Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // De club van 6

Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136725 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 24 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.

1. De club van 6

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    10-04-2011, 20:27

Goedemiddag

"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.

Margriet Moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%

reacties

1. en een hele goedemorgen..allemaal

het weer zit tegen..nou ja..het regent een beetje..Dat word een lekker lees dagje..

lekker geslapen dames?

fijne dag gewenst

2. Nou mijn vakantie gaat niet zo ver weg..hoor Jador..naar Brabant...dus dat is heerlijk..voor ons maar drie uurtjes rijden..en het is overal mooi..we vermaken ons al jaren in ons kikkerlandje...gaat nog niet vervelen

Ja Cecil weet wel wat lekker is Elizabeth..heerlijk.....die praline's.....

Anneloes moet je morgen weer naar A?

Ik was vanmorgen ook vroeg niet zo vroeg als Jador...maar wel voor half 10 de was op de lijn..en bed afgehaald...15 km gewandeld....weer gewassen en ophangen..en toen even wat eten..naar de kapper.
    en daarna...bed weer lekker fris en schoon opgemaakt..
    En al weer een tijdje buiten zitten lezen..je hebt van die dagen..dan kan je heel veel..

Wens jullie een fijne avond

3. Goedemiddag,
    Jij was er inderdaad vroeg bij Jador. Ben je wel vaker zo vroeg wakker?
    Ik was vanmorgen niet zo vroeg maar wel meteen goed wakker , we hadden vorige week een brief gekregen dat we vandaag v.a. 7.30 wegens werkzaamheden geen warm water zouden hebben. Tja, als je dat dan vergeet en nietsvermoedend onder de douche stapt.....brrrrrr. ( Het eerste water dat er uit kwam was nog wel warm, vandaar dat ik het niet onmiddellijk door had)
    Die app haal je gewoon in de Ap(p) store Jador. Zoek maar op soundtech, de lite versie is gratis, kun je zien of je had wat vind. De complete versie kost 2,39.
    Memory vind ik ook leuk, dat speel ik altijd met de oudste kleinkinderen, daar is ook een gratis demo van. En de oudsten (vooral kleindochter F.) zijn gek op plants vs. zombies.
    Elizabeth, lekker 'n dagje om van alles en nog wat en niks te doen. Hier ook nog geen regen hoor, Soms ziet het er dreigend uit maar het zonnetje wint toch nog steeds. Gisteren was het benauwd en vochtig, we hoorden wel veel onweergerommel in de verte maar daar bleef het bij. Vandaag voelt het wel frisser buiten, niet meer zo plakkerig.
    Groetjes.
    anneloes2 wijzigde dit bericht op 07-06-2011 15:00 met 0%

4. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    07-06-2011, 13:34

Een goedemiddag allemaal,

Oei Jador, wat was jij er vroeg bij vanmorgen, errug vroeg zelfs, ben je nu niet gammel?
    Brugge is een historisch stadje in België  Jador, en ik kan je verzekeren dat het daar heel goed toeven is.  :o)
    Vandaag staat er niets bijzonders op het program, afgezien van de normale dagelijkse bezigheden natuurlijk.
    Jullie hebben een fikse regenbui gehad? Wij zitten nog steeds te wachten op regen regen regen, het drijft net allemaal langs ons heen, en het is zoo droog hier.
    Cecil, jij weet wat lekker is, de chocoladeverleiding is groot, en dan denk ik aan die heerlijke brugse pralines. Ha ha. Maar een lekker vlaams frietje gaat er bij mij ook wel in hoor !! Ga je er nog op uit vandaag?
    Verder heb ik niks meer te melden, dus...... fijne dag nog.

Groetjes.

5. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/07/1307405179-890.gif

Nou ben ik vroeg of niet  pfffff   en het had nog vroeger gekund want ben al wakker vanaf  4 uur   [:S]   en ben om half 5 maar naar beneden gegaan want kon niet meer slapen  grrrrrrrrr

Elizabeth , jullie hebben een heerlijk weekend gehad en wel fijn zo`n regelnicht in de positieve zin van het woord , en dan het weekend afsluiten met een etentje dat kon ook niet beter ja .
    IK moet even denken  ..... is Brugge met dat water om het Kasteel heen ?

Cecil , waar ga je heen op vakantie  ?   Eerst één dagje naar je kleinzoon en daarna  ? Toch wel fijn dat je zoon je dat niet eerder verteld heeft had jij in de zorgen gezeten toch . 

