Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // België

Dit onderwerp heeft 681 reacties, is 63852 keer bekeken, en bestaat uit 28 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 28.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 20:46.

1. België

Afbeelding van mamtin
    Dit onderwerp is gestart door mamtin
    26-08-2011, 09:46

Originele tekst en antwoord overgezet bij Vraag aan moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 09-11-2011 22:19 met 92%

reacties

1. Jou zoon houdt niet van veranderingen Tinne...
    Alhoewel zoon hier (15 ):   Ik moest naar een nagel van zijn grote teen kijken en ik zei : "Je krijgt haar op je benen".  Hij was meteen weg en mompelde  "valt wel mee..."  Dat niet uit bed te krijgen s'morgens hoort bij pubers. Het lichaam vraagt zoveel energie en dan nog al die prikkels uit de buitenwereld die anders ervaren worden.  Het komt helemaal goed met jou jochie.

Kneeltje, jij bent ook een druk mevrouwtje zeg, gelukkig met leuke dingen.
    Morgen koken op een nieuw fornuis het zal lijken alsof je het voor het eerst doet?
    Tja, op dat fornuis wel hé... succes...
    Anoukk wijzigde dit bericht op 28-12-2011 00:22 met 0%

2.  Ha Tinne,

Vervelend dat Romain nog slap op de benen staat ,gaat het feest niet door. En wat heerlijk dat je zo goed met zijn broers op kunt schieten. Verstandig dat het medisch dossier is opgevraagd, maar dan moet hij zich wel laten onderzoeken op bep. punten. Dat lijkt me wel verstandig.

Die Wim van jou met zijn baard, kan me zijn paniek wel indenken. Je hebt eht goed opgelosst, maar lachen is het wel. En je oog heeft alle kleuren van de regenboog. Arnica zalf erop, dat helpt altijd tegen blauwe plekken. En lelijk zul jij niet zijn hoor.

Ja wij zijn een paar ribben uit ons lijf kwijtgeraakt vandaag. Veel geld uitgegeven, maar nu wordt het ook weer heel schoon in de keuken. Manlief is helemaal blij dat we dit hebben gekozen. Hij houdt erg van netheid (vorm van autisme!!!!http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-42.gif) Morgenvroeg om 7.00 uur staat de monteur bij ons op de stoep om alles te plaatsen .Wij zijn blij dat hij zo vroeg komt en dat het deze week nog kon. Ik heb de gebruiksaanwijzing hier liggen en daar ga ik me dan maar eens in verdiepen. Weet nog niet wat ik morgen zal maken, moet de oven maar meteen uit proberen.

Vanmorgen heb ik de kerstboom eruit gemikt, dwz naar de zolder gedaan, wij hebben een nepperd. Mijn huis is op een paar dingen na weer kerstvrij.

Donderdag komen de kleine meisjes logeren (7 en bijna 5 jaar) Dan hebben we geen tijd om te poetsen dan worden er spelletjes gedaan en veel gekleurd en geplakt.

Vanavond ga ik uitrusten, kijken naar Top 2000 agogo. Heb het gevoel dat ik de hele dag achter mezelf aan heb gerend. Ben zelfs nog bij mijn moeder en naar de markt geweest.

fijne avond, tot morgen.

3. Goedemorgen,

Omaatje, jullie beginnen dus het nieuwe jaar meteen in de kosten. 't Is ook een manier natuurlijk kwestie hoe je het bekijkt. De Ike@ zal moeten wachten. Romain is nog steeds zwak op de pootjes en heeft niks aan medicatie in huis. Waarom verwondert mij dat niet! Hij zegt nog duizelig te zijn en dat betrouw ik dus langs geen kanten. Zijn papa is gestorven toen hij ongeveer zo oud was als Romain nu. Hartkwaal en daar wist niemand iets van. Ik ben daar toevallig achter gekomen door met oude kollega's van hem te praten.

Romain heeft zijn papa zijn medisch dossier opgevraagd in het militair ziekenhuis te Brussel om hij toch graag wat meer zou willen weten over waarom en noe zijn papa gestorven is. Hun mama is heel jong gestorven van de zoveelste epilepsie aanval. Peter, Romain zijn jongste broer, was nog een baby en daar sta je dan als man alleen met drie jonge kinderen. Huis gebouwd in het dorp van mama in de duitse eifel. Heel veel weet ik er niet over omdat het stil gehouden wordt door de duitse familie.

Morgen komen Gerd en Peter voor 3 dagen naar Romain. Die zijn in Wershoven blijven wonen omdat ze zich meer duits dan belg voelen en daar een leven hadden opgebouwd. Ze komen dan ook nog altijd bij mij op bezoek en gaan we allemaal samen de stad in. Meestal fungeer ik dan als stylingcoach voor de heren en worden er hopen kleren gekocht hahahaha. Nooit maar dan ook nooit hebben die mij een fout gezegd omdat ik bij Romain ben weggegaan. Kortom super gasten die mij aanvaarden voor wie ik ben.

Wim is uit zijn bed gezet want die begint de dag met de nacht te verwisselen. Met het nodige gezeur en gemopper is hij de badkamer in getrokken en toen...
    "Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!"
    Ik schrok me een ongeluk en de kop koffie ging gedeeltelijk over mijn roze knuffeljas. In twee passen stond ik in de badkamer en keek hem met grote ogen aan.
    "Kijk!!! Ik heb een baard!!!!!!" Zoonlief staat compleet in shock naar zijn kin in de spiegel te staren.
    "Wat?!?!?! Moet je mij daarvoor zo laten schrikken onnozele!"
    "Maar mam kijk dan, hier is een lange baard!!! Doe die weg mam. O, je hebt gesmoddert met je koffie mam."
    "Ja kikker, hoe zou dat komen. Waar is die baard dan?" vroeg ik met een grijns van het ene tot het andere oor.
    "Hier!" En jawel, één haar onder de kinnebak van meneertje.
    "Alé vooruit, ik zal hem wegdoen maar dan moet je stil gaan zitten op het bad."
    Wim keek mij aan alsof ik met een nijptang een tand ging trekken zoals ze dat in de cowboyfilms doen terwijl ik daar met een pincet stond.
    "Gooi hem maar in de vuilbak van de keuken mam."
    "Wat is het jongen, denk je dat hij terug naar uw kin gaat kruipen?"
    "Je mag je kind niet uitlachen mam! Is die nu voor altijd weg?"
    "Neen manneke, spijtig genoeg gaan er nu altijd meer en meer op je kin groeien en op je wangen zoals bij papa."
    "Hoe??? Moet ik me dan zo ook gaan krabben met een stokje en schuim zoals papa 's morgens??????"
    Probeer jullie het plaatje voor te stellen. Wim met ogen als schoteltjes op de badrand en ik moet op de wastafel leunen van het lachen. Wim wordt pissig omdat hij denkt dat ik hem uitlach en verlaat sissend de badkamer en ondertussen hoor ik "Lach maar met jezelf want je oog heeft zo gekke kleurtjes."

