Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // De club van 6
Dit onderwerp heeft 858 reacties, is 136726 keer bekeken, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 12:35.
De club van 6
Goedemiddag
"Op verzoek van jullie" is deze topic geopend en kunnen jullie hier weer verder schrijven.
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 32%
reacties
- Goedemorgen girls,
Ik kom jullie snel even de taart brengen, met vruchten, lust iedereen wel toch? ( beloofd is beloofd
)
En nu ga ik aan de slag in het h.h.
Dus tot later...................dag. - Een hele goedemorgen
Ik zie dat wij al een nieuwe toop hebben..Wat een service van Margriet...dankjewel Moderator.... Snelle actie..hoor
Wat mij betreft mag die andere weg..maar even wachten met wat de andere dames te melden hebben..hoe die er over denken
Lekker strand dagje..gehad Elizabeth? Heerlijk meid..ik zou ook wel wat dichter bij het strand willen wonen..maar 1 ding heb zo'n hekel aan dat zand..oeps..tis ook nooit goed
Ja Noordzee klopt...ik zie ook liever een wielrenner...maar of karel nou zulke mooie benen heeft ? Laat ik effe in het midden.
Kont zakt ook weg volgens mij...
Die jonge wielrenners is toch wel wat anders...als je die voorbij ziet vliegen
Ach ja ik vind het nog altijd een beetje eng hoor als jr op de motor rijd maar hij is meer van het fietsen de laatste tijd gelukkig..
Tis alleen wel handig om naar friesland te reizen en a.s. weekend komt hij deze kant uit..heeft nog een feestje in Grun...dus is mooi om te combineren..kan hij de IPAD mee nemen..
Kan hij nog effe bij baby C langs ..
Het zonnetje schijnt weer heerlijk schoon..maar ga ook maar es wat aan het huishaten doen....Moet toch es gebeuren..Een rust dagje wat wandelen betreft.
maar ik kan het wel merken..krijg me toch een strakke buik en k*nt..... - Graag gedaan.
Willen jullie dat de andere topic afgesloten wordt, dan graag een berichtje bij
http://forum.margriet.nl/forum/Vragen_aan_Moderator/Onderwerp_afsluiten/list_messages/25921
Margriet Moderatorquote:Elizabeth_de_G schreef op 10 april 2011 @ 22:47:
[afbeelding]
Moderator, voor de moeite, attent van u !
Groet,
Elizabeth. - Hoi Noordzee, ja meid, dan gaan we hier gewoon weer verder
.
Morgen gaan we taart eten met z'n allen, 'k zal er voor zorgen!!
Welterusten allemaal, en tot morgen !! 
Moderator, voor de moeite, attent van u !
Groet,
Elizabeth.- Gefeliciteerd allemaal met de geboorte van onze club van 6. Super.
Anneloes bedankt voor het meedenken. Je hebt me op een idee gebracht. Ik ga dinsdag naar de huisarts om te vragen wat ik er aan kan doen. Hij zal daar ook folders hebben neem ik aan. Ik heb ook al gegeken op internet.
Dus jij hebt een bruine buik, dat gaat bij mij altijd het moeilijkst haha. Maar ik ben al lekker bijgekleurd. Vanmiddag in de kinderboerderij was het druk met Opa's en Oma's zeg, poeh! Maar ook heel leuk hoor. Maar ik heb dat ook hoor met het zonnen. Eerst moet alles aan kant en dan pas kan ik rustig gaan lezen.
En Elizabeth een lekkere strandwandeling gemaakt. Ik benijd je wel hoor zo dicht bij het strand. En ja ik herken dat van het patatje, vind ik ook altijd zo lekker. Dat hoort bij het strandgevoel, lekker zoutig. En ja, ik had het de vorige week behoorlijk druk en dan doe ik zo,n beetje alles met de franse slag. Maar het is nu weer schoon hoor, gelukkig wel
Cecil jij ziet dus liever een wielrenner, nou ik ook hoor. Meneer Noordzee heeft nog steeds hele mooie benen en ja, dan staat zo'n wielrenners outfit heel mooi. Haha.
Jador een beetje bijgekomen van alle drukte. Vond kleindochter de roze fiets mooi?
En Isabella is je teen alweer geheeld, kun je weer lekker lopen met Woefmans?
