Ontspanning
Dit onderwerp heeft 589 reacties, is 74501 keer bekeken, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:14.
Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)
quote:Karma:
Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.
Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!
reacties
- Ach ,,Karma, wat zielig zo helemaal in je 1tje,,nou ik kom er al aan hoor.
Vandaag op bezoek bij de winkels in zaanstad om prijsjes voor de tombola te bietsen en dat gaat ons best goed af ,,we hebben er al 50 en we moeten er ook nog 50 dus een paar uurtjes werk, ,,de prijsjes zijn voor de tombola van het koor, LEUT EN DEUDELIJK ,we staan n.l op 3 juni in het koogerpark in koog aan de zaan , ook zingen we daar in een kerk met het korenfestival.
groetjes van Janita,,,, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - Vanmiddag op visite bij Mem, vast met een dubbel gevoel want dit is de eerste moederdag zonder mijn eigen moeder.......
Vanavond lekker uit eten bij ons favoriete restaurantje! - Geloof dat dit een beetje Remi-achtige topic wordt.........is er dan niemand die wat leuks doet?
Ik heb in een week tijd alle foto-albums die mijn moeder had doorgespit. Mijn zusje wil de originelen. Ik heb de losse foto's verdeeld tussen ons 3-en, veel gescand wat in albums zat en de originelen gaan naar mijn zusje.
Ben trots op mezelf! - Van de week begonnen met het uitzoeken van voornamelijk foto's die bij Mama vandaan zijn gekomen. Een hele klus maar wel leuk. Sommige dingen van vroeger kan ik me nog herinneren, veel niet. Dingen die leuk zijn voor ons alle drie scan ik in.
Misschien krijg ik de smaak zo te pakken dat ik ook eindelijk eens onze eigen foto's ga doen..... - Nog werk mee naar huis genomen ook. Volgende week gebruikersoverleg en ik moet nog heel wat leeswerk doen.......
- Straks werken. Als ik de mailbox zie zakt de moed me eigenlijk al in de schoenen..... DRUK DUS!! Hoop dat het wel even droog is als ik erheen fiets.......
- Ach Janita, wat sneu. Je weet dat het er ooit in zit maar als het moment dan daar is, is het toch wel moeilijk. Sterkte!
Cecil, blijven jullie thuis of alvast ff het caravansfeertje proeven?
Goedemiddag.
Was ook even afwezig.......kareltje speelt thuis..voor 2 weken..dus..ja dan ziet je dagdeling er al weer anders..uit
Janita..ik wil je even sterkte wensen..het is vreselijk als je je beestje moet laten inslapen...Weet er alles van.
Verder hier ook weinig nieuws hoor...
was hangt buiten....kan nog mooi drogen..voor het gaat regenen.fijne dag nog- Hoi,, meiden , dit is dus de eerste dag zonder mijn rode kater, Garfield en het is best moeilijk als je zo"N beestje 17 en een half jaar bij je gehad hebt.
Maar hetwas het beste voor hem , dus nu alleen nog ME en mijn DOGGIE,.
Tja en het leven gaat weer verder, vanmiddag maar een beetje afleiding zoeken.
En dat ik het hier even kwijt kan is ook erg fijn,,echt waar.
Nu verder heb ik geen nieuws meer, dan voor jullie allemaal een fijne woensdag te wensen en tot later.
Vele gr van Janita,,,,,, - Vind het gewoon eng om de Margriet-site geheel te sluiten, nou stond het meestal open bij mij maar nu durf ik de laptop helemaal niet meer uit te doen.
.
Geen vaste plannen vandaag, misschien ga ik even het dorp in. Er is markt vanmiddag.
De zon schijnt iig! Fijne dag allemaal! - Ben er weer!
Kreeg een link van een testforum maar ik kom volgens mij gewoon het forum op, de test zou nl leeg zijn.
Ik kon ook niks lezen, kreeg alleen een volkomen witte pagina.
Morgen maar weer beginnen met 'inburgeren', haha! - Vandaag heb ik een heel leuke wandeling gemaakt door Baarn: een Koninklijke Wandeling o.l.v. een Royalty-gids.
Mooie lanen en panden gezien en veel over de geschiedenis gehoord.
Met dit prachtige en zonnige weer geen straf om 2 uren te wandelen!
En morgen naar de vrijmarkt op zoek naar leuke rommeltjes. 'k Vind altijd wel wat en het grappige is dat ik ook weer vaak iets naar de kringloopwinkel breng...