Ik kijk in de spiegel en godverdegodverdegodverde hij heeft gelijk!!!! Nu na 4 dagen is de onderkant van mijn oog blauw en dik opgezwollen. Ge-wel-dig! Dat mankeerde er nog aan ja! Boehoehoe ik ben lelijk(er). Wat een manier om de dag te beginnen. Zo snel mogelijk naar de apotheker om iets te halen tegen blauwe plekken en dan op naar Romain om verpleegsterke te spelen.

Tot straks. Omaatje veel geluk bij de zoektocht.

4.  Tinne, dat ziekzijn schijnt te heeren .Jongste kleindochter wasw zaterdag ook al "aan de kots"http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-10.gif Gelukkig was het gisteren beter, maar ze heeft weinig gegeten. Komt wel weer. Zorg jij maar dat jij de benen eronder houd.

Jammer dat die mamoeten zo weinig begrip hebben ,zijn het wel erg a-sociale lui hoor.Wij buiken uit bij de tv .circus uit Monte arlo. Vind de acrobatiek wel mooi, maar dat wilde dieren gedoe hoeft van mij niet.

Moet de Margriet van vorige week nog lezen.

Ga morgen met manlief achter een nieuwe over/gaskookplaat aan.Lekker zo net voor het nieuwe jaar.

Fijne avond.

5. Carla, ook ik  zie het plaatje zo voor me van een oudere mevrouw die helemaal opgaat in haar spelen hahahaha. Zo van die scenes die je normaal alleen maar op zo een 'Homevideo's' programma ziet.

Oma Kneeltje, in mijn familie is zo een doosje een klein iets. Die verdienen allemaal met 2 ofwel voor 2 en dan draai je je hand niet om voor 60 euro natuurlijk. De vrouwelijk mamoet van hierboven heb ik eens aangesproken in het trappenhuis of ze misschien iets stiller zouden kunnen lopen aangezien we houten plafonds hebben. Haar reactie: "Moeten we misschien leren zweven!!!". Dan staat ge daar stom te kijken natuurlijk. Als het na 22.30Hr  nog te luid is dan ga ik inderdaad met de borstelsteel tegen het plafond boenken maar daar trekken ze zich niet al te veel van aan. Ik krijg wel een vieze blik als ik die dwaze kip ergens tegenkom.

Wim is nog steeds hier omdat Romain erg ziek is geworden. Die is deze morgen flauw gevallen toen hij een muur af aan het breken was met mijn broer. Ik herkende amper zijn stem aan de telefoon zo vreemd klonk hij. Ma had hem al genoeg medicatie meegegeven omdat zijn rug vast zit. Ik hoop maar dat hij zich morgen beter voelt en anders blijft ons spook maar hier dan ben ik niet alleen. Ook Wim was niet zichzelf vandaag. Pas opgestaan om half twaalf en zo bleek dat hij bijna doorzichtig was. Hij at wel maar het was met lange tanden.

Ik heb hem gerust gelaten en hij is van de bank terug in bed gekropen om te slapen tot drie uur. Nu lijkt er niks aan de hand maar ik betrouw het niet en hou hem nauw in het oog. Jullie raadgevingen voor Wim zijn foto zijn wel lief. Morgen ga ik naar de Ike@ en ik neem de foto mee om daar eens in de lijsten te passen. Standaard zijn de foto's 13 op 18 maar deze is 12.8 op 17.5. Ik heb al geprobeerd met een passe partou die kleiner was maar dan is het mooie van de foto af.

Oei, Wim gaat weer richting bed. Wil zelfs geen ijsje eten. Kondig nu maar het nationaal rampenplan af!!! Dan is hij echt ziekjes want ijs is hier een toverwoord. Even gaan kijken. Hij wil in bed tv kijken. Toch vreemd, hij heeft geen koorts en vraagt of ik een croque monsieur wil maken(voor jullie een tostie). Dan ga ik maar even de keuken in.

Alles is opgegeten en het smaakte hem toch precies. Wim is al een bleke van natuur en als ik nu de verlichting zou uitdoen dan geeft hij precies licht af :-). Wij zeggen altijd dat hij de perfekte handicap heeft voor zijn postuur namelijk het 'Asperger syndroom' hij is dan ook lange smalle bleke zoals een asperge hoort te zijn hihihihi. De tv speelt al wat luider in de kamer het gaat hem precies al veel beter. Oef!!

O! Ik heb ook gevraagd waarom ik niet mag meezingen met de radio. "Dan doen mijn oren zo een beetje pijn mam." Hier kan ik meteen twee zegswijzen aan vast plakken. 1. Zatte mannen en kinderen zeggen de waarheid  2. Waarheid kwetst. Weet ik meteen waar ik aan toe ben en mijn trots ligt ergens in de riool. Trouwens dat liedje waar Oma Kneeltje van spreekt 'Meisjes' van Raymond van het Groenenwoud dat is één van Wim zijn favorieten. Hij keelt bepaalde stukken luidkeels mee alsof hij al jaaaaaaaaren ervaring heeft met die meisjes.

Zo zat hij gisteren goed te luisteren naar Urbanus zijn 'Bakske vol met stro' en de tranen liepen over zijn wangen van het lachen. Deze week zijn er ook films van 'De dikke en de dunne'. Te stom om op tv te komen maar hij lacht zich er blauw mee en omdat Wim zo moet lachen kan ik het ook niet laten. 't Is maar goed dat ze ons hier niet filmen want dan zouden we ook nog op You Tube een hit zijn hahahahahaha.

Tot morgen.

6.  Ha dames,

Hier op radio 2 Raymond van het Groenewoud, met meisjes. Ook zo'n fraai lied.

Tinne, hier ligt de krant met de top 2000 op de tafel en ik volg waar ze zijn, heerlijke dagen zijn dat.