Anneloes , wat leuk zeg dat soort prentenboek zeg maar voor op de iPad , hou me wel aanbevolen voor de App en waar ik die dan vandaan kan toveren  [:D]
    En weer genoten van je kleindochter en ja heerlijk is dat als je dat zo maar even kan en ze later gewoon weer even terug te brengen , geniet er lekker van .
    Wij hebben gisteren een behoorlijke fikse regenbui van ruim 1 uur gehad met onweer erbij , nu hebben de planten en het gazon weer even genoeg .

Isabella , jaja ik weet dat jij van het spirituele bent , maar jij weet dat ik dat ook wel ben maar toch vind ik het programma maar zo zo  [:)]    heb gisteravond toch ook weer gekeken en vond het deze keer wel beter met Jan en Monique .

Noordzee , jij hebt dus een drukke werkweek voor de boeg ooooo nee je zit er al midden in natuurlijk want de week is al ruim begonnen  hhahaha
    Ben je weer helemaal opgeknapt na je terug keer van het eiland ?

word vervolgd  [:D]

6. Dat heb je keurig opgelost..Anneloes..af en toe een beetje doen..Dan hoef je niet lang te staan..maar je moet wel steeds traplopen..neem ik aan..of valt dat mee voor jouw?
    Ik strijk overigens niet zo veel hoor..alleen overhemden en sommige broeken en af en toe een bloesje.
    Wat echt nodig is

Maar elizabeth..jij hebt genoten lees ik..wat heerlijk zo'n regelnicht..daar heb je wat aan...valt nog niet mee om het altijd iedereen naar de zin te maken..maar dit klinkt super en het weer werkte ook mee natuurlijk

En Brugge.zo leuk....we hebben toen geen rondvaart gedaan....maar ik vond het een hele leuke stad en ja..ook aan de bier gezeten..toen dronk ik nog alcohol.ahah
    Lekker hé..en weet je ..de bonbons...of eigenlijk heten ze..praline hé..te kust en te keur..kon geen winkel voor bij komen..om niet even in de etalage te gluren...kocht ze regelmatig en dan van die grote zijn dat hé vergeleken wij ze hier hebben...en dan in de koelkast in de caravan..en af en toe..jammie jammie..

Yep a.s. zondag gaan we

vanmiddag kwam mijn vriendin nog langs even weer boeken ruilen..we gaan bijna tegelijk op vakantie..
    Dus...als we weer terug zijn moeten we nodig weer wat leuks afspreken..voor ons samen..word weer tijd

Ik wilde vandaag trouwens nog wandelen maar het is er niet van gekomen.hoop dat het morgen gaat lukken.....

Hoest met de andere dames?

7. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    06-06-2011, 18:57

Allo allo,
    Cecil, junior heeft wel een engeltje op z'n schouders gehad, voor hetzelfde geld had het heel wat erger kunnen aflopen.
    Jullie gaan een dagje naar Terschelling komende zondag? Gezellig meid. Even kleinzoon knuffelen natuurlijk.
    Anneloes, jij had je bloempje weer in huis? Leuk is dat toch, zo'n kleine meid om je heen. Je weet dat ik daar helemaal níet jaloers op ben hè?  ( knipoog )
    Is het geen optie om zittend te strijken? Of vind je dat niet handig, kan me er iets bij voorstellen want ik vind het ook niet je van het hoor.
    Isabella, oh wat goed dat je pianolessen gaat volgen, dat wordt hard studeren hoor !! Ben je het notenschrift machtig?
    En hebben je zoon en schoondochter nog de helpende handjes van moeders nodig tijdens de verhuizing? Dan ga je het weer druk krijgen meid!
    Jador, joehoe, alles oké met u?
    Noordzee, jij hebt een drukke werkweek voor de boeg? Het is géén weer om lekker in de tuin te zitten, schrale troost misschien voor je.
    Morgen kleinzoon weer?

'k Vrees dat ik een boel vergeten ben, ja dat krijg je als je er een paar dagen tussenuit bent.

