Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // België
Dit onderwerp heeft 681 reacties, is 63851 keer bekeken, en bestaat uit 28 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 28.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 20:46.
België
Originele tekst en antwoord overgezet bij Vraag aan moderatorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 09-11-2011 22:19 met 92%
reacties
- GEFELICITEERD MEID.. met je behaalde SUPERSCORE !!!
dit is toch een heerlijk lekker lui weekend waard he?.. - Hallo aan allen,
Met de zon en een stevige wind meld ik jullie dat ik geslaagd ben op het gedeelte van de 'vuile bommen en consoorten' en dat met een score van 49/50. Een mirakel, neen neen een groot mirakel. Ik kon het niet geloven toen ze het zeiden en het is pas toen de chef mij vroeg of ik het wel verstaan had dat mijn eurocentje viel. Met een goed gevoel kan ik aan het weekend beginnen. Morgen in de voormiddag naar de kazerne in Heverlee om mijn uitrusting en wapen te halen. Maandag gaat dan het fysieke gedeelte van de cursus van start. Ik hoop stiekem dat ik er een kilootje of twee kwijt zal spelen met al die inspanningen. :-)
Ommaatje is weer haar drukke zelf, ik zou het vreemd vinden moet ik ooit op een dag lezen dat u zich verveeld heeft hihihihihi. Miss J, is waarschijnlijk weer aan een project bezig wat een ander persoon meer dan gelukkig zal maken. En ik, ik ga enkel zorgen dat het stof van de meubels geraakt en de vloeren gedweild worden en voor de rest heeeeel veel niks dit weekend. Ik ga echt mijn zieltje laten hangen. Zondag is het feest in Wim zijn school en dat met BBQ. Hij begint zich zorgen te maken over het hele gebeuren omdat hij weer op moet treden met de djemba's. Het verslag hiervan horen jullie zondagavond of maandag.
Ma heb ik gisteren al laten weten dat ze morgen niet moet bellen want we zijn er niet. Ik kon horen dat ze teleurgesteld was maar ze gaf geen kik. Flink zo, ze gaat het nog leren. Ik ga wel morgenavond tot bij mijn ouders om haar het moederdagcadeau te geven. Zo kan mij niks verweten worden dat ik niet de moeite heb gedaan voor moederdag. En nu lieve mensen ga ik de Margriet van vorige week nog lezen zodat ik morgen die van deze kan doorneuzen. Al dat studeren heeft mijn leven precies voor een hele poos op 'halt' gezet en nu moet ik die uren allemaal nog inhalen.
Alvast een heel fijn weekend gewenst. - Ha dames,
Tinne, laat je nu niet meteen ontmodingen door de moeilijke materie. Er zullen meer mensen zijn, die er net zo over denken. Wens je sterkte.
Gelukkig dat Wim weer zijn "oude" zelf is. Er zullen nog meer "liefdes" volgen en misschien evenzo vele teleurstellingen. Zo is het leven.
Wat een gedoe dat parkingprobleem. Hoop dat je oplosssing blijvend kan zijn.
Heb vandaag veel gedaan, wassen, strijken, bed verschonene. Boodschapppen, nog meer boodschappen. `Manlief is volgende week jarig.
Morgen naar de kapper en 's middags haal ik de kleine meisjes op, die komen een nachtje logeren. Drukte hier dus in huis.
Ga vanavond dvd kijken met manlief.
Fijne avond. - Goede avond,
Eventjes geen boeken meer, ik kan het echt even niet meer zien. Vandaag was een dag vol met senario's die gespeeld werden en die wij dan moesten oplossen. Het was verschrikkelijk! Je moet aan zoveel dingen denken en de symptomen van verschillende besmettingen lijken zo op elkaar dat je al vlug de verkeerde kiest en zodoende ook de verkeerde zorgen zal toedienen. Denk je dat je goed bezig bent blijk je ineens tegen de wind in te staan en ja, dan gaat de besmetting de verkeerde kant op en .....we zijn weer vertrokken vanaf nul. Morgen is het schriftelijk examen hiervan en ik vrees dat het niet meer zo schitterend zal zijn voor mij.
