Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Ontspannen muziek

Dit onderwerp heeft 4 reacties, is 1402 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2011 23:05.

1. Ontspannen muziek

Afbeelding van Theemutsie
    Dit onderwerp is gestart door Theemutsie
    07-11-2011, 21:09

Ik ben benieuwd wat mensen op t forum hier relaxte ontspanningsmuziek vinden.
    En dan bedoel ik geen zweverig new-age gedoe, maar echte muziek.
    Ik heb zelf een aantal artiesten waa rik naar luister, om fijn te kunnen ontspannen en benieuwd of ik er nog wat bij kan leren van jullie.
    Dit is zo'n voorbeeld van 1 van mijn lievelingsbands: Someday (redelijk onbekend bij t grote publiek, maar ik ken ze al lang)
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 07-11-2011 22:21 met 7%: linken zijn niet toegestaan; lees de spelregels

1. O, excuses voor het missen van deze spelregel.
    Dat zijn ook relaxte liedjes Noah. 

Het liedje wat ik postte was in ieder geval
    Learning to love - Someday.

Dan kunnen mensen t zelf zoeken op youtube.

Nog meer tips?

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-11-2011, 22:23

Noah Star
    ik heb je topic met hetzelfde onderwerp gesloten en verwijderd (zo had ik begrepen hier dat je dat graag wilde)..

Maar (dit geldt ook voor Tjeemutsie,

Linken zijn niet toegestaan, misschien toch verstandig om nog even de spelregels van het Forum na te lezen.

Margriet Moderator

3. Hier nog eens de filmpjes per link omdat ze in mijn post hieronder geloof ik niet goed werken:
    Nicole Bus - One Love
    en
    Emeli Sandé - Daddy

xx,
    Noah.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 07-11-2011 22:20 met 255%: linken zijn niet toegestaan; lees de spelregels

4. Hey hey, ik had oorspronkelijk hetzelfde idee voor zo'n topic;) Maar ik verwijder de mijne wel en sluit me bij jou aan!:)

'Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen, mijn naam is Noah, 24 jaar en ik kom uit de buurt van Den Bosch. Ik heb een grote affiniteit met muziek en het leek me dan ook leuk om op dit forum een topic te starten dat zich richt op het ontspannen door muziek. Want dat is nou hetgeen waarvan ik ontspan, heerlijk op de bank luisteren naar lekkere nummers op de radio. In dit topic is er dus plaats om nummers te posten waar jij door ontspant!

De eerste nummers waar ik de laatste tijd erg van ontspan en die ik dus graag met jullie wil delen zijn:

Hier komt je video
    en

Hier komt je video
    Ontspanze!;)
    xx, Noah.'

Volgensmij doen mijn video's 't alleen niet..

advertentie