Ons kerstbufet was perfect geregeld, de amuses heerlijk, soepje tussendoor en het hoofdgerecht met vis en vlees voor lek wat wils. Het toetje, 3 onderdelen vreselijk lekker. Dus het is weer afzien de komende tijd. Maar het was fijne om iedereen weer hier te hebben. Broer en schoonzus hebben hier gelapen, de rest naar het eigen paleisje. 

Vandaag een dagje bijkomen. Zijn vanmorgen al samen aan de klus geweest, onze oven heeft het begeven. En we vrezen dat er een totaal nieuw geval moet komen. Met gaskookplaat en oven. En ook  nog inbouw, kassa dus. Gelukkig heb ik nog een elektrisch stel en nog een oven, dus honger lijden doen we niet.

tinne, die cadeautjes voor de Pasen zoals jij zegt... je lijkt wel gek, dat doe je toch niet. Gewoon zeggen dat dat jou niet uitkomt. Laat je niet gek maken door wat een ander wel kan of wil. Je kunt ook met iets kleins aankomen hoor. En als de fam. dat niet waardeert, zijn ze geen knip voor de neus waard. zo dat is gezegd.

Kun je om die bovenburen te alarmeren niet met een bezemsteel tegen het plafond rammen. Dan weten ze wat ze zelf aanrichten. Maar er over praten is misschien slimmer en als ze niet willen luisteren, pest je maar terug hoor.

Die Wim van jou, heerlijk verliefd en gunstig bij de meisjes. Kun je maar blij om zijn.

Zijn bij jullie vandaag de winkels open???Ik geloof dat ik wel eens zoiets heb gelezen. Is het niet slimmer om an die foto van Wim eerst een niewue afdruk m
    bij de totograaf telaten maken. Dan weet je zeker dat hij  niet gekreukt  in het lijstje komt. Dan hoeft niet zo duur te zijn lijkt mij.

leuk die hipe pastoor bij jou. Vraag anders of jij een keer mag luiden, lekker hangen aan zon'n touw. Ik zie het voor me.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

Ik ga morgen de kerstboom er weer uitgooien. Ik ben het altijd snel zat. Donderdag komen de kleintjes logeren en dan hebben we weer genoeg ruimte in de kamer.

Geniet nog van je vrije tijd.

Fijne avond, ik ga zien dat ik mijn eten voor vanavond goed krijg.

Tot morgen, liefs.....

7. Goeiemorgen Tinne,

Al vanaf het begin lees ik mee met je dagboek hier op het forum en ik geniet er volop van.
    Heerlijk dat de "verplichtingen"weer achter de rug zijn ;-)
    Ik moest enorm lachen om je opmerking over de headbangende pastoor, ik zag
    het helemaal voor me, omdat ik indertijd ook zoiets meemaakte. Tijdens
    de crematiedienst van mijn vader in de aula, werd er een nogal zwaar
    stuk van Bach gespeeld op het orgel (kan er even niet opkomen welk het
    was) mijn vaders zuster (beetje oude vrijster en niet onverdienstelijk
    orgelspeelster) ging zo op in de muziek dat zij driftig met haar hoofd
    meedeed, wat mijn jongste zoon (toen 12) de opmerking ontlokte...Mam,
    kijk dan tante Fie is aan het headbangen.
    Wat betreft het kader voor de foto van Wim...is het een optie om de foto met een stanleymes (en lineaal er langs) uit het karton te snijden zodat hij wel in een normaal kader past?
    Heerlijk dat je vandaag zo vrolijk bent...ik mocht ook
    nooit meezingen of meeswingen...hahaha die pubers schamen zich dan voor
    hun "in hun ogen" oude moeder die ook nog zo nodig mee wil doen.
    Tinne, ik wens je nog een heel gezellige dag vandaag, en hoop slaagt voor je fotokader.

liefs
    Carla
    Mugje53 wijzigde dit bericht op 26-12-2011 11:19 met 0%

8. Hallo dames,

Dat hebben we ook alweer gehad.Pfffffffffffffffffff het was gisteren weer volle bak bij ma thuis. Al zolang mijn ouders iets doen met kermis of Pasen of bv Kerst is er een gebraad met verse champignonsaus en kroketten. Een mens zou denken dat mijn ma dat met de ogen toe maakt en relax bij de bende zit. NIET DUS!!!! Ze is elke keer weer volledig in de stress omdat ze zogezegd de sauzen niet op smaak krijgt terwijl die perfekt zijn. Niks op aan te merken. Het is dan ook nog eens een piepkleine keuken en pa zet de verwarming op 24°C. Tropical is het daar en de dikke lucht kun je met een mes snijden.

Met dikke lucht bedoel ik de sfeer. Als ze allemaal iets of wat eerlijk zouden zijn dan zeiden ze dat wat ik altijd zeg "Ik wil hier niet zijn!!!". Maar neen dan ben ik de asociale en moet mijn mond houden. Dat ze verdorie toch gewoon die taarten opeten en wegwezen! Iedereen naar zijn eigen kooi en naar de rust. Ronny had voor de kids een cadoosje gekocht. Dat is een geschenkdoos met allemaal kraslotjes in. Toen werd de sfeer al iets aangenamer.  Denk dat het 10 euro per stuk is en er zijn 6 doosjes nodig. Allemaal heel heel tof en dat meen ik oprecht maar zien jullie de bui al hangen. Volgende keer ben ik er ook aan voor de moeite. 60 Euro is een hele hap uit mijn budget. Ik kan er niet onderuit en zal met Pasen dan maar de eer op mij nemen. Dat wil zeggen vanaf nu nog een extra zwarte kas aan de kant leggen.

Volgende week gaan ze het anders aanpakken. Net zoals bij Oma Kneeltje gaat iedereen een schotel meebrengen. Pasta staat op het menu. Ik heb met een zwaar hart toegezegd dat ik ook één voor mijn rekening zal nemen. Wat het gaat worden weet ik nog niet precies. Denk iets met kip en kruidensaus. De taart is gisteren gegeten maar veel commentaar heb ik niet gehad. Joyce en haar vriend zijn altijd vol lof en geven mij de juiste back-up over wat aangepast zou moeten worden. Mijn broer Danny die meestal alleen maar negatief kan doen heeft in stilzwijgen 2 stukken tussen de kiezen geduwd wat ik als een groot compliment aanschouw.