Op de koop toe moest ik op een moment slachtoffer spelen en ik ben nogal hardhandig afgevoerd en mijn nek en bovenrug beginnen flink pijn te doen. Wim is gelukkig weer zijn oude ik en het woord Melissa is maar 1 keertje gevallen. Parking heb ik gevonden aan de andere kant van Tongeren en ik hoop met een klein hartje dat hij daar veilig staat en ik hem morgenvroeg zo vind als ik hem daarstraks heb achtergelaten. Voor de rest niet veel te melden vanaf het front. We waren allemaal blij dat de dag voorbij was. Ik ga echt blij zijn als heel die cursus gedaan is en ik weer zonder zorgen op kan staan 's morgens.
Slaap wel allemaal, ik ga me weer op de atoombommen en syptomen van neurotoxische agentia's storten :-( - Meid.. het is toch te zot voor woorden dat ze zoveel geld durven vragen voor een parkeerplaats.. 80 euro PER MAAND..
als het nu iets is van 10 euro per maand.. 120 per jaar.. is er nog overheen te stappen (dan zouden ze de toeristen meer kunnen vragen toch?. jullie een abonnement en daardoor goedkoper.. )
maar dit slaat toch alles?
kam me ook heel goed voorstellen dat het leren er dan bij in schiet. zoveel dommigheid (was die man/vrouw in gemeentehuis blond misschien?)..
Tja.. en dan FB.. handig dat je de account gesloten hebt, kan hij ook geen pijn meer krijgen om wat hij bij M te lezen/zien krijgt.. wat je zegt.. nu hevige korte pijn en dan misschien sneller weer in zijn gewone doen?
Voor nu.. sterkte met alles.. succes met je leren
gr. J - Hallooooooooooooo,
Geen ontbijtjes voor mij maar 3 dagen pittige en zware kost. Het onderwerp nu is CBRN wat staat voor chemische biologische radiologische en radiologische oorlogvoering. In ons geval nu gaat het dan over de letsels die daaruit verder kunnen komen. Er zijn zoveel soorten van middelen(agentia) die dan op zoveel manieren kunnen verspreid verworden. Mijn oren hebben behoorlijk gepiept vandaag. Ik heb juist 2 uren over de boeken gehangen en bijna alles overgeschreven maar het lijkt wel alsof er niks is blijven hangen in mijn hoofd. Morgen dus weer extra vroeg eruit en vrijdag ook weer want dan is de test over dit gedeelte. Heb ik al gezegd dat ik het niet meer zo leuk vind? :-)
Wim is dan weer een ander probleem. Hij is net via facebook teweten gekomen dat Melissa liever heeft 'dat hij dood was'. Het valt mee hoe hij het oppakt en ik had maar vlug gezegd dat ik dingen moest opzoeken voor het werk. Zijn account open gedaan en haar uit zijn lijst gegooid. AMEN!!! Korte pijn. Op naar de volgende :-). Zij is trouwens al aan een nieuwe liefde gekoppeld. Ze zijn echt snel tegenwoordig.
Voor de rest ben ik naast pissig door over de parking hier in Tongeren. Voor de mensen die in het centrum wonen is er een gratis ondergrondse parking ter beschikking gesteld. Nu ja, was ter beschikking gesteld. Deze morgen vond ik een briefje onder de ruitenwissen om mij te laten weten dat de parking gesloten is voor herstellingen. Eens hersteld zal ze niet meer gratis zijn en kunnen we voor +- 80 euro per maand een plaatsje huren!!! Dat is toch niet te geloven! Hoe moet ik dat gaan betalen. Besparen op ons eten om de auto te kunnen parkeren. Als ik nu thuis kom staan alle 'gratis' parkings op de ring rond Tongeren vol en ben ik verplicht om te gaan parkeren op een betaalde parking en dat is voor 2 euro voor 2 uurtjes. Per avond dus 4 euro. Ik ben meteen naar het gemeentehuis gestapt om een oplossing te vragen.
"Ja madame, wij moeten nu ook zo ver wandelen voor een parkeerplaats."
"Mevrouw, u komt hier 's morgens toe als het nog overal vrij is. Ik kom hier aan als heel de stad bezet is en nu??? Is er niet aan een plan B gedacht toen het stadsbestuur de parking verkocht aan die firma?"
