Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)

Dit onderwerp heeft 589 reacties, is 74502 keer bekeken, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:14.

1. Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    12-08-2011, 15:07

quote:
    Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.

Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!

reacties

1.  Vanmiddag een paar uurtjes oppassen op de hond van Karin.
    Want Karin,[dochter] is met haar gezin naar het AHOY toe om vandaag naar het korfbal-team te kijken en als dat team wint zijn ze kampioen.
    Het gaat om het team KZ van Zaandam.
    Dus vanavond weten we het.
    Ga zo om een uur of 4 a 5 even naar haar huis om de hond [djoeke] uit te laten.
    Dus meiden tot later ,,gr van Janita,.

2. Goedemiddag...

Groot gelijk Vis....als je mooi grijs bent ....dan hoef je er ook niks aan te doen..Mijn vriendin is mooi grijs..ik niet peper en zout denk ik...(zie het nooit)...ik laat het graag verven...misschien ooit....dat ik het helemaal grijs laat worden maar nu nog niet..

Ik heb weinig wenkbrauwen vroeger te veel geëpileerd..vandaar dat ik die laat tatoëren...ziet het er weer mooi uit..en de lijntjes om de ogen..Ik doe normaal altijd wel mascara...maar nu even niet....moet even....bij komen..allemaal..het zijn tenslotte wondjes..klinkt raarder dan het is hoor

Leuk dat je zo regelmatig naar je ouders kan gaan....Jammer dat je moeder niet meer butien komt..Hoe oud zijn ze als ik vragen mag??

Ja meid..wat bespaar jij een geld....ik heb wel altijd een smeerseltje we mogen hier geen reclame maken..maar tis een goed merk..maar niet overal te koop..en ik zit met een overgevoelige huid..durf ook niet meer anders

Ik word wel meestal jonger geschat....dus....

Maar dat zit hem ook in de genen denk ik

bah wat een vies weertjes..is het hier..in friesland....dikke bui...niks aan

toch een hele fijne dag gewenst.
    Oh Karma..nee zoonlief zit in duitsland..kareltje is thuis.hoor

Ik vind de ipad Ideaal...

3. Karma: ja mijn ouders wonen mooi. Het zorgcentrum ligt niet in het bos maar er vlak naast. Maar zij komen bijna niet buiten. Zeker mijn moeder niet.
    Als mijn zusje komt, dan gaan we vaker samen iets tussen de middag eten (mijn ouders krijgen dan hun warme hap).
    Wat mijn haren enz. betreft: het bespaart inderdaad een boel tijd en geld. Maar ik loop er toch netjes bij.
    Wat we morgen nog verder gaan doen: even 's middags lekker winkelen. Heerlijk.

4. Haha Cecil, ik dacht dat Karel in Duitsland zat…… maar dat met de tablet, begrijp ik nu.
    Ik heb van mezelf al heel donkere wenkbrauwen dus daar doe ik niks aan.

Vis, niks aan doen als je tevreden bent! Bespaard een hoop werk, haha! Je ouder wonen mooi, lees ik.

Ga zo nog ff het dorp in. Met liefgenoot is het altijd rennen en vliegen, ik wil nu even rustig zien wat er allemaal ook alweer te koop is ;).

5. Cecil en Karma:van de iPad dingen snap ik geen moer. Ik weet ook niet hoe ik moet sms'en. Ik ben blij dat ik weet hoe ik met mijn mobieltje kan bellen. Al die dingen gaan mijn grijze haren te boven.
    Ja grijze haren, want ik verf mijn haar niet. Ik ben geloof ik al 25 jaar grijs, maar dat kan mij niet schelen.
    Ga eens in de 6/7 weken naar de kapper om mijn haar in model te laten knippen. Was het zelf en kan mijn haar prachtig in model fohnen.
     Gebruik ook geen mascara of andere creme's en tubetjes.
    Het gaat me niet om het geld maar ik heb gewoon geen zin en ik heb het ook niet nodig.
    Toch zie ik er nog redelijk goed uit. (zegt men)
    Morgen komt mijn zusje bij mijn ouders en ik zal waarschijnlijk (als het weer goed is) een terrasje pakken en iets eten vlakbij zee waar ik vlakbij woon en anders in het bos tegenover het zorgcentrum waar mijn ouders wonen (ook vlakbij zee)
    Prettig weekend allemaal.

