Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Wie durft/ deel 6
Dit onderwerp heeft 1386 reacties, is 131689 keer bekeken, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 18-05-2012 14:06.
Wie durft/ deel 6
[fgcolor=#ff0000]Dames, ik ben zo vrij om met een nieuwe Wie Durft te beginnen
Na een antwoord, graag een nieuwe vraag!!!!
[/fgcolor]kneeltje wijzigde dit bericht op 15-01-2010 22:31 met 64%
reacties
- nee helaas heb geen schaatsen meer
maar wie weet als het zo koud blijft vindt het nl best leuk
nog meer schaatsliefhebbers? - Bovenin bij "mijn Magriet"Tomteboe!Het gaat zelfs nog gemakkelijker dan bij t vorige forum!
Ik ga niet schaatsen,das al wel 30 jaar geleden.
En jij???Schaats jij nog! - Heb geen idee Tomteboe, is bij mij vanzelf mee overgegaan.
quote:
tomteboe schreef op 08 januari 2010 @ 23:30:
Vraag ik toch nog een keer hoe ik mijn foto kan veranderen.
Wie weet dat? - Vraag ik toch nog een keer hoe ik mijn foto kan veranderen.
Wie weet dat? - Nee, dat heb ik niet gedaan.
Ga je nog schaatsen? - Heb niet echt een lievelingskoekje, ben meer van de hartige koekjes/zoutjes.
Heb jij met dit winterweer extra voorraden in huis gehaald????? - Nee zeg, ik kan 't toch niet de hele wereld naar de zin maken...
Wat is je lievelings koekje? - nee ik trek me niets aan wat anderen van me zeggen
zoals een goede vriendin ooit tegen me ze
je woont in de verkeerde straat hebt de verkeerde auto,verkeerde kleren dus erbij horen doe je nooit
en dat was een waarheid als een koe,of zoiets ha ha ,dus we doen gewoon ons best en wat anderen vinden ach,.......
laat de vraag staan ben benieuwd wat jullie vinden - Bij ons staan beide auto's binnen en daar ben ik(zeker nu)erg blij mee.
En Kneeltje....zo'n wagentje heb ik mezelf ook pas aangeschaft..ideaal!Maar kreeg wel reacties(spottende natuurlijk hahaha)
Trek jij jezelf snel iets aan van wat anderen zeggen over jou??? - Ik heb me 2 weken geleden een paar sneeuwlaarzen gekocht bij de AN*B en ben er godsblij mee. Ik doe de meeste boodschappen te voet. Heb me ook zo'n "ouwel*llenboodschappenwagentje" gekocht. Fietsen durf ik ff niet. En het bevalt prima.
Staat bij jullie de auto 's nachts binnen of dek je de voorruit netjes af met iets???? - Meestal een maisboterham en een puntje,belegd met kaas en/of salade/vleeswaar.En een kop biogarde met muesli.Erbij thee en fruit of fruitsap.
Draag jij nu gewoon je "nette" schoenen/laarzen???Of gewoon je gemakkelijkste(vaak niet het charmantste),minst glijbare schoeisel???? - na twee uur in de auto een kop koffie
wat eet je tussen de middag? - Een beschuitje met kaas en eentje met light jam. Capucinno erbij.
- De laatste vraag was: Wat heb je voor ontbijt gegeten????
- snap nog niet hoe ik de laatste vraag eerst zie
uie alles door alkaar heen
zucht dat hebt je als je a technisch bent
zucht - Jerney, elke verandering is altijd lastig, maar het zal heus wennen. Vind nog niet alles logisch, maar dat kan ook aan mij liggen.
Wat heb je voor ontbijt gegeten???? - Nou....zat me net af te vragen hoelang het weer duurt eer ik het n beetje gewend ben...ik ben eerlijk gezegd niet zo voor veranderingen...
En jij???Hou jij van verandering???Of hou je het graag bij het oude als dat goed bevalt???? - Waarom heb ik nou een andere foto?
- Ik heb een wekkerradio.
Tjonge, moet wel wennen zeg hier.
Jij ook? - nu je het zegt, valt wel mee, enkel als ik ergens op tijd moet zijn controleer ik een keer extra de tijd
en jij .. heb jij een opwindwekker, een wekkerradio of gebruik je je mobiel misschien als wakkermaker?? - 't Is nieuw en effe wennen, maar 't zal wel lukken zeker? Moeilijk te zeggen na een halve dag... en er zijn nog wat mankementen (smileytjes die niet werken en zo) waar nog wel werk aan is.
Vraag: kijk jij veel op je uurwerk? (Of op een andere "tijdmeter')? - Ik heb een eigen laptop..maar die staat mooi te wezen in de kast...pc staat de hele dag aan en is vaak vrij....dus deel ik m

Wat vind je van het nieuwe forum? - Ik heb de kerstboom zondag na de kerst opgeruimd, hij heeft er 2 weken gestaan.
Heb jij de beschikking over een "eigen" pc/laptop of moet je die delen????kneeltje wijzigde dit bericht op 05-01-2010 19:47 met 21% - Nee, ik heb geen goede voornemens.
Ik weet van mezelf dat ik me er toch niet aan hou.
* indien ik een nieuwe vraag meot stellen hierbij die vraag:
Wanneer heb jij je kerstboom opgetuigd en weer afgetuigd? *linda2010 wijzigde dit bericht op 05-01-2010 17:31 met 44%