Ontspanning
- Home
- // forum
- // Ontspanning
- // Zin in de LENTE
Dit onderwerp heeft 11 reacties, is 1826 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-04-2012 10:44.
Zin in de LENTE
Als ik naar buiten kijk, zie ik wit besneeuwde weilanden met hier en daar een verdwaald schaapje onder een waterig zonnetje. Prachtig hoor, maar koud! Ik heb geen moeite met de winter, maar had er al eigenlijk niet meer op gerekend. Stond bijna al met één been in de lente. M'n krokussen ook, die liggen nu slap op het witte gras. Geef mij de lente maar!
- Tja het was even lente,.
Maar het lijkt nu wel weer najaar brrrrrrrr wat is het koud en ik had nogal gehoopt dat het zo doorgaan gaan als die paar zonnige dagen.
Tja we moeten toch wat te zeuren hebben ....oh nee dat is een ander item , hahaha.
Op naar de zomer toch??
Gr van Janita,. - Ohw..vandaag al kinderen zien fietsen zonder jas en met blote voeten in sandalen !!!
Dat geeft pas een lente gevoel toch? - Vandaag was het echt lenteachtig! Je merkt wel dat de kou nog niet helemaal uit de lucht is. Vooral 's avonds en 's morgens vroeg. Of wanneer je even uit het zonnetje bent.
IENIMIENI wijzigde dit bericht op 21-03-2012 15:07 met 54%- Maar ik las dat er vrijdag nog een pak sneeuw aan zit te komen ook !!!
- Ik begon ook al uit te kijken naar de lente maar toen besloot Koning Winter toch nog even roet in het eten te gooien. Daar had ik niet meer op gerekend! Maar toch, met dat zonnetje dat nu schijnt krijg ik toch al wel een beetje een lente-gevoel. Wat mij berteft mag de lente morgen beginnen!
- Tja lente! Dat gevoel had ik ook al, maar helaas.
Vandaag op de fiets naar een tuincentrum geweest met leuke aanbiedingen voor ons kattenspul. 2 Jassen aan, capuchon op, zonnebril op en een lange das gewikkeld tot over mijn neus (onherkenbaar, strafbaar?
).
Wat omhoog komt van de krokussen, staat nog overeind want merendeels in de zon. Ik maak me wel zorgen om de tulpen, die zijn op de helft en er zijn al knopbeginsels. Ook de olijfbomen, die we vanmiddag hebben ingepakt met noppenfolie. De afgelopen 2 winters hebben ze overleefd; wel met schade.
We hebben nu weer een paar grote wigwamtenten in de tuin staan om ze te beschermen.
Laat de lente maar komen! - Mooi is het wel .....

- Ach.....dit heeft ook wel weer wat! Zoveel mensen die ervan genieten!
Zegt zij die lekker binnen blijft
.
Ja , LEVE de Lente , ik keek er ook al naar uit .....