Ontspanning
Dit onderwerp heeft 38 reacties, is 11500 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-01-2012 10:52.
reacties
- 2012...
Een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden. Plannen gemaakt voor het Paasweekend. De caravan ergens in Noord Holland zetten op een boerencamping. Vrouw en hond mee. Veel leeswerk, en mijn laptop (zonder internet op zo'n kleine camping...) en natúúrlijk mijn fotocamera.
En verder ben ik met weinig al blij...
Nou ja, als de zon zich laat zien word ik ook héél blij!!! - Veel te veel , ik heb minstens 1 koffer schone was als ik terug kom ( wel van 4 personen tesamen), ik weet nooit wat ik moet inpakken, voor slecht weer, voor gaat wel weer en natuur;lijk voor mooi weer!
- Een duster? Nee, meestal moet ik zo zuinig mogelijk pakken ivm ruimtegebrek in de auto. Het blijft dan vaak bij 1 extra spijkerbroek en trui, een stapel sokken en ondergoed, een pyama/slaap-tshirt (afhankelijk van bestemming en weer), een makkelijke broek en wat t-shirts. Voor de meiden pak ik dan wel weer een dagelijkse verschoning ivm ongelukjes (knoeien, sanitaire ongelukjes ed) en voor mijn man nog zuiniger dan voor mezelf. Moet ik wel bijzeggen, dat we nog nooit langer dan 1 week zijn weggeweest en naar een huisje gaan. Dus er gaat vaak ook nog een doos eten mee, zodat we de eerste 2 dagen niet naar een winkel toe hoeven. Wat voor eten? Brood en beleg, thee en koffie (incl toebehoren), voor 2 dagen warm eten, drinken en natuurlijk wat lekkers.
- JA.. JANETTA..Ik vind het ook een lekker gevoel die bladzijden tussen je vingers; daar houd ik dus ook van,. Ik neem ook altijd een lichte korte duster mee, altijd makkelijk op de vakantie. en jullie?
- Ik stond eerst ook erg sceptisch tegenover een e-reader, maar ik ben deels om. Op vakantie is het ideaal, omdat je je hele bibliotheek kunt meenemen en dus kunt lezen waar je op dat moment zin in hebt. Ik heb wel eens gehad dat ik zin had in een ander genre boeken, dan wat ik had meegenomen.
Er gaat echter niets boven het gevoel van papier tussen je vingers. Blijft ook feit dat veel digitale boeken slechts een fractie goedkoper zijn dan de papieren versie. Als ik dan toch ¤15,- of meer moet uitgeven voor een boek, dan wil ik het ook kunnen vasthouden. - KNEELTJE; Je leest toch geen 3000 boeken in pak weg 2 a 3 weken???? Of zie ik dat verkeerd??, Ik neem er zo;n 2a3 mee op vakantie van 15 dagen .Ook neem ik altijd een paar Margrieten en Libelles mee en dat vinden ze geweldig in Spanje OF een ander buitenland.;DUS nederlandse bladen neem ik ook mee.
- Op de heenweg enkel noodzakelijke dingen, de rest is meestal ter plekke wel te koop. Wel 2 of 3 boeken voor de paar dagen dat we rustig aan doen.
We moeten oppassen met gewicht op de terugweg: paar kilo verse knoflook (grote dikke tenen), lokale kruiden en ingrediënten. Kunnen we nog lang nagenieten.terugfluiter wijzigde dit bericht op 28-11-2011 22:17 met 12% - Mijn e-reader, met ongeveer 3000 boeken erop.
- Onze sleurhut.
- Een heel goed humeur.
- Voorlopig ga ik niet op of met vakantie ,hoe je wilt
![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Ik ga in mijn dromen op reis, niks bij nodig alleen een lange slaap (voor een verre reis)! - mijn werk!:D haha
- KOM;op meiden anders bloed dit dood, is toch niet de bedoeling en jaja vergeet je man niet mee te nemen ;,. als je er 1tje hebt natuurlijk he????? /
- Boeken (detectives).en een paar doorlopende doorlopers puzzelboekjes.
- Mijn zonnebril natuurlijk! Alleen heb ik die daarna wel laten jatten... :( En mijn lievelings sneakers neem ik ook altijd mee!!!!AnjaHo wijzigde dit bericht op 17-11-2011 09:51 met 45%
- als ik naar het buitenland ga ;, neem ik mee;;, hagelslag; kaas; drop; pindakaas;, de rest is overal te koop denk ik;, en dan mijn pas ;, koffer en tas etc;, etc ;, en boeken vooral dikke boeken ;, en dan op het strand lekker lezen;, geweldig;, en wat nemen jullie mee naar het buitenland????? gr janita,
- mijn gezin, laarzen, bijl (om hout voor de kachel te hakken), grote doos voor schelpen, steentjes, takjes en ander vindersgoud, zwemkleding, chocola en leesvoer om voor de brandende houtkachel van te genieten...
- Hoi; EVA 1;; hoe was je vakantie op Texel;?? ik ben daar 1 keer geweest en vond het een mooi eiland. mijn man zat toen nog in een rolstoel ,als ik had geweten dat je er een scootmobiel kon huren ,dan hadden we er toch iets meer aan gehad maar ja dat is verleden tijd,. leuk dat je die vakantie gewonnen hebt, was dat van de margriet of met iets anders?? ik wens je heel veel geluk toe en ook je man ,,groetjes van Janita.
- IK ben nu met vacantie op texel heb het gewonnen met prijsvraag en we genieten nu, ik kan niet meer zo goed uit de voeten dus mijn scoot mobiel kon niet mee maar ik dacht vraag of ik er een kan huren en ja hoor dat kon man lief fiets en ik scoot en we hebben mooie rit gemaakt ik heb genoten.zo kan je ook nog weer genieten van het leven.
- ik neem altijd heel veel boeken mee op vakantie +hagelslag; pindakaas; kaas en een allesopener'.
- binnenkort: onze 3 kinderen met aanhang en 4 kleinzonen voor ons
jaarlijkse familieweekend, zit me er nu al op te verheugen!! - Ik heb de gehele verregende vakantie heerlijk genoten van de kookboeken van NIgella en anderen. We gingen een keer naar een zwemparadijs. Kinderen en manlief doken het water in en ik zat lekker bij een verwarming en een kopje thee te genieten van Keuken.
- Boeken, chocolade, muziek en bikini!
- m,n zonnebril, en veel boeken, maar ga echt niet zonder m,n mannetje weg. m,n mobile laat ik lekker thuis
- Wie gelukkig wil reizen,
reist met weinig bagage.
Antoine de Saint-Exupery
(zie topic Oneliner)