Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // De club van 6

Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136722 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.

1. De club van 6

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    10-04-2011, 20:27

Goedemiddag

"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.

Margriet Moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%

reacties

1. Goedemiddag..wat een prachtig plaatje heb je gevonden Elizabeth..

Ik heb vandaag lieve telefoontjes gehad..van mijn dochter,schoonzoon,en zoon.lief..is ook prima

vind het sowieso lief dat ze er aan denken.....kadootjes..hoeft niet...

Maar.....gisteren zijn we naar onze dochter en schoonzoon geweest en c natuurlijk..caravan bewonderd

Had een mooie grote slingeraap voor hem gekocht..wat was tie er blij mee,

we hebben weer genoten..en een dagje..fitness.gehad...huppelen.met de aap...en met C

Heb hem in bad gedaan..lekker in de olie gesmeerd......en vandaag was hij al weer aan de telefoon..beppe en apie...en pake...ja..allemaal noemt tie ze even op.

Maar beppe heeft wel een speciaal plekje....hoezo verliefd op mijn kleinzoon ahah..die aap is net zo groot als C zelf....zou die aap zelf wel willen..maar ja dat kan je dat kind niet aan doen..ahahhhhhhhhhhh

hij scheurt het pakje open en was gelijk door het dolle..hij is ook super dol op knuffels...net als beppe

Iedereen een hele fijne moederdag gewenst

2. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    13-05-2012, 12:34

[H]http://i47.tinypic.com/6ispeh.jpg

Ik wens jullie allemaal een heel fijne zonnige zondag !!!

3. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    11-05-2012, 22:29

Hai girls, ben ik weer.
    Jee Cecil, dat waren inderdaad nachtmerries, je werd denk ik niet echt vrolijk wakker.
    Ik droom ook weleens heel akelig en ben daar dan een dag gewoon naar van.
    Dromen zijn bedrog..... gelukkig maar. 

Jij hebt het rijk weer allleen maandag, je gaat Kareltje vast wel  missen meid [;)] . 't Is gelukkig een kort weekje voor hem.

Jullie hebben nog heel wat te verstouwen Anja, maar al jullie werk is niet voor niets gelukkig.
    En daarna héb je ook wat.
    Dat wordt - als alles klaar is -  een feestje bouwen inplaats van verbouwen [;)] .

Slaap wel allemaal.

4. janita nog lekker geslapen???? of weer te druk???

Ik heb vannacht wel redelijk geslapen maar gedroomd..viel van de ene merrie in de andere merrie...twee nacht merries en 1 ochtend merrie

twee nachtmerries....ging eerst mijn oom dood..en toen mijn vader..oh wat was dat erg..ik vroeg hem of hij ook bang was

we lagen hem keurig in de doodskist..en hij zou dan vanzelf wel in slaap vallen..broers en zusters er allemaal om heen..maar ik was zo misselijk

en mijn vader wilde nog zelf naar de badkamer..maar hij was zo ziek en mager..hij kroop op handen en voeten....

toen werd ik wakker...dacht...oh..heb ik ook effe met hem gepraat hij was dus niet bang...(want hij is overleden ) waar niemand bij was....

maar..goed....toen viel ik in de ochtendmerrie...en toen kreeg ik te horen dat mijn zoon niet meer te genezen was..was op oudjaarsavond..ja hoe verzint een mens het

maar.......schrok me beroerd wakker..en toen er maar uit

Tsja..dromen?????????????????????? zijn bedrog

5. zo een goedemiddag

alsof het niks is....anja...jij verteld het of is het een fluitje van een cent..wauw..wat goed van je..dat jullie dat allemaal zelf doen..tussendoor nog werken.niet te geloven.petje af...en zeker kan de vlag dan uit

wie weet....komt je dochter weer bij je wonen....de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Boodschappen zijn hier binnen..en..de was hangt hier buiten

en verder weinig plannen...kareltje is weer broodjes aan het smeren..maandag moet tie er weer plat voor

en..dan is hij donderdag en vrijdag al weer vrij...valt mee..of niet dan..

fijne dag nog meisjes

6. Afbeelding van theeleutje77
    theeleutje77
    10-05-2012, 22:53

Hoi Elizabeth.

Als de slaapkamers klaar zijn, gaan we boven de overloop en de trap afwerken (muren en vloer, nieuw plafond en tapijt op de trap).
    Daarna is de woonkeuken aan de beurt. De keuken hebben we al. Die moet alleen nog geplaatst worden, het plafond moet afgewerkt en de vloer moet gelakt.