Hoe ziet jouw Koninginnedag er uit?
En als je dit later leest: Wat maakte jou blij op deze Koninginnedag? 
Fijn weekend allemaal Karma lukt het niet hier te komen.- Ik zou vandaag eigenlijk met mijn vriendin weer 5 km gaan lopen, maar ze kon onverwachts niet.
Dacht eerst nog ; dan ga ik in mijn 1tje , maar vond het weer niet zo geweldig.
Dus ga ik straks maar even oefenen met zingen.
Moet morgen weer naar het koor en je weet maar nooit of ze je er uit halen om een liedje voor te zingen.
Jammer genoeg vind ik het liedje waar dat mee gebeurt morgen niet zo makkelijk , ik vind hem erg hoog en met deze hoogte heb ik het moeilijk
Maar even doorzetten, en ik hoop dat ik vanavond niet gekozen wordt..
Willen jullie duimen voor me?????? 
Karma hoop dat je snel weer hier kan zijn,heb er geen moeite mee blijf altijd ingelogd,dat is nieuw op margriet was eerst nooit zo vandaar dat iedereen iets anders gezocht heeft,waar het wel zo was.Maar de meeste zijn hier op margriet begonnen.
Fijne dag allemaal- Een goedemorgen......en een fijne dag gewenst
Is het nog niet gelukt Karma? - Goedemorgen
jazeker...wil ik dat doen..maar ik heb nergens last van...zal es kijken of hier een antwoord..staat van de moderator... - Ik heb inlogproblemen, ik krijg alleen een wit scherm te zien. Heb net melding gemaakt bij de moderator. Typ dit op de zakelijke laptop van mijn man. Gek genoeg doet die het wel en 3 andere in huis niet........
Cecil, wil jij het voor me in de gaten houden en een eventueel antwoord van de Moderator aan me mailen?
Karma - goedemiddag al weer...
Vis..dat zijn inderdaad hele reizen..wij gaan wel es een dagje utrecht...maar dat is te doen..vind ik..s morgens vroeg die kant op...en dan s avonds weer terug...ben je toch de hele dag zoet mee..
Maar ja daar woont een kind...en dan wil je daar wel graag es naar toe..hij komt hier ook regelmatig hoor...
Jantina..de bloemetjes buiten gezeten op het balkonnetje..
en wat heeft Karma..voor leuke dingen gedaan? margrietjes gelezen??In bad gelegen??
Oh ja mijn mannetje is deze week de hele week werken en dan ook twee weekjes vrij...hoop dat het weer opknapt..kunnen we er met de caravan op uit..
Ik ga daar toch echt niet in de kou..zitten..dan blijven we lekker thuis..
fijne dag nog - Vandaag mijn balkonnetje in de bloemen gezet.
En ook natuurlijk schoongemaakt.
De korfbalclub , KZ,heeft gewonnen dus ze zijn KAMPIOEN geworden.
Mijn Kids en Kleinkids zijn wezen kijken in AHOY , gisterenavond.
Dus hebben ze een gewldige avond gehad,,
Heb ze vanmiddag weer gesproken en Debby, mijn jongste kleindochter mocht met DE beker op de foto.
Wat was ze blij.
Zo en nu weer naar morgen, ik hoop dat het morgen mooi weer wordt???
Gr van Janita,,, - Cecil: mijn zusje komt zo veel als het mogelijk is, maar haar man komt in het weekend bij haar (hij woont en werkt in een grote plaats in een nabijgelegen buurland). Dus ze kan echt niet ieder weekend naar het westen komen. Mijn broer (die in het oosten van het land woont) komt ook regelmatig. Hij is vorige week nog geweest. Hele reizen, zeker als ze op 1 dag heen en weer komen en gaan.
Over 14 dagen gaan wij eindelijk ook een midweekje weg. Daar kan ik me op verheugen. Het schiet echt op. Wij doen dit verschillende keren per jaar. Dat maakt me echt blij. Er even helemaal uit.
Wat jammer dat je maar met 1 zus goed kontakt hebt. Het lijk me zo moeilijk. Ik ben blij dat ik met mijn broer en zus een goed kontakt heb.
Prettige zondag verder. - Goedemiddag inmiddels...was er laat uit..
Maar het weer zit toch niet mee...
