Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // De club van 6

Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136724 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.

1. De club van 6

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    10-04-2011, 20:27

Goedemiddag

"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.

Margriet Moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%

reacties

1. heyyyyyy dames

ja hoor daar is tie weer, eerst ff kijken of dit geplaats wordt

2. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    08-05-2012, 16:07

Hoi Cecil, daar ben je.

Samen camperen, jaaaa  gezellig, [:D] .
    Nee, we gaan vrijdag weer oppassen, maar omdat kleinzoon nu ook naar de " grote school " gaat, hoeven we 's morgens niet zo heel vroeg op te staan.
    We moeten wél zorgen dat we op tijd bij school staan, zo rond 12 uur en dan zijn ze 's middags vrij.
    Kunnen we alsnog, ijs en weder dienende, iets leuks ondernemen met het kroost [;)] .

Dag hoor.

3. Whays app,,,,,een foto er bij van de caravan....

Nou meid ben je weer op de hoogte

Morgen weer oppassen ? Elizabeth!

Waar is de rest ook inlogproblemen? 

4.  Hallo Elizabeth en de rest dan

Ik kan nu weer inloggen.,,maar weet niet voor lang

Maar de moderator werkt er hard aan...dus komt goed

Maar dan weet je waar ik uit hang....ben er wel maar kom er dus niet in

Soms kan ik wel lezen maar niet reageren

De nieuwe fietsen hebben we binnen..tis effe wennen..maar ze zijn erg licht...dochterlief komt met een caravan aan die hebben ze net gekocht.kunnen we met zijn allen kamperen...

Ik kreeg een whta 

5. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    08-05-2012, 12:27

http://i46.tinypic.com/idbxtv.gif

6. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    06-05-2012, 14:08

Goedemiddag allemaal,

Ha Cecil, je hebt je vitamine C weer binnen?
    Je kunt gelukkig ook weer inloggen, 't was stil zonder jou. [;)] .

Anja, jullie nog steeds druk aan het verbouwen, wat een werk meid, niet al te veel tegenslagen op dat gebied?
    't Is wel fijn dat jullie zoveel zelf kunnen doen [Y] .

Janita, alles wel aan boord? Hopelijk géén saaie zondag voor jou vandaag?

Wij hebben een geweldige dag gehad gisteren, de kleinkinders waren zo blij met hun kadootjes, en ze hebben een heerlijk weekje  gehad met z'n viertjes. Bovendien werkte het weer ook mee, dus alles oké.
    Morgen gaan ze weer met frisse moed aan het werk, en de kleintjes naar school.

Fijne zondag nog...... dag.

7. zo...voor elizabeth wordt dit een knuffel dagje....geweldig...kan niet op vandaag

janita..wat fijn dat je weer contact hebt.....beetje rustig op bouwen...super.ben blij voor je..

Theeleutje druk....hoor..jij doet ook veel zelf en je mannetje natuurlijk..Knap..hoor meid.

doe het je allemaal niet na

Ja..schoenen besteld....en nog niet betaald...zelfde schoenen stonden op MP..die mevrouw had ze gepast maar waren te groot..ze was even op en neer tuin gelopen..verder niks

Ik dacht die zijn van mij....dat zijn dezelfde..gisteren thuis gekregen..en de andere die duurder waren....weer terug gestuurd..zo doe je dat

Wie het kleine niet eert

Nieuwe telefoon.....en...daar gisteren mee bezig...men is er maar druk mee..vanmiddag..onverwachts toch nog even naar mijn dochter..effe vitamine C op doen....knuffelen...geeft mij energie....

Dus..mijn dag kan niet meer..stuk..Nog even met zoonlief gebeld..we zijn weer op de hoogte

Als het maar goed gat met het grut...gaat het goed met mij

Fijne dag allemaal...Hier hangt de vlag ook uit

8. Goedemiddag..wat een gedoe...Ik kon niet inloggen nu ben ik er weer..effe testen hoor

9. Afbeelding van theeleutje77
    theeleutje77
    05-05-2012, 11:39

Goede morgen allemaal!

Bedankt voor de felicitaties!

