Relatie
Dit onderwerp heeft 33 reacties, is 17095 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 16-12-2011 07:05.
aanvuling vorig bericht (ik zit helemaal vast)
hallo allemaal,
Ik plaats maar even een aanvulling. Naar aanleiding van jullie reacties had ik besloten om door te gaan met mijn relatie.
Heb een goed gesprek gehad met mijn vriend en alles ging eigenlijk weer oke.
Maarrr ben er vorig week achter gekomen dat hij chat met een vrouw via een datingsite. heb hem ermee geconfronteerd en hij ontkende eerst (er was iemand die hem lastig viel) Toen ik met bewijs kwam gaf hij toe dat het zo was maar het was alleen maar voor de lol. Hij zou nooit daadwerkelijk afspreken zei hij.
Ik ben een paar dagen weg gegaan..omdat ik niet wist wat ik moest doen en hem ff niet wilde zien.
Ben nu weer terug en heb een gesprek met hem gehad over het waarom e.d.
Hij was compleet overstuur echt zo heb ik hem nog nooit gezien (wil me niet kwijt en huilen etc..)
Hij zocht een stukje spanning zei hij en bedoelde er niks mee.
maar de twijfels slaan mij wederom om m'n oren..
hebben jullie nog tips? heeft dit nog toekomst? graag jullie mening hierover.. want had net besloten voor mezelf dat ik met hem verder wilde..
reacties
- En ;DO,hoe is je gesprek met je [ex] vriend afgelopen?? Heb je hem nu echt aan de kant gezet?? Echt wel doen je hebt nog een heel leven voor je ; daar kom je straks als het ergste leed geleden is wel achter , en dan denk je had ik het maar eerder gedaan ;. Ik ben zelf voor mijn kinderen bij mijn man gebleven en ik kan je wel vertellen dat het een foute beslissing is geweest ; maar goed gedane zaken kun je niet meer keren ;Ik ben nu bijna 2 jaar weduwe en ik geniet nu van mijn leven ;. dus meisie even doorzetten hoor;. gr van JANITA.
- erg goed van je. het gaat erom wat je natuurlijk zelf wil. het is inderdaad veilig om in een situatie te blijven zitten waarin je zit, dit heeft iedereen daar is ook niks mis mee. Alleen op een gegeven moment moet je keuzes maken. een keuze kan ook zijn dat je bij iemand blijft. maar als dit telkens zo gaat moet je toch concluderen dat iemand gewoon niet goed voor je is. Ik denk dat het belangrijkste is dat je moet zorgen niet in zo'n situatie te komen. dit klinkt misschien makkelijk maar ik bedoel bepaalde dingen moet je gewoon niet tolereren. als je een goede zelfwaarde hebt etc zal je ook minder snel in zo'n situatie komen. Probeer nu te defineren wat je in relatie zoekt. Jij bent goed zoals je bent en je verdiend iemand die jou respecteerd en goed behandeld (met of zonder ziekte), die eerlijk is etc. als je dat neem ik aan zelf ook bent. stel je hier op in, je verdient gewoon het beste. Je krijgt wat je verdiend en je verdiend het beste!
- hallo allemaal,
ik ben inmiddels bij mijn ouders.
zijn excuus was: ik wilde met haar afspreken om te vragen waarom ze zo tussen ons aan het stoken is. (de vorige keer sprak ze mij namelijk aan erover)
vind het heel moeilijk ook al zegt mijn gevoel dat het niet klopt.
ik zit ook met mijn gezondheid neuropathie wat het dubbel zo moeilijk is want het is zo veilig om te blijven he.
bedankt voor jullie reacties - HE HE Eindelijk een goed besluit en ik hoop dat je het ook echt meent;. Want anders blijf je aan zijn lijntje lopen. gr van JAN.
- Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen!!! heel veel sterkte vooral in deze tijd....maar je bent bog jong...nog een heel leven voor je.....mannen die bedriegen...het lost niets op....vallen vaak toch weer terug in verkeerd gedrag.....gr Milau
- ik wil de even zeggen dat ik besloten heb om er een einde aan te maken met m'n vriend. Nadat ik hem ermee geconfronteerd heb is hij contact blijven houden met die vrouw. Dat begrijp ik niet helemaal. Ondanks dat hij super lief naar mij toe is klopt het voor