Fijne avond allemaal. ( 'k Ga een hapje eten )

8. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    06-06-2011, 12:13

http://i56.tinypic.com/25a86z9.gif

Goedemiddag meisjes,

Daar ben ik weer, even vertellen dat we twee heerlijke dagen hebben gehad, zaterdag de familiedag, onze nicht had alles tot in de puntjes geregeld, een echte " regelnicht " zogezegd  hi hi. Maar ze kan er wat van hoor!!
    Bovendien was het een stralende zonnige dag dus we hebben de hele dag buiten kunnen zitten, verwend met allerlei lekkere hapjes en drankjes, 's avonds een koud en warm buffet, voor ieder wat wils.
    Heel gezellig allemaal.
    De volgende dag ( zondag ) richting Brugge, voor ons eigenlijk bekend terrein, toen m'n ouders nog leefden kwamen we er regelmatig, het was nu al enkele jaren geleden, daarom vond ik het tijd worden er weer eens een kijkje te nemen.
    Het was de laatste dag van de meifoor, dus genoeg te zien en te beleven, we hebben een rondvaart gemaakt op de reien, blijft toch altijd weer erg leuk, de Onze Lieve Vrouwekerk bezocht, en over de folkloremarkt gedwaald, en natuurlijk tussendoor de nodige lekkernijen en drankjes genuttigd, hubbel lekkere belgische biertjes, want van dat slenteren wordt een mensch dorstig zei hij  haha.
    De dulle griet vond hij erg smakelijk, en een duveltje ging er ook wel in.
    Op de terugweg zijn we in Sluis blijven steken, en daar hebben we in een restaurantje de dag afgesloten met een dinertje.
    Zodoende waren we gisteravond behoorlijk laat thuis, vanmorgen dan ook lekker uitgeslapen. Ha.

Nu ga ik eerst boodschappen halen, kom later nog wel even binnenwippen !!
    Dag.

9. Goedemorgen meisjes,
    Het gaat goed met mij  hoor Isabella en Noordzee. Nog wel proest en snotbuien maar ik voel me goed verder. Wel gaat de vermoeidheid toenemen maar dat is altijd  zo na een aantal kuren.
    Kleindochter hebben we gisteren na het eten weer naar huis gebracht want ze moet vandaag naar school.
    Leuk , naar Terschelling zondag Cecil. Wij zijn er vorig jaar een week geweest toen het zo heel erg warm was.
    Ik heb de strijkplank ook altijd klaar staan tegenwoordig. Ik kan niet lang staan dus ik strijk nooit langer dan een minuut of 20, soms 3x per dag even naar boven en dan komt het ook klaar. En zo is er voor alles wel een oplossing te bedenken.
    Ga je meehelpen verhuizen Isabella? Leuk, de babykamer inrichten in het nieuwe huis. Dat is vast het eerste wat je schoondochter gaat doen [;)] .

Ik ga nog ff verder met de koffie , groetjes

10. Een hele goedemorgen

Nou tis tenminste een goede reden voor jr..om eens een arts op te zoeken..hij heft geen tandarts en geen dokter in Utrecht..voor zich....Hij is ook nooit ziek..maar die tandarts...daar moet ik steeds achteraan...al hoewel ik vind dat hij dat zelf moet doen..hijs volwassen....maar wat dat betrefd niet volwassen genoeg...vroeger heeft tie een beugel gehad..je doet er van alles aan..en nu laat hij het een beetje versloeren..niet zo netjes van zoonlief..

De auto zou vandaag gemaakt worden..maar het is de dynamo en die moet ergens anders weg komen.dat duurt langer denk ik..maar ze mochten vandaag een leenauto..verder vermaken ze hun prima.gisteren heel slecht weer...werd ik gesmst..of ik even een pizzaria op kon zoeken....toch handig...even op de pc...en ze kunnen weer verder

Maar a.s. zondag gaan we met zijn drietjes..naar Terschelling..heb er zin in..Ben er nl nog nooit geweest

Brugge.is mooi......ben ik wel geweest..elizabeth..komt vast met leuke verhalen thuis

Anneloes..wat lief...even je kleinkind....bij je logeren...en ze kan weer weg..als ze wil...dat is zeker handig..als ze dichtbij woont

zou hier ook nog mogelijk zijn mocht baby C..ooit nog es willen om hier te blijven..zullen we wel wat jaartjes verder moeten zijn

Isabelle..is de strijk klaar gekomen? Als ik ergens een hekel aan heb..juist....daarom spaar ik het nooit op...1 bloesje..en huppekee strijken...de strijkplank staat altijd gereed op zolder...dat is wel handig

Isabelle wanneer is je schoondochter ook al weer uitgerekend? ik weet het niet meer.....spiritueel..jij? kan ik wel een beetje aan je hyves aflezen