Ondertussen gaat de pastoor hier weer uit zijn bol met de klokken en dat is zo luid dat ik hier de indruk krijg dat hij daar stiekem staat te headbangen :-). Wim ligt nog in dromenland. Als ze mij vragen wat heeft de pubertijd met Wim gedaan dan kan ik antwoorden dat onze zoon in een slaapmuts is verandert. Zonder iets gaat hij 's avonds tussen 21 en 21.30Hr slapen en 's morgens of beter gezegd late ochtend wordt hij mopperd wakker. Normaal was hij nu al bij Romain geweest maar die is weer werken bij mijn broer en komt hem straks halen. Als ik nu wist om hoe laat zou ik voor eten zorgen.

Vandaag ga ik mijn eigen kerstcadeau kopen namelijk een mooie fotokader voor de klasfoto van Wim. Dat ben ik nu al weken aan het zeggen maar vind mijn ding niet omdat het een foute maat is. Het domme is ook dat die foto op karton geplakt is en als je hem wilt verwijderen heb je een vieze plooi in de foto. Een héél slim iemand die op dat idee gekomen is om de foto's zo te presenteren ofwel is het strategie. De meeste ouders zullen vloeken  als ze de gewenste foto willen eraf trekken met de nodige plooien als gevolg en als je hem wilt uitknippen moet je het hele karton kapotknippen en dan ben je aan het betalen.

Ik was zaterdag Wim zijn juf nog tegengekomen in de stad en die wist mij iets nieuws te vertellen. Wim is helemaal niet 'op' Melissa maar hij is gek van de koppelaarster Thalissa. Kunnen jullie nog volgen??? Die prins van mij is verdikkeme populair bij de meiden hahahaha. Die Thalissa zit bij hem in de klas en volgens de juf doen ze niet anders dan elkaar plagen en elkaars aandacht trekken. Jajaaaaaaa, hoe ging het weer...plagen is om liefde vragen. Hij kwam inderdaad vorige week met de klasfoto aanzetten en zei "Vind je niet dat ze op een fotomodel lijkt mam?" Ik heb het maar bevestigd zonder er stil bij te staan.

We zijn een kwartier en een tas koffie later. De pastoor is nog steeds in trance en Wim in dromenland. Op de Radio 2 is het de Top 1000 en ze spelen nu BZN met 'Mon amour'. Dat zijn nog eens vervlogen tijden. Ik kon het liedje toen al meezingen en nu stel ik me de vraag "Hoeveel nederlanders verstaan dat liedje eigenlijk?". Als kind was het doodnormaal dat er frans werd gesproken want een deel van onze familie woont in 'de walen' zoals ze dat zeggen. Een familiefeest aan die kanten was voor ons kinderen een wereldreis en het ligt op amper 20km haaaahaaaaahaaaaaaa. Oooooooo Frank Boeijen!! I loooove Frankske! Die zijn stem heeft het altijd gedaan bij mij en het is een mooie man dat moet gezegd zijn.

Ik zit hier nu te tokkelen en op mijn tong te bijten want ik mag niet meezingen omdat het spook wel eens wakker zou worden. Trouwens als hij wakker is mag ik ook niet meer meezingen van hem. Een belediging aan mijn adres want ik zing normaal gezien altijd mee want zo heb ik mijn talen geleerd. Ik zong als kind alle liedjes perfekt mee zonder te weten wat ik daar stond te jodelen. Ma was daar dan kwaad om. "Heb ge het weer 3 keer gehoord!!" was het dan omdat ik tekst dan al kende. Als ik het zo bekijk werd ik toen ook al terug gefloten. Of ik dan toch aan de valse kant zing?????

De klokken zwijgen maar het mamoetenjong boven is springlevend en dat is letterlijk te nemen. Vandaag de gsm-nummer van dat huis gaan noteren. Niks meer uitstellen en ervoor gaan. Punt. Ik ben het nu al een jaar aan het zeggen van een huisje te kopen maar er is iets wat me keer op keer laat terugkrabbelen. Gedaan!!!!!! 2012 Zal het jaar worden van 'een-stel-kloten-aan-het-lijf-krijgen' en mijn excuses voor mijn taalgebruik. Wat ben ik het beu dat ze over mij heen lopen.

Ik ga toch wat kabaal moeten gaan maken want ik wil mij wassen en kleren aandoen. Tot later..................

Op de radio: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk...... dan zal ik er maar eens voor zorgen dat dat ook zo zal zijn vandaag.

9. Tinne, jij bent echt wel een gevoelsmens en een denkertje!  Daarom schrijf je ook zo lekker van je af hier denk ik. Je maakt mij lekker met de kaastaart met ananas, mag ik het recept?  Fijn te weten dat je zoon goed door de operatie heen gekomen is en die "vieze broek", ach er zullen weing moeders zijn die dit kunnen bespreken met hun zoon...  Jij bent weet mooi te reageren.
    Probeer er een mooie kerst van te maken met je naasten.  En anders van de dagen die daarna komen.
    Anoukk wijzigde dit bericht op 25-12-2011 01:08 met 2%

10. >>> janita: Wim wordt op 5 april 16 jaar, AL 16!! Wat dat schrijven betreft, ik schrijf gewoon wat ik denk en voel daar kom je al een heel eind mee.

Zoooooo, er liggen er hier twee met ronde buikjes te blazen in de zetel. Ze kijken nog ergens een autoprogramma. Als dat gedaan is denk ik dat Romain dan naar huis zal vertrekken en Wim zijn bed in. Het was een fijne dag. Hasselt was best ok alleen spijtig van Raf zo een mopperkont geworden is. Hij zat uit te kijken voor pyama's. We hebben er een paar mooie gezien maar er scheelde wel altijd iets aan. Hij heeft uiteindelijk 2 onderlijfjes gekocht voor zijn dochters. 14 en 16 jaar. Een onderlijf!!!!

Ik heb me niet durven te zeer te bemoeiën. Had wel gezegd dat ik het best wel een vreemd geschenkje vond. "Alé, die kunnen ze toch altijd aandoen." was zijn reactie. Wat wil je daar dan op gaan zeggen als buitenstaander. Niet veel hé. Heb een bepaald moment dan ook wijs mijn mond gehouden en ben op zoek gegaan voor iets mooi om mijn mannen cadeau te doen. Het is mijn gelukt hiep hiep hiep. Voor Romain een fleece van ...ga gerust ervoor zitten 5 hele euro's hahahahaha. Wim heb ik 2 van caps gekocht met zo een grote klep die dan scheef op zijn hoofd moet staan. Prijs...nog zo een lachtertje 10 euro.

