Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // De club van 6

Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136721 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.

1. De club van 6

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    10-04-2011, 20:27

Goedemiddag

"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.

Margriet Moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%

reacties

1. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    21-05-2012, 12:35

Je moest eens weten hoe lief ik ben, Cecil [;)] .
    Van jou heeft ie niks gehad?  Behalve een nieuwe auto en een nieuwe fiets?  Noem dát maar niks hahhaa.

Jullie hebben mooi weer gehad zaterdag? Heerlijk meid, dat jullie zo genoten hebben.

Ga je weer eens aan de wandel? Da's lang geleden, kalm aan hè? Dan breekt het lijntje niet !

Dag hoor !

2. Goedemorgen

wat lief......

IK vind het top..dat je er zo goed aan gedacht hebt..

kareltje was helemaal jarig..een mooi leren mapje gekregen..voor zijn ipadje...met magneetsysteem...kareltje blij

van mij niks hoor...fiets,auto,noem maar op

tis mooi geweest

Hebben genoten van onze kinderen en kleinkind..met hem wezen spelen in de speeltuin hier naast..beppe blij..C..blij

Wat goed Janita...je bent een ster aan het worden..En wat fijn voor je dochter....
    weer vooruitgang
    ik denk dat ik maar effe ga wandelen..al valt effe wel een beetje zwaar denk ik

neem brood mee.

daag...

3. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    19-05-2012, 12:47

Hieperdepiep Hoeraaaaa, in de gloria voor Kareltje [^][G][<:o)][8] .
    Heel hartelijk gefeliciteerd Cecil en maak er een feestelijke dag van hoor !!  Hier schijnt de zon zo vrolijk.

Klinkt goed Janita, fijn dat je zo van het koor geniet, en je moet maar zo denken , oefening baart kunst  [;)]  .
    Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.

4.  Hoi, meisjes, het was weer even stil hier ,,maar alles is goed gegaan,
    Oudste dochter geopereerd aan haar boven been afgelopen dinsdag en mag nu weer een beetje staan en voorzichtig lopen naar de toillet.
    Wat ze al heel erg fijn vind,,geen po meer dus en morgen mag ze voorzichtig douchen ,  aanstaande maandag gaan de nietjes er uit en dan maar hopen dat het donorvel pakt..
    Tja , wat kunnen ze veel tegenwoordig.....
    En voor de tombola van het popkoor;.LEUT EN DEUDELIJK,, al zo"n 50 gratis prijsjes binnen. dat is toch niet gek, maar we hadden er nog 20 over van het vorige laar en we willen er 100 hebben, dus straks nog even op pad met mijn dochter Karin.
    En dan 20 mei is het optreden in het koogerpark in koog aan de zaan, dit is dus mijn allereerste optreden.
    Ben ook iedere dag aan het oefenen , tenslotte zit ik er pas zo"n kleine 3 maanden op en moet nog veel leren.
    Ik dacht altijd van ach even een liedje zingen maar er komt veel meer bij kijken ,dat is toch best hard werken hoor.
    Maar vind het bere-gezellig met al die meiden...nou tot de volgende keer maar weer, want ik heb geen vingers meer over , tja dat heb je als je aj een paar uurtjes bezig bent, groetjes aan allemaal, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

5. Goedemiddag

Dat moet je zeker blijven doen Vis..tijd voor jezelf..anders is het ook niet vol te houden..en daar heeft niemand wat aan...

kareltje is veilig geland hoor..nu de mannen van het dakkepel om me heen te dartelen..is wel beweging in de tent..hier..

Maar dat scheelt straks een hoop schilderwerk....alles wordt weer mooi....is inmiddels 14 jaar oud...

maar goed..boodschappen zijn binnen...morgen is kareltje jarig....

de visite ggisteren was reuze gezellig..maar ben bekaf....het herhaalt nog allemaal in mijn hoofd...
    slaap dan ook altijd zo slecht

maar het was het dubbel en dwars waard..dan maar moe...komt wel weer goed

Wat leuk een strandwandeling Elizabeth..en vandaag naar je kleinkinderen..weer lekker knuffelen
    wat wil een mens nog meer

fijne dag nog..(zonnetje schijnt))))

6. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    17-05-2012, 20:16

Graag gedaan hoor Visje.
    Heel goed van jullie dat je ook tijd voor elkaar neemt, anders hou je het niet vol.  Geniet van jullie  " vrije woensdag "  !.
    Gewoon even aan iets anders denken, en samen iets leuks ondernemen. [Y]

Wij hebben vanmiddag nog een strandwandeling gemaakt, niet te lang deze keer, want het was frisjes aan zee en ik had een warmere jas aan moeten doen en een das  hahha.

