Ontspanning
Dit onderwerp heeft 589 reacties, is 74505 keer bekeken, en bestaat uit 24 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 24.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:14.
Ga je wat leuks doen vandaag (vervolg)
quote:Karma:
Topic ooit gestart omdat ik vind dat er te weinig aandacht wordt besteed aan de leuke kanten van het leven, maar inmiddels is hij uitgegroeid tot een volwaardig verhalentopic.
Wat leuks beleefd? Klets lekker mee!!
reacties
- Meisje, alvast gefeliciteerd!
Mijn haar valt niemand op……staat het nu zo belachelijk en durven ze het niet te zeggen of is het niet zo donker als ik denk??
Maartje, wat een opluchting!! Konden jullie het droog houden? Bij mij moet spanning er altijd uit dus begin ik van blijdschap te huilen…..
Vandaag inpakken, gaan met vrienden 4 dagen naar de Moezel (Dld). Jongste past op ons huis, doet de post enz enz…..en we hopen natuurlijk dat het huis net zo netjes is als we thuiskomen als dat we het achtergelaten hebben. Na onze 3 weken vakantie aardig gelukt dus er is weer hoop! - Maartje,wat ben ik blij voor jullie met de goede uitslag,gefeliciteerd.
Fijne Donderdag - KARMA gefeliciteerd...en bedankt voor je ,,meeduimen,,...
Geld ook voor VLINDERMEISJE...bedankt !!!
Vanmiddag al bericht gehad,tis allemaal GOED met mn dochter!!!
Pak van mn Hart...sliep er slecht van....vanmiddag ff geslapen op de bank. - Ien,heb zo gelachen om je plaatje,gelukkig past je bekini nog.Fijne vakantie gewenst en bedankt voor de koffie.
Maartje wat is het zenuwslopend om tot Vrijdag te wachten.Hoop dat jullie je er door heen slaan om de zenuwen de baas te blijven.Sterkte meis ook voor je dochter,ik duim voor jullie.
Karma het zal je man zeker opvallen,fijne verjaardag nog.
Jerney ,fijn dat je je zo verwend hebt het is je gegund en je hebt het verdiend.
Morgen mannetje jarig,dus tot horens,fijne avond allemaal.
Hier is het bewolkt - Vanmorgen mijn haar geverfd, is donkerder uitgevallen dan ik dacht dat het zou worden.......
Misschien valt het Piet nu wel op :). - Maartje, tuurlijk duimen we! Actifr* staat bekend als patatmaker met weinig olie maar er kan zoveel meer mee.
Vanavond naar verjaardagsfeestje van een vriendin. Hoop niet dat het te laat wordt want morgen komt mijn hulp. Het is wel bijna 3kwartier rijden……. - Dames ik kom morgen even langs om te lezen en te reageren,had een paar dagen loge,s.Fijne avond
- IENE wat een geestig plaatje,hopelijk zie jij er beter uit??! hahaha
KARMA ik snap je MOD uitleg,het was wel zichtbaar maar de mod gebruikte quote functie?!!
NEEE de muis is foetsie,2 vallen staan er nog maar noppes niks.
Waarschijnlijk met open deur hard de woonkamer uit naar buiten...hoop ik !!!
ACTIFRY is dat een stoomkook apparaat?
AFbak broodje doorsnijden en even in de broodrooster gaat ook heeeel goed.
JERNEY muizen onder je bed...hoe dat zo dan,ik zou geen oog meer dicht doen....!!!
Alles naar je zin in Domburg meid,geniet er samen van .
Fijn dat alles netjes geneest,komt straks weer best mooi meid..alles heeft tijd nodig.
Vandaag hier ook wat lichter buiten met warempel meer zOn,twas hier bar en boos afgelopen dagen.
Laat je nog lekker achterover hangen Jerney,concentratie probleem komt ook wel weer goed...is helemaal normaal die reactie.
Achgut de kater Gizmo is niet meer.....das best verdrietig he...
Tjaaaa met muizen onder je bed....iiieee snel een vinnige kater uitzoeken !