6. Nee bellen met beeld Karma..alleen is het nog niet gelukt...Maar het moet wel kunnen...

mijn zoon heeft een ipad met camera en mijn man ook...en hij kan mijn zoon bellen..maar die kreeg geen signaal zei hij..tis dus nog effe uitpluizen..maar nu zit hij met vrienden van de fietsrace club in Duitsland....groot gelijk...hij geniet ...er van

Wimpers laten verven doe ik ook nooit Karma.heeft weinig nut..beetje mascara en klaar...

maar...de wenkbrauwen verven doe ik altijd zelf...een potje van 7 euro..en je kan er heel het dorp..de wenkbrauwen mee verven..bij wijze van spreken.

ik doe dan gelijk mijn donkere lok in mijn haar ook even bijkleuren...met wenkbrauw verf..kan net zo goed

ja...een mens moet creatief zijn..

De boodschappen zijn binnen....kareltje gaat in de tuin spelen...

7. Appen met beeld? Of bedoel je een soort skypen?

In mijn tablet zit ook een camera.

Het enige wat ik verf is mijn haar. En ooit heb ik mijn wimpers laten doen, wat ik achteraf weer dikke onzin vond…….

Alles voor de boekhouder van de stichting waar wij als scw ondervallen is klaar! Ik ga het dinsdag inleveren. Wel moet ik nog allerlei rekeningen opmaken…… Kwam nog een gemeentelijke aanslag tegen die voor 27 maart betaald had moeten zijn……. Heb ik gelijk maar ff gemaild.

Ik weet nog steeds niet waar die notitie op slaat……zucht…..

8. ja dat is zeker ideaal....Met de nieuwe ipad kan je het zelfs met beeld doen..of schreef ik dat al..ben te lui om terug te scrollen

Ik heb de ipad 1...maar kareltje heeft ipad 3..mijn zoon ipad 2..en die heeft net als karel een camera..kan ik voortaan met zoonlief....praten...met beeld......als alles goed geďnstalleerd is tenminste..wat gisteren kregen we het niet voor elkaar

want even zijn 06 bellen is toch behoorlijk duur..

Hier verder weinig plannen

maar de lijntjes en de wenkbrauwen zijn prachtig..ze zijn goed gelukt.ben er weer trots op kan er weer jaren tegen..

wenkbrauwen voel je niet veel van Karma..maar de ooglijntjes wel..hoor..al krijg je er een verdovende zalf op..gevoelloos is het niet.....

9. Brr..Cecil, lijkt me niet alleen pijnlijk maar ook eng......

Vanmorgen gewerkt. Altijd hectisch.  Heb zo'n geel notitiebriefje op mijn agenda geplakt met daarop de notitie Kaskaart.......geen idee waar dat op slaat??? [:S]

Zit op berichtjes van de heren te wachten hoe het vandaag komt met het eten en voor de jongste ook met slapen. Ga er maar vanuit dat Liefgenoot (moest ff denken wat was het ook alweer, dat leuke woord...) weer lekker thuis slaapt vannacht.

Wij what's appen trouwens al geruime tijd, ideaal en gratis! (of had ik dat beter andersom kunnen schrijven [:)] )

10. Goedemorgen

Groot gelijk karma....Even een dagje niks is lekker....je moet het allemaal kunnen overzien..tenminste dat heb ik wel.

ik plan ook sowieso geen twee dingen in 1 weekend...dat is me al te veel...en ik heb geen MS......

Jammer dat je zusje zo kwakkelt met de rug..en dan nog zo jong...er gaat niks boven gezond zijn..

Nou Karel..heeft zijn speeltje....alleen zit hij met zijn account nog vast aan accolade..dat moet nog effe veranderd..Maar hij wist niet wat ons wachtwoord was..en ik was op stap....
    en neem nooit de foon mee vergeet ik altijd..