En dan nog wat afwerkdingen, zoals radiatorombouw plaatsen, glas-in-lood ruitjes plaatsen, maar dat zijn dingen die wat mij betreft later mogen gebeuren.

Als de woonkeuken klaar is is de woonkamer aan de beurt (dat is nu kamer en keuken -in-één. De keuken moet daar dus uitgesloopt en alle muren kaal en die worden dan gestuct.
    Dan nog een nieuwe vloer erin.

En dan gaat de vlag uit!!!!!

7. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    10-05-2012, 22:03

Ha Anja,
    Wat leuk weer iets van je te horen.
    't Schiet al aardig op, de verbouwing, dus aan het eind van de maand  gaat de vlag uit?
    Of staat er nog meer op stapel? Ik moet jullie bewonderen hoor [Y]  

Natuurlijk vind je het moeilijk wat er met je dochter gebeurt, maar op den duur zal ze wel bijdraaien hoop ik voor jullie, sterkte meid.

Succes maandag met je nieuwe baan !

Jij ook nog een rustige avond [:)]
    Toi toi.

8. Afbeelding van theeleutje77
    theeleutje77
    10-05-2012, 18:33

Goede avond dames!

Ik zal me weer eens even melden.
    Het is vreselijk druk op het werk (werk bij een kwekerij, dit is een dagbestedingsplek voor mensen met een verstandelijke beperking, ik ben begeleider) en we zijn zaterdag voor het allerlaatst open......:-(

Dan is de moederdagverkoop nog en zit het erop.
    Maandag begin ik met mijn nieuwe baan, hier in het dorp, bij dezelfde stichting, zelfde doelgroep, zelfde functie.

Gisteren een vrije dag, om te klussen uiteraard!
    Schoonpaps kwam ook helpen, en de kamer van zoon is helemaal geverfd en gesausd! We kunnen gaan behangen!!!!
    Daar gaan we zondag mee beginnen, aangezien we zaterdag allebei moeten werken.
    En na het behangen de vloer erin en dan is de kamer af!

Met de nieuw gebouwde slaapkamer vordert het ook gestaag! Dakraam zit erin (of had ik dat al verteld?) en manlief is begonnen met het aftimmeren van de achter-en zijwand, onder het schuine dak.
    Hopelijk kunnen we aan het einde van de maand zeggen dat de kamers af zijn.
    Dan ben ik heel positief hahaha!

Straks even met zoon naar de winkel. Hij moet lekkers hebben voor morgen, dan gaat hij naar Borkum toe met school, excursie.
    Om 8 uur gaan we hem uitzwaaien! En om half 9 's avonds is hij er weer.

Gisteren is mijn dochter trouwens ook nog even geweest, samen met mijn moeder,m ze had een nachtje bij oma geslapen.
    Ik blijf het moeilijk vinden dat ze hier niet meer woont.

Iedereen een fijne avond toegewenst!

9. ja...dat lijkt dan zo .....dan teken je dikker ahah..Mijn figuur veranderd wel..komt een buikje.....

deed een korte broek aan (om te passen) van een bepaald merk..ben het weer kwijt....maar daar fiets ik zo graag in....maar die zit niet lekker in mijn buikje..hoor..

de zwaarte kracht doet zijn werk..

kareltje heeft een dipdagje ..hij ligt een uurtje die pop
    zal effe koken..dan kan hij weer naar fitness

Jantina...veel plezier voor vanavond en maak je niet te druk want dan slaap je weer..niet....:):):)

10. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    10-05-2012, 16:33

Kareltje van Cecil heeft een koortslip, Janita.
    Ik heb daar gelukkig nooit last van.
    Doe je best vanavond, en veel plezier. [8][8]

11.  Hoi, meiden , hier even een berichtje van mij.
    Gisteren lekker gelopen met mijn vriendin en was sävonds best wel moedus dacht ik ik zal wel lekker slapen.
    Maar vergeet het maar, wat viel dat tegen.
    Dus,dat was minder.
    Vanavond de generale-repetitie van het koor. ik ken nog niet alle liedjes uit mijn hoofd dus dat wordt meezingen wat ik al kan en de rest play-backen.
    Hoe staat je rokje Cecil?????al aan gehad??
    En Elizabeth heb je vaak last van je koorts-lip?? of valt dat wel mee.
    Nu meiden groetjes van mij..doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

12. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    10-05-2012, 16:24

Knappe Kareltje.........
    En jij dikker? Wat? Waar? Hoe? [;)]

13. Ja...Elizabeth..klopt....maar vanmiddag was het droog...

we hebben het getroffen

Ik nooit.elizabeth ...kareltje heeft ze steeds..vroeger af en toe maar nu steeds maar weer...nu L: syleen?? of i.d....geen idee..
    via de goudsjeblom dat is een speciaal winkeltje..voor dat soort toestanden..je kan het ook wel bij de apotheek kopen denk ik

elke dag een tablet
    en dan moet het over zijn......mijn dochter gebruikt het ook....

