Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Waarom....

Dit onderwerp heeft 130 reacties, is 19463 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 07-05-2012 17:48.

1. Waarom....

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    12-12-2011, 16:00

Soms vraag je je dingen af waar je eigenlijk niet eens een antwoord op hoeft te hebben maar wil je de vraag of verbazing over iets wel even kwijt.

reacties

1. Waarom heeft men geen eerbied voor een ongeboren kindje
    (sterkte voor de moeder en vader die het kindje zijn verloren na mishandeling van de zwangere vrouw)
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 07-05-2012 17:48 met 45%

2. Waarschijnlijk omdat mensen gewoon blij zijn dat ze zelf de rotzooi niet in huis hebben en het ze niet kan schelen wat er bij een ander gebeurt. Dus kort door de bocht: omdat ze niet zo sociaal zijn.
    quote:
    jeanet18 schreef op 19 april 2012 @ 08:32:
    Waarom zijn er mensen die hun hond buiten in het park gaan borstelen en dan bovendien ook nog de troep (losse plukken haar) in het openbaar groen te laten slingeren, zodat het bij anderen in de tuin kan waaien???

3. Waarom stijgt/daalt/stilstand de alimentatie eigenlijk niet in overeenstemming met de lonen?

4. Waarom zijn er mensen die hun hond buiten in het park gaan borstelen en dan bovendien ook nog de troep (losse plukken haar) in het openbaar groen te laten slingeren, zodat het bij anderen in de tuin kan waaien???

5. Het weer volg ik elke dag, want dat betekent of een wasje buiten kan hangen en lekker fris de kast in kan. Ook of ik de goede jas aantrek om boodschappen te doen. Op alles voorbereid als je de deur uitgaat (op de fiets), of toch een uurtje in het luwe hoekje van de tuin genieten van de voorjaarszon.
    Ja, het weer is belangrijk.

Nou Vis, ik ben net als Janita nieuwsgierig waar je heen gaat.

6.  Waarom,,zijn de bananen krom..

Hoewel ze ook wel eens recht zijn . hahahahaha.

En vis, waar gaan we naartoe???????

7. Waarom moeten we het altijd over het weer hebben?
    (ik hoop alleen dat, als ik 7 mei een midweekje wegga, het goed weer is, want dit weer is niks)

8.  Waarom is het weer zo belangrijk??

9. Waarom hebben we het altijd over het weer?
    (het is koud hier op kantoor [:(] )

10.  Ach misschien krijgen we nu een warme tot hete zomer??????
    En dan mag het voorjaar van mij wat minder zijn toch????
    De zomer daar gaat het toch om .. 6 a7 weken geweldig mooi weer voor onze kids.
    Ja daar gaat het toch om???????????????

11. Janita, tijdens hun opleiding wordt ze ingeprent dat ze kennis hebben en die kennis moeten overbrengen. Er wordt min of meer de basis gelegd voor 'kennis in pacht' hebben. Ik begrijp wat je bedoelt en daarom lig ik vaak met ze overhoop.

Mijn waarom: vorig jaar hadden we een warm en zonnig voorjaar en nu niet.
    (de weerkenners zullen ongetwijfeld een antwoord hebben)

12.  Waarom, doen leraren en leraressen altijd zo neerbuigend?????
    Alsof je een klein-kind bent,, ja waarom????????

13.  Hoi... Jeanet...
    Ik vond hem wel goed hoor van die lege schuur, kon hij het eigenlijk waarderen??????????
    Ik zelf heb niet zulke leuke ervaringen met leraren en leraressen.
    Maar dan spreek ik wel over zo"n 45 a 50 jaar geleden he??????
    Maar goed soms vind ik ze wel gaan en soms vervelend. 
    Net als iedereen dus.
    Gr van Janita en tot later allemaal...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

14. Hahahah Janita..  ik had ooit een leerkracht met een hele brede scheiding en die zei zelf dat hij daar waar hersens zaten geen haren konden groeien.. en ik.. met mijn 13 jaar.. had dus onderstaand antwoord.. hihi.. van die lege schuur.. hahaha..

maar geloof je gelijk hoor..
    quote:
    jeanet18 schreef op 06 april 2012 @ 19:54:
    Ha.. zelf zeggen ze..

waar hersens groeien kunnen geen haren groeien..

maar wij vrouwen weten...

Boven een lege schuur, hoeft geen dak

hihihi

15.  Hoi;. Jeanet ;. 
    Helemaal fout meis ik heb van een arts gehoord dat boven op je hoofd zitten HOOFDharen en aan de onderzijde zitten LICHAAMSharen.
    En lichaamsharen is hetzelfde als haren op je benen, armen ,oksels en van onderen.
    Jaja zo leer je nog eens wat , toch??????.
    Groetjes van mij toedeloe,,

16. Waarom bestaan er pubers, kunnen kinderen niet "gewoon" groot worden?

17. Ha.. zelf zeggen ze..

waar hersens groeien kunnen geen haren groeien..

maar wij vrouwen weten...

Boven een lege schuur, hoeft geen dak

hihihi

18.  Waarom worden mannen boven op hun hoofd het eerst kaal????

Ik weet het ,,,,,,,,JULLIE, OOK  ???????????

19. waarom is griep besmettelijk en krijg je het meestal op momenten dat je er beslist niet op zit te wachten?

20. Waarom is het stiekem eigenlijk wel erg lekker als je mobiel het 2 dagen niet doet omdat het netwerk er uit ligt

21. Waarom verdwijnt je taille als je ouder wordt........

22. En dan heb ik er nog een..

WAAROM is het gras bij de buren altijd groener
    terwijl ook dat gewoon gemaaid moet worden?

23. Waarom worden er altijd vrouwen bij een auto neergezet op een reklamefoto (of motor) en geen mannen?

24.  @jeanet en daarop vraag ik me af waarom we (alleen vrouwen?) moord en brand schreeuwen als iemand ons in ons ondergoed ziet terwijl we wel in bikini rond durven lopen?

25. waarom vinden ze het normaal als een man in zwembroek loopt en
    als een vrouw dat doet (bikinibroek dan he?) vindt men het al gauw 'not done'

advertentie