Meepraten in het forum? Word nu lid!

Ontspanning

1. Home
  2. // forum
  3. // Ontspanning
  4. // margriet winterfair

Dit onderwerp heeft 7 reacties, is 1885 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-11-2011 11:47.

1. margriet winterfair

Afbeelding van vonnepon
    Dit onderwerp is gestart door vonnepon
    02-11-2011, 13:28

hoi allen ik zou voor het eerst deze sfeer gaan proeven met mijn moeder op 20 nov. maar dus kaarten gekocht maar toen kwam het mijn dochtertje moet in enen een wedstrijd rijden met haar pony en aangezien ik altijd help en er bij ben was er een probleem want ja we ging al weg. pfffffffffffffffffffffff kind sneu moeder sneu dus nu proberen kaarten te verkopen wie oh wie wil me helpen want ja kind gaat voor alles en dat vindt oma ook gelukkig.

1. hoi moderator ok sorry wist ik niet niet goed gelezen pardon verwijder het maar dan.
    groetjes yvonne en nogmaals sorry

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    03-11-2011, 00:28

quote:
    janita114 schreef op 02 november 2011 @ 21:50:
    Ja ;  en dat vind ik nu het probleem, vroeger hoefde je geen datum in te vullen op de kaarten van de margriet-beurs; en dat vond ik veel beter ;, kon je zelf uitmaken waneer je er heen ging;,
    Wij gaan hier niet over. Stuur even een mailtje naar forum@margriet.nl

Met vriendelijke groeten,
    Moderator Margriet.

3. Ja ;  en dat vind ik nu het probleem, vroeger hoefde je geen datum in te vullen op de kaarten van de margriet-beurs; en dat vond ik veel beter ;, kon je zelf uitmaken waneer je er heen ging;,

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    02-11-2011, 21:11

Vonnepon, het is verboden oproepjes te plaatsen op het Margriet forum zie de spelregels. Misschien wil je je oproepje plaatsen bij Vraag & Aanbod van Margriet? ( Helemaal naar boven scrollen in het rechter hoekje).

Met vriendelijke groeten,
    Moderator Margriet.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 02-11-2011 21:12 met 0%

5. staan ze al op op mp en niet voor de volle pond idd. en om boeken dat willen we wel maar kan niet ivm werk enzo. vandaar verkoop

6. Gewoon op markplaats zetten en dan niet voor de volle prijs. Ben je ze zo kwijt

7. misschien kun je ze ruilen voor een andere dag bij de Margriet?

advertentie