@Janita: Wat fijn voor je dat je weer contact met je dochter hebt. Langzaam opbouwen en hopelijk dat het op een goede manier uiteindelijk fijn hersteld! Het hele gezin bij elkaar, wat zal dat fijn zijn.

Haha Cecil, schoenen op MP gekocht die je in huis had. Dat is een goeie! Goed dat je de schoenen weer terug kon sturen. Had je ze nog niet gedragen dan?
    Ben je nog naar Drachten geweest?

@Elizabeth: Vandaag komen de kinders toch weer terug?
    Veel plezier!

Hier schijnt de zon heerlijk, de vraag is of het zo blijft, voor vanmiddag wordt regen voorspelt.
    Hopelijk duurt dat wel even, want manlief is bezig om een dakraam te plaatsen in de nieuwe slaapkamer. Hij is nu bezig om het gat te zagen en de dakpannen te verwijderen, ik moet paraat staan om te helpen straks het raam te plaatsen!

Maar eerst ga ik een wand schuren. Gisteravond heb ik behang verwijderd van een andere muur, dat is nu klaar!
    Vandaag dus schuren, gaatjes plamuren en voorstrijkmiddel op de wand doen (die is van MDF), zodat die minder zuigt als er behangplaksel op komt.

Nou meiden, fijn weekend allemaal.
    ps: Vlaggen jullie ook? Ik wel, de vlag hangt al weer fijn te wapperen buiten!

10. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    04-05-2012, 22:10

Hartstikke goed, Janita! [:D]

11.  Hoi,,meiden........
    Mijn oudste dochter en ik spreken elkaar een paar keer per week op face-book..
    En , dat is een goede zet geweest,ook met haar 3 jaar jongere zuster heeft ze weer kontakt via fb,,,,zie je,,,je hebt er echt geen tv voor nodig ,,alleen een beetje moed en hoop........en niet meer over vroeger praten of alleen als iemand iets vraagt..
    Dan gewoon antwoorden zonder oude koeien uit de sloot halen......... 
    Maar meiden , ik ben er echt blij mee.
    Want het blijft toch altijd je dochter, dat veranderd nooit.
    Groetjes van Janita..

12. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    04-05-2012, 13:37

Da's goed nieuws Janita, de eerste stap in de goeie richting [Y]  .
    Fijn hoor ! 

Is het gelukt met je bril, Cecil?
    Gezellig een dagje Drachten, heb je nog iets gescoord ?  [;)]  .
    De eerste week vakantie is alweer bijna voorbij  meid.

Dag.

13.  Hoi,,Elizabeth..ik ben hier in mijn velletje,,ben met de rechterhand een ijsje aan het eten en linkerhand aan het typen.. ja Cecil.....wie niet sterk is moet slim zijn.
    En dat valt bij jou wel mee denk ik.Ben het ook helemaal met je eens , dat mannen niet alles hoeven te weten.hahaha..
    Nou heb ik daar geen last meer van natuurlijk.
    En tegen mijn hondje Baily kan ik alles wel vertellen en opbiechten. Dat is zo"n lieverd die is het altijd met me eens.hahahahaha.
    Oh ja meiden.. Ik heb weer een beetje kontakt met mijn oudste dochter,ik had haar gefeliciteerd op haar verjaardag op face-book en ze reageerde meteen,ik ben daar erg blij mee.
    We gaan het langzaam opbouwen ook haar zusje heeft weer kontakt met haar,dus ik hoop dat het nu de goede kant opgaat,,,,groetjes van Janita,,,,,,

14. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    03-05-2012, 13:10

Goedemiddag dames,

Anja, hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon [^] .
    14 jaar alweer, waar blijft de tijd sprak oma.
    Jullie hebben wel hard gewerkt zeg, maar als ik het zo lees is jullie tuin erg mooi geworden.
    Vordert de verbouwing ook gestaag?
    Ik wens jullie een feestelijke dag vandaag !!

Ah Cecil, er is een zakenvrouw in jou verloren gegaan [;)] .
    Stond je bril scheef?  Of begrijp ik je verkeerd en wil je een nieuwe?
    Ja meid, nog 2 nachtjes slapen, haha. 'k lijk net een kind dat een schoolreisje in het vooruitzicht heeft [:D] .

