Ontspanning
Dit onderwerp heeft 589 reacties, is 74504 keer bekeken, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:14.
Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)
quote:Karma:
Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.
Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!
reacties
- Vandaag eindelijk begonnen met behangen, morgen hopelijk afmaken en laminaat leggen. Vanavond gezellig met z'n allen voor de buis met oliebollen, beignets en wat andere lekkere hapjes.
Voor iedereen alvast een fijne en veilige jaarwisseling! - Vandaag en morgen vrij, beetje aanrommelen thuis, kerstboom aan, Top2000 op de tv, bakje koffie, broodje, ik amuseer me wel
![[:)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-1.gif)
- Dat lijkt me lastig, Janetta, die spullen op je eettafel. Nog ff volhouden, Meiske, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst.....
- Iedere keer als we aan iets dergelijks beginnen, heb ik er reuze zin in. Halverwege de klus moet ik me enorm aan het beoogde eindresultaat vasthouden, want het valt altijd tegen. Straks heb ik mijn eigen kantoortje om de administratie te doen en is alles (incl. printer) van de eettafel af en daar verheug ik me nog het meeste op. Even doorbijten nog dus.
- Het moet altijd eerst een rotzooi worden voordat het weer mooi is, Janetta.
Omdat mijn man zo weinig tijd heeft en er geen druk achter zit, zit ik al een half jaar in de rotzooi......
Logeerkamer is gelukkig weer klaar maar de andere kamer (sport) moet nog steeds en dat is ook nog eens de grootste klus want alle muren moeten opnieuw geïsoleerd en weer afgewerkt worden. Is in het souterrain.
En dan is het ook nog eens de bedoeling dat onze jongste die kamer krijgt en dus moet die van hem daarna ook eerst goed onderhanden genomen worden.......
We zijn dus nog wel ff bezig.
Vandaag geen plannen. - Zo, de kerstdagen hebben we weer gehad. We waren een paar dagen bij mijn ouders (mijn oudste komt morgen weer terug, want die mocht langer blijven logeren), dus de plicht roept alweer.
We zijn inmiddels druk bezig met een interne verhuizing, wat veel heen en weer sjouwen inhoudt, behang krabben en laminaat leggen, kasten kopen en in elkaar zetten en dan alles weer inrichten. Als alles klaar is, wordt het super, maar zo halverwege de werkzaamheden en een man die overdag werkt, zakt de moed me weleens in de schoenen. Mijn jongste mocht haar behang uitzoeken (roze Hello Kitty-behang, zucht) en is helemaal happy, mijn oudste verhuist naar zolder en is ook helemaal happy. Hopelijk kunnen we komend weekend de jongste definitief verhuizen en beginnen aan mijn "kantoortje".
Iedereen fijne laatste dagen van 2011 gewenst en alvast een liefdevol 2012! 
Ja hele gezellige dagen zijn het geweest,voor het eerst een vegetariche maaltijd gegeten was heerlijk,lasagne met aubergine gemaakt.geen gehakt natuurlijk.pastinaken salade,was zeer voedzaam allemaal dochter eet vaak vegetarisch heeft een zoon die beslist geen vlees eet.12 jaar oud.
Fijne dag allemaal- Allemaal leuke kerstdagen gehad?
Wij wel. (met een paar minpuntjes.....)
Maar mij hoor je niet klagen, hoor, Ien....
.
Meisje, veel plezier! Vier je oud en nieuw daar?
Ien, je moet het helemaal zelf weten, hoor, maar op een openbaar forum blijven de meeste liever anoniem.
Heb een paar laarsjes met sleehak besteld bij een schoenenketen, kreeg gisteren een sms dat ze er zijn. Werd aangesproken met Je, komt op mijn toch iets vreemd over....... Maar kennelijk zie ik er nog jong uit, haha!
Had ze eerder ook al besteld maar toen zaten er 2 verschillende maten in de doos......
Ga ze dragen als pantoffels omdat ik met mijn huidige pantoffels, als ik daar een hele dag op loop, enorme zere voeten krijg. Ik moet gewoon hakken dragen.
Vanmiddag dus het dorp in. - Morgenvroeg vertrek ik naar NewCastle voor een paar dagen,met de boot,auto gaat mee op de boot.Fijne jaarwisseling allemaal.
Heb fijne kerstdagen gehad,heerlijk relax![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- In afwachting van de familie toch nog ff een blik op het forum.
Ien, jij durft! Je lijkt hier sprekend op een kennis van mij, maar ik weet dat je het niet bent
. Die woont nl nog geen km bij me vandaan. - KRMA; goed gedaan meis;. Ik word om 2uur a 3 uur opgehaald door mijn schoonzoon en gaan dan een familiefilm kijken met hapjes erbij. En morgen gaan we bowlen en uit eten , dat is een arrangement, leuk om te doen.....sorry ik had de a vergeten ,dus bedoelde ik KARMA;. IENEMINIE;;......Ben jij dat zelf op die foto????????? gr van JANITA.doeiiiiii.
- Goedemorgen,
Allemaal hele fijne kerstdagen.
Krijg de familie hier dus rond 4 uur zijn we met 12 man-vrouw. Alles is voorbereid zodat ik niet meer uren in de keuken hoef.
Anderen doen voor- en nagerecht en de salades.
Karma - Hoi allemaal een hele fijne tijd met de kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar. Vele groetjes van JANITA ,
- Fijne kerstavond en kerstdagen
- Karma ik vind Groningen ook een mooie stad,mij ouders zijn in Winschoten geboren.
Janetta zien de kids er mooi uit met hun nieuwe kapsel.
Ik heb vele rug pijnen gehad,2 jan.a.s nieuwe rug foto,s maken.
Dames allemaal fijne feestdagen wens ik jullie toe - Ik vind Groningen een super leuke stad. Woon in Friesland maar Groningen is favoriet! Al vanaf dat we naar het noorden verhuisd zijn.
Nav Ien haar tip heb ik nog snel geregeld dat ik met onze vrienden naar de film ga vanavond, helaas mijn man dus niet.....
Zo eerst naar de markt en dan ga ik denk ik vroeger naar Leeuwarden zodat ik daar ook nog wat inkopen kan doen.
Wil een rood jurkje voor de kerst! - Karma: Van de Winter Welvaart had ik iid wel gehoord. Meestal gaan we niet naar dergelijke evenementen, omdat het dan zo druk in de stad is, dat er voor ons met de kinderen geen aardigheid aan is. Ik woon in de stad Groningen.
Kerstknutselen was erg leuk: ik kan alleen geen kerststukjes meer zien. Vrijdag had ik 23 helpen maken, gisteren zeker 15. Bij de kleuters moet je echter veel meer meehelpen dan bij de 8-9 jarigen, dus ik was 's middags gesloopt. Het resultaat was er dan ook naar: alle stukjes waren prachtig (voor 4-5 jarigen).
Vanmiddag gaan de meiden even naar de kapper, zodat ze helemaal mooi zijn voor kerst. Voor de rest verder voorbereiden voor het schoolkerstdiner donderdag en kerstweekend thuis. Vrijdagochtend boodschappen doen (zucht). - Goedemorgen,
Goed dat je het zegt, Ien, had ik niet gezien. Geen idee of het vandaag nog gaat lukken....iig niet voor mijn man die komt niet thuis vanavond.
Proeverij was leuk omdat er veel verteld werd over de wijn, het was blind proeven. En dan sta je soms echt versteld van wat er tevoorschijn komt. We zeggen altijd dat we de franse wijnen tegen vinden vallen maar dat kwam er gisteravond niet uit.
Vanmiddag naar de markt! 
Wij zijn zondagmiddag geweest de bios zat vol,ga er niets over vertellen je ervaart het maar de drie D is heel appart,wij konden maar tot 21 dec ja denk wel later dan er staat een datum op je kaart..
Niet teut worden vanavond hoor ha ha,nee dat kan niet je krijgt kleine beetjes maar we leuk,voor een gewone dinsdag,
Fijne avond allemaal,heb voor 4vellen kerstzegels kaarten geschreven,grote familie,is leuk hoor daar niet van maar ik zucht wel als ze op de bus gaan ha ha.- Vanavond (en dat op dinsdag!
) naar een wijnproeverij.