"Madame, ge kunt toch een plaats huren per maand zelfs per jaar."
"Als jij die voor mij betaalt dan is er geen probleem meer."
"Zeg madame, als we zo gaan beginnen."
"Ook merci en tot ziens."
Ik ben weg moeten wandelen of ik had dingen gezegd waar ze mij had voor aan kunnen klagen.
Waarschijnlijk daarom dat ik maar niet kan studeren. Douchen en bed in dat lijkt me nog het beste.
Slaap wel. - Ha dames,
Tinne, jammer voor die "praatjesmaker", maar het klinkt mij niet vreemd dat hij gezakt is. Geen woorden, maar daden.
Ben vanmorgen bij de bakker op ons winkelcentrum geweest, had een speciaal mama ontbijt geregeld. Voor moeders en kinderen. Was lekker en gezellig.
Vanavond gaan we uit eten met de tennisvrienden en vriendinnen.
Er was al veel regen, maar ook zon.
Fijne dag. - Dank u, dank u, deze iets of wat 'verpleegster' is ook heel blij met haar resultaat. Straks zullen we zien wie van die 7 die mislukt waren op praktijk niet meer in de klas aanwezig zijn. En ja, dat vervelend kereltje achter mij was ook niet geslaagd. Er zijn jongens bij van wie ik hoop dat ze wel slagen maar die nog zenuwachtiger dan mij waren en daar voor hun slachtoffer stonden met een black out.
Het is tijd dat we hier vertrekken, ik was gewoon nieuwsgierig wat er te lezen was. En ik ben ook weer wat meer relax nu. Straks meer nieuws.
Have fun!!!! - LOL
die telling.. hihihi..
en nogmaals gefeliciteerd.. had ik geloof ik al gedaan maar kan niet vaak genoeg gezegd worden he?.
en die 'zeur' die achter je zat? is die er ook doorheen gekomen? - Ha dames,
Tinne, wat heb ik je gezegd, jij kunt het. Super voor je en van harte proficiat. Goed gedaan hoor.
Maar wat sneu voor Wim, het is zo het gaat in het leven, maar om daar mee om te gaan is wel moeilijk. En voor een ouder te zien dat je kind verdriet heeft, dat is zwaar. Je staat aan de kant en kunt er niks aan doen. Sterkte ermee e nverwen hem maar lekker.
De L.. zomerweek was super gezellig, maar dat lag ook aan de schoonzussen. Verder was het daar ook erg leuk, het weer was redelijk, slechts een paar spatjes. Veel gezien, geproefd en gelachen. Nu zit ik met zere voeten in mijn stoel.
Morgenochtend is er bij onze warme bakker een ontbijt voor moeders. Daar ga ik ff kijken. En proeven natuurlijk.
En van die telling hier geloof ik niks meer. Maar dat maakt ons toch net uit.
Fijne avond. - Hey.. en toch al bijna 61.000 hits
- HEY GEFELICITEERD MEID..
helemaal GEWELDIG..
en de rest van de dag beschikken? houd dat in dat je een onverwacht vrije dag hebt?.. leuk ja.. TOPPIE
en inderdaad weer minder dat het 'uit' is met Melissa.. misschien dat ze 'moest' uitmaken van haar pa en moe?. heb je daar al aan gedacht?...
wie weet wat een schooldag weer brengen zal he?.. hoop wat afleiding.. en dat zoetigs voor jou.. ach meis.. je bent geslaagd dus geniet er maar lekker vanjeanet18 wijzigde dit bericht op 08-05-2012 17:05 met 47% - "Eerste Korporaal-chef .... , geslaagd over de gehele lijn met 257/300. Gefeleciteerd en ge moogt de rest van de dag beschikken."
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een paar kemels afgeschoten met mijn antwoorden maar het maakt niet uit, ik ben geslaagd in het eerste gedeelte van de cursus. Vanaf nu begint het zware gedeelte te velde. Ik krijg nu al spontane pijntjes.