Iedereen een fijne dag morgen, het wordt weer zonnig. - Goedenavond club van 6
De postings door jullie gedaan op 9 en 10 april j.l. bij de topic Elisabeth's corner 2 zijn naar deze topic gekopieerd, zodat er niet gezocht hoeft te worden naar de laatste berichten.
Veel schrijfplezier weer.
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:57 met 6% - quote:Elizabeth_de_G schreef op 10 april 2011 @ 19:18:

't Was heerlijk aan het strand vanmiddag, nog een terrasje meegepikt, en op weg naar huis een frietje gegeten.
Ik weet niet wat dat is bij mij, maar als ik aan zee geweest ben heb ik altijd zin in een frietje.
Ja,ik wist dat je huid verandert onder invloed van chemo Anneloes, maar dat je er bovendien ook nog een Bahama bruine buik van kunt krijgen, nee meid, dat was me onbekend. Je bent me er toch eentje.
Noordzee, hoe was het met je kleinzoon en dochter vandaag, leuk gehad? Dat kan bijna niet anders denk ik.
Jador, kinderen en kleinkind weer naar huis? 't Zal wel stil zijn dan.
Jullie ook fijne dagen gehad? Hoe vond je kleindochter haar nieuwe fiets? Apetrots zeker hè?
Cecil, de motor van junior weer van stal gehaald, het mooie weer lonkt natuurlijk. Ben jij al wat minder ongerust als hij rondtoert op die machine?
Isabella, wat heb jij gedaan vandaag, gewandeld? Hopelijk is je teen helemaal beter, en ben je verlost van dat ongemak !!
Die schietpartij, ach wat bezielt zo'n man, om zomaar in het wilde weg een aantal onschuldige mensen neer te schieten, gewoonweg onbegrijpelijk !!
Ik ga aan de thee, meisjes. Een fijne avond allemaal.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 21:03 met 11% - quote:Elizabeth_de_G schreef op 10 april 2011 @ 12:47:
Goedemiddag meisjes,
'k Kom snel even binnenwippen, we gaan er zo vandoor, een strandwandeling maken!!
Oh ja, Cecil, ik sluit me aan bij de meerderheid, wat een nieuwe toop betreft, maar ik open niks meer, ha ha, die eer gun ik iemand anders
. Als jij je geroepen voelt meid, dan vind ik dat prima.
Vanavond kom ik uitgebreider langs hoor !
Veel plezier vandaag met wat jullie gaan doen, tot vanavond !!!
Groetjes. - quote:cecil schreef op 10 april 2011 @ 11:38:
Een hele goedemorgen
Yep...zo vergaat het mij ook Anneloes...ik bedenk me ook altijd van alles.dit nog effe doen dat nog effe doen..heb nooit zo lang rust..of ik moet eerst alles klaar hebben....alles gedaan..zoals het huishaten..of een eind wandelen..pas dan mag ik lui zijn
Ben streng voor mezelf..maar dat heeft wel wat..
Noordzee fijn dat je migraine is opgeknapt...dochterlief slikt relpax is erg duur maar dat is het enige wat helpt...gelukkig heeft ze er niet meer zoveel last van...
Maar wat Anneloes je wilt sturen..? misschien heb je daar wat aan..is altijd moeilijk..met migraine
Ja gedoe..zie je het voor je een boer in overal niet echt verzorgd..rode zakdoek er bij..heb liever een wielrenner die een praatje oud in zo'n sexy pakje....dat ziet er een stuk beter uit.maar die fietsen je allemaal voorbij
maar beter ook heb al twee wielrenners....karel en jr....die is vandaag fietsen..en nee boxen? gebeurd..een paar proeflessen en toen kwam de fiets in beeld..en nee alles kan niet..schijnt ook niet zo goed te combineren zijn en ...hij doet nog fitnes
en de motor..is al weer uit de stalling
Dat is me wat...Anneloes..wist ik niet dat je daar zo bruin van kon worden tenminste dat je huid zo verkleurd van chemo.nog nooit eerder gehoord...En nu dus niet in de zon..maar ja..is ook niet zo goed voor iedereen niet maar wel lekker.
Elizabeth....geef er maar lekker aan toe .hoor..af en toe beetje lui zijn mag van mij....ik word wel een beetje loom hoor van de zon....