Hebben jullie nog iets ontspannends gedaan vandaag?

Rustige avond verder en toi toi !

7. Cecil en Elizabeth: bedankt voor de lieve woorden. Ja wij doen het 'gewoon' maar soms is het wel zwaar. Dan ben ik doodmoe en kan ik wel janken. Maar als je ziet hoe blij die mensjes zijn als je komt. Er gaat een boel tijd in zitten.

We hebben natuurlijk ook onze eigen dingen. Maar afspraken e.d. : dan houden weer gewoon rekening mee dat we 's morgens naar mijn ouders gaan. Op woensdag houden we onze 'vrije dag' . Het klinkt een beetje raar.

Soms gebruiken we die dag om b.v. naar een oud-collega te gaan ('s middags en niet iedere week) die in een verpleeghuis ligt en hij was een hele goede colega van mijn man en met zijn vrouw kunnen het ook goed vinden. Zo eens in de 2-3 weken gaan we naar hem toe.
    Of we gaan een eindje rijden en dan ergens tussen de middag wat eten of gewoon even de stad in of wandelen in het bos vlak aan de overkant bij ons. Gewoon voor ontspanning.

Vorige week waren we een midweekje weg. We hebben nergens aan gedacht alleen aan onszelf, dat was heerlijk.

Iedereen een fijne dag verder.

8. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    17-05-2012, 14:25

Hai girls,

Hi hi Cecil, Kareltje is veilig geland hoop ik?
    Ik ben van plan om ook op de grond te blijven voorlopig [;)] .

Je schrikt je een hoedje als je gaat tanken momenteel, 't is of je een emmer leeggooit. Ping ping kassa !!
    Tel uit je winst, maar goed, het zei zo, we gebruiken de auto waarvoor ie bestemd is, om mee te rijden namelijk. [au]  

En om met het OV naar de kinderen te gaan, nou, dan zijn we nóg langer onderweg.
    Dan doe ik liever een rondje benzinepomp.

Fijne dag allemaal.

9. Goedemiddag al weer wat vliegt de tijd

troetelhomo's zijn gewoon twee mannen..gehuwd en wel..maar ik vind hem zo gezellig..en noem hem mijn troeltelhomootje

ze zijn naar de Aqua zoo hier in de buurt van uit gelderdland en komen dan effe langs..voor een bakkie..en oranjekoek...en..patatje eten..

Vanmorgen ook al weer gepoetst en gedaan..beetje de boel aan kant..Kareltje heeft het al bovenop gezocht..met de ladder..niet naar het hemeltje hoor zoals die poes..die ging dus naar de poezen hemel

mijn hondjes..zitten in de poedelhemel...fijn dat er zoveel hemeltjes zijn..

Vis ik neem ook mijn petje af..voor wat jullie allemaal doen...je praat er inderdaad makkelijk over zoals als Elizabeth al zegt..maar je doet het toch allemaal maar efkes

Aha..auto voor de beurt....ja...daar zitten wij straks ook mee..lease auto moet ingeleverd en morgen over een week komt er een nieuwe van ons zelf..weten we ook weer hoe duur de benzine is..

Leuke sandaaltjes dus Elizabeth..rode..kijk ik ook naar uit....ben dol op die kleurtjes..gisteren mijn teen nagels ook knal..rood gemaakt..ziet toch niemand..maar het is het idee

verder iedereen nog een fijne hemelvaart..maar blijf maar op de grond
    liefs

10. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    16-05-2012, 18:58

Ik ben geslaagd Vis, alleen zijn het géén schoenen geworden maar vlotte rode sandaaltjes [;)] .
    Nu moet het nog gaan zomeren hè?

Ik vind het bewonderenswaardig wat jij en je man voor je ouders doen, maar jij vindt dat heel gewoon denk ik.
    Ik weet uit ervaring dat het ook weleens heel zwaar kan zijn, en ondanks dat, doe je alles wat binnen je mogelijkheden ligt, en meer dan dat. 
    Bovendien is extra hulp van kinderen en of familie zeer welkom tegenwoordig .
    Iedere mantelzorger, zoals men dat zo mooi noemt , verdient dan ook een dikke pluim op hun hoed [Y] .