Wim heeft echter niet zo goed nieuws gekregen gisteren. 's Avonds belde zijn beste maatje Ruben en die mocht hem melden dat Melissa het heeft uitgemaakt. Ik wist niet hoe ik hem het beste kon troosten en hij liet het ook niet toe. Deze morgen vroeg hij steeds weer "waarom heeft ze dat gedaan?". Het is vreselijk om hem zo te zien en ik besef heel goed dat zo nog van die dagen gaan komen maar toch. Arme arme Wim. Ik ga zorgen voor een heel lekker iets zodat hij deze avond toch zijn gedachten kan verzetten. Ijstaart! A ja, ik heb ook hartepijn en mag dan toch ook getroost worden of niet soms? ;-)
Tot straks dames en heren, ik trek de stad in op zoek naar calorieën - Praktijkgedeelte: GESLAAGD!!!!!!!! Het heeft me echt veel zweet en zenuwen gekost maar ik heb het er goed vanaf gebracht al zeg ik het zelf.
Hallo allemaal,
Nog steeds met een soort van examenkoorts zit ik hier. Ik moet dadelijk beginnen met het leren voor de theorie wat morgen aan de beurt is. Het meeste moesten we al voor vandaag kennen er is wel een pak bijgekomen. Ik wou deze namiddag studeren toen de rest van de klas nog langs moest gaan bij de examinator. Zet daar toch niet zo een plezante een dvd op zeker. Potverdorie! Geen probleem dacht ik dan ga ik in het zonnetje zitten buiten. Aha, mijn tenen staken nog niet uit de deur en ik werd al naar binnen gefloten. Pech dus.
We zijn met 15 in de klas en daarvan zijn er 7 niet geslaagd. Geen goed nieuws voor de onderrichters want dan gaat het kader denken dat de onderrichters hun werk niet goed gedaan hebben. Nu krijgen die 7 morgen een 2de kans als ze daar nog 1 foutje maken staan ze 's middag onverwijld aan de deur. Ergens begrijp ik het niet. Zo jong volk en die doen niet eens de moeite om iets of wat te leren en nu zaten ze met een sip gezicht toen de uitslagen werden vermeld. Er is zelfs iemand die geen idee heeft hoe een verband moet aangelegd worden. Alé zeg! Ik ben fier op mezelf want die wijsneus achter mij had de laagste score van allemaal.
Ik ga nu echt verder leren zodat ik morgenvroeg enkel nog moet nalezen. Tot morgen en slaap zacht. - Ohw.. de L. zomerweek.. 1 keer heengeweest.. was errug leuk.. mooi weer (en dat moet je daar wel hebben he? alles is in de buitenlucht immers?.. maar neem je trolley mee meid.. anders moet je sjouwen onder al dat leuks wat je daar tegenkomt..
Heel veel plezier..
Hihihi.. djw Tinneke.. heel veel succes en sterkte deze week met je puber...
hier de vakantie weer voorbij.. nog paar dagen en dan stort de examenstress over ons heen.. duim maar dat alles ok zal gaan - Ha dames,
Tinne, vertel hoe is het gegaan vandaag??? Ben erg benieuwd naar je ervaringen. Fijn je puber weer over de vloer.
Ik zat vanmorgen om 8.30 uur op mijn fiets, winterjas en handschoenen aan. Moest naar de chiropractor, voor een onderhoudsbeurtje. Vanmiddag met manlief in de tuin in de zon gelegen. Wat een verschil.
Ik ga morgen met 2 schoonzussen naar de Libelle zomerweek. Thema is China, lijkt me erg leuk. ben nog nooit bij de concurrent van Margriet geweest, ben erg benieuwd hoe het daar is, veel vrouvolk in elk geval. En veel kletsen met de zussen. We gaan met de trein.
Kom vanavond nog wel ff buurten.
Voor straks, eet smakelijk. - Omdat Miss J zo gek uit de hoek kwam met haar berichtje, het alles behalve slecht bedoeld.
Mijn puberende puber is thuis en heeft de zaak weer overgenomen voor een week :-). Het studeren is voor vandaag gedaan en morgen wat vroeger eruit om alles nog eens te overlopen. Ik wil geen medische toestanden meer lezen vandaag.