Dus.vandaar dat hij maar een ander account had aangenomen..nou de hele avond pling pling.......allemaal berichtjes..

Dus vanavond maar even anders instellen...anders ben je thuis nog met je werk bezig,...

Het zonnetje schijnt....en de was hangt buiten die gaat drogen...

Vanavond..gaan we weer es de oogjes bij laten werken..de ooglijntjes en de wenkbrauwen...pijnlijk avondje..maar ja..wie mooi wil zijn???????????????????

11. Haha! Dan blijft hij iig van die van jou af!

Wij hebben alles eigen. Laptop en tablet en mobiel. Altijd bereikbaar voor elkaar [:)] .

Mijn zusje kwakkelt idd meer dan mijn schoonmoeder. Geen onoverkomelijke dingen, hoor. Veel rugklachten, dat is niet leuk. Is ze aan geopereerd maar is nog niet helemaal over.

Net naar Workshop Vinden en Binden geweest. Gaat over Vrijwilligerswerk, hoe vind je vrijwilligers en hoe houdt je ze vast. Was heel nuttig!

Vanmorgen dus niet gewerkt, doe ik morgenochtend.

Belt net mijn hulp dat ze niet do maar vr komt, helemaal goed! Heb altijd het liefst een dag rust tussen activiteiten.

12. Dat is niet leuk Karma..dat het steeds bij 1 iemand vandaan moet komen.....dat is balen..

maar is je zusje niet in orde dan?? dat is jammer....

zo......vandaag weinig op het programma..mijn man heeft de hele dag cursus..en krijgt dan gelijk ipad 3...hij wel..

maar dan blijft tie tenminste van die van mij af...

fijne dag nog

13. Leuk, Jokmar! Wij gingen elke 5 jaar op de foto, kinderen en kleinkinderen als cadeau voor mijn moeder maar dat zal nu niet meer gebeuren….

Cecil, ik denk dat mijn schoonmoeder beter in haar vel zit dan mijn zusje…… Weer aan de poets geweest?

We zouden vanavond koken bij het SCW maar het initiatief moet steeds bij mij vandaan komen, ik heb het geannuleerd. In mei maar weer.

14. goedemorgen dat is nog es een leuk idee JokMar.....

Karma..dat is nog al een verschil...alleen de cijfertjes zijn het zelfde...49 of 94...ik kies voor de eerste..

gisteren waren ze hier eventjes...dochter en schone zoon en kleinkind..Beppe is weer behoorlijk in de weer geweest...

Om hoog gooien en opvangen..op zolder gespeeld met het circus playmobil ik heb alles bewaard van mijn eigen kinderen...staat nog zat speelgoed...
    maar de auto's vond tie toch leuker

onder de tafel kruipen en boe roepen is ook leuk......en dan wel op mijn knietjes.....ik kwam ook nog wat stof tegen...dus..ik weet wat me te doen staat..vandaag..

fijne dag allemaal

15. Ik (wij!) ga(an) straks naar een fotograaf voor een fotoshoot, dit omdat we 5 jaar zijn getrouwd en we geen mooie foto van die dag hebben waar we sámen leuk op staan... Altijd staan er anderen bij, of de bruidsmeisjes wat ook leuk is, maar toch...
    Wel een beetje spannend maar overwegend léúk!

16.  Ik ben zo blij omdat ik morgen met de leutjes een hele dag uit ga..

17. Wij zijn blij vandaag. Hebben voor op het balkon een nieuwe kunsstof kist staan; gekocht bij l*dl (was in de aanbieding). Zelf in elkaar moeten zetten, maar was zo gebeurd (zo'n klikgeval). De oude houten kist die mijn vader gemaakt had was helemaal stuk. Nu hebben we dus een nieuwe waar van alles in kan. Staat leuk en dat maakt mij blij.

Een drukke ochtend gehad en nu gaan we lekker uitrusten op het balkon, uit de wind in het zonnetje.

18. Jokmar, wat een leuk woord, liefgenote! Was het koor leuk?

Vis, mijn schoonmoeder (94 vandaag) zit helemaal op haar plek in het bejaardentehuis. Het was moeilijk om de stap te nemen maar ze vindt het er hartstikke fijn.