Nou...deze week van alles wat regelen..volgende week dinsdag vertrekken we...en morgen naar de kapper......dan is dat ook weer voor elkaar

11. Wel slim van je zoon Cecil om het je later te vertellen, maak je je ook geen zorgen op het moment. Ja later komt het ook wel aan natuurlijk maar gelukkig is het niet zo ernstig en hij is wel stoer hoor!
    Sneu voor je dochter dat haar auto kapot is. Daar zit je dan toch niet op te wachten natuurlijk als je met vakantie bent. Je hebt wel gewandeld las ik maar niet zover als je zou willen! Lief van Kareltje dat hij je ophaalde. Ik heb in de sportschool gewandeld dus ben droog gebleven. Haha.
    Het heeft hier niet geregend hoor op een klein buitje na dan. Nog lang niet genoeg voor de boeren geloof ik.

Elizabeth nog in Brugge of ben je alweer terug? Heb je het leuk gehad?

Isabella op pianoles, super. Ik heb het vroeger ook willen doen maar ben afgehaakt op het laatste moment. Ik vond het toen te duur en had ook geen plaats voor een piano thuis. Ik vind de piano het mooiste muziekinstrument. Leuk dat je les krijgt. En was de tonijn lekker?

Anneloes is je kleindochter alweer naar huis? Ja dat is zeker gemakkelijk als ze in de buurt wonen. Je kunt er dan even gemakkelijk naartoe.
    Hoe is het nu  met je gezondheid, nog aan het proesten of is het alweer wat opgeknapt?

Jador ook alles goed met jou?

Ik krijg een drukke werkweek maar zal proberen om even langs te komen de volgende week. Fijne avond allemaal

12. Ja anneloes ze krijgen half juni de sleutel en ja ga op pianoles, als t goed is krijg ik voor de grote vakantie bericht [:D]

ooo jammer niet genoeg regen gehad, maar hoe gaat t dan nu met je? en wat gezelli de kleine F nog eventjes bij jullie , zeker een groot plus als je in de buurt woont, en leuk dat ze t zo gezellig vind bij opa en oma.

Ciel lekker gelopen??en id hoe is t precies gegaan met de auto?

ga maar eens eten, geloof ik [:P] heb wel zin in tonijn

fijne avond

13. Nou Isabella, jij hebt je wel vermaakt lees ik. En het Pinksterweekend ook al onder de pannen, haha. Heeft je zoon een nieuw huis?
    Ik vond dat programma op Bali met Tooske ook mooi, ik vond het verrassend om deze kant van haar te zien.
    Oh, leuk, ga je pianoles nemen?
    Hier is geen regen van betekenis gevallen, vanochtend vroeg een zacht buitje en dat was het. We hebben de hele dag buiten kunnen zitten, 't is wel een beetje benauwd.
    Cecil, die junior toch. Inderdaad goed dat je het niet wist, gelukkig is hij weer heelhuids thuis.
    Heb je de wandelschoentjes nog aan kunnen trekken?
    Leuk, baby C op Terschelling. Dat van de auto is wat minder natuurlijk. Is hij daar stuk gegaan? Moeten ze hem daar laten repareren dan?
    Dochter en schoonzoon kwamen vanochtend even koffie drinken. Toen ze naar huis gingen wilde F. , zoals gewoonlijk, hier blijven natuurlijk. Dat is altijd wel gezellig natuurlijk. Ze is nu met opa even naar 'n speeltuintje hier in de buurt, mèt de pop in de poppenbuggy. Vanavond na het eten gaat ze weer naar huis. Dat is weer het voordeel als ze een beetje in de buurt wonen, dan kun je haar makkelijk even halen of brengen.
    Met Noordzee en Jador ook alles goed? Elizabeth is vandaag in Br(u)gge geloof ik, die zal het ook wel naar haar zin hebben.
    Groetjes.