Omaatje, ik heb de indruk dat het intiatief van de stad nl 'kinderspeelstad' letterlijk in het water is gevallen. Ik heb wel muziek gehoord maar veel volk heb ik niet gezien in de stad. De winkels waren trouwens niet open daar had ik me in vergist. Nog eens een hint aan Romain gegeven over mijn graag-willen-maar-veel-te-dure-koffiemachine dat als je hem nu koopt je 40 euro terug krijgt. Hij wist van de actie maar ik had niet de indruk dat hij verstond wat ik hem wou zeggen. Niet erg, ik ga volgend weekend kijken en als het mij aanstaat gaat hij mee. Cadeautje aan mezelf.
Zo, het weekend is zowat voorbij en dat wil zeggen dat ik nog de laatste uren ervan met mijn spook op de bank ga doorbrengen. Slaap zacht allemaal. - Wij zijn vandaag de deur niet uit geweest. Het is niet warmer!!!!! geworden dan 9 graden. Heb veel andere dingen gedaan.
Tinne, volgnes mij zitten er bij die vriendin van jou een heleboel draadjes los in haar hoofd. Wat een simpele ziel zeg, om met zulke voorstellen te komen. Je zou bijna hopen dat haar man er een keer achter komt. Dan weet ze precies wat haar te wachten staat. En dan ook nog contact met je fam. van je lover. Bizar!!!!!!
Jij hebt vast hard gestudeerd vandaag. Het gaat goedkomen morgen, zeker en vast. Laat je niet gek maken!!!!!
Ik snap ook niet goed wat je met die pillekes van Jeanet bedoelt!!!!!
Ga de vaatwasser uitruimen, fijne avond.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-05-2012 20:13 met 0% - pilletjes? hoe bedoel u?
- Miss J, ik weet niet wat voor pillekes jij genomen hebt maar AFBLIJVEN!!! Niet goed voor u hahahahahaha
Het maakt toch ook allemaal geen reet uit hoeveel er nu juist zijn ik blijf het geweldig vinden.
Ik zit nog steeds in de boeken te lezen en tussendoor al eens iets opschrijven. Op dit moment zijn het de vrieswonden. Straks komen mijn mannen en dan wil ik het aan de kant hebben.
Tot later. - LOL
Tinneke.. die 'ollanders kunnen niet tellen he?.. dat is toch G..onmogelijk.. 10.000 binnen 24 uren.. hebben die meelezers dan niks anders gedaan dan kijken hier?.. tijdens de 5 mei viering?..
vast niet he?.. no way girl.. er moet ergens een foutje zitten, ik las ook al dat er weer inlogproblemen zijn toch?.. hoe is het ook alweer.. kneel. jij schreef dat toch?
en OHHHHHHHHHHHHHHHH ik heb verder nog niet je lange epistel gelezen.. wilde eerst ffies kwijt dat ik zo een gave film heb gekeken gisterenavond.
The Intouchables
(moet je op zijn frans uitspreken hè?.. intoesjaaables)... is een franse film naar waargebeurd verhaal.. maar neem voor de zekerheid een extra inlegvleugel mee.. want de tranen biggelen over de wangen van het lachen...
kijk even naar de trailer van die film zou ik zeggen..
oepsiedoepsie
en nu moet ik eerst met hondje aan de plas... tot latersjeanet18 wijzigde dit bericht op 06-05-2012 15:18 met 10% - SANTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en op naar het volgende 'wauw-getal'
Roze bubbeltjes en een aardbei-bavarois wat moet een mens nog meer hebben. Omaatje, het is inderdaad nogal ongeloofwaardig maar het staat er wel hé. Moest dat nu een fout zijn en toch een 5 dan ben ik net zo gelukkig. Ik heb Romain een sms gedaan dat ze niet te vroeg moeten opdagen vandaag omdat ik toch zo graag die leerstof onder de knie wil hebben. Toen ik net naar de winkel wandelde heb ik echt een paar keren mijn longen eens goed open getrokken en dat heeft goed gedaan.
Hier is het ook aan het regenen en dat is slecht nieuws voor de zelfstandigen daar de winkels open zijn vandaag en ik geloof zelfs dat er vanalles te doen voor de kinderen op de grote markt. Dat is financieel een dikke streep door de rekening. Voor mij is het wel goed want ik heb geen thee meer en die kan ik enkel in de reformwinkel krijgen. Tussen twee ziektes door nog eens buiten straks en weeral die frisse lucht binnen laten.
