Meepraten in het forum? Word nu lid!

Relatie

1. Home
  2. // forum
  3. // Relatie
  4. // Waar zoek ik

Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 2550 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 01-01-2012 15:45.

1. Waar zoek ik

Afbeelding van Mapo79
    Dit onderwerp is gestart door Mapo79
    29-12-2011, 15:54

Ik ben 32 jaar en ben eigenlijk best gelukkig zo in m`n eentje.
    Maar er zijn momenten dat ik toch wel eens wat wil doen met een leuke meid, wat drinken, filmpje kijken, hapje eten of gewoon eens kletsen.
    Ik ben niet echt een kroegtijger en de meeste meiden die ik daar tegen kom zie ik er elke keer en ik ben zelf niet zo`n kroegtijger en zoek dus eigenlijk ook niet een meid die er wel regelmatig zit.
    Werk in een mannenwereld en de vrouwen die er werken zijn meestal al bezet of houden niet van mannen. Sporten doe ik niet, werk al hard genoeg en heb te weinig tijd voor verenigingen (wel veel gedaan maar door m`n werk kon ik vaak niet aanwezig zijn en dat vond ik zonde van de contributie en dat mensen niet op mij konden rekenen)
    Datingsite`s vind ik waardeloos, om met iemand die leuk is wat berichten te versturen moet je dik betalen en er zitten ook heel wat profielen tussen van oplichters.

Ik ben dus niet echt hard op zoek naar een relatie maar heb geen idee waar ik de meiden zou moeten zoeken om toch eens in contact te komen met iemand.
    Toen dacht ik vanmiddag in eens, laat ik het hier eens vragen.

Heel verhaal maar als iemand nog een goed idee heeft ?

1. Ik lees niet het woord vrouw, maar meid en meiden.........en bij mij rijzen de haren omhoog!
    Ook al kom je uit een mannenwereld, dan hoef je dat nog niet uit te stralen en dat gevoel krijg ik door het lezen van je verhaal.
    Wat misschien iets voor je is, is speeddaten.
    Zo ontmoet je vele vrouwen van allerlei soorten en maten en wie weet voor jou de ware.
    Succes met het ontdekken van de wereld van de vrouw!

2. Tja, misschien komen die meiden in de kroeg normaalgesproken er ook niet, maar zitten ze er toevallig net als jij er ook komt en denken ze van jou hetzelfde... Als je de vrouwen die je wel treft geen kans geeft, dan wordt het natuurlijk nooit wat.
    Je kunt ook altijd nog proberen met iemand in de supermarkt een praatje te maken...

advertentie