Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Waarom....

Dit onderwerp heeft 130 reacties, is 19464 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 07-05-2012 17:48.

1. Waarom....

Afbeelding van karma
    Dit onderwerp is gestart door karma
    12-12-2011, 16:00

Soms vraag je je dingen af waar je eigenlijk niet eens een antwoord op hoeft te hebben maar wil je de vraag of verbazing over iets wel even kwijt.

reacties

1. @Cecil Ik heb ondertussen wel veel nagedacht over waarom we het laten gebeuren maar kom er in dit specifieke geval niet uit. Ben er wel achter dat ik een dag later vaak betere handelwijzes bedenk dan op het moment zelf.

Het leven staat niet stil, ook hier niet. Ondertussen weer van alles meegemaakt wat me heeft verbaasd (gelukkig veel positiefs) en vraag me nu af wat sommige mensen toch bezielt om zulke rare acties te ondernemen? Waarschijnlijk een kat in het nauw die rare sprongen maakt maar waarom zou je daar mensen in mee willen slepen?

2. waarom worden jongste kinderen altijd als 'kleintjes' behandeld

3. Ja..Waarom zijn mensen zo?? waarom stellen mensen je altijd weer teleur..en waarom...laten we het elke keer gebeuren???

4. Kan iemand me vertellen waarom het voor sommige mensen blijkbaar heel moeilijk is iemand op de hoogte te houden van ernstige dingen? Het maakt zo boos en verdrietig als er weer van alles achteraf viavia bekend wordt.

5. waarom is dat niet helemaal waar Jeanet?

6. Waarom is bij een man het glas half leeg en bij een vrouw halfvol

7.  Waarom droom ik altijd dezelfde droom?

8. waarom vind ik spannende films zo eng?

9. Waarom passen mijn rode schoentjes nu niet?

10. waarom vallen mannen sneller af dan vrouwen

zie antw. bij 'de nieuwelingen' (voeding/eten topic)

11.  Waarom;. zijn de avonden zo lang????

12. val ik nooit in slaap als ik moe ben?

13. waarom ben ik al moe als ik opsta.

14. waarom is de lucht vandaag grijs?

15. hebben alle Nederlanders een mening over het weer??

16. Waarom wordt er zoveel zinloos "geluld" in de politiek i.p.v. daarwerkelijk vooruitgang te boeken?

17. quote:
    jeanet18 schreef op 13 maart 2012 @ 09:02:
    Waarom wordt een blaar op je vinger een korstje en op je teen een likdoorn?
    Dat is niet zo een likdoorn ontstaat door druk op de teen.

18. quote:
    jeanet18 schreef op 13 maart 2012 @ 08:59:
    [...]
    Is misschien iets voor nieuwe topic?
    Lijkt mij een beetje veel 2 WAAROM topics, bij welke zet je dan je waarom neer?
    Misschien is een combinatie beter en er hoeft natuurlijk niet altijd een reactie te komen.  Het is maar een ideetje hoor.

19. Waarom wordt een blaar op je vinger een korstje en op je teen een likdoorn?

20. quote:
    Anoukk:
    Misschien is het leuk om op elkaars WAAROM in te gaan tot de volgende WAAROM zich aandiend?
    Is misschien iets voor nieuwe topic?
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 13-03-2012 09:01 met 25%

21. karma
    11-03-2012, 18:52

Waarom heb ik geregeld de neiging om te reageren op jullie WAAROM vragen maar zeg ik in het openingsstuk dat dat juist niet hoeft. _________________________________________________________________
    Misschien is het leuk om op elkaars WAAROM in te gaan tot de volgende WAAROM  zich aandiend?
    Anoukk wijzigde dit bericht op 12-03-2012 23:03 met 8%

22. Waarom is er zo weinig saamhorigheid?

23. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    12-03-2012, 21:43

Waarom is er zoveel stank als dank?

24.  Waarom zijn sommige mensen zo ; ONGEMANIERD???

25. Waarom heb ik geregeld de neiging om te reageren op jullie WAAROM vragen maar zeg ik in het openingsstuk dat dat juist niet hoeft [:)][:^)] .

advertentie