Jador hoest met jouw?? Vind je van de club van 6?? als we het allemaal eens zijn kan Elizabeth hem misschien openen.deze was tenslotte ook van jouw Elizabeth? Zie je het zitten??
Dan kunnen we wel even met de moderator mailen dat deze weg kan...ja toch?
Of willen jullie hem bewaren ? aha...
Wat Alphen a.d. rijn betreft..ben het met je eens Noordzee vind het afschuwelijk..ook voor de ouders.....het zal je kind maar zijn....
Lieve meisjes..van het goede leven.....maak er een mooi dagje van de zon schijnt.... - quote:anneloes2 schreef op 10 april 2011 @ 11:09:
Goedemorgen meisjes,
Is de migraine weer verdwenen Noordzee? Een poosje geleden zag ik bij schoondochter in de spreekkamer informatie daarover die ik naar Jador heb gestuurd maar die had geen zin om zich daarin te verdiepen, misschien wel iets voor jou?
Ja, vreselijk die schietpartij, ik was er helemaal beduusd van gisteren. Wat een ellende weer voor alle betrokkenen en ja, zeker ook voor de ouders van de dader. Je zal er maar mee moeten leven dat jouw kind zoiets aangericht heeft, da's toch verschrikkelijk.
Ik kan inderdaad niet in de zon want dan verbrand ik meteen dus ik zit met factor 50 onder het zonnescherm.. En dat terwijl ik eigenlijk een huid heb die nooit verbrandde en snel bruin werd. Maar ik zie wel bruin hoor, deze chemo heeft als bijwerking dat de huid verkleurt. In eerste instantie schrok ik ervan, dacht dat het van m'n lever kwam, maar de dokter heeft me verzekerd dat het van de medicatie komt. Vooral m'n buik ziet er uit of ik 'n paar weken op de Bahama's heb liggen bakken, hahaha.
Veel plezier vandaag met dochter en kleinzoon.
Cecil, jij beleeft nog wat, zo onderweg. Moet je de Karel maar meenemen maar die kon jou niet bijhouden? Arme Karel!! Alles goed met junior? Heeft hij nergens last van gehad na die lange fietstocht? Bokst hij trouwens ook nog?
Elizabeth, ik word niet echt lui in de zon (onder het scherm dan) maar wel altijd een beetje onrustig. Geen idee waarom want meestal zit ik gewoon te lezen, maar bedenk dan toch van alles wat ik evt. kan gaan doen.
Isabella, hoe gaat het nu met je teen? Kun je nu zonder pijnstillers? Hoe was trouwens de voorstelling waar je begin deze week naar toe bent geweest?
Jador is nog volop aan het genieten van haar familie en de kleindochter is vast druk in de weer met haar nieuwe fietsje. 't Is er in ieder geval mooi weer voor.
Leuke zondag dames! - quote:noordzee schreef op 09 april 2011 @ 22:43:
Haha Cecil jij beleeft zo nog eens wat op je wandeltochten. Was het niet zo dat Boer zoekt vrouw??????. Ja zo hoor je nog eens wat hè?
Isabella ik heb het huis half schoon, morgenvroeg nog even de badkamer en het toilet, dan is het wel weer mooi genoeg!
Vanmiddag heb ik even in de zon gezeten op een terras, een frisse wind maar een warm zonnetje, heerlijk.
Nee Elizabeth, ik word niet lui van de zon, nog niet tenminste. Misschien in de zomer wel. In ieder geval heb je wat op tafel gezet. Kreeg Hubbel ook z'n buikje weer vol!
Ik had Mexicaanse wraps gemaakt, lekker met runderreepjes en zure room en de rest. Gemakkelijk dacht ik maar dat viel tegen. Toch veel gepureerd (bonen) en gehakt (groenten). Maar het smaakte wel zomers.
Morgen komen dochter en kleinzoon meeeten. Gezellig.
Anneloes ook in de zon gezeten of kan dat niet ivm chemo? Ga je nog iets leuks doen dit weekend?
En hoe is het met Jador?
Wat is het toch vreselijk hè wat er gebeurd is in Alphen aan de Rijn. Ik zou geloof ik nooit meer op straat durven komen als ik bij zoiets was geweest.
En toch ook weer erg voor de ouders van de dader. Ook zij zijn slachtoffer toch? Wat een nachtmerrie voor iedereen.