Thuis gekomen en holaaaaaa Romain had een lekker taartje meegebracht. Iets heel luchtig met bisquit en de room was vermengd met Cuberdons. Nu weet ik niet of jullie die snoepjes kennen. Het iets wat van het Brusselse komt en het zijn kleine kegelvormige snoepjes. Je kan ze met abstracte gummibeertjes vergelijken met een heel eigen smaak. De meest bekende zijn de paarse en van die was de taart gemaakt. Ik heb opgezocht en gezien dat ze van frambozen en rood fruit gemaakt zijn. Zo kom ik nog eens iets te weten :-).

Zoals gezegd Romain is riebedebie en Wim ligt in bed maar kijkt nog wat tv. Ma haar taart(ik moest er toch maar één maken) staat ook al te blinken in de koelkast. Kaastaart met ananas. Klaar in een wip en altijd lekker. Ik kan morgen dus lekker lang uitslapen en genieten van een soort van vrije zondag. Voor Wim wat klaarstomen voor het middageten en daar houdt het dan zo een beetje mee op. Die gaat zich bij ma toch volproppen met taart kerststronk en nog veel meer van die zoete dingen.

Tijd om mijn bed op te zoeken dames. Slapen en nog eens slapen. Dat is nog eens een fijne gedachte. Tot morgen.

Slaap zacht

11. Veel plezier MAMTIN;.  En ik hoop dat je het erg gezellig hebt samen. Hoe oud is wim eigenlijk?? Je zal het best wel eens verteld hebben, maar dan is het mij ongaan. Wat kun jij een lange epistels schrijven zeg.. poeh, poeh. Dat lukt mij nog lang niet hoor. nu allen fijne feestdagen en hou het vredig als het ff kan gr van JAN.

12. Voilà, de inkopen zijn gedaan. Enkel nog het fruit vanuit Hasselt meebrengen en het is toppie!! Voor Wim en Romain is er deze avond kippenfilets met ik denk een peperroomsaus, kroketjes uit de oven en om Wim te plezieren compote. Als dessert heb ik een ijsbuche gevonden van vanille- en aardbeiijs. Hier gaat er eentje zo blij zijn dat ik me er nu al op verheug.

Wim is blij dat hij alleen thuis mag blijven. Want hij is toch een 'grote jongen mam'. Ik laat geld achter zodat hij om 12Hr een broodje kan gaan halen en er is zelfs een flesje cola voor hem in huis en dat is heel bijzonder want hij krijgt dat anders nooit van mij vanwege de cafeïne. Kortom die gaat zich hier goed amuseren als 'King of his castle'.

Ma belde net om te zeggen dat ze in de stad is!!!!! Het is toch niet te geloven hé! Hoe dikwijls zou ik haar verteld hebben dat ik vandaag er niet zou zijn. Die is toch niet te schatten hoor. "Ja ja amuseer u maar. Het gaat daar zo vol zijn in Hasselt, ik weet niet waarom ge daar uitgerekend vandaag naar toe wilt gaan." Ik ga  niet aan haar neus hangen dat ik met Raf ga of ze gaat me weer de kleren van het lijf vragen wie hoe wat waar....... .

Bon, ik ga vertrekken dan heb ik alle tijd en kan eventueel een trein vroeger nemen.

Tot straks
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 24-12-2011 19:49 met 1%

13.  Ha Tinne,

De dokter heeft je dus aardig te grazen gehad. En je bent er nog niet vanaf. Als het maar geholpen heeft is het de moeite waard.

Prachtig verhaal over de "druipneus" van Wim, je hebt het goed opgelost hoor. Dromen ove blote madammekes, heerlijk toch.

Vandaag wat boodschappen gedaan, kamer gezogen en gemopt (gedweild) De stoofpeertjes gemaakt en nog wat dingne. Morgen nog een bestelling ophalen en de laatste dingen kopen.

Veel plezier morgen met Raf, zal wel druk zoijn zo'n laatste dag voor de kerst, maar wel zo gezellig.

Morgenavond zitten wij samen heerlijk voor de buis te genieten van kerstavond en gaan we een gezllig programma uitzoeken.

Sterkte met je oog, veel plezier morgen.

groetjes,

14. Dames,

Wat zijn we weer druk met z'n allen. Is Kerst niet het feest van gezellig samen zijn en genieten?? Waarom moet er toch al die stress aan vooraf gaan? Kijk, bij Oma Kneeltje hebben ze het prima voor elkaar. Iedereen doet wat en ze genieten van elkaars kookkunsten. Wat mijn ma weer van plan is kan ik u niet zeggen en ik wil het ook niet weten. Bespaar me aub want ik ben er zeker van dat die nu al loopt te stressen. Voor zondag maak ik een Charlotte (waar ik het fruit morgen nog zal kiezen als ik in de groentenwinkel sta) en een kaastaart waarschijnlijk met ananas. Niks moeilijks en ik kan me er morgenavond mee bezighouden.

Mijn haren zijn niet gekleurd om de doodsimpele reden dat ik mijn oog droog moet houden. Deze morgen heeft de dermatoloog met de scapel bezig geweest en dat heeft verdomd pijn gedaan. Niet meteen maar in de namiddag toen de verdoving uit was gewerkt. Boekende hoofdpijn had ik op een moment en mijn oog had precies een waas voor. Nu is alles in orde maar de pijn is er nog steeds. De draadjes mogen pas na nieuwjaar eruit en geef toe die ingreep is dus echt op een fout moment gebeurd. Als ik kan ga ik de 30ste naar de huisarts en gaan die krengen eruit hoor. Zo wil ik het nieuwe jaar niet beginnen als een opgelapte pop.