Het weer is hier bedroevend slecht, regen en een graad of 14, wat een verschil met de rest van het land, dochter belde gisteravond nog even, en daar was het 24 graden geweest.
    Ben wel heel blij voor het kroost dat ze mooi weer gehad hebben, morgen komen ze weer thuis.

Ik heb ook geen idee waar Noordzee, Isabella en Vis gebleven zijn. En janita?? waar is u?

Dag allemaal.

15. Goedemorgen en gefeliciteerd met je grote zoon Anja...hele kerel al..worden meestal van die lekkere lange slungels.hé....op die leeftijd...gaan ze het hoofd laten hangen..Hoor me nog roepen..Hoofd om hoog....

Veel plezier...in ieder geval..en wat wordt het mooi bij jullie krijg er een beeld van zoals je dat om schrijft..

Elizabeth....hij vond het wel prima geloof ik..er is weer een ander pakketje terug gegaan.nou ja..dat gaat terug

Zag precies dezelfde schoenen op MP....en aangezien ik dezelfde in huis heb..weet ik ook dat ze goed zitten..en goed passen

maar deze gaan terug..en koop ze nieuw voor 10 euro...ben ik nog goedkoper uit.helaas wel verzendkosten.

Maar dan scheelt het nog een paar tientjes

Ja..zo doe je dat..wie niet sterk is moet slim zijn

Nog maar twee nachtjes..Elizabeth...schiet op..meis..

Hoest me de rest?? isabelle? Noordzee??? waar blijven jullie??
    fijne dag  allemaal

karel speelt vandaag niet in het tuintje...hij gaat met bij de bril weer even recht zetten...daar voor moeten we naar Drachten....hebben we wat te doen

fijne dag nog meisjes

16. Afbeelding van theeleutje77
    theeleutje77
    02-05-2012, 21:22

Ach Janita, wat sneu voor je dat Garfield er niet meer is. Sterkte hoor!
    Ik moet er niet aan denken dat onze Muis (zo heet de kat...) er niet meer is, een huisdier hoort zo bij het gezin!

Wat was het vandaag geweldig weer! 24 graden! Zalig gewoon. Lekker in de tuin bezig geweest, hard gewerkt, veel gedaan, het ziet er geweldig uit!
    We hadden planten uit de tuin van mijn oude huis gehaald (maandag hebben we de sleutel in de brievenbus van de woningbouwvereniging gedaan) en deze geplant in onze tuin.
    Een open schutting geplaatst, van dat soort staaldraad en er klimop tegen aan gezet.
    Verder tegels gelegd, waar eerst een bloemperkje heeft gezeten. Daar heb ik nu mooie bloembakken opgezet, gevuld met sceavola en witte lobelia.

Ook nog bloembakken aan de muur gehangen, met daarin petunia's, met kleine witte bloemen.
    Al met al ziet het er geweldig leuk uit!

Met koninginnedag was ik vrij, man ook,  en zijn we naar schoonzus en zwager geweest, schoonouders waren er ook. Naar de vrijmarkt geweest en er was ook kermis, leuk voor de kids!

Morgen is mijn zoon jarig, 14 wordt hij alweer. Een grote knul!
    'S middags hebben we het huis vol visite.
    Ik hoef deze week maar 2 dagen te werken, gisteren en vrijdag. Heel fijn!

Vandaag ook nog het huis gepoetst.
    Poeh, ik ben uitgeblust, ga nu lekker Notting hill kijken.

Fijne avond allemaal!

17. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    02-05-2012, 14:45

Je weet het wél plastisch te brengen Cecil, hihi.
    Nou , hier geen zon te bekennen, 't was vanmorgen 10 graden !
    Da's pech meid, met de kapellen.
    Meten is weten, foutje bedankt.
    Ja, nog een paar dagen en dan gaan we feest vieren [<:o)] .
    Wachten duurt lang als je ergens op wacht hè?

Op heterdaad betrapt met je pakketje?  [;)] .

Janita, hoe vergaat het jou vandaag?
    Volgende week weer naar de TSO?

Dag allemaal....

