Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // De club van 6
Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136723 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 13 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.
De club van 6
Goedemiddag
"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%
reacties

Allerzielen.- Hai Jador,
Eerst nu zie ik je berichtje pas, 'k ben namelijk ook met vakantie geweest.
Ja, de meesten van het cluppie hebben hun lidmaatschap opgezegd
.
En om er een solovoorstelling van te maken, is ook maar een saaie bedoening, dus zo nu en dan gooi ik er weleens een " plaatje " tegenaan om wat leven in de brouwerij te brengen.
Ik weet niet of je dit überhaupt nog leest, is alles goed met jullie allemaal?
Hier gaat alles weer z'n normale gangetje, en gaan weer over tot de orde van de dag, de vakantiepret is voorbij helaas.
Fijne avond en groetjes van mij.
Dag dag.
jador, als je naar beneden scrolt zie je een laatste reactie van Noordzee. Zij heeft helaas besloten niet meer mee te schrijven op jullie topic.quote:jador schreef op 23 oktober 2011 @ 19:59:
Hallo allemaal ,
niemand meer aanwezig hier ??
Wij zijn net terug van een 13 daagse vakantie en hebben genoten ,
nu weer alle was wassen en strijken is minder haahaha
Elizabeth , ben je nog maar alleen hier of hebben jullie op een andere manier contact met elkaar ?
Cecil , ook niet meer gezien hier ...... als ik me goed herinner was juist jij veel hier toch , whats the matter ??
Anneloes , hoe gaat het met jou ....... ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed met je gaat . En lekker genieten van de kinderen en kleinkinderen ?
Noordzee , ook al niet meer hier geweest ....... hoe gaat het met je Flair uitstapje ?
Allemaal heel veel groetjes van mij en tot de volgende keer , bye bye
Met vriendelijke groeten,
Moderator Margriet.- Hallo allemaal ,
niemand meer aanwezig hier ??
Wij zijn net terug van een 13 daagse vakantie en hebben genoten ,
nu weer alle was wassen en strijken is minder haahaha
Elizabeth , ben je nog maar alleen hier of hebben jullie op een andere manier contact met elkaar ?
Cecil , ook niet meer gezien hier ...... als ik me goed herinner was juist jij veel hier toch , whats the matter ??
Anneloes , hoe gaat het met jou ....... ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed met je gaat . En lekker genieten van de kinderen en kleinkinderen ?
Noordzee , ook al niet meer hier geweest ....... hoe gaat het met je Flair uitstapje ?
Allemaal heel veel groetjes van mij en tot de volgende keer , bye byejador wijzigde dit bericht op 23-10-2011 19:59 met 0% 
![[O]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-31.gif)

Hai Jador, da's lang geleden, leuk om weer iets van je te horen!!
Gaat alles goed met je?
Tja, 't is stilletjes hier, een beetje een ingekakt topic zogezegd haha.
Fijne dag nog en groetjes.
- Jammer Noordzee..........