Met Wim is nog steeds alles prima en meneertje is weer helemaal de oude. Deze morgen moest ik wel stiekem lachen. 's Morgens controleer 'het zaakje' van zodra hij wakker is en jaaaaaaaaaaa hoe moet ik het hier vertellen voor ik weer met de cencuur te doen krijg? De ochtend begon zo:
    "Alé vooruit, de badkamer in dat mam kan kijken of het goed genezen is."
    Wim braaf voor mij op de badkamer in en hoppa de boxer naar beneden. Stond mijn zoon daar met ......een 'druipneus'.
    "Wat is dat mam?" vroeg mijn zoon en keek naar zijn druipend kruis.
    Ik wist me geen houding te geven en heb echt alles eraan moeten doen om niet in een lach te schieten. Ik probeerde de situatie dan maar op een lustige manier te redden.
    "Heb jij van blote madammen gedroomd stouterik?"
    "Jaaaaaaaa." zei hij met een grote smile.
    "Awel manneke, dan gebeurd dit dan krijg jij een vuile broek maar dat is helemaal niet erg hoor. Ga u maar wassen en dan is alles al vergeten."
    "Dus je bent niet boos?"
    "Maar neen jongen, kruip maar in de douche en was u."
    Het voorval was al vergeten en ik kon niet rap genoeg in de keuken zijn om de tranen van het lachen weg te wrijven.

Romain is deze middag langsgekomen omdat we dus voor een cadeau gingen kijken. Hij heeft gepast gekeurd en alles weer terug in de rek gehangen. Ik weet ook niet waarom want hij vond de fleece wel mooi en goed. Als hij er niet 100% achter staat ga ik het niet kopen want dan gaat het de kast in om nooit gedragen te worden. Ik heb hem ooit 6 jaar geleden eentje van 5 euro gekocht in de supermarkt en die draagt hij tot op de dag van vandaag. Ik zeg het u het is niet simpel om die man iets te kopen.

Morgen dus met Raf naar Hasselt. Ik heb wel al 2 dagen niks meer van die gehoord en na dit relaas ga ik toch maar eens een sms doen om te vragen hoe en wat. Het is tenslotte 24 december en misschien sluiten de winkels veel vroeger dan voorzien en dan lopen wij daar dom te kijken. Wim wil alleen blijven en dat mag omdat Romain in de namiddag langs gaat komen om eens te kijken hoe hij het stelt. Ha!!! Als je van de duivel spreekt krijg je tegenwoordig een sms :-). Het gaat nog steeds door joepie!!

Nu moet ik voor Wim dingetjes van de Skylanders gaan opzoeken op het net. Ik had gezegd om 19Hr en daar ben ik nu al lichtjes over.

Tot morgen.

15.  Tinne, wat fijn dat Wim het allemaal zo goed doorstaat. Knap van hem hoor.

Ik ben vandaag weer bij de meisjes geweest, die zijn ook hard aan vakantie toe. Gisterenavond hebben ze kerstdiner op school gehad, morgen nog een half dagje en dan hebben ze 2 weken vakantie. Tusssen kerst en oud en nieuw komen ze hier nog 2 dagen en blijven dan een nachtje slapen. Wij verheugen ons er al op.

Voor het kerstbuffet is alles geregeld, dochter regelt 2 amuses, ik een  soepje, koude en warme vis, schoonzus doet het vlees. Ik de stoofpeertjes, aardappeltjes met room uit de oven, groentegerecht. Nichtje de groene salade en andere dochter het dessert. Gaat helemaal goed komen.

Cadeautjes zijn ( voor 4 kleinkids) ook geregeld. Niet te veel, gewoon een aardigheidje.

Sterkte met je oog morgen en met het kleuren van je haar. Toch fijn dat Romain je daar bij helpt.

Ga morgen nog wat laatste dingen kopen en met moeders afspreken hoe laat ze zondag gehaald wordt 

Slaap lekker, tot morgen.

16. Halloooooooo,

Geen gekleurde ballen, geen zwelling zelfs geen pijn Wim loopt alleen wat breed hahahaha. Ik moet zeggen dat Wim alles echt super doorstaan heeft. We zijn zelfs vandaag in de stad gaan wandelen. Te bedenken dat er volwassen mannen zijn die ko op de bank zitten met twee regenbogen tussen de benen. Ikke heel fier op mijn manneke.

We zijn gaan zoeken voor een cadeau voor Romain maar dat viel tegen. Ik wil hem een mooie fleece kopen en dat is niet simpel voor een man die niet met alles happy is. Romain is net als Wim groot (1.96m) super slank en armen tot op de grond. Als ik een XL neem zijn de armen meestal wel lang genoeg maar past hij er 4x in en andersom neem ik eentje die hem mooi aanpast heeft hij 3-kwart mouwen. Niet gemakkelijk zeg ik u. Morgen komt hij na het werk mijn haren kleuren en dan gaan we eens kijken en passen in de stad.

De vrouwenarts kon mij niet helpen. Ik heb dus een spiraal met hormonen en die is slecht voor mijn haren. Zonder spiraal verlies ik maandelijks veel bloed en ik ben al levenslang aan ijzerpillen gebonden wegens een groot tekort aan ijzer. We hebben alle opties besproken en er zit niks anders op dan toch die spiraal te laten zitten en blijven extra vitamienen slikken tegen de haaruitval. Tegen het felle bloeden bestaat nog een manier en daarbij branden ze het slijmvlies in de baarmoeder volledig weg. Ik heb er nog nooit van gehoord maar vind dat het zo drastisch klinkt. Neeeeeeeeeeen, doe mij dan maar die vitamientjes geen probleem.

Hoe is het daar bij jullie? Alle cadeautjes mooi ingepakt? Zijn de menu's besproken en uitgekiend? Wie gaat waar wat gaan eten? Voor zondag moet ik weer een paar taarten fabriceren voor het kerstfeest en ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden. Daar ga ik morgen eens stil bij staan en het nodige materiaal in huis gaan halen. Zondag is trouwens ook de 50ste verjaardag van mijn broer Ronny en dat is al net zo een zoetebek als ik. Voor zo iemand doe ik graag extra moeite om wat lekkers te verzinnen. Je kan gerust zeggen dat we beide de chocolaholics van de familie zijn.

Morgenvroeg moet ik trouwens bij de dermatoloog zijn en wordt die melanoom langs mijn linkeroog verwijdert. Ik weet, hele foute timing van mij zo net voor Kerst en dan ook nog één dag voor mijn date met Raf. Hopelijk gaat mijn oog zaterdag niet dicht zitten of dik opgezwollen. En nu ik eraan denk...hopelijk kan Romain goed met die haarkleur omgaan of ik sta daar zaterdag als een kermisattractie hahahahaha.

Ik ga maar eens braaf bij Wim op de bank zitten en bowling(!) kijken want hij roept de hele tijd de uitslagen tot hier.