14. wowwwwwww top, heb nog even  ;The ultimate dancebattle" gekeken van vorige week zondag, zooooooo te gek, that's what dance has to be, yehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

15. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/05/1307249194-370.jpg

hai Leedies

hier  regen, alhoewel t nu wat lichter wordt, heb mn afspraak afgezegd, we zouden naar de kunstmarkt, maar met regen vind ik dat zo armoedig, dus nu maar strijken, en heb net een afspraak gemaakt met dochter en vriendje voor pinksteren, want dat hebben we ook afgeblazen, we zouden naar Naarden, naar de foto tentoonstelling maar zij had gehoord dat t nogal rommelig was, dus nu 2 dagen naar de kids,  de andere nl naar zoon en vriendin, kan ik even t buikje bewonderen, moet ze af en toe ff porren, anders zien we elkaar nooit, ze hebben t allebei zo druk , dochter en vriend met leren nu weer voor de aankomende tentamens, en zoonlief en vriendin met t nieuwe huis, dus...............

donderdag een mooie route gelopen bij de vinkeveense plassen, en vrijdag een vriendin op de koffie, en de tuin gedaan, dus gisteren ff rust en vandaag maar even strijken nu we de kunstmarkt afgeblazen hebben.

Cecil oei dat is zeker schrikken, maar goed dat je t niet wist, anders had je je zo druk gemaakt, achteraf is beter, maar wat [:D] een kanjer zeg jouw zoon,
    je dochter met gezin lekker op de eilanden, ook leuk, en gisteren was t prachtig weer, hoe lang blijven ze?

Elizabeth, lekker naar Brugge, we horen wel hoe leuk t was, mooie plaats denk ik, en is t ver rijden vanaf jullie/

Anneloes voor jou prima weer die regen, hopelijk kom je dan helemaal van je gehoest en snotter af, en wat leuk met je kleinzoon, zou bijna overstag gaan, als ik t allemaal hoor, van die ipad van jou en Cecil.en wat schattig zie t voor me, je kleinzoon en dat vingertje, [:D]
    en wat je zegt, over t forum, bij mij nog steeds geen inlog mogelijkheid, dan moet ik dus op uitleg klikken, ook zoiets, dan komt t tevoorschijn dat je in kan loggen, moest t ook ff uitvogelen, hihi.

Jador ik vond t programma op één wel leuk, zeker met Tooske, die me zoveel aan mn schoondochter doet denken, en de mooie beelden van Bali en zoals je weet houd ik wel van t spirituele, dus ja ik ga zeker weer kijken, en vind t ook mooi om te horen wat mensen bezig houd, en hun zieleroerselen.

Noorzee al weer een beetje bijgekomen?
    nu ik mn afspraak afgezegd heb , ga ik maar even aan de strijk er liggen 2 wassen te wachten en moet nodig mn haar verven, alhoewel ik daar helemaal geen zin in heb, pffttt, nou zie wel hoe ver ik kom

ieereen een leuke zondag
    byeeeeeeeeeeeeeeee

ps heb nu Laura janssen opstaan met t nummer "use somebody," wat ik dus nu ook op de piano aan t oefenen ben, [:D] oooo heb er zo'n zin in, heb me opgegeven bij  de muziekschool, dus spannenddddddddd.
    isabella4 wijzigde dit bericht op 05-06-2011 13:49 met 4%

16. Wat een prachtig plaatje...Elizabeth...geweldig..wat ziet dat er mooi uit..had ik gisteren nog niet goed gezien..te vol van andere dingen..

Hoe is het met de meisjes??? genoten van het mooie weer en alle andere mooie dingen?

Hier regent het ..hoop zo dat het straks droog word...wil toch echt effe de wandelschoentjes..aan

17. Was ik even

Zoonlief is terug......wel nog een ongeluk gehad....op de stelvio,....maar het is bij hechtingen gebleven en een ritje in de ambulance...schrok me te pletter..hij vertelde het vandaag pas....dus gelukkig wist ik het niet...

Dochter zit met man en kind op Terschelling..vermaken zich ook prima..alleen de auto...na een apk beurt kapot..verwacht je niet h;e

nou..meisjes...geniet maar van het mooie weer

18. Elizabeth, veel plezier bij de familiebijeenkomst en in Brugge.

Lekker slapen allemaal.

19. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    02-06-2011, 22:27

Hello girls,

Ik ga jullie alvast .....
    http://i54.tinypic.com/67nsrm.jpg

toewensen!

En tot maandag!
    Dag dag.

20. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    01-06-2011, 23:07

http://i54.tinypic.com/bg61l3.gif

Goed gedaan van je zoon Cecil !

Welterusten allemaal, en tot morgen.

21. Stoere zoon is het gelukt om de berg te beklimmen morgen de cavia...(nog nooit van gehoord) en dan weer naar huis denk ik..

Dan kan hij de motor weer halen..