18. Goedemiddag...Zo verdrietig Janita..ik vind het ook zo vreselijk...mijn hondjes toen ook..eentje was ook 17..bijna......ik droom er nog over...

Sterkte meisje...gelukkig heb je je hondje nog..maar..ja..je kan poesje ook niet kwijt..
    Oh ik moet effe lachen zo ik het hier neer schrijf....

Laat het wel staan...Lieve Janita..sterkte.....ik las ergens anders elizabeth dat tie 17 was....Arme Garfield

Hier is het toch anders dan anders..als kareltje thuis speelt....s morgens samen koffie drinken..wel gezellig..maar...tis wel wennen hoor

Wordt er een pakketje geleverd straks...tsja....een man moet niet alles weten wordt tie niet gelukkig van..
    maar kom er nu niet onderuit..

was hangt buiten....mooi weertje..nog...elizabeth...nog even..en dan zijn je kleinkinderen er weer

en.....hier?? ja..de mannen voor de dakkapellen zouden komen..en ze waren er maar..helaas.......verkeerde maten...nu wordt het over 2 weken...vervelend..voor hem......tis een ZZP er..en ja....dan moet je toch zien of je ergens anders nog een klusje hebt..voor een paar dagen......

maar goed...zijn ergere dingen.

dag meisjes..fijne dag nog

19. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    01-05-2012, 22:40

Ach Janita,
    Wat verdrietig voor je, sterkte hoor!
    Ja, je hebt gelijk, je laat zo'n arm dier niet langer lijden. Maar evengoed zul je hem natuurlijk wel missen.
    Hoe oud was hij?
    Gelukkig heb je je hondje nog om voor te zorgen.

Toi toi toi  meid !

20.  Elizabeth eb cecil;......
    Ja naar de dierenarts geweest en mijn rode kater ,Garfield en ja jullen raden het al.
    Garfield is er niet meer,,,
    Jammer maar het is beter zo..
    Nu alleen verder met mijn hondje ,,Baily.
    Ach , ik zal er wel weer aan wennen,morgen maar een lekker eind wandelen met Baily.
    Is voor hem en mij ook gezond,, groetjes van Janny'.

21. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    01-05-2012, 12:04

Goedemiddag altesaam,

Het staat er goed op hoor, Cecil, je berichtjes.

Ik denk steeds dat het maandag is vandaag, raar maar waar.
    Janita, hoe is het met je poezenbeest? Nog naar de dierenarts geweest?
    Ja, je hèbt soms van die dagen.
    Gisteren heb je in ieder geval een gezellige dag gehad, en mooi weer op de koop toe.
    Wat wil een mensch nog meer.

Dag allemaal.

22.  Foutjes.  Gaat niet echt soepel. Met de aaipet ahah

Ik zag je mail. Elizabeth..,je krijgt vandaag terug,,,,,

23.  Goedemorgen allemaal

Nou ja allemaal.,..,weinig mensen hier...allemaal druk met koninginne dag geweest?

Ik heb wel even tv gekeken,,vond het leuk

Toen aan de poets gegaan. Hier is niks te beleven met koninginnedag

Kareltje in de tuin gespeeld,,,,,

Jantina. J dus naar de vrijmarkt...voelmje je weeer wat beter?

24.  Hoi,,allemaal .. ik weet niet waar iedereen is ??.
    Maar ik ben hier weer, was een paar dagen niet zo lekker en mijn humeur was ook beneden pijl.
    Maar goed het gaat nu wel weer en zag dat er veel meiden hier niet meer van zich hebben laten horen , dus hier ben ik dus weer.
    Vandaag lekker met dochter en jongste kleindochter naar de vrijmarkt geweest en het was erg gezellig.
    En nu maar weer morgen aan de slag in mijn flatje,.
    Vele gr van Janita...

25. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    30-04-2012, 21:34

Wat een super leuke foto's Cecil !! [Y] .
    Kijk even in je [E]  voor de rest .

Ik ga op de bank met de voeten en benen omhoog, 'k doe niks meer vanavond, hubbel heeft thee gezet de lieverd.

Iedereen ( waar ís iedereen trouwens [:'(]  )  een gezellige avond nog.
    Toedeloe.

advertentie