Slaap zacht dames, tot morgen

17. Fffffffttt, dit is geweest....wat een spannende dag voor jullie! Fijn dat jullie dit als ouders samen kunnen doen met en voor jullie zoon!   Beterschap en jij ook even bijkomen hé..

18.  Tinne, gelukkig dat het achter de rug is En wat een flinke vent die zoon van jou. Dan mag hij ook wel een beetje verwend worden. En jij doet het prima hoor met je mannen. Ga jij zaterdag maar lekker shoppen met Raf. Sterkte met je mannetje. 

Ben vandaag met mijn moeder op pad geweest, ze had een nieuwe jas nodig. Is gelukt.

Morgen ga ik op de meisjes passen, dus dan ben ik er pas 's avonds.

Fijne avond.......

19. Eindelijk thuis!!! We waren al om 06.30Hr in het ziekenhuis en dat bleek veel te vroeg want de inschrijvigen beginnen pas om 07Hr. Kon geen kwaad want dan kon ik die twee nog wat gerust stellen was zo mijn idee. Duhhhhh Wim ging alleen maar op in zijn PSP-spel en Romain die zat daar ocharme zo ziek als een een hond. Denk dat hij mijn virussen van vorige week heeft overgenomen. Dan maar wat tokkelen. Verdomme hé, de laptop staat nog in de gang thuis!!!

08Hr Was het dan zo ver. Spuitje, pilleke en daar ging mijn prins. Ik kreeg nog niet eens de kans om hem een zoen te geven. "Maar madame, zo een grote jongen heeft dat niet nodig!" zei mij een hele flinke verpleegster met een behoorlijke snor en dat meen ik nu echt. Die had een snor!!! Kon mij niks schelen wat die dacht en vindt ik ben voor dat bed gaan staan en heb Wim een knuffel gegeven en neuze-neuze (zoentjes mogen niet meer van de puber) gedaan. Snor was daar blijkbaar niet mee opgezet en duwde tegen het bed. Ik heb eens ferm teruggeduwd en ze begreep het precies meteen. Domme koe!

Pas na 10Hr kwam hij terug op de kamer en ik heb elke seconde van de klok gezien. Mijn God duurde dat lang! Wim was lastig en moe van de verdoving en hij had Snor laten weten dat hij het niet leuk vond bij haar en naar zijn mama wou. Mijne zoon sé, die weet ook al wie er de liefste is :-). Iets later is de dokter komen vertellen dat alles prima is verlopen en hij na 14Hr naar huis mocht als hij uitgeslapen was en het infuus leeg. Alé vooruit, nog wat tv kijken. Romain wist zichzelf geen houding te geven en lag wat later ook ko in de zetel. Snor is nog een paar keren voorbij de deur gelopen en keek me keer op keer vies aan

Ik meteen dat infuus groter open gezet of we zaten daar nu nog. Iets na de middag zijn ze het infuus komen verwijderen Wim was goed wakker en heeft zijn boterham opgegeten en gedronken. Al dat water van het infuus moest eruit en hij kon heel goed plassen. Alles volgens het plaatje dus, ikke happy. Om 14.45Hr heb ik tegen Romain gezegd dat hij ons moest gaan afmelden. Die werd met de minuut ellendiger van zijn verkoudheid en ik voelde mijn poep niet meer van op die houten stoel te zitten.

Romain heeft ons hier vlakbij afgezet en ik vroeg Wim of het prima was dat we een belegd broodje gingen halen voor deze avond.
    "Maar mam, ik heb toch pijn hoor en wil graag tv gaan kijken thuis."
    "O dat is spijtig want ik zou hier om de hoek voor u een nieuwe DVD gaan kopen omdat je flink bent geweest. Dan gaan we maar vlug naar huis hé."
    "Een nieuwe DVD??? Die van de dino's? En mag ik ook een donut kiezen als toetje deze avond?"
    "Ik dacht dat jij zoveel pijn had Wim."
    "Neen neen, mijn broekje zat verkeerd nu is alles weer in orde mam. Gaan we dan eerst voor die DVD en dan een lekker broodje kopen?"
    Ik vraag jullie....wie van ons twee is het meest geslepen???? hahahahaha

Ook heeft Raf mij een sms gedaan of we toch nog inkopen voor Kerst gaan doen. Joepie joepie, natuurlijk gaan wij shoppen!!! Dan moet Romain zaterdag maar bij Wim blijven zoals ik vorige zaterdag heb gedaan. Elk op zijn beurt is niks teveel.
    "Mam, wanneer mag ik dat gekke broekje uitdoen?" Dat is zo een visnet om 'het boeltje' wat bijeen te houden.
    "Morgen als je wakker wordt prins."
    "Wat?!?! Neen hoor ik doe het nu uit."
    "Dat wil dan zeggen dat je niet meer ziek bent en dus moet je je domme PSP-spel afgeven aan mam."
    Geen antwoord meer alleen komplete stilte in de slaapkamer. O ik ben zo slecht ;-).

Dat slecht mens hier gaat zorgen dat de papieren voor de ziekenhuisverzekering in orde komen en nog wat bij mijn patient zitten. Mamaatje spelen en hem vertroetelen. Als ik het mag tenminste.......

20. Tinne vertel, vertel, hoe is het gegaan vadaag met je zoon, met jou en met Romain?
    Gelukkig is alles achter de rug als je dit leest ( ja toch?).
    Als de naweeën meevallen kunnen jullie opgelucht de kerstsagen in.
    Ik hoop het zo voor jullie..

21.  Tinne, sterkte morgen met je mannen. Hoop voor Wim, dat het mee gaat vallen. Zal aan jullie denken.

Lieve groet, Kneeltje

22. Ja ja, dat ben ik en wel op onze Nationale feestdag 21/7/2008 in Kosovo.

Ik heb geen voeten meer!!! [:D]   Aachen was zoals altijd big fun en we hebben alle geluk gehad met het weer. Wim was voorbeeldig moet ik zeggen. Af en toe heeft papa eens vies gekeken en op een bepaald moment viel er een dreigement van een 'toek' geven en het was weer vrede tussen allen.

Goed met Romain over zijn Rosita kunnen praten en nu ben ik ergens nog meer ongerust. Ze houdt al jaren aan met een getrouwde kerel en nu begrijp ik heel goed dat ze graag in Romain zijn gezelschap is. Ik heb Romain gezegd dat hij moet laten en doen wat hij wilt maar dat het geen gezonde situatie is. Hij zegt dat zij ook geen gevoelens voor hem heeft maar ze wil wel dat haar kinderen hem leren kennen. Duhhhhhhhhhhh waarom moet dat dan als er al een man in huis is??? Daar had hij nog niet bij stilgestaan natuurlijk. Ik ben niet blijven doordrammen want ik wou de dag niet verzieken.