Dus..proberen kan geen kwaad...

ik heb net 1 overhemd gestreken van karel

oh ja in het dorp ben ik nog een leuk rokje tegen gekomen.....prachtig prijsje..mooi voor moederdag..fel kleurtje...beetje oranje rood..beetje spijkerstofje.....plooitjes voor..maakt me wat dikker..ahah

Karel heeft de cookies verwijderd..zal de moderator nog even bedanken..het heeft gewerkt

14. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    10-05-2012, 14:03

Hier is het ook vies weertje Cecil, klam, warm en af en toe een bui op je pet. [st][um] .
    Tot zo ver m'n weerpraatje voor vandaag.
    Gelukkig kun je tóch op het forum geraken, ook al is het met een omweg. 
    Cookies? Ik heb geen idee hoe je die kunt verwijderen .
    Ik weet dat ze er zijn en dat is alles. ( Hihi ja, in de koektrommel )
    Koortslip? Jij ook?. 
    Ik ga nog een strijk wegwerken, kan maar gebeurd zijn.
    Daag.

15.  Ik kan hiermnie gewoon door tikken dan zie ik de tekst niet meer vandaar dat ik get maar weer op nieuw doe...extra berichtje

16.  Goedemiddag alleen via het ipadje kom ik er in
    Daar gebruik ik safari en op de oc is het firefox ligt het daar misschien aan geen idee

Ik moet cookies verwijderen maar ik weet nie hoe ik dat doe " ja uit de koektrommel heb ik er geen problemen mee

Dames....vies weertje vandaag

Ga zo het dorp ff in met de karel...

Hij moet ff wat halen voor de koortslippen...wil maar niet over gaan

17. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    09-05-2012, 12:10

Ha Cecil, is het toch gelukt om hier te geraken, heb je net een [E]  gestuurd.

Hier schijnt helemaal niks, het regent.
    Jij gaat je nieuwe fiets inrijden vanmiddag? Hou je stuur recht en veel plezier !

Lekker geslapen Isabella?
    Wat lief van je lief dat ie je elke avond belt, en vandaag samen naar Amsterdam?
    Gezellig, genieten maar !!

Janita. naar de TSO?  En aan de wandel met je vriendin?

Verder geen nieuws hier, dag allemaal.

18.  Janta groot gelijk rustig aan doen,,,,,isabel wat een geweldige taart moet da geweest zijn.heb je geen foto s

Oke...Elizabeth ik snap het...wel lekker dat jullie niet zo vroeg moeten..blijft vast geneg tijd over...om nog leuke dingen te doen..

Nou..hier schijnt momenteel een zonnetje

Misschien kunnen we vanmiddag fietsen

Isabelle nee hoor geen elektrische die wil ik niet

19.  Goedemorgen
    Weer met veel moeite eindelijk hier terecht gekomen
    Het is nog steeds niet in orde

Nee niet met zijn allen in 1 caravan hoor..we hebben er allebei eentje

Gossie gaat dat snel..isabelle ook jouw kleinzoon al weer bijna 1 jaar...hier nog zo n entertainer....onze kleinzoon....is net zo
    Maar geen leeuw..zijn mama wel....hij is maagd net als beppe...

Hij wordt dit jaar al weer 2.  Even versturen

20. haha jij  weet er dus alles van, van leeuwen
    en nee ik ben helemaal alleen , zielig he, maar hij  heeft mij net gebeld, dat doet hij iedere avond lief he, nu kan ik weer heerlijk slapen http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/liefde/animaatjes-liefde-28125.gif

morgen komt hij hier heen in de  middag en gaan we saampjes hier eten, en daarna naar Amsterdam naar Hans Dulfer dus helemaal leuk, ik verheug me er nu al op.http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/liefde/1175734131_www-animaatjes-nl.gif

slaap lekker

21. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    08-05-2012, 21:20

Ik hoor het al, een échte Leeuw je kleinzoon [;)]
    Ja, dat wist ik nog omdat hij 1 dag later jarig is dan ik, alleen zit er 62 jaar verschil tussen hihi.
    Strijkse meid, fijne avond nog. ( is je lief er niet? Samen strijken schiet zo lekker op  [:)]  )