Alé, Helga was dus hier gisteren. We zijn iets lekkers gaan eten en ondertussen blablabla want er moest veel ingehaald worden :-). Haar 'amant'(minnaar) zoals omaatje het zegt is nog steeds in the picture. De tweede zit op het moment in Kaboel en daar heeft ze geen last van. Nu over haar grote (dwaze liefde in mijn ogen) liefde. Daar heeft ze wel contact mee en ze wil binnenkort met de trein naar Lille in Frankrijk gaan om hem daar een paar uren te treffen terwijl haar echtgenoot op oefening is. Jullie kennen mijn mening daarover en ze kon ook aan mij merken dat ik het niet goed keur. Nu, dat is niet haar gekste uitspraak.
Ze wil dat hij(amant) over haar gaat vertellen tegen zijn echtgenote. Niet dat ze minnaars zijn maar gewoon dat hij haar heeft leren kennen in Kosovo en dat ze contact hebben gehouden. Waarom? Wel, omdat ze wil dat hij met zijn gezin haar komt bezoeken van zodra ze in Straatsburg woont. Kun je dat geloven?!?! Ze wil dat haar minnaar met zijn gezin bij haar kom logeren!! Ik versta de wereld niet meer en heb het haar ook heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut afkeur. Zij is ervan overtuigd dat het allemaal goed zal verlopen en zo. Ik weet het niet hoor. Hoe kun je nu zoiets verzinnen? Ik weet dat ze wel eens raar uit de hoek kan komen maar nu slaat ze alles.
Ik heb haar gezegd dat ik ziek zou zijn van de zenuwen als mijn minnaar aan dezelfde tafel zou zitten als mijn echtgenoot en dan nog eens zijn vrouw erbij. Neen, dat gaat voor mij veel te ver. Of het ooit zo ver zal komen? Ik hoop van niet want ik wil het niet weten wat daarvan moet komen. Waarom toch, waarom moet ze het geluk zo uitdagen? Ik was teleurgesteld in haar toen ze het vertelde en wou eerlijk gezegd het liefst naar huis gaan. Ook toen ik vertelde dat Alex sinds vorige week in mijn kazerne werk zag zij enkel maar 'de gelegenheid om ergens in een donkere hoek foute sex te gaan hebben.' Ik ga mijn naam niet riskeren voor zoiets en Alex als officier al helemaal niet. Nu ik er hier zit over te praten word ik vanbinnen opnieuw boos :-).
Iets anders. Ik las deze morgen in de krant van Limburg dit: 11.000 meisjes 'vergeten' gratis vaccin tegen baarmoederhalskanker.' Vergeten? Hoe kunt ge nu zo stom zijn? En hoe stom zijn die mama's die niet achter hun dochters hun gat hebben gezeten om het te laten doen. Eén prikje en je bent in orde en nog is het teveel gevraagd. Moeten die dokters dan echt tot aan hun bed komen en wachten tot ze gedaan hebben met chatten, sms'en en twitteren om dan snel snel dat vaccin te geven? Is dit echt een teken van pure luiheid? Ik ga toch eens aan mijn nichtjes vragen of zij het hebben gedaan en als dat niet het geval is ga ik ze wel de wind van voren geven.
Ook in de krant: 'Leeuw valt kind aan in zebra pak.' Dan ga je meteen vanalles denken en het ene al gruwelijker dan het andere. Ikke nieuwsgierig en aan het lezen gegaan. Wat blijkt nu...1) natuurlijk weer in Amerika 2) het was in een zoo waar de leeuwin achter glas zat 3) het zebra pak blijkt een zwart-wit gestreept vestje te zijn. Als je nu die feiten weet en je kijkt naar die titel zou je dan niet het liefst die verslaggever een goeie draai rond zijn oren geven. Deze valt in de categorie 'misleidende titels' zoals 98% van de titels in de kranten.
