Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // Wie durft/ deel 6

Dit onderwerp heeft 1386 reacties, is 131687 keer bekeken, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:06.

1. Wie durft/ deel 6

Afbeelding van kneeltje
    Dit onderwerp is gestart door kneeltje
    05-01-2010, 15:44

[fgcolor=#ff0000]Dames, ik ben zo vrij om met een nieuwe Wie Durft te beginnen 
    Na een antwoord, graag een nieuwe vraag!!!!
    [/fgcolor]
    kneeltje wijzigde dit bericht op 15-01-2010 22:31 met 64%

reacties

1. NEE.. nog nooit, lijkt me eng.. wel toevallig op de Margriet Winter Fair gezien dat er mensen waren die dat daar lieten doen.. brrrrrrrrrr nee hoor..

vind je vraag leuk.. laat hem staan

2.  Vroeger vaak gedaan maar nu vind ik het veels te heet.
    Maar  ik vond het altijd heerlijk, dat wel.

Wie heeft wel eens zo"n voetenbad met van die kleine visjes meegemaakt????
    Lijkt me erg kriebelig, maar misschien is het wel erg lekker?
    Gr van Janita.

3.  Ben er ooit in Tunesië in een geweest. Vond het heerlijk.

Wie gaat er regelmaitg naar de sauna?????

4.  Nou ; Zusje ,,ik vind het een beetje eng,
    En ik laat ook de vraag staan. oke.

5. Ik ook niet, wel de bijbehorende geuren opgesnoven.
    Die zullen beter voegen als je in Zuid-Europa bent, denk ik. Ben blond en voor mijn gevoel hier te zwoel.
    Ik laat de vraag staan.

6.  Nee nog nooit geweest.
    En weet ook niet of ik dat ooit zal doen.
    Ik laat de vraag staan..

7.  Ik niet, maar ik vind de extra vrije dagen wel lekker meegenomen. We proberen dan geen afspraken te plannen en op die manier een mini-vakantie te houden door alleen maar te doen waar we zin in hebben.

Gaan jullie wel eens naar een echte hamam?

8.  Wie gaat er eigenlijk op vakantie met de pinksterdagen??

9.  Dank, voor het antwoord op de ijsheiligen, ik snap het helemaal.
    Vroeger met de kids eieren zoeken, maar in mijn 1tje schiet het niet op he??
    Moet ik ze eerst verstoppen en dan weer tevoorschijn halen , nee dat schiet niet op.
    Maar ben gisteren wel bij mijn dochter geweest en die verstopt nog steeds eieren in de tuin om op te sporen,maar dan hele kleine chocolade eitjes die zijn moeilijker te vinden en wie ze vind mag ze houden ,jaja en zoeken dat ze deden.
    Gr van Janita en een fijne 2e paasdag.

10. IJSheiligen.. ik heb ooit gehoord dat het weer dat met de ijsheiligen is (bijv. zonnig en onbewolkt) dat je dat weer dan ca. 6 weken lang aanhoud..

wie weet dit?

oeps.. is (nog) geen antw. op de vraag van ikke36..
    paastraditie, vroeger thuis eieren zoeken in de tuin.. maar eerst naar de kerk enzo.. Nu niet, wel samen brunchen met hele gezin..

En jullie? ook een eigen paas traditie?

11. Wachten met gezellige buitenplanten is moeilijk

Hebben jullie een eigen paastraditie?

12. Voor Janita 

IJsheiligen is de naam voor een aantal katholieke heiligen, van wie de naamdagen vallen in de periode van 11 tot 15 mei. Deze periode wordt eveneens IJsheiligen genoemd. Volgens de volksweerkunde zijn dit de laatste dagen in het jaar waarop nog nachtvorst op kan treden. Een slordige interpretatie van deze volkswijsheid heeft geleid tot het misverstand dat er met IJsheiligen een verhoogde kans op nachtvorst zou zijn.

Aldus Wikipedia.

13.  Mijn lievelingsplant is de hortensia.
    Maar ik wacht tot na de pasen, eerst allemaal paasplantjes in huis. 
    Allemaal bolletjes heerlijk.
    En na de pasen , hopla een stuk of 4 a5 bakken met bloeiende planten op mijn balkon en ook mijn etagere bom vol met bloeiende planten.
    Waarom moet je eigenlijk wachten tot na die ijsheiligen?? is mijn vraag.

14.  Oh ja, als het even mooi weer is wil ik bloeiende planten, maar... ik weet dat ik moet wachten tot na de IJsheiligen, half mei.
    We hebben veel bestrating en wat randjes met planten, dit omdat we zomers veel met de caravan weg zijn en de buren dan naar kater Dirk én de tuin moeten omkijken.
    Ze willen best sproeien maar we willen het de buren niet aandoen om een grotere tuin te moeten onderhouden...
    Maar zoals nu, nu de sering op uitkomen staat en de hortensia al zo lekker in het blad staat kan ik haast niet wachten tot het allemaal bloeit!

15. LOL
    ik ben meer van de fuchsia's... dus wat later in seizoen, nu eerst nog primulaatjes en viooltjes, als die de nachtvorst overleven..

En jij, ben je soms te vroeg met je zomerse gevoel? dat je bloemen weer buiten zet terwijl het nog kans op nachtvorst geeft?

16. Ja, heel veel . Het staat zo vrolijk. Voor de keukenramen bakken met garaniums. Daar zit ik dan lekker achter. [;)]

Wie heeft dat nog meer?

17.  Bij ons doet "mijn" Hendrik Jan de tuinman het gras. In een enkel geval loop ik hacd achter de machine aan.http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-5.gif

Zet jij bakken met eenjarige planten in de tuin?????

18. LOL ik ben nooit weggeweest.. hihhi..

maar laat de vraag van Janita staan...

19.  Ja meiden van de Wit ,,,waar blijven jullie?????????
    En dat is dus mijn vraag......
    Waar blijven jullie???????

20. ... ffies 'naar boven' halen..

21. Hier geen grasveld om te maaien, alleen een pot met gras en die wordt bijgehouden door de kat [:D]

Ik laat de vraag staan

22.  Hoi ,Jeanet;   Tja bij mij hoeft het niet gemaaid te worden,.
    Ik woon in een flat.. 
    Maar ik laat de vraag wel staan..
    Gr van mij,.

23. Barbara Bickmore, ten oosten van de zon
    is echt een supermooi boek.

wie maait bij jou het gras?

24. Poeh, da's een lastige vraag. Denk dan eigenlijk meteen aan 2 boeken: "Daphne in de mode" en "Christiane F.". Maar heb ook een zwak voor zoveel andere boeken en schrijvers...Cissy van Marxveld, Olaf J. de Landell, Kafka...

Ik laat de vraag staan (ben benieuwd of meer mensen moeite met kiezen hebben).

25. Auel (de aardkinderen)

en wat is jouw lievelingsboek?

advertentie