Ik weet niet of je dit nog leest, maar ik wens je alle goeds toe.
Veel plezier en succes met hetgeen je gaat doen.
Bye.... en groetjes.
Elizabeth. - Hallo allemaal,
Dit is mijn laatste reactie op dit topic. Ik vond het leuk om van gedachten te wisselen met de club van 6 maar ik ga nu wat anders doen.
Ik wens jullie allemaal veel gezondheid en het allerbeste.
Groet van mij, Noordzee 
Erg weinig zo te zien, haha.
Groetjes.
Hebben jullie het droog gehouden vandaag?
Ik niet !!
Toedeloe.- Hee swingende Isabella,
'k Zag op het journaal dat het op de uitmarkt nog steeds pètweer is.
Je hebt mail terug.
Voor straks.............................
- Hai Elizabeth,
goh wat een tegenvaller vandaag met t weer, we waren naar de uitmarkt, zo jammer had nog veel willen zien, maar had geen plu meer, nou dan is de lol er snel vanaf
wat wel heel erg te gek was, , dat was een jazzvoorsteling in t concertgebouw, heb gelijk de cd gekocht, wat een ritme, en een swingend geheel, leuke boys, goede stemmen, en te gekke muziek, en lekker wat gedronken
nog even naar een literair café, en later naar de stadsschouwburg, daar was een soort try out, van t amsterdam toneel, met Barry Atsma en Halina Reijn o a
en nu schijnt de zon verdorie, zou je ze niet daarboven![[:@]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-12.gif)
gisteren nog naar loods 5 met een vriendin, veel gezien, maar erg duur, alhoewel sommige dingen weer meevielen, wel ook een leuke bank, dus ga ff bedenken welke ik wil
Elizabeth jij gisteren gezellig gekwarted is ook erg leuk, en ja t kruidvat, kun je leuke dingen kopen, voor zulke lage prijzen, je vraagt je af hoe t kan.
en wel een verrijking van je leven he dat kleine grut.
heb nu mn nw cd opstaan, van correspondence music, lekker swingen
je hebt ![[E]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-57.gif)
fijn weekendisabella4 wijzigde dit bericht op 27-08-2011 19:51 met 0% 
Vanmorgen boodschappen gedaan in de stromende regen, en nu schijnt de zon weer, vreemd weertje.
Het begint zo langzamerhand op een solo-voorstelling te lijken hier, hahaha.
Of vissen en een lege vijver ??
Groetjes weer.- Ha Isabella, wat goed van je dat je het ( bridge ) zo snel snapt, ik vind het een knap ingewikkel spelletje hoor ! Je moet er een bijna fotografisch geheugen voor hebben, en dat bezit ik nu eenmaal niet. Ach, een mens kan ook niet alles hebben hè?
Kwartetten met de kleinkinders gaat me veel beter af, hihi.
Pas maar op, want het is een verslavende bezigheid !!
Lekker geknuffeld met je kleine hummel ? Wat heerlijk meid, en ben je aan het borduren geslagen?
Gelukkig zeg, dat je gebit weer vast groeit !!
Ja, morgen is het weer onze oppasdag, ik verheug me er nu al op..
Jammer dat de weersvooruitzichten niet zo best zijn, maar niet getreurd dan gaan we gewoon gezellig kwartetten met ons viertjes, 'k heb trouwens nog een paar leuke spelletjes gekocht bij het kruikvat, mega voordelige aanbieding, van de aktieprijs ging nog eens de helft af, koopje dus, 'k heb er meteen een trits van ingeslagen.
Ik borduur er een eind aan, fijne vrijdag allemaal, en tot wederhoren.
Dag dag. - goedemorgen dames
Elizabeth welkom thuis, ik wilde een plaatje plakken, maar geen van de 3 sites doet t, dus zal wel een storing zijn, nou meid dat hou je nog te goed, zo te lezen hebben jullie t lekker naar je zin gehad, leuk ook dat varen, met zo'n grote salonboot???
ik ben normaal gesproken altijd vroeg aan de wandel met mn cluppie op donderdag, maar ga nu met 2 andere wandelvriendinnen, een wandeling maken met een gids, t gaat over de huizen van schrijvers, dus lijkt me ook een keer leuk, maar dat begint pas later.
en Elizabeth die tanden duurt 6 weken voor ze weer helemaal vast zitten, maar ik heb er geen hinder van, hoor, zit maar een beetje los![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
en ja ik had gisteren mn eerste bridgeles, wel even wennen, je krijgt in één avond zoveel over je heen, en ik had voor t laatst zo'n 35 jaar geleden kaarten vast gehouden, dus dan snap je hem wel, en gelijk 4 onderwerpen , maar ik heb gisteravond laat (was eerst nog naar een vriendin) na de les, alles nog eens rustig doorgelezen,( tot 1.30 uur was helemaal in de ban)
en nu snap ik t helemaal, t huiswerk wat in eerste instantie akakadabra leek, kan ik nu makkellijk maken, dus dat vind ik wel leuk, maar tis nog maar de eerste les dus ik zal nog wel heel wat hobbels moeten nemen, merkte ook dat de meesten toch al iets wisten, van bridge , terwijl t voor mij echt de allereerste keer was, wist dus van toeten nog blazen ![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
en met kleinzoon gaat t prima, tis zo'n schatje , heb afgelopen zaterdag heerlijk met hem geknuffeld en had nog een babytruitje geborduurd, wat schoondochter heel mooi vond, zij houd erg van handwerk, en zelf was ik ook wel een pietsie trots, t was voor mij de eerste keer, dat ik zoiets deed hihi
schiet t al op met de was? en morgen weer lekker de kleinkinderen knuffelen, leuk vooruitzicht
joehoe waar is iedereeeeeeeennnnnn, druk dames???
fijne dag , hoop dat t droog blijft - 'k Ben er weer zoals jullie zien................
We hebben een erg relaxed weekje gehad, het weer was redelijke tot goed, zon, regen, en natuurlijk ook donner und blitz haha.
Veel gewandeld, gefietst en gevaren.
Kortom het was een geslaagd weekje, gisteren waren we thuis, en nu weer over tot de orde van de dag. De wasmand moet leeg vandaag hihi. En als het even kan, droog en in de kasten. ( de was bedoel ik )
Jeetje Isabella, je tanden, dan zul je toch wel een behoorlijke duikeling gemaakt hebben meid, ai ai.
Zitten ze nu weer vast?
Ben je al met bridgen begonnen? Hoe vind je het?
Verder alles goed met je kleinzoon? Wat een vragen hè?
Ik ga koffie drinken nu, groetjes voor iedereen en tot schrijfs ?????
Doeiiiiii. - Een goedemorgen allemaal...................