CECIL je bent al net zo n held als mij,ik gilde met het ontdekken van dat minimuisje...hoop dat het echt foetsie is!!!
Knappe meid,weer 12km in je benen pffff
Dat fiets ik elke dag..op de hometrainer,2x een kwartier flink trappen.
Vrijdag uitslag van uitstrijkje oudste dochter,was 6mnd geleden onrustige cellen....het zit nu meer in mn kop.
Akelige onrust soms...dochter ook he,ik wil positief blijven.
Dat lukte tot nu toe aardig.....
Duimen jullie voor mij en dochter mee...
Fijne dag Maartje
Ik heb het niet van mezelf hoor Karma het is echt zo.
Ze kunnen ook niezen ha ha wij dachten een egeltje onder de buxus mooi niet muizen,heb er zelf eentje gehad op 6 hoog in de flat,maar wat glasscherven achter het gootsteenbord en geen muis meer gezien.
Mijn badpak past nog gelukkig,
Fijne avond allemaal- Maartje, jouw stukje was toch alleen zichtbaar toen de mod het plaatste? Ik dacht als ze dat bij iedereen moeten doen…….
Ja, aardappels waren lekker. Ik had wel eens chips gehad van truffelaardappels, die gebruiken ze door de opvallende kleur in restaurants wel als garnering. Paars namelijk.
Muis al gevangen?
Ien, maak Maartje nog maar banger…… Leuk Turkije! Veel plezier!!
Cecil, wij zijn heel blij met de actifry, heel veel mogelijkheden, hoor, eenpansgerechten, shoarma bakken we erin en drumsticks ook. Afbakbroodjes trouwens ook, veel sneller dan in de oven.
Jerney, weer in Domburg dus. Fijn dat het goed met je gaat en je geniet van alles! Wat is een karthuizerkater?? Googlend kom ik alleen op dit topic terecht……karma wijzigde dit bericht op 14-08-2011 15:23 met 0% - Goeiemiddag!
Elk huis ,zn eigen muis!Ik kan erover meepraten,zo'n muis of 3 per week(dood,gevangen door de poesjes)is niet vreemd.OF....ze lopen onder het bed.
Bij Maartje zijn het dus echte tvmuizen hahaha...ze doen gelukkig niks,maar ze hoeven niet IN huis te lopen he?!
Gut Cecil,je bent dus nog steeds aan het lopen,vind het ZO dapper!Wat een goed gevoel zal dat geven zeg!
Las trouwens gister nog ergens,dat depressie vaak samengaat met een slecht werkende schildklier?!I/was/is dat bij jou ook de reden?
Bij jou waren het dus moderne muizen,hadden ze mooie kleertjes????;-)))
Ien op vakantie???GENIET ERVAN!En veel plezier zo samen met je zusje!
Karma,waren de truffels lekker???(ik denk...de lekkerbek...bij truffels meteen aan de Belgische chocolade lekkernij...gevuld met slagroom hahaha....en heb er alweer een kilo bij bij de gedachte alleen al!;-)))
Maartje,het is droog met een licht zonnetje wat erdoor wilt komen,met 22 graden.Eigenlijk hebben we tot nu toe gewoon lekker weer voor ons doen dan.Strand is opt moment toch nog geen optie,dus strandweer hoeft het niet te worden.We genieten enorm van de rust en elkaar.En ik voel me met de dag iets beter.
Overdag durf ik de strakke band om mn lijf al es af te laten.En de wonden zijn best al netjes genezen.
Heb mezelf hier al schandelijk verwend met nieuwe kleren(70% korting)en heb dus zowat elke dag iets nkieuws aan.Jawel..zelfs mooie strakke tops en truitjes zoals ik gewend was.Met de padded prothesebh lukt dat aardig,al ga ik na de vakantie toch nog om een extra prothese om het maatje minder op te vullen,want ik zie het toch goed(een ander ws niet,maar tis mijn gevoel uiteindelijk).Verder lees ik een beetje in blaadjes(een boek is nog steeds niet te doen ivbm slechte concentratie),loop es naar het dorp voor een terrasje of een ijsje(hahaha.....kan mezelf inmiddels onder de verslaafden gaan rekenen ben ik bang.....shame on me).De zee heb ik nog niet gezien,maar denk dat ik inmiddels weer energiek genoeg ben er te geraken.
