Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)

Dit onderwerp heeft 589 reacties, is 74503 keer bekeken, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina 17 van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:14.

1. Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    12-08-2011, 15:07

quote:
    Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.

Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!

reacties

1. Janita..
    wil je even bij de nieuwelingen kijken?

j

2. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    09-10-2011, 15:44

@Janetta en @Vlindermeisje: we zijn tussen de buien doorgelopen maar op een gegeven moment hield het niet meer op met regenen (zelfs hagel!). Toen zijn we maar de Bijenkorf ingedoken waar ik spontaan een nieuwe spijkerbroek heb gekocht! :-) Al met al was het ondanks de regen toch een zeer geslaagde middag!

3. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    09-10-2011, 09:06

Goedemorgen.
    Janita veel sterkte met je pijnen hoop dat het gauw weer wat beter gaat zodat je zonder krukken kunt lopen.
    Wij hebben gisteren de zolder opgeruimd en veel singel plaatjes te voor schijn gehaald.Sommige die kraakte wat waren ze oud,we hebben er vele afgedraaid en heerlijk gedanst.Van alle markten was er Jim Reves,duitse en van alles teveel om op de noemen,zelfs nog hele oude liedjes van 1934.
    Groetjes en een fijne Zondag

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-10-2011, 23:45

Beste Maartje,

Wat vervelend dat je de privéberichten niet onvangt/te zien krijgt.
    We willen je vragen een mail te sturen naarforum@margriet.nl met vermelding van je inloggegevens en welke browser je gebruikt.
    De technische afdeling kan dan in je account onderzoeken wat er aan de hand is.
    Uiteraard zullen de verstrekte gegevens alleen voor dat doeleinde worden gebruikt.
    Alvast bedankt voor je medewerking!

Margriet Moderator

quote:
    karma schreef op 07 oktober 2011 @ 15:14:
    Maartje ik heb de mod terug gemaild. Verwezen naar deze topic dus ws zien we iemand hier.

Vanavond op verjaardagsvisite, mijn schoonzus is jarig!
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 08-10-2011 23:46 met 0%

5. Hoi ;, janita hier gisteren bij de dokter geweest en ja hoor weer jicht en een pijn , ik kan nu zonder stok niet meer lopen , verga van de pijn ;, MAARTJE ik heb weer diclofenac gekregen en moet over 2 weken bloed prikken, daaraan kunnen ze meer zien ; het weer is hier pet veel regen en grijs, Ik hoop dat het maandag beter gaat want dan moet ik oppassen op mijn jongste kleindochter, maar goed dat is weer een paar dagen verder ; IENEMINE; hoe was zandvoort????? nu tot later maar weer groetjes van  JANITA en prettig week-end ,,.

6. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    08-10-2011, 10:09

Goedemorgen.

Maartje ze spreekt gauw met me af en ze heeft gezegd dat ze me erg mist.
    Ienemie wat het gezellig in Zandvoort,hoe was het weer daar.
    Janita hoe is het afgelopen bij de dokter.
    Janetta ik heb vroeger ook altijd gebreid,ik kon het niet eens en toch was mij eerste trui met een ajour patroon.
    Paeseblossum hoe was het dagje uit,heb je nog wat leuks gekocht.

Het regent hier al 3 dagen ,nachts ook,erg grijs.
    Fijne Zaterdag allemaal

7. Maartje ik heb de mod terug gemaild. Verwezen naar deze topic dus ws zien we iemand hier.

Vanavond op verjaardagsvisite, mijn schoonzus is jarig!

8. Tjonge tis hier wel een btje zooitje,net bericht getypt heb ik verkeerde,,bladzijde,, om even terug telezen voor eventuele reactie s..ik klik op blz1 en foetsie mn epistel nah....
    KARMA ik ontvang niks noppes,met seintje bedoel ik natuurlijk prive bericht..maar je moeite was voor niks dus?!!

YESSS mn kledingkast is uitgemest-schoongemaakt-en weer SUPER netjes !
    Blehh wat een klus dames,kleding van manlief enorm uitgedunt nu..alle ouderwetse spullen foetsie en in de zak van Ld H komt het toch goed van pas.