22. leuke leeftijd Elizabeth 4 en 6 jaar, en dat gegiechel ik zie en hoor t voor me [;)]
     en ja wat goed van jou Kleinzoon wordt id 2 augustus alweer 1 jaar, en ja t is me er eentje hoor, hij houd echt van publiek, haha, als hij zit te spelen kijkt hij of we wel naar hem  kijken haha
    en t gaat zo hard, hij zit in de kinderstoel, en eet  al een broodje, en s'avonds  al een warme hap wel met de staafmixer, maar dan ook gewoon zalm en  courgette [:P]

wat fijn janita, houden zo, tis zo erg als je geen goed  of helemaal geen contact hebt met je kinderen

de afwas is gelukkig klaar, nu toch nog maar ff strijken, de strijkplank maar naar beneden kan ik ondertussen tv kijken of ieg luisteren

voor straks lekker slapen
    isabel8 wijzigde dit bericht op 08-05-2012 21:09 met 7%

23. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    08-05-2012, 20:57

Hello girls,

Kleinzoon wordt inderdaad groot Isabella, afgelopen zondag is hij alweer 4 jaar geworden, en hij voelt zich al een hele " kerel " .
    Kleindochter is op koninginnedag 6 jaar geworden, en dat is echt zo'n lekker giechelmeisje aan het worden.

Wat een originele taart, met duifjes en hartjes,  ik hoor het al...... waar het hart van vol is... enz. [;)] .
    Heerlijk meid, dat jullie zo genieten van en met elkaar [Y] .

Is alles goed met je kleinzoon? Ik herinner me dat ie in augustus 1 jaar wordt hè? Een echte Leeuw zeker,  hahha.

Ja, Cecil heeft moeite met inloggen, misschien dat meerdere dames daar last van hebben, of men heeft geen tijd.

Janita, goede berichten over je dochter, kan me heel goed indenken dat je daar erg blij mee bent, houden zo meid !!

Tot schrijfs........... dag.

24.  Hoi,, meiden ,mijn kat is ruim 17 jaar geworden en het ging echt niet meer.
    En ja het gaat goed met mijn oudste dochter en mij..
    Nog steeds op face-book samen chatten en het gaat prima tussen ons
    We doen het rustig aan, zo ook met de beide zussen gaat alles goed.
    Ik ben er echt wel heel erg blij mee.
    Morgen weer aan de wandel met mijn vriendin.....op naar de 5 kilometers..
    En later ben ik weer hier , oke????????
    vele gr van Janita..
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

25. tis dus alweer een tijdje   geleden, zag dat ik t had over mn lief z'n verjaardag die we met  de familie gevierd hebben, haha, hebben dus afgelopen zondag z'n verjaardag gevierd met vrienden, had mn  taart mee, van de workshop een groene met hartjes en duifjes haha, nou gelukkig viel hij in de smaak, ik had ook nog champignon ragout gemaakt, wat ze ook lekker vonden, en mn lief had een visschotel gehaald plus de rest, dus eten genoeg, zw waren er al om 11.30 uur en gingen pas om 17.00 uur weg, hadden we niet op gerekend, haha, maar wel gezellig.

gisteren saampjes heerlijk gewandeld,  en lekker in t zonnetje gezeten, , vandaag moest ik  een documentenmap helemaal doorploegen, pfftttt, ben uuuuren bezig geweest, maar ja t moest, dus minder [8o|]
    nou ja kan niet elke dag feest zijn, nu nog even aan de strijk ook leuk
    .
    Elizabeth goh wat is je kleinzoon alweer groot, alweer naar de grote school.maar toch nog even lekker samen genieten.

goh Cecil, bedoel je samen met je dochter in één caravan, dat lijkt me nogal wat eigenlijk, enne hebben jullie elektrieke fietsen [:D]

Janita goh wat zielig je kat is er niet meer, hoe oud was hij? maar wel heel leuk dat je weer contact hebt met je dochter, nahoeveel jaar?

theeleutje jij bent nog gestaag bezig  met je nw huisje, zo te lezen, en je oude huis dus de sleutel ingeleverd als ik t goed begrijp?

Noordzee alweer beter?

nou ga weer ff verder, ff bank hangen en dan  toch nog maar ff proberen of ik aan strijken toekom en oooo ja er staat ook nog afwas, heb nog steeds geen afwas truus

fijne avond dames

advertentie