Meepraten in het forum? Word nu lid!

Relatie

1. Home
  2. // forum
  3. // Relatie
  4. // Partner met Bordeline persoonlijkheidsstoornis.

Dit onderwerp heeft 3 reacties, is 1816 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2011 12:11.

1. Partner met Bordeline persoonlijkheidsstoornis.

Afbeelding van Lelyflower
    Dit onderwerp is gestart door Lelyflower
    25-10-2011, 17:26

Hallo allemaal,
    Ik heb het een paar dagen geleden uit gemaakt met mijn vriend die lijdt aan Borderline persoonlijkheidsstoornis.
    Wij hebben een relatie van 7 maanden gehad en ik ga van binnen kapot van verdriet dat het nu over is!
    Ik ben over mijn oren verliefd op deze man! Maar ik kan het niet meer aan om de ene dag zijn muse te zijn en de andere dag zijn vijand lijkt het wel!
    Het is zo hart verscheurend om iemand te zien waar je zo veel van houd die zichzelf geen liefde gunt.
    Alles heb ik hem willen geven mijn hart mijn ziel mijn alles...
    Het ging altijd een paar dagen goed.. op die dagen waren wij het koppel waar iedereen jaloers op was! Knuffelen, kletsen, stoeien, kattekwaad uithalen.
    Op die dagen was ik er altijd van overtuigd dat wij bij elkaar hoorden... ( nog steeds geloof ik dat )
    Maar op de slechte dagen de dagen waarop de bordeline mijn vriend weer in beslag nam was het een regelrechte hel voor mij!
    Mij kwetsen op de meest pijnlijke manier die hij bedenken kon.. Schelden, schreeuwen, alsof hij mij letterlijk zijn huis en zijn leven uit wou jagen!!
    En nu het uit is heb ik zo'n medelijden met hem! Omdat ik wel weet dat hij het niet zo wilt... maar mijn leven mijn geluk gaat voor!
    Ik weet niet hoe de toekomst loopt... misschien zijn we over een tijdje weer samen maar 1 ding weet ik wel ik zet nooit meer alles in zoals ik nu heb gedaan. ik heb geen huis niks meer!
    Ik kan gewoon niet op hem bouwen.
    Er moet altijd een back up plan zijn.

Ik weet niet hoe ik nu met de situatie om moet gaan......

xx

1. Een goede vriend van me is al meer dan 30 getrouwd met een vrouw met deze ziekte,ze hebben twee volwassen kinderen.
    Het is niet makkelijk geweest maar ze zijn nog steeds bij elkaar af en toe gaat het helemaal mis met haar en wordt ze tijdelijk opgenomen.
    Hij gaat naar een praatgroep vorr mensen met een partner die lijden aan deze aandoening.

Als je echt van je vriend houdt dan kom je er wel informeer je goed over deze ziekte dan leer je dat ook beter begrijpen,zoek ook contact met anderen die een partner hebben met dit probleem.

Het is niet makkelijk maar dat is het hele leven niet,het noodlot kan altijd toeslaan ook als je beiden heel gezond bent en na jaren er bij je lief een ziekte ontstaat .

Sterkte ermee

Angela

2. Afbeelding van margrietlezer
    margrietlezer
    04-11-2011, 18:38

Hallo Lelyflower,

Het is al goed dat jullie uit elkaar zijn gegaan!
    Denk niet dat je met hem verder moet gaan. Je maakt jezelf HELEMAAL kapot.
    Ik denk zelf, dat HIJ hulp moet zoeken en niet jij.

Als je meer wilt weten, ga dan praten met je huisarts.
    Of ga op internet zoeken. Je zult verrast zijn wat er allemaal staat.

Ik wens je veel sterkte en een heel mooi leven.

Margrietlezer.

3. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    29-10-2011, 08:59

Het lijkt me dat je een zeer zware periode doormaakt Lelyflower! Ik ken niemand met een borderline stoornis maar ik heb wel eens gehoord dat deze mensen inderdaad van de ene stemming in de andere overgaan. Kan me voorstellen dat een relatie met een iemand met een borderlinestoornis niet eenvoudig is. Wat ik me afvraag, heb je professionele hulp gezocht? En heeft hij hulp/medicijnen etc.?

advertentie