Cecil, schoonmoeder 94 en zusje 49 vandaag. Grappig, precies omgedraaide cijfers. Die verliefdheid op kleinkinderen heb ik al vaker gehoord. Hoop het ook eens te beleven. En na 2 zoons zou een kleindochter wel heel leuk zijn. Hopelijk komt mijn bestelling over, haha! Altijd fijn als mensen weer veilig thuis zijn. Ik had mijn mannen (liefgenoot [:)] en oudste) al verwacht maar ze laten nog even op zich wachten…..
    karma wijzigde dit bericht op 13-04-2012 13:38 met 6%

19. goedemorgen allemaal

Leuke dingen..hier..en schoonmams van jouw Karma wordt al 94..prachtige leeftijd..zo lang..ze gezond zijn..is oud worden wel leuk..

Eerst bijtanken begrijp ik..Ik was gisteren ook alleen hoef ook niet te koken dan manlief was naar Rotterdam...kwam met een grote bak..verse groenten thuis...zag er geweldig uit..

Kleinkinderen zijn erg leuk....wij hebben er 1....tis mijn allesje,.....je wordt er gewoon verliefd op

Morgen komen mijn kinderen weer terug van uit NY...ze hebben al zoveel beleefd en gezien..in 1 weekje..tijd....Zag nog een foto voorbij komen op FB met Morgan Freeman en mijn dochter..
    Het kan niet op

Grote pizza's...mensen kinderen...maar de amerikanen zijn erg aardig...en willen ook graag verkopen.de sociale verzieningen zijn daar dan ook anders dan hier..

maar ben wel blij dat ze morgen ,....weer gezond en wel thuis zijn hoor...twee volwassen mensen maar toch....

fijne dag allemaal

20.  Ja ja ja kneeltje!!!
    Gisteren een bedankje op de post gedaan en het geld overgemaakt...

Het boekje maakt me zóóó blij!!!

21.  JokMar, heb je al iets met de post ontvangen?????

22. Karma± ja, hoor, we zijn er al wel weer van bijgekomen. ´s Avonds nog gepraat over de begrafenis e.d. Lucht op.
    Vanmiddag naar een goede vriend-oudcollega van mijn man op bezoek geweest in die nu in een verpleeghuis ligt. Word je ook niet vrolijk van, maar als je ziet dat hij zo blij is dat je komt, zijn we ook blij.
    Maar we zijn ook weer blij dat we weer een weekje dichterbij onze vakantie zitten.

23.  Vind ik af en toe ook heerlijk, Karma. Je eigen gang gaan is soms gewoon nodig!
    Maar straks ga ik met mijn liefgenote naar een optreden van Rose & Rouge, een dameskoor wat het Nederlandse Lied brengt.
    Lekker smartlappen zingen, enzo...
    Heb ik zin in!   http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-29.gifhttp://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-29.gifhttp://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-29.gif

24. Vis, weer een beetje bekomen van gisteren of komt de klap nu pas……

Janita, ik heb ook nog wat vriendinnenuitjes op de agenda, altijd leuk!

Marianne, lijkt me leuk kleinkinderen, maar dat zal nog wel ff duren bij ons.

Ik blijf lekker thuis vandaag. Misschien niet leuk want ik moet alleen eten en slapen maar het is beter voor mijn lijf. Morgen van 5 tot 8 een feestje van mijn schoonmoeder die 94 wordt en als ik manlief achter na zou reizen wordt het me allemaal teveel.
    Je eigen gang gaan is ook wel lekker, toch!?

25. Ik heb wat leuks gedaan vandaag! Mijn kleinzoon was vanmiddag lekker bij me, heb 's woensdags altijd vrij! Spelletje gedaan, eventjes in de tiuin bezig geweestt, maar het begon te regenen... Zo nog even iets doorlezen voor het werk morgen, ook leuk, en straks komt mijn mannetje weer thuis van het werk , dat is wel het leukste. Kortom , allemaal leuke dingen!

advertentie