22. oh wat leuk Annneloes...dat moet ik dan ook nog es hebben

tis maar net hoe je de ipad vast houd...dan gaat het boek enkel..of dubbele bladzijden..doen...

Ik heb wel gewandeld...maar kwam thuis..en ja..hoor.stom druk ik op modo..en al mijn km..weg

en had er zoveel gedaan..qua tijd gok ik op 16 a 17 km

dat is tot nu toe het verst...

Ik heb verder heerlijk zitten lezen

vrijdag vertrekt mijn kleinzoon moet er niet aan denken..ze gaan op vakantie en dan wij.......dat duurt erg lang..maar ja...zo gaat dat met vakanties..

wens jullie nog een fijne avond

23. Ik heb niets aan je horizontale uitleg toe te voegen Cecil [H] . Die junior, stoer hoor. De namen van die bergen zeggen me niet veel. liggen die in de Alpen, Dolomieten of Appenijnen?
    Fijn dat je vaak iets hoort, kun je tenminste rustig slapen.
    Elizabeth, rondje kust gedaan? Met de auto neem ik aan en hier en daar uitgestapt? Leuk is dat altijd, bofferd. En het was er weer voor.
    En nu weet ik het niet meer, jij hebt geen smiley's en ik kan tegenwoordig niet meer terugscrollen als ik in het reactiescherm zit.( 't blijft gepruts met 't forum) Ik weet nog wel dat er veel geschreven is gisteren.
    De fikse regenbui waar ik gisteren op hoopte en die meteen alle troep uit de eikenbomen zou spoelen, is uitgebleven. Het heeft wel geregend maar meer zo'n meiregentje. Ik heb nog een aantal keren per dag hoest, nies of snotterbuien maar ik voel me er niet meer beroerd van.
    Vanmiddag heb ik een paar uur op kleinzoon S. gepast, lekker de kleine man even helemaal voor mezelf. En 'n lol dat we hadden. Ik heb iets heel leuks op m'n iPad voor hem Cecil. Boerderijdieren, wilde dieren, auto's, treinen, tractors, muziekjes, etc. etc. En dan gaat dat vingertje erop en dan komt het varken of hondje of de brandweerauto tevoorschijn met het bijbehorende geluid en gaat mijnheer helemaal uit z'n dak van plezier. Soort prentenboek dus, maar dan anders.
    Meisjes, ik denk aan jullie allemaal maar weet  dus even niet meer wat jullie gisteren geschreven hebben
    Fijne dagen voor allemaal.

24. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    01-06-2011, 16:44

Goedemiddag meisjes,

Jij was er al vroeg bij vanmorgen Cecil !
    Heb je nog gestiefeld vandaag?  't Was er lekker weer voor, een zonnetje en een briesje. Wij hebben vanmiddag een rondje kust gedaan.
    Oh oh, dus vandaag  ( of morgen? ) is het de dag van de ware doorzetters, ha ha, wie is het er eerst boven, en wie is níet afgestapt?
    Ze willen natuurlijk niet voor elkaar onderdoen, die mannen, dus er zal wel menig zweetdruppeltje vallen denk ik.

http://i55.tinypic.com/5ako47.png

Ik denk dat je wel weer blij zult zijn als hij gezond en ongeschonden thuis is.
    Groetjes.

25. goedemorgen allemaal

Ja als je die  Ipad horizontaal houd..dan krijg je dubbele bladzijden...als het ware...Anneloes leg es uit.ahahhah

net als een boek dat je open en dicht kan klappen..maar als je hem draait.....dan heb je hem enkel...

Vandaag staat een hele bekende berg op het programma....

Voor ons staat morgen de absolute hel op het programma...... De Mortirolo. Hele
    boekenkasten zijn vol geschreven over deze berg. Het is de zwaarste van
    europa.
    hij is relatief kort (12,5 km) en niet erg hoog maar hij steigt met
    af en toe 16 procent. Het zijn allemaal bleke gezicjtjes hier :)

Ik hou
    je op de hoogte. Het doel is omhoog zonder af stappen

Dat waren de woorden van mijn zoon...ahah..dus...zal me benieuwen..en dan zit het reisje er weer bijna op..

Hij mailt heel trouw....doet me goed

Vandaag geen wilde plannen..wel even boodschapjes doen..en misschien wandelen? ik ben nu nog lui

Was er trouwens om half 8 al uit..halleluja

advertentie