VLINDERMEISJE leuke dag gehad met verjaardag dochter...hoop ik ..
    Gefeliciteerd he...Moeder van...telefoontje is toch fijn.

HIER dikke grijze lucht met stortbuien en zOnneschijn,het wisselt nogal..keb de verwarming even aan gehad,killigheid uit mn huis.

Dag dag groetjes Maartje

9. quote:
    karma schreef op 07 oktober 2011 @ 09:20:
    Heb bericht gestuurd maar toen liep alles vast...... kreeg alleen een wit veld....
    Ontvangen??
    NEE niks ontvangen !!!

10. Janita: idd lijken onze namen erg op elkaar :). Ik heb 2 dochters van 4 en 8. Hoewel ik breien erg leuk vind, heb ik geen geduld voor truien voor mezelf (duurt te lang) en wat ik ooit voor mijn meiden heb gebreid was nogal uit model (verkeerde verhoudingen). Ik houd het dus maar bij sjaals. Ik wil wel nog 's proberen beenwarmers te breien, want dat is ook nog te overzien... Sterkte met je jicht!Vlindermeisje: gefeliciteerd met je dochter.
    Peaceblossom: heb je geluk gehad met het weer? Shoppen in de stromende regen is niet echt gezellig (hoewel: opwarmen met warme choc en appelstrudel dan wel weer aantrekkelijk is).
    Ienimine: Veel plezier in Zandvoort. Hopelijk heb je het weer een beetje mee.Ik heb zelf de minder leuke klusjes al gehad (was, boodschappen en boekhouding). Vanmiddag cakejes bakken met de meiden, lekker eten koken, misschien nog wel boekje lezen en tussendoor alvast bedenken wat we met vakantie mee moeten nemen (heb gelukkig nog 1 week de tijd). Lang leve mijn lijstjes, anders vergeet ik de helft.

11. En IENEMINE;; hoe was het week-end in ZANDVOORT ?? had je het weer daar een beetje mee?? vandaag naar de dokter dus niet leuk  weer jicht aanval binnen de maand das toch veel te snel?? nu straks weet ik weer wat meer ;, dus tot later gr JANITA

12. Heb bericht gestuurd maar toen liep alles vast...... kreeg alleen een wit veld....
    Ontvangen??

13. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    07-10-2011, 09:04

Ik ga vandaag een dagje naar Amsterdam, naar een vriendin. Lekker shoppen en lunchen. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit. Momenteel schijnt de zon......

14. quote:
    maartje44 schreef op 06 oktober 2011 @ 12:39:
    [...]
    Weet het niet,stuur maar even een seintje..!
    En hoe kan ik mn eigen reactie terug lezen dan???
    Ik had je wel 3x terug geantwoord,hel brede uitleg ook !
    Heb jij die wel ontvangen dan,omdat jij niks meer terug gezonden hebt.
    Groet Maartje

Jouw berichten zijn afgeschermd (eigen instelling!) dus ik kan je geen seintje geven..... Ik heb je al beantwoord! Kennelijk kan je dat dus niet zien. Ik ga nu nog een berichtje sturen, niet te uitgebreid want dat kan wel eens verspilde moeite zijn.......
    Ze hebben me nog wel gemeld dat ze bij een volgend forum de optie 'eigen berichten kunnen terug lezen' meenemen.

15. Afbeelding van vlindermeisje
    vlindermeisje
    06-10-2011, 16:32

Hallo allemaal.

Er is veel geschreven,morgen reageer ik even.
    Morgen is mij dochter jarig ze heeft me al een paar keer gebeld,ik ben alles ook even op een rijtje aan het zetten.
    Fijne middag en avond allemaal

16. quote:
    karma schreef op 05 oktober 2011 @ 12:09:
    Maartje, ik heb een mail van de moderator gekregen. Ze vragen zich af of jij je berichten al weer kunt lezen.
    Weet het niet,stuur maar even een seintje..!
    En hoe kan ik mn eigen reactie terug lezen dan???
    Ik had je wel 3x terug geantwoord,hel brede uitleg ook !
    Heb jij die wel ontvangen dan,omdat jij niks meer terug gezonden hebt.
    Groet Maartje

17. Ieniemienie

leuk.. goed weekend meid.. jammer dat het weer wat minder is nu..

ik ga vandaag joppie.. de week/weekend boodschappen halen..

