Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Margriet Winterfair

Dit onderwerp heeft 6 reacties, is 1715 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-11-2011 12:00.

1. Margriet Winterfair

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    04-11-2011, 09:02

Wie gaat erheen en wanneer?

Ik ga met mijn jeugdvriendin op de 24e en hoop dus niet dat anderen alles voor onze neus wegkapen [;)] .

1. Tjeempie meid.. dat is vervelend..ik geloof dat ik dat ook wel zou doen als men dat mij zo aanbood.
    volgens mij werd vorig jaar het kaartje ingenomen bij de ingang, en de controlestrook moest je bewaren voor de goediesbag (jeweetwel de tas die je krijgt bij de uitgang), maar dit jaar hebben ook wij alles mogen houden en is inderdaad niet te zien of de kaart gescand is of niet.
    was je toch nog duur uit ook..

j
    quote:
    2deleven schreef op 25 november 2011 @ 10:23:
    Dinsdag stond ik in de rij bij de kassa voor een kaartje toen een mevrouw mij een kaartje voor 15 euro (kontant) aanbod. Ik ben altijd in voor een voordeeltje maar ik had maar 12 euro en daar wilde ze het ook wel voor verkopen. Dus kocht ik van haar het kaartje. De controlestrook zat er aan.
    Aangekomen bij de ingang kon de scanner mijn kaartje niet lezen dus kwam ik er niet in! Omdat ik er toch in wilde maar een ander kaartje gekocht. Ik voelde mij echt belazerd!

2. Dinsdag stond ik in de rij bij de kassa voor een kaartje toen een mevrouw mij een kaartje voor 15 euro (kontant) aanbod. Ik ben altijd in voor een voordeeltje maar ik had maar 12 euro en daar wilde ze het ook wel voor verkopen. Dus kocht ik van haar het kaartje. De controlestrook zat er aan.
    Aangekomen bij de ingang kon de scanner mijn kaartje niet lezen dus kwam ik er niet in! Omdat ik er toch in wilde maar een ander kaartje gekocht. Ik voelde mij echt belazerd!

3.  Ben bijna op weg naar Utrecht.

4. Ben vandaag geweest.. het was super.. leuker.. gezelliger.. echt geweldig !!!

zoveel te zien, niet in 1 dag te doen (tussen 10 en 18 uur), misschien dat we volgend jaar 2 dagen gaan?? hihi, met een overnachting erbij in utrecht.. 

een paar jaar geleden was het op vrijdag avond ook nog open, die tijd hebben we eigenlijk wel nodig..
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 18-11-2011 23:29 met 38%

5.  ik hoop dit jaar met mijn dochter te gaan......zodra ik een wedstrijd zie voor kaartjes doe ik mee...... ik wens jullie veel plezier

6.  Ik ga de 19de met mijn dochter. We hebben een jaartje overgeslagen, dus nu zijn we zeer benieuwd.

Karma, we zullen het een en ander voor jullie overlaten.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif
    kneeltje wijzigde dit bericht op 04-11-2011 10:25 met 38%

advertentie