Ik ken in mijn naaste omgeving ook iemand die lid is van een schietvereniging en hij heeft ook wapens thuis. Hij wordt regelmatig bezocht door de politie of alles goed is opgeborgen volgens de voorschriften. Alles zit in een kluis en de deur van die kamer zit ook altijd op slot. Maar ik begrijp niet hoe je dit als een sport kunt zien wat hij wel doet.
Het is een aardige jongen maar waarom zou je sowieso wapens willen hebben!
Een fijne dag morgen meisjes en genieten van de zon - quote:Elizabeth_de_G schreef op 09 april 2011 @ 22:25:
Hoi hoi Isabella, goed dat je er bent![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Ja hoor, het is me gelukt om een maaltijd op tafel te krijgen, maar ik was wel traag vandaag, 'k word altijd zo lui van in de zon te zitten, hebben jullie daar geen last van?
Hoe is het met je teen? Lukt het wel weer?
Cecil, kijk jij wel een beetje uit met al die vreemde mannen die je onderweg tegenkomt?
Als het alleen met snuiten en gedoe blijft, valt het gelukkig nog wel mee
.
Allemaal nog een fijne avond, en voor straks welterusten !!!
- quote:isabella4 schreef op 09 april 2011 @ 21:14:
Noordzee en Cecil ik vind t eigenlijk wel een hele goede optie, de club van 6, ik ben voor.
Noorzee, ben je nog ver gekomen met huishaten , of toch maar van t mooie weer genoten
Cecil jij ging nog uit waarschijnlijk van t allereerste begin
Elizabeth is t nog gelukt iets eetbaars op tafel te krijgen?
Annelous lekker van t zonnige weer genoten?
daag - quote:cecil schreef op 09 april 2011 @ 19:37:
Ja Maartje ik begrijp het...ik ken die moment opname;s heb ze zelf ook gehad...en nog wel es..hoor...
Ach ja meid..zo heeft iedereen zijn eigen rugzakje
Maar ik was Jador dus vergeten? oeps..erg hé...of ik niet goed tellen kan ook nog..
Stom ....moet er nog om lachen ook..Sorry...Jadore...als je dit leest..niet persoonlijk bedoel hoor..
Dames...toch vind ik het wel een goeie optie..om een nieuwe toop te starten..dan is het inderdaad duidelijker...Zit wel iets in wat Noordzee oppert
Denk er maar es over na allemaal.
fijne avond
Oh ja...twee uren gewandeld...ben weer trots op mezelf...heeft alleen langer geduurd dan twee uren eer ik weer thuis was
Trof een man die zin had in een praatje...een boer die zijn schaapjes had geteld..Nou de rode zakdoek kwam er nog bij....oh.....ik was al bang wat er allemaal zou gebeuren..maar het bleef redelijk netjes..met zijn gesnuit en gedoe..
Hij zat verlegen om een praatje..nou vooruit dan maar.....ben weer heel wat te weten..gekomen..niet dat ik daar op zat te wachten
Zijn kleinkinderen De begrafenis vereniging...de waterschap..etc...etc..toen moesten de beestjes nog bix ik denk weg wezen........
Daarna heerlijk buiten thee gedronken...Karel was weer wezen fietsen..met de gewone fiets dit keer
en uiteraard vandaag met jr gebeld...doen we elke zaterdagochtend..
en nu is het al weer avond
geniet er van.. - quote:maartje44 schreef op 09 april 2011 @ 18:19:
Ik kwam hier zomaar....
Clubje van 5 lees ik...
ELISABETH
NOORDZEE
ISABELLA
ANNELOES
CECIL
ik kreeg geen post...
besloten clubje dus..??!
Of volgens Noordzee clubje van 6..?
Ik ben er nog wel,sluit alleen het onderwerp af...
Ceciel ik vind het lief van je,maar een apparte toop is niet(meer)nodig..
Tis een moment opname..jarig begrijp je???
Ik stelde mij kwetsbaar op...
Kon verwachten dat het soms/vaak verkeerd gelezen wordt..
Dag dames,fijn weekend en genieten van de zOn...!!!
Groet Maartje - quote:Elizabeth_de_G schreef op 09 april 2011 @ 17:32:
Ha Noordzee, alle stofjes inmiddels weggepoetst?