Auto oké, en je man ook weer bijna oké? Mooi zo  [:)] .

Oh ja, lekker aardbeien, 'k ben dól op zomerfruit, doe je er ook een klodder slagroom op? En een lepeltje vanillesuiker er overheen is ook niet te versmaden  hahha.

Fijne avond, en doe nog maar een rondje home fietsen !

11. Hallo Elisabeth: is het gelukt om schoenen te kopen?
    Ja, allebei mijn ouders heb ik nog vader 97 jaar en moeder 91 jaar. Ze wonen nu ruim drie jaar in een zorgcentrum vlakbij ons. We gaan er vaak heen. Mijn moeder is dementerend en mijn vader gaat ook achteruit. Maar ze zijn nog samen. Maar ik ben de enige van de drie kinderen die in de buurt woont, dus dan ga je gewoon want er is altijd wel wat (gehoorapparaat van mijn moeder dat het niet doet, schone was opbergen enz.). De zorg heeft daar helaas geen tijd voor (ze willen wel maar hebben voor iedere bewoner maar zoveel minuutjes.)
    De auto is weer prima in orde, geen problemen (hij is ook pas een jaar oud). De auto hoefde nog niet gekeurd te worden alleen maar een beurtje te hebben.
    Met mijn man gaat het alweer veel beter. Doet nog rustig aan met eten maar dat geeft niet.

Ik was net nog even in het winkelcentrum bij ons vlakbij en heb heerlijke aardbeien gekocht en lekkere tomaten. Dus dat wordt een avondje gezond.
    Ook twee leuke shirts gekocht en nog vanwege Moederdag in de aanbieding. Niet slecht dus en heel leuk.
    Morgen hopelijk een rustige dag, alleen morgenochtend even naar mijn ouders en natuurlijk mijn dagelijkse kwartiertje op de hometrainer. (heb ik vanmiddag overgeslagen, misschien vanavond nog) .

Iedereen de groetjes

12. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    16-05-2012, 12:46

Een goedemiddag altezamen,

Het is hollen of stilstaan hier . [;)]
    Doe je wél een beetje voorzichtig in het verkeer Cecil, ik weet dat je een beschermengeltje op je schouders hebt, maar ik weet niet welke capriolen jij allemaal uithaalt  hihi.
    Ja, vriendin was blij met haar kado, 't was jammer dat we niet buiten konden zitten, normaal gesproken is het altijd mooi weer op haar verjaardag, deze keer dus niet.
    Oh, ik dacht dat je troetels vorige week geweest waren, verwen die lieverds morgen maar eens lekker [;)] .

Leven je ouders allebei nog Vis?  Wat heerlijk, daar moet je zuinig op zijn. Wonen ze nog zelfstandig?
    Auto goedgekeurd?  Je man weer aan de beterende hand hoop ik.
    Ach, alweer een kat dood, die van Janita is ook al in de kattenhemel.

Janita, is het gelukt met bedelen? Een lachende kraai vangt meer dan een boze, of iets in die geest  haha.
    Je moet er maar vanuit gaan dat alles goed komt met je dochter  !
    [Y]  . Ga je haar nog bezoeken in het ziekenhuis?

Ja, echt waar, bij " ons "  vierden we vroeger derde kerstdag, hadden we een extra vrije dag. Maar dat is in de loop der tijd afgeschaft.

Nou meisjes, fijne dag nog, ik ga even lunchen en daarna de stad onveilig maken, 'k heb zin in nieuwe schoenen en wat er verder nog te beleven valt zie ik wel.

Daag.

13.  Ja , Vis ik zag het .. je zat net 5 minuten voor me of zoiets.
    Ik was nog niet eens uitgetypt denk ik, 
    Hier net een zuinig zonnetje gelukkig maar want ik moet er nog even op uit,.

14. Janita: ik heb net een heel verhaal gedaan.
    Vanmiddag heb ik misschien wel weer wat nieuws te vertellen. Onze auto is vaanmorgen voor een jaarlijkse beurt naar de garage. Alles zal wel goed zijn (de auto is pas een jaaar oud) maar je weet maar nooit. Als er iets bijzonders is dan zal ik het gelijk melden.

15.  Hoi, Elizabeth...
    Echt waar 3e kerstdag in deze omgeving?? ik had er nog nooit van gehoord.

Hoi, Vis waar blijf je??????? ik ben erg nieuwsgierig naar je verhaal.

