Meepraten in het forum? Word nu lid!

Opvoeden

1. Home
  2. // forum
  3. // Opvoeden
  4. // Samengesteld gezin / stiefmoeder

Dit onderwerp heeft 1 reactie, is 3182 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 29-03-2011 12:14.

1. Samengesteld gezin / stiefmoeder

Afbeelding van petradh
    Dit onderwerp is gestart door petradh
    25-02-2011, 19:12

Hoi,

Wij vormen nu 11 jaar een samengesteld gezin. Vind je het prettig om ervaringen te delen, een luisterend oor te bieden of vinden, je verhaal kwijt te kunnen over onderwerpen aangaande cadeaukinderen (stiefkinderen) Tot mails ?

Groetjes, Petra
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 25-02-2011 23:51 met 17%: link verwijderd; niet toegestaan

1. Hoi Petra,

Wij zijn sinds kort ook een samengesteld gezin. Ik ben zo'n 3 jaar geleden gescheiden en heb nu een nieuwe man in mijn leven. We wonen samen, en hebben nu een nieuwbouwhuis gekocht.
    Onze liefde is zo ontzettend sterk, en dat is een hele goede basis.
    Mijn dochter van bijna 5 heeft echt wel MOMENTEN gehad, dat ik serieus dacht dat ze de nieuwe man in mijn leven zou wegjagen. Maar hij heeft zo ontzettend veel geduld, en heeft zoveel over voor haar en mij. Ik sta er nog altijd versteld van dat hij het heeft volgehouden.
    Het gaat nu een half jaar ontzettend goed. Ze heeft hem nu geaccepteerd, en ze hebben samen zelfs de grootste lol.
    Gaan samen naar de bakker, op zondag ochtend even naar mijn man zijn werk zodat mama kan uitslapen, brengt haar naar bed, stoeien samen.
    Er zijn nog wel momenten dat ze de kont weer in de krip gooit, we ze achter het behang willen plakken en dit is meestal als ze weer terug komt van haar vader.....  Maar dit zal altijd wel zo blijven denk ik.
    Maar we hebben er nu een routine in gevonden... en hebben het nu heerlijk samen.

lfs

advertentie