opstartproblemen hebben we allemaal'dus troost je je bent niet de enige, gr JANITA.
- Mops en Wies mis ik nog hier..
- Het weer is inderdaad minder . al schijnt momenteel de zon. de temperatuur is nog best redelijk.. Ik merk wel naarmate de leeftijd vorderd . des te moeilijker wordt het bukken. opstaan. knielen..s'morgens bij het opstaan 'n beetje opstart problemen.
maar ach . wat zou het . met 'n beetje kunst en vliegwerk zien we er weer uit als jonge blommen.. - hoi SCHAAPJE TEXEL;, vroeger had ik een tenniselleboog door te veel te breien, had ik nooit door gekregen ;, maar oke je kunt zoiets van allerlei dingen krijgen;; maar het kan van zoveel dingen zijn;; ben nu even spoorloos aan het kijken. best intresant,; vele groetjes van JANTINA ;
- Ben bang dat dit 1 van de laatste dagen met warm weer was. Zal tegen vallen.
Ben vanmiddag naar de fysio geweest. Heb al een paar maanden last van een tennis/golfelleboog. Heb nog nooit gegolfd of getennisd. Kortom overbelast. Ik merk t ook met typen! Maar vooral met bv opstaan. Ik steun erg veel op m'n armen!
Fijne avond. - Goedemiddag . op deze mooie dag . laten we gewoon wat alledaagse dingen uitwisselen hier. vertellen wat je kwijt wil. En wat je niet kwijt wil hou je lekker voor je zelf.. Ook privé kun je iemand 'n berichtje sturen..
- Ben ik ook weer even.
Heb een tablet gekocht en zou zo veel vaker langs willen komen, maar ik krijg er nog even geen virusscanner op. Geen idee waarom t niet lukt!
Ik blijf t proberen. Ik probeerde zo'n gratis virusscanner. Heb ik ook op m'n andere computer zitten... Kreeg t net zelfs even te warm buiten. Zit nu dus maarweer even te typen. Zo nog even m'n was ophangen.
Groetjes Ria - HEE ; JEANET18;, en wanneer is binnenkort die 54 dan???wacht op je antwoord gr ; JANITA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,EN SCHAAPJE TEXEL; ja dat lijkt mij ook erg leuk omdat we dan van dezelfde generatie zijn zo ongwveer,dus DAMES 50 +laat jullie vingers vliegen over het toetsenbord ;, kom op gr JANITA,
- Komt goed..
ben ook 50+... en binnenkort zelfs 54+..jeanet18 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 09:17 met 3% - Lijkt me gezellig als er weer wat meer mensen bijkomen!
In ieder geval allemaal een fijne zondag en geniet nog even van het mooie weer!
Groetjes Ria - HOI SCHAAPJE TEXEL;, ik hoop dat er nog meer mensen komen op dit onderdeel;, kom op meiden van holland ;, REAGEER. gr jan.
- Ik zie dat er weer even 'n paar mensen zijn komen kijken.. gezellig .
Maar eens zien hoe het verder gaat..fijn weekend. - Oké, we zijn dus verhuisd. Hopelijk sluiten er dan ook wat meer 50+ Margrietjes aan.
We waren toch met een gezellig groepje!
Janita, wij wonen onder A'dam oost en vlak bij de A'damse Poort, maar toch in een dorp! Alles is op fiets afstand. Ook ik kom tegenwoordig niet veel meer in de stad, dan nog eerder in de Poort. Van achteruitgang merk ik niet zo veel. Wel zijn ze altijd aan t werk. Mijn dochter gaat echter regelmatig shoppen in de stad!
Wat een heerlijk weer trouwens! Een erg late zomer. Dat heb ik in de zomervakantie erg gemist. Nu werk ik weer.
Groetjes Ria - quote:janita114 schreef op 30 september 2011 @ 19:27:
Hier ben ik dan weer ;; en RIA hoe ver woon je van amsterdam af??? ik ongeveer 11 a15 kilometer; kom niet zo veel meer in Amsterdam;, jammer genoeg vind ik onze hoofdstad van Nederland erg achteruit gegaan ;, ,, en dames wat vinden jullie????? gr janita.
Ria, het forum is vernieuwd en de internetproblemen zijn zijn zo goed als voorbij.quote:schaapje_Texel schreef op 25 september 2011 @ 21:46:
Oké de boel liep vast en ik kan weer overnieuw beginnen!
Ik ben zelf al heel lang niet meer hier geweest. Ik heb een nwe knie en toen had ik heel veel tijd. Nu ben ik weer aan t werk. Ik zit wel veel op Hyves en Facebook.
Ik ben 54 en woon even voorbij A'dam. Het is altijd handig wat vaker te kijken.
Groetjes Ria
Een enkele storing is niet voorkomen en helaas had jij hier mee te maken.
Onze excuses. Ik denk zeker dat het topic 50+ een nieuwe kans verdiend.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Margriet.- quote:janita114 schreef op 24 september 2011 @ 11:04:
Ik zie dat hier een hele tijd niks meer geschreven is; wat ik jammer vind want ik ben nog vrij nieuw op het forum, dus leek het mij leuk om aan dit 50 + forum mee te doen, maar ja als nu niemand er op reageerd blijf ik tegen mezelf kletsen en dat is mijn bedoeling natuurlijk niet , dus hoop ik dat er 1 iemand vast antwoord geeft; o ja ik ben 65 jr en woon in Zaandijk. vandaag ga ik even naar de markt. en vanavond kijk ik of er iemand gereageerd heeft, ik zou er blij mee zijn gr janita.
schaapje, het Margriet forum werkt beter dan voorheen. Misschien een reden voor de 50 + topic om weer in discussie te gaan met elkaar. Dat je hier weer komt lezen betekent toch dat er nog een behoefte is om deze topic te laten staan?quote:schaapje_Texel schreef op 17 september 2011 @ 22:11:
Volgens mij komt er niemand meer omdat iedereen ook op hyves - zit mops ook -(ook al weer minder) Facebook en Twitter zit. Zelf ben ik hier dus ook al heel lang niet meer geweest!!! Kon zowaar nog inloggen. heb toch nog zo veel mogelijk gelezen.
Groetjes Ria
Met vriendelijke groeten,
Moderator Margriet.- Door Joky Poky
[quote[
Komt hier niemand meer...
[/quote]Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-09-2011 19:42 met 0%