We zijn gaan eten waar we dat altijd doen(ik heb geen keuze met twee autisten bij mij) en nog wat gaan rondwandelen. Vele mooie dingen gezien alleen bleef ik er niet te lang bij staan want dat ging Wim moeilijk doen en zo heb ik dus ook een hoop geld gespaard [:)] . Voor Wim hebben we gelukkig Skylanders gevonden en daarbij iets heel interessant ontdekt. Sommige van die figuurtjes kun je alleen maar in bepaalde landen krijgen. Het figuurtje dat we vandaag hebben gevonden is enkel in Duitsland Italië en Spanje te verkrijgen. Hoe belachelijk is dat nu?!?!

Morgen is dus de 'grote' dag voor Wim en ik moet toegeven dat de zenuwen nu ook door mijn lichaam beginnen te gieren. Daarom dat het mij zo goed heeft gedaan om met mijn twee mannen naar Aachen te gaan. Romain heeft zijn mond niet gehouden en bleef maar praten over vanalles en nog wat. Toen we op de terug weg waren begon het ons toch weer parten te spelen. Romain zit vol met vragen. Om hoe laat ik van plan ben in het ziekenhuis te zijn? Wie gaat wie oppikken en waar? Moet er geld meegenomen worden? Hij mag morgen toch zeker terug naar huis gaan hé?

Ik heb toen echt moeten zeggen dat alles in orde zal komen. We hebben een goede ziekenhuisverzekering Romain. Jaaaaa, Wim mag mee naar huis als de dokter hem gezien heeft. En en en. Ik was blij dat ik uit de auto mocht hier in Tongeren hahahaha. Nog een broodje gaan kopen voor Wim en wat drinken om mee te nemen morgen. En nu lieve dames ben ik volledig in zen. Niks moet maar alles mag. De laptop gaat mee zodat ik in het ziekenhuis wat kan tokkelen om de zenuwen te verdringen.

Slaap zacht en tot morgen.
    mamtin wijzigde dit bericht op 20-12-2011 18:28 met 1%

23.  Middag dames,

Tinne we zijn een bezienswaardigheid hier op de Margrietsite, denk ik. Wat een leuke foto heb je geplaatst, ben jij dat???? 

Aachen is leuk, wij waren daar in september, toe nwas het niet zulk mooi weer. Mooie stad, hoop dat je een beetje je gang kunt gaan. Maar als ik het zo lees, dan houdt papa zoonlief aardig in bedwang.

Ik ga vanmiddag met manlief vast wat kerstboodschappen doen. Dan hoef ik op het laatst niet de hele bulk nog te halen. Heb in de ze tijd toch al het gevoel datik elke dat iets moet halen voor de kerst.

vanavond visite, hoop dat ik nog even langs kan komen.

See you

24. Wat???????? Boven de 21000 x gelezen!!! Lieve help, ik moet hier behoorlijk wat tanden gaan bijdraaien :-).

Hallo dames,

Vanuit een triest Tongeren heb ik eigenlijk niet veel te melden. We wachten op Romain die ons op  komt pikken om naar Aachen te gaan. Spijtig van het weer maar dat houdt ons niet tegen. Wim heeft een lijst van hij MOET hebben dat wil dus zeggen: Mam en pap volgen de prins op zijn strooptocht en betalen eventueel zijn buit. Als hij iets van boeken heeft gevonden die hij leuk vindt, krijgt hij ineens acuut honger en dorst en zit er niks anders op om ergens iets te gaan happen.

En dan, dan begint de terror voor mam. "Hoeveel winkels nog? Mijn voeten doen pijn. Ik heb dorst. Papa, ben jij nog niet moe? Ik wil naar huuuuuiiiiisssssssssss!!!" Ik negeer dat allemaal zo goed mogelijk maar dat is zo moeilijk met die zeurpiet in je kielzog. Romain is daar veel rustiger in en bekijkt onze show met een glimlach. Op een bepaald moment wordt de zeur toch even discreet aan de kant getrokken en krijft iets in het oor gefluisterd dat de nodige invloed heeft en kan mama verder winkelen.

Zo, papa is hier de trip kan beginnen. Meer van onze uitstap dez avond.

25. Goedemorgen bovenbuurtjes,

De winter weet nog niet goed of hij in Tongeren nu wel of niet wil doorbreken. We hebben een sneeuwbui of twee gehad 's avonds laat en dat was het dan ook weer. Zaterdag en gisteren was prachtig weer te bedenken dat het bijna Kerst is. De stad liep dan ook stampvol ivm met de kerstinkopen. Gisteren was Romain de hele dag hier. Lekker gekookt en samen wat gaan rondlopen in de stad. Wim keek tv terwijl mam en pap in de keuken zaten te kletsebetsen over vanalles en nog wat. Het was een fijne dag en zo mogen er nog meer komen.

Oma Kneeltje, wat is het toch altijd druk in uw leven hé. Dat kan ik geloven dat jij geniet van de vrije avonden naast de man op de bank. Uw leven gaat echt aan 240Km/Hr hihihi. Vandaag is (geloof ik toch) de laatste dag van dit jaar dat ik kan zeggen ikke ikke en nog eens ikke. Wim gaat dadelijk naar school en ik moet niks buiten inkopen doen. Om te beginnen ga ik terug mijn bed in en nog wat soezen. Ergens moet ik toch eens goed nadenken over wat er allemaal moet gaan gebeuren de komende dagen. Beetje planning kan nooit kwaad hé.

Morgen staat alvast een bezoek aan Aachen op het agenda en dat om Wim te plezieren en ik hoop zijn kerstcadeau daar te vinden. In België is geen Skylander meer te verkrijgen en hij wil er zo graag nog een paar voor onder de boom. Op het net vragen ze soms al tot 3x de normale prijs van in de winkel en dan zijn het de figuurtjes die hij al heeft. Dat gaat nog een kopzorg zijn tegen het einde van de week.

Tijd om meneertje naar de bus te sturen en mezelf naar bed. Aaaaaaaa verlof kan soms een mooi iets zijn. Tot later dames.

Tinne

advertentie