Eventjes een testje, kom zo terug. 
dag dames
nou julie zien t wel he, wat voor weer t is, en wat een oorverdovende stilte hier,
Elizabeth hoop dat je leuke dagen hebt gehad, en ach niemand die jouw een fijne vakantie gewenst heeft,![[*-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-42.gif)
hoop dat t weer eenbeetje mee zat, waar was je naar toe???
ooo ik lees dat je op de moezel zat, een reisje aan de moezel dus
en de kleinkindeen weer lekker kunnen knuffelen
welkom thuis alvast
Noordzee , wel een handicap he die fibrio, een vriendin vanmij heeft .t, , en zo jammer van t weer, t wil maarniet zomeren, en woowwwww jijbent dus getrouwd met een wereldberoemde man in Drenthe en omstreken, leeeuukkkk,
en verjaardagen heb ik eigenlijk ook niks mee, vooral niet met die van mezelf, tis alleen maar draven en rennen, en jehebt er niks aan.
Cielllllllll , hoe gaat 't met jou en de kleine C?
wasnog op mn gezicht gegaan, vorige week dinsdag, hand gekneusd, stuk van mn tand af, vulling los, en t gevoel dat mn tanden een stukje naar achteren waren gegaan, en een hevig bloedende lip, en eoi wat deed t zeer, maar nu gaat t wel weer hoor, mn tanden zijn door de tandarts weer helemaal mooi gemaakt en ze gaan vanzelf wer vast zitten als dat niet mooi is![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
ga weer ff verder
wie weet komt er nog iemand langs waaien![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)

- Een zonnige middag allemaal,
Als ik jullie niet meer zie, dan wens ik mezelf alvast fijne dagen toe. haha [IMG]http://i56.tinypic.com/2ujkx89.gif[/IMG ( hier zou een knipoogje moeten staan )
Morgenochtendvroeg vertrekken we, dus tot ziens maar weer.
Dáág.Elizabeth_de_G wijzigde dit bericht op 16-08-2011 12:51 met 6%