Nog zo eentje maar dan van het soort 'is dit echt nodig?' De titel: 'GPS toont weg naar singels.' Neen, niet soort dat wij vroeger op de draaitafels speelden maar het vrijgezellenras. Het handelt zich hier om een nieuwe applicatie die je op je gsm met gps kan installeren. Je moet je inloggen via hun website en hoppa .... volg je gps en ga je (on)geluk tegemoet. Waar is de tijd dat je eerst een paar weken met een knalrood gezicht rondliep en ziek was van de vlinders. Dan moest één van twee het 'vragen' of je eens mee ging om iets te drinken in het weekend natuurlijk want tijdens de week dan moest je braaf bij ma en pa op de bank zitten. Neu neu, tegenwoordig ga je dus op je doel af bekijkt de buitenkant eens vaag en als die u niet bevalt dan stel de gps weer in op het volgend slachtoffer. Dit staat ook in het verslag "Ben je niet zo een losse flirter dan kun je specificaties ingeven die je verwacht van 'het doel'. Ik bedank voor de service en denk er het mijne van.
Tijd om weer eens wat te studeren om zo mijn kans op slagen ietsie groter te maken.
Tot straks - Morgen dames,
Tinne, ik begrijp je enthousiasme, maar ik zit nu toch wel met veel ongeloof naar dat getal te kijken.
Eigenlijk geloof ik het niet zo, er gaat ergens iets fout. Gisteren zaten we nog onder de 50.000 en dan zou het nu al over de 60.000 zijn. Ik kijk hier zelf wel eens vaker op een dag, maar als er dan niks meer is geschreven ben ik weg. Dan moeten er dus meer dan10.000 mensen naar hebben gekeken. Of de teller op onze topic telt dubbel. Moeten we de moderator maar eens naar vragen of dat wel kan.
Maar neem gerust je bubbles, vier maar gewoon het leven.
Wij zitten nog aan de koffie, krant, puzzels en crypto's. Misschien gaan we nog bij jongste op visite vandaag, als het bij hun uitkomt natuurlijk. Voor de rest ziet het er nog steeds koud uit, dus erg aantrekkelijk om buiten te zijn is het niet.
Mijn was zit in de droger, die vouw ik nog weg vandaag.
Ik heb ook maar aan weinig mensen verteld dat ik hier bij Margriet zo af en toe iets schrijf. Vind het ook niet van belang dat iedereen die ik ken ervan af weet.
Sterkte met je studie en iedereeen fijne zondag.kneeltje wijzigde dit bericht op 06-05-2012 09:39 met 0% - Ik dacht dat ik niet goed zag en ben daarom eerst mijn koffie gaan maken heb wat water op mijn ogen gegooid en ben hier terug komen zitten.
+ 60.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat gebeurd er allemaal????? Dit is om schrik te krijgen mensen. Hoe? Waarom? En waar komen die allemaal ineens vandaan???????????? Ik zit hier echt met een klein hart hoor. Zit ik het ene moment over Malaria te leren en denk "Ik ga eens ff piepen hoeveel het er zijn, meer dan 50.000 dan koop ik straks een miliflesje bubbels." Dan zie je zo een getal en ja, ik kan het niet beschrijven. Trots, warm met het zweet op het voorhoofd toe en vol ongeloof. Er staat niks in mijn boek 'ziekteleer' over 'Margrietus' en kan daarom ook geen behandeling verzinnen. Ik hoop dat koffie hier wel helpt.
Mensen, lezers die reageren en die hier gewoon even komen piepen tussen neus en lippen door, hoe kan ik jullie ooit bedanken om mij die gelukkige gevoel te geven. Ik heb gisteren toen Helga hier was op mijn lip lopen bijten want ik wou het zooooooo graag aan haar vertellen maar neen, dit is tussen ons. Ik ga nu vlug mijn inkopen doen om wat frisse lucht binnen te krijgen want ik zit al sedert 06.30Hr over de boeken en het wil maar niet lukken om alles te onthouden.
Ik kom straks terug om over gisteren te vertellen. Beloofd met een glaasje bubbels en ik ga er zelfs iets lekkers bij nemen.
KUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS - Ha dames,
Wat was het koud vandaag. Heb mijn winterjas weer van zolder gehaald. Die hing er net 2 dagen. Waar blijft die mooie zomer????
Tinne, hoop dat je het gezellig hebt met je vriendin. Heeft ze nog steeds haar amant????
Wij kijken vanavond naar het bevrijdingsconcert op tv .Onze queen is er ook bij.
Fijne avond.