Opvoeden
- Home
- // forum
- // Opvoeden
- // opleiding van mijn dochter
Dit onderwerp heeft 1 reactie, is 4327 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-06-2011 11:47.
opleiding van mijn dochter
Mijn dochter wil graag visagiste worden en nu zijn we aan het rondkijken voor de gepaste opleiding. Dit is nogal een moeilijke zoektocht.
Nu zijn we onlangs bij de "make-up school" in Zeeland langsgeweest en die heeft nogal wat indruk nagelaten. Bij mijn dochter wat de opleiding zelf betreft, en bij mij wat het financiele plaatje betrof.
Dat is niet mis : 2995 ¤ + 710 ¤ voor een opleiding van nauwelijks 1 dag per week.
Ik vraag mij af of deze opleiding wel zo veelbelovend is als er wordt beweerd?
Is er iemand met ervaring van deze school? of van andere opleidingen.
Eigenlijk zouden wij het liefst hebben dat zij een opleiding in Belgie volgt. Dan zou de verplaatsing van ongeveer 6 uur per dag kunnen vermeden worden.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 19-05-2011 08:13 met 1%
- Ik raad je aan bij meerdere opleidingen te gaan informeren. Er zit erg veel verschil in de particuliere opleidingen. Vraag ook zeker na wat het slagingspercentage is. En wat zijn de eventuele kosten als men toch zakt. Moet men dan nog erg hoge kosten maken, of krijgt men kosteloos een herkansing. er is echt erg veel verschil in opleidingen. Ook de materialenkeuze van de opleidingen is erg belangrijk. Met welke materialen en merken krijgt men ervaring. Hoe kijken ervaren visagisten tegen die opleiding aan? Informeer eens bij een ervaren visagist en laat haar een advies geven. Hoeveel materialen moet men nog tijdens de opleing aanschaffen. deze kosten kunnen echt aardig in de papieren lopen. een kwastje kost al gauw 60 euro. En dan heb je nog maar 1 kwastje. je hebt er wel zo'n 20 verschillende nodig.