Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // ik ga op vakantie en neem mee

Dit onderwerp heeft 38 reacties, is 11502 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 10-01-2012 10:52.

1. ik ga op vakantie en neem mee

Afbeelding van cyrrotje
    Dit onderwerp is gestart door cyrrotje
    05-07-2011, 13:46

kaasschaaf

reacties

1. Mijn zonnebril natuurlijk! Alleen heb ik die daarna wel laten jatten... :( En mijn lievelings sneakers neem ik ook altijd mee!!!!
    AnjaHo wijzigde dit bericht op 17-11-2011 09:51 met 45%

2. als ik naar het buitenland ga ;, neem ik mee;;, hagelslag; kaas; drop; pindakaas;, de rest is overal te koop denk ik;,  en dan mijn pas ;, koffer en tas etc;, etc ;, en boeken vooral dikke boeken ;, en dan op het strand lekker lezen;, geweldig;, en wat nemen jullie mee naar het buitenland????? gr janita,

3. mijn gezin, laarzen, bijl (om hout voor de kachel te hakken), grote doos voor schelpen, steentjes, takjes en ander vindersgoud, zwemkleding, chocola en leesvoer om voor de brandende houtkachel van te genieten...

4. Hoi; EVA 1;; hoe was je vakantie op Texel;?? ik ben daar 1 keer geweest en vond het een mooi eiland. mijn man zat toen nog in een rolstoel ,als ik had geweten dat je er een scootmobiel kon huren ,dan hadden we er toch iets meer aan gehad maar ja dat is verleden tijd,. leuk dat je die vakantie gewonnen hebt, was dat van de margriet of met iets anders?? ik wens je heel veel geluk toe en ook je man ,,groetjes van Janita.

5. IK ben nu met vacantie op texel heb het gewonnen met prijsvraag en we genieten nu, ik kan niet meer zo goed uit de voeten dus mijn scoot mobiel kon niet mee maar ik dacht vraag of ik er een kan huren en ja hoor dat kon man lief fiets en ik scoot en we hebben mooie rit gemaakt ik heb genoten.zo kan je ook nog weer genieten van het leven.

6. ik neem altijd heel veel boeken mee op vakantie +hagelslag; pindakaas; kaas en een allesopener'.

7. binnenkort: onze 3 kinderen met  aanhang en 4 kleinzonen voor ons
    jaarlijkse familieweekend, zit me er nu al op te verheugen!! 

8. Ik heb de gehele verregende vakantie heerlijk genoten van de kookboeken van NIgella en anderen. We gingen een keer naar een zwemparadijs. Kinderen en manlief doken het water in en ik zat lekker bij een verwarming en een kopje thee te genieten van Keuken.

9. Boeken, chocolade, muziek en bikini!

10. Afbeelding van ien berkhout
    ien berkhout
    13-07-2011, 15:50

m,n zonnebril, en veel boeken, maar ga echt niet zonder m,n mannetje weg. m,n mobile laat ik lekker thuis

11. Wie gelukkig wil reizen,

reist met weinig bagage.

Antoine de Saint-Exupery

(zie topic Oneliner)

12. paspoort (raar woord eigenlijk)
    hendrika18 wijzigde dit bericht op 07-07-2011 12:27 met 58%

13. Veel tijdschriften!

14. VEEL BOEKEN!

15. Een GSM

16. mijn ipad

17. mijn gezin

18. Afbeelding van Elizabeth_de_G
    Elizabeth_de_G
    06-07-2011, 16:55

Te veel !! http://i51.tinypic.com/j5gmmo.gif

19. 'n zonnig humeur [H]

20. Buiten mijn gezin en de gebruikelijke dingen, een grote pot pindakaas.

21. De caravan!

22. zonnebril en boeken

23. Partner , kids, hond, koffiemachine, badbak, wijnopener, en een kookboek

24. Mijn echtgenoot!

advertentie