Cecil. meis , wat zijn troetel-homos?? een nieuw hondenras of zoiets.
    Vanmiddag dus kadootjes voor de tombola van het koor bij elkaar bedelen bij alle winkels in koog aan de zaan.Ik hoop dat het een beetje gaat lukken.
    Ik zal al mijn charme in de strijd gooien,hahahaha samen met mijn dochter Karin gaat het vast lukken.
    Mijn oudste dochter is gisteren geopereerd en ligt nu in het ziekenhuis in beverwijk.
    Ze krijgt donorvel op haar bovenbeen,ik hoop dat alles oke is met haar.
    We hebben elkaar net gevonden en ik hoop dat we nu goede tijden gaan meemaken met elkaar.
    Maar ik ga er van uit dat alles mij gunstig gezind is.
    Nou meiden, tot de volgende keer maar weer en fijne dagen voor jullie allen, gr van Janita,,,,,,

16. Goedemorgen allemaal,
    Ik ben er al overheen, dat de vakantie niet zo gelopen is zoals het moest gaan. Met manlief gaat het beter gelukkig, dankzij de medicijnen die de huisarts maandagochtend heeft voorgeschreven.
    We hebben maandag en dinsdag wel leuke dingen hebben gedaan. (Naar Apeldoorn, een leuke tocht gemaakt binnendoor naar Elspeet, Nunspeet, Stroe enz. Woensdagmorgen nog de Noord Veluwe route gereden maar dat ging niet van harte (hoewel het een hele mooie route is). Donderdag was het een sombere dag, alles nat.
    Ik ben blij dat ik weer op de site kan. Toch zelf gedaan, hoe weet ik zelf niet, maar ik heb op wat plaatjes en andere dingen getikt en ineens zag ik de site weer. Heerlijk. Margriet heeft wel geholpen maar die had het over cookies om die te verwijderen. Ik weet niet hoe dat moet. Maar goed het is hopelijk goed zo.
    Ik belde vanmorgen de kapper om geknipt te worden: zitten ze helemaal vol vandaag en morgen zijn ze natuurlijk dicht. Nu maar voor vrijdagmiddag een afspraak gemaakt.
    Vrijdagmorgen komt mijn zusje onze richting op (vanuit het noorden) en komt ze mijn ouders weer bezoeken. Ze zal tussen de middag wel bij ons komen. Lekker bijkletsen. Tweede Pinksterdag komt ze ook nog en dan gaat ze met manlief drie weken naar Frankrijk.
    Ik heb net de planten gedaan bij mijn buurvrouw die met vakantie is naar italie. Normaal gesproken zou ik (met een andere buurvrouw) ook de poes verzorgen (we hadden al afgesproken wie welke dag het zou doen), kom ik thuis van het midweekje weg en hoor ik zaterdagmiddag dat poeslief dood is. Heel zielig.
    Moederdag daar hebben we niets aan gedaan. We komen zo vaak bij mijn ouders en doen zoveel, neem regelmatig een bloemetje mee, dus zondag hebben we het even heel rustsig gehad.
    Ik wens jullie een mooie dag toe.

17. Goedemorgen allemaal

nou dat kobalt blauw is gelukt..maar...wat een feestje gisteren..je hebt het inmiddels gelezen....

Jeetje ik ben nog moe van gisteren..wat heb ik wat heen en weer gevlogen..op mijn fietsje..en dan in de regen..wel te verstaan....

En eerst afwachten tot de bui over is....en later begon de bui nog harder......sompe.....zeggen we dan in het fries

maar ik zeg maar zo..tegen karel s avonds..het had nog erger gekund..dat ik dood was

Want ik ben soms een ongeluk op de weg.....

Karel wees blij dat ik nog leef......

is tie ook....tuurlijk

Nou...vandaag dus naar de pedicure..i.p.v. gisteren..stond er mooi voor  Jan met de korte achternaam.mijn eigen stomme schuld

Leuk zo n bon..Elizabeth dat doet het altijd goed...meis..hoe vond je vriendin het..

En Jantina is er werer gezellig...missen we noordzee en isabelle nog..

Visje..is weer terug in het water........

Ik ben benieuwd naar je verhalen

meisjes fijne dag nog
    morgen hebben we vrij....en krijg ik twee troetelhomootjes op visite..als dat geen feestje..wordt

18. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    15-05-2012, 21:58

Nogmaals..... [Y]   Vis.