Karma zoonlief..heeft meerdere korte vakantie..straks nog een keer met vrienden naar België..en dan nog naar Berlijn voor de marathon....
i.p.v. een lange vakantie..verspreid hij dat mooi....Ik kan hem geen ongelijk geven..
Maar goed..Vis...lijkt me ook heel erg als je ouders gaan dementeren..ik heb het gelukkig niet mee gemaakt..wel na tia's en een beroerte dat het iets minder ging..maar mijn moeder is al snel overleden toen..op haar 86e..mijn vader was goed tot zijn 93e..en heeft altijd alleen kunnen wonen..1 keer in de week kwam er hulp...(mijn schoonzusje)) heb ik veel respect voor...en ze wastte voor mijn pa..en ze ging..dan ook nog es boodschappen doen....
Hij reed tot zijn 90e nog zelf in de auto....Heeft lang plezier van zijn rijbewijs gehad..
Fijn dat jullie nog zoveel kunnen doen voor jullie ouders en ja..als je zusje helemaal in het noorden woont en hele dagen moet werken..valt het ook niet mee..wel fijn dat het dan weer zo gezellig kan zijn.
IK heb drie zussen waarvan ik met 1 een goed contact heb...de anderen..gaat zo moeizaam.heb het meerdere malen geprobeerd maar altijd is er wel wat..dan niet.
Janita druk met hondje...dan kan je lekker wandelen..meid hoef je je niet te vervelen..heb je aanspraak...
Hier verder ook niks op het programma..zoals karin dat altijd zo mooi zegt..wordt een lui dagje.
Kind is met haar mannetje naar plopsaland en met kleinzoon natuurlijk en nog een stel met een kindje van die leeftijd...dat kan nog leuk worden...hoop dat ze foto's nemen...
fijne zondag allemaal - Karma: ja, dementie is iets waar je eigenlijk niet aan wilt denken en zeker niet bij een van je ouders.
Mijn vader dementeert (nog) niet maar is wel heel erg vergeetachtig. Weet soms niet meer van wie hij een bloemetje heeft gekregen of zo.
Vandaag houden we een beetje rustige dag. Net wel een paar verjaardagskaarten geschreven en een puzzel opgelost en dat al op de post gedaan.
Verder zien we wel.
Iedereen een prettige zondag!! - Cecil, net terug uit NY en dan alweer in Dld, heeft hij zoveel vrije dagen of is dit alleen een weekend?
Janita, en….gewonnen?
Vis, dementie is een rotziekte. Lijkt me moeilijk om je vader of moeder zo te moeten zien.
Geen plannen vandaag, heb ook (nog) nergens zin in. (maar het is nog ‘vroeg’, haha) - Cecil: Het is heel jammer dat mijn moeder de deur niet meer uitkomt. Ze hield er zo van om er op uit te gaan. Ze zit nu al twee jaar in een rolstoel, kan niet meer lopen en mijn vader kan haar ook niet duwen in de rolstoel. Mijn moeder is 91 jaar en mijn vader 97 jaar. Als er een vrijwilliger is kan hij/zij mijn ouders wel mee naar buiten nemen maar mijn moeder kan er erg onrustig van worden. Ze is dementerend.
We (mijn man en ik) doen wat we kunnen. De zorg is prima maar er moet toch nog wel iets gedaan worden van boodschapjes e.d. Kan mijn vader ook niet meer, Is al een paar keer gevallen in en buitenshuis. De schone was opbergen doen wij ook. Ga zo maar door.
Vanmorgen is mijn zusje gekomen uit het noorden. Ze blijft onverwacht een nachtje over, dus morgenochtend is zij ook weer bij mijn ouders. Tussen de middag heb ik haar opgehaald en heeft ze bij ons geluncht. We zouden eerst ergens op een terrasje gaan zitten maar het weer was te slecht en te koud. Maaar het was heel erg gezellig. Even lekker bijkletsen. We bellen elkaaar wel maar mijn zusje werkt nog hele dagen en is soms niet voor half zeven, zeven uur thuis. Dan nog eten. Dus als ze hier in het westen is is het gezellig om elkaar weer te zien en te spreken. Ze slaapt vanavond bij haar zoon die ook vlakbij ons woont.
Het haar van mij zit altijd prima. Men zegt ook altijd van mij dat ik er jonger uit zie dan ik ben. (ben al een aaantal maanden AOW-er).
Vanmiddag nog even lekker gewinkeld. Nu wel last van mijn voeten (van het geslenter).
Prettig weekend verder.