18. Goeden avond allemaal ben mijn koffertje aan het inpakken ga vrijdag met mijn zusjes een weekend naar Zandvoort lekker met zijn 5en nu in een huisje gourmetten en oudeverhalen ophalen,ben zelf de oudste van de ploeg dus weet ik dingen van hun dat ze klein waren,dat is altijd dikke pret.

Slaap straks allemaal lekker

hondje.bmp

19. JA ;;, JANETTA ;;, onze namen lijken wel erg opelkaar;, een sjaal is ook nog het enige wat ik op de pennen zet , vroeger breidde ik veel vestjes voor de kleinkinderen, maar die zijn nu 10  14  en 17 jaar , dus geen behoefte meer aan vesten;, maar een leuke sjaal voor mijzelf is nog wel te doen;, heb jij ook kinderen en misschien kleinkinderen??? ben benieuwd gr janita,,

20. Maartje, ik heb een mail van de moderator gekregen. Ze vragen zich af of jij je berichten al weer kunt lezen.

21. Vanochtend met de juf een lampion uitgezocht om op school te maken. Ik mag alvast een proeflampion te maken. Hij is bijna af en wordt erg mooi.
    Vanmiddag bij een groothandel het eerste Sintkadootje gekocht, omdat het bij hoge uitzondering 50% goedkoper was dan bij de speelgoedwinkel. Kon ik natuurlijk niet laten liggen.
    Nu lekker met de beentjes omhoog voor de buis verder aan mijn sjaal breien.
    Nog geen plannen voor morgen (afgezien van zwemles en een bezoekje aan onze wijkmarkt).

22. ja IENEMIENE;; WAT EEN GEWELDIG WEER VANDAAG ; MEN ZEGD DAT HET TOT DONDERDAG DOORGAAT ; DUS GENIET ERVAN ZOLANG HET KAN;; vele groetjes van mij

23. Goeden avond allemaal heerlijk genoten van het mooie weer,jammer dat het nu weer op is,maar we hebben dit wel gehad.

Wens jullie een fijne avond wij slapen in een schoon bed wat buiten kon drogen dan weet je wel hoe dat ruikt ha ha

2jfxbvt.png

24. HOI JANITA HIER;;................KARMEN tja meis ik ga dan alleen naar het strand./ wat ik natuurlijk niet echt gezellig vind ,,maar ik maak er dan wel wat van ''ik heb 1 vriendin die ziek is en 1 vriendin die nooit ergens zin in heeft en dat schiet niet op ;; dan nog 1 dochter die werkt op zondag en verder hebben de mensen op zondag hun eigen verplichtingen; ik ben veel [vriendinnen] mensen kwijt geraakt door invaliditeit van mijn man . dus zijn dat geen echte vriendinnen dus; vanmiddag weer naar overblijf op school wat ik heel erg leuk vind,en daarna wat boodschappen doen dan zit mijn dagje er weer op; en jullie dames wat gaan jullie vandaag doen?????? gr JANITA

25. Vandaag niet veel bijzonders: het gewone huishoudelijke werk en boodschappen doen. Met een beetje geluk heb ik tijd om lekker te gaan zitten breien. Vanavond klasseavond van mijn jongste, waar ik nog een praatje over de Ouderraad moet houden. Hopelijk wordt het niet te laat.

Karma: als je youtubet op Shajarian 2011 Amsterdam, dan vind je waarschijnlijk het allerlaatste stuk wat hij afgelopen vrijdag speelde. Niet mijn meest favoriete stuk van de avond, maar wel erg mooi.
    Janetta wijzigde dit bericht op 03-10-2011 09:33 met 26%

advertentie