19. Ik ben er eindelijk weer. Ik ga eerst eens even alle reacties lezen en dan kom ik wel weer met een verhaal. Ik ben blij dat ik dit weer kan bereiken.
    Groeten allemaal

20. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    15-05-2012, 19:12

Ha Janita,
    Ik herinner me dat we vroeger ook derde kerstdag hadden.
    Jij hebt een vrije week?
    Misschien wordt het - 't zal toch weleens tijd worden onderhand -  mooi weer, kun je lekker naar buiten met je [&]   zonder [um] .

Alles goed verder?

21.  Nou,, hier ben ik dan.
    Een beetje druk gehad met oppassen en allerlei andere dingen.
    Morgen avond weer oppassen ,maar ik doe het met liefde hoor.
    Ik pas wel op bij mijn kleinkinderen , maar ook bij vrienden van.
    Dus heb het best wel druk.,maar vind het erg leuk om te doen.
    Vanaf vandaag heb ik geen tso meer van school, volgende week maandag weer gewoon tso en daarna de pinksterdagen .
    Hier hebben ze nog steeds een 3e pinksterdag hoewel er niets meer aan gedaan wordt zijn de scholen wel gesloten, terwijl de winkels gewoon open zijn.
    Toch wel vreemd vind ik dat, maar ja het is nog steeds een soort traditie in deze omgeving.
    Dus dan ben ik 5 dagen vrij van school, wel ik zie wel wat ik dan ga doen met die dagen.. gr van Janita,,,, bye

22. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    15-05-2012, 13:23

Hallooo Cecil,

Dus Kareltje mag binnenkort met z'n nieuwe autootje spelen [;)] .
    En jij mag meerijden? Luxe hoor, een privé chauffeur !
    Ik heb een parfumeriebon voor vriendin gekocht, geurtjes en kleurtjes zijn zo persoonlijk.
    Nu kan ze zelf kiezen wat ze hebben wil, 'k vind het prima zo.

Ja, het wordt een beetje een " tweespraak " hier, volgens mij zijn er veel dames op FB bezig.
    Ikzelf ben nogal gehecht aan het Margriet forum  hahha. Trouwe ziel hè?
    Succes met je jacht op je kobaltblauw shirt, zal vast wel lukken meid.
    Ik ga me optutten en m'n vriendin verblijden met mijn aanwezigheid op haar feestje [<:o)]

Dag........

23. Goedemorgen..allemaal..

Ja Elizabeth hij is goed gekeurd...en hij heeft een goed humeur..ondanks dat hij moest werken

Zijn speeltje is eindelijk binnen...vrijdag over een week is hij klaar..dan mag hij hem halen..Mag ik vast mee....

Dus ik haal je de woorden uit de mond...ja zoiets had ik we verwacht aha

Gezellig..een verjaardag...leuk.kadootje gekocht?

Ik moet straks naar de pedicure...maar jakkie het regent al weer..en ik moet nog effe naar de fietsenhandel..mijn stuur moet ietsje pietsje om hoog als het effe kan

En..dan?? Ik zoek nog een blauw kobalt shirtje..op mijn rok.....en als die er nu nog es in mijn maat mag zijn..dan is ze weer blij

ik zat gisteren te rekenen zaterdag over drie weken is ze al foetsie...vakantie wat gaat dat snel....

Waar is de rest??? Ik zie Janita wel voorbij komen op FB.....Janita...en de rest?? zijn jullie??

24. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    14-05-2012, 11:23

Je haalt me de woorden uit de mond Cecil hihi [;)] .
    Goedemorgen overigens.....
    Ja hoor, het was een gezellige zonnige moederdag, we hebben lekker buiten kunnen zitten.
    Maar dat wist je al [:D] .

Ja, wáár is de rest?
    Ik ga aan de was, zuig en dweil.
    Nog een kadootje kopen voor een vriendin die morgen jarig is en dan ga ik  een uurtje in de zon vanmiddag.

Gelukkig, Kareltje is goedgekeurd, dus hij mag blijven???

Dag hoor.

25. goedemorgen

Dag Cecil...hoe is het er mee??? Kareltje weer naar zijn werk...vast wennen..voor jouw....Zeker weten.....die twee weken waren toch wel gezellig...HIj mag in de vut maar helaas..Cecil..hij moet nog 3 jaar..zoals het er nu voor staat...

maar....zo'n oefening is niet weg..toch Cecil

Nee zeker..niet.......Hij is goedgekeurd

En de rest ? Een mooie moederdag gehad?

advertentie