Nou,alles in klad geschreven,dus hoop dat internet het ff doet om te verzenden.
Vandaag gaan we(als ze thuiszijn)we misschien kijken voor een nieuw karthuizerkatertje....onze Gizmo overleed een week voordat we hierheen vertrokken en we waren aant afbouwen,maar hub vind het helemaal niks zo als enige man in huis.
Ik wens allen een hele fijne dag!Geniet ervan of het nou weer is,of geen weer!
LiefsXXX - Oh ien..wat leuk..meid....Ik wens je al vast een hele fijne vakantie..geniet er van
die muizen vind ik niet leuk..gruwelijk...ben er als de dood voor...Echt wel...moet er niet aan denken
we hadden er laatst 1 in de garage....vertelde mijn man ..nou...kan het me beter niet vertellen wil het niet weten
maar daar lagen de zaadjes etc..voor de vogeltjes...van de winter..daar komen ze op af natuurlijk
toen we nog honden hadden...stond het hondevoer..wel es in de keuken..en daar kwamen ze ook op af..dus weg met dat hondevoer...
kans om te eten was maar even..voor mijn poedels..en dan weg.....muizen??
Ik zie gelijk twee achter elkaar aan lopen..op de achterste pootjes..met de kleertjes aan...
Karma..truffel aardappelen nooit van gehoord..maar jij hebt ze nu dus wel..lekker in de actifree..voldoet die wat? Sprak laatst iemand die had hem al op zolder staan en deed er niks meer mee...vonden ze toch niet echt lekker...
Vandaag een luie dag..gisteren nog 12km gelopen....tis effe mooi geweest
Maartje is de val al gezet??? 
Nou Maartje wij hadden een hele familie in de tuin zo koddig om te zien maar toch maatregelen genomen.
In je huis moet je ze zeker niet hebben een muis is nooit alleen.
Ben wat spullen klaar aan het leggen wat er in mijn koffer moet ga dinsdag naar Turkije met mijn zusje,
Het is stralenend weer hier,de kinderen zijn vannacht naar Cran Canaria gegaan,die zitten al in de zon ha ha
Fijne zondag allemaal- KARMA hoe bedoel je dat die vraag aan de moderator...???
Wat een gelukkie,1,5kilo piepers gerooid,heb nog nooit van truffelaardappels gehoord....wat is het verschil en waren ze lekker?
JERNEY meid leuk je even telezen,hopelijk beter weertje in Domburg dan hier in de achterhoek....het giet hier met bakken !
Geniet maar van samen zijn en er even uit met je lief,de verwerking van de hele heisa zal vast wel aanwezig zijn.
Gisteravond een gil-ler....liep er een muis langs de TV !!!!
Ik gillen natuurlijk,mn man was even de woonkamer uit die kwam op een drafje aan rennen...en lachte zich rot.
Jaaaa hoor het zal.....nou echt waar man,daaaaar liep dat enge beest(je).
Wij op de knieen(ik op de bank he)en de grote lampen vol aan,rrrrrrrrrtttt DAAR rent dat piepbeest iiiiiiieeeee !
Je hebt GELIJK zegt hij,jaaaa tuurlijk wat dacht je dan he....heb maar 1 glaasje wijn op hoor hahahaha
Geen vangst dus ik zit met kromme tenen achter mn PC,vandaag word er een val gezet....ik wil die gast niet in mn huis!!!
Fijne dag allemaal ! - Moderator, hoop niet dat je elke reactie op deze topic aan moet halen om hem zichtbaar te maken.....;).
(smileys werken bij mij niet meer, zomaar opeens...na de vakantie...., andere browser (tip van mod) ben ik nog niet aan toe.....).
Leiden is echt SUPERLEUK!! Ik wil daar met Piet (zo heette mijn lief hier toch??) ook nog eens heen!