Een nieuw topic openen? Nee hoor, dat bedoelde ik niet letterlijk, eigenlijk reageerde ik op het club van 5 grapje van Cecil
.
Heb je veel gewerkt afgelopen week? Moest je daarom met dit mooie weer de bezem door het huis halen? Meid toch.
Dan morgen maar lekker luieren hoor!!!
Ik ga me richting keuken begeven, er moet tenslotte ook nog gegeten worden vandaag hè?
Dag. - quote:noordzee schreef op 09 april 2011 @ 15:01:
Goed idee Elizabeth om verder te gaan onde die nieuwe naam. De club van zes. Het is dan ook duidelijker naar anderen toe. Maartje sterkte met alles en we komen je vast nog wel eens ergens tegen. Ik moet eerst aan het huishouden. Het wordt hier steeds stoffiger. Maar eens goed de bezem erdoor halen.
Vanavond kom ik weer uitgebreider terug.
dag - quote:Elizabeth_de_G schreef op 09 april 2011 @ 13:13:
Cecil, dat is een uitstekende optie meid, en daar zal Maartje ongetwijfeld begrip voor hebben.
Wij konden haar niet bieden wat ze zocht, of wilde horen, jammer want wij hebben ons best gedaan!
Maartje ik wens je alle goeds !!
Ik heb je mail ontvangen hoor Cecil, die van Anneloes niet, komt later wel goed.
Oh ja Cecil, als je het goed vindt, zullen we er toch maar de club van 6 van maken??
.
In mijn lijstje staat Jador er ook bij, ja ja, je wordt inderdaad een dagje ouder hi hi.
Zo, de boodschappen zijn binnen, nu even een boterhammetje nuttigen, en dan is de hele lange middag lekker voor mezelf.
Daaaag. - quote:isabella4 schreef op 09 april 2011 @ 12:52:
Elizabeth heb je
ontvangen , en jouw berichtje niet Anneloes, zie t later wel verschijnen
Cecil heb jouw
ook ontvangen ![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
geniet van t zonnetje, t kan zo maar weer over zijn - quote:anneloes2 schreef op 09 april 2011 @ 12:02:
Elizabeth, je
heb ik ontvangen en ik heb ook een berichtje terug gestuurd maar dat hebben jullie of niet of 5x ontvangen
. M'n Ipadje deed een beetje raar. Ik zal het later nog eens proberen want we moeten nu weg.
Geniet van het zonnige weer, groetjes.... - quote:cecil schreef op 09 april 2011 @ 11:31:
Een hele goedemorgen.....ja Elizabeth is goed aan gekomen hoor
Maartje..misschien is het een optie om een speciale toop voor jouw te openen waar je over je verdriet kan praten
Elizabeth heeft deze toop geopend..en wij zijn hier met Isabelle en noordzee en
Anneloes en ik zei de gek blijven hangen..
tis uit gegroeid toch een hecht groepje..dat willen we graag zo houden. .als je het niet erg vind..Wij met zijn vijfjes...
Misschien hadden we het een andere naam moeten geven..
de groep van vijf
,,wens je veel sterkte in je verdriet..en hoop dat je het een plekje kunt geven....
Dames het zonnetje schijnt laten we er met zijn allen van genieten.. - quote:Elizabeth_de_G schreef op 09 april 2011 @ 10:21:
[afbeelding]
Een mooie goedemorgen allemaal,
Juliie hebben
. meisjes.
Willen jullie me even laten weten of ie goed aangekomen is????
Ik had problemen met verzenden
.
En zou het vervelend vinden als er iemand overgeslagen wordt!!
Nu ga ik boodschappen doen, en daarna heerlijk genieten van het mooie weer, net als jullie
.
Tot later, dag dag !Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-04-2011 20:34 met 15% - quote:maartje44 schreef op 09 april 2011 @ 08:18:
Helemaal mee eens...verdriet is niet temeten.
Maar dat was/is ook niet mijn opzet van mn reactie s...
Het was bedoeld als uitleg/pijnboodschap...een mooi woord..
Al het andere verdriet word vaak belicht...
Dat is niet het geval met tweelingverlies,vandaar dat ik het onder de aandacht bracht...
Het komt verdrietig over bij mij...en ik hou mn mond weer..
Ik was niet fel en ook niet boos..ik hoef geen gelijk..
Een luisterend oor dat was heel fijn...stilte..
Maartje