Ga zo koken. Had vorig jaar 2 truffelaardappels gekocht op een streekmarkt. Waren blijven liggen en dus uitgesproten (of hoe noem je dat......). Toen hebben we ze in de grond gedaan en hebben nu zeker 1,5 kilo!! Ik heb net gegoogled hoe en wat, kan ze schillen en frituren dus dat gaan we doen in de Act*fr*. Verslag volgt!! - Even een berichtje achterlaten hier....verbinding is echt slecht op de camping en heb dus zelfs niets mee kunnen lezen:((((
Zijn dus anderhalve week geleden toch richting Domburg vertrokken en genieten nu heerlijk van onze vakantie!
Heel veel groetjes en tot snel!
Fijn weekend!
XXX - Bedankt Moderator voor de uitleg....excuses aanvaart hihihi !
De problemen op deze topic komen (en hopelijk kwamen) door een technische storing. Onze excuses hiervoor.quote:maartje44 schreef op 13 augustus 2011 @ 10:09:
KARMA het komt goed met deze topic,wij doen gewoon net of er niks was en gaan door zoals het altijd ging/gaat !
Kwam dit gedoe nou omdater een posting gedaan werd met verwijzing naar web-site wat niet mag???
Gewoon de posting verwijderen was wellicht handiger en minder omslachtig,dacht ik zo?!!
Leiden is een mooie stad en weergoden ook mee gehad,super dagje dus Karma !
Ik werd gisteravond onverwacht meegenomen door oudste dochter,gewinkeld in Doetinchem en leuk geslaagt ook allebei.
Volle(!)terrasjes en oergezellig met cappuccino en glaasje tonino toe,ik zat naast de chauffeur dus dan mag het he !
Sporadisch dat je savonds buiten zit met terrasweer,onder parasols gingen na 21 uur de heteluchtbranders aan,zo houd de horica de gasten op de stoelen.
DAMES FIJNE DAG enne gewoon verder babbelen hier !!!
Groetjes Maartje
Moderator Margriet.- Het wordt wel een rommeltje deze topic......dacht dat er inmiddels weer een geopend was maar zie hem nergen dus ga hier maar verder.
Gisteren was super leuk! Leiden is een super mooie stad!! En we hebben het ook nog eens heel goed getroffen met het weer.
Altijd leuk om mensen waar je dagelijks mee schrijft via een forum een keer te ontmoeten.
Vanavond met vrienden naar andere vrienden om vakantieverhalen uit te wisselen. - Ik kan de postings met ,,reageren,,niet meer lezen...en das wel lastig als je gericht wilt reageren.
DUS CECIL is mn reactie kort van stof,gelukkig doorstaan wij vrouwen deze martelgang wat baren heet brrrr..![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
Zou het zo zijn dat een man moest baren,kwam er vast maar 1 kind hahaha
WIJ hebben oerkracht,ik stond destijds verstelt van mn eigen lijf...enorme ervaring met elke bevalling...een wondertje in je armen.
LEVE DE RUGGEPRIK denk ik,hoop ik....baren zonder pijnscheuten?!!
Mn 1ste werkweek zit er weer op en ik ben hondsmoe...met kleinzoon naast mij,tv aan en stilte....ook prima.
Fijne dag allemaal - Wederom problemen met dit onderwerp,
nieuwe topic geopend, alle voorgaande postings gekopieerd,
dus kunnen jullie hier gezellig verder schrijven en hoop ik dat de problemen nu verder achterwege zullen blijven.
Margriet Moderator - quote:cecil schreef op 12 augustus 2011 @ 13:56:
Goedemiddag allemaal
Leuke dingen op het programma..dus..Karma doe ze de groeten..
En zijn de jurkjes binnen???
HGT,..ja ....dat is vanavond weer..helaas kan ik niet kijken.ach er zijn ergere dingen
fijne dag allemaal - quote:karma schreef op 12 augustus 2011 @ 08:01:
Goh.....
Ik ga zeker wat leuks doen vandaag!
Ik ga met Kneeltje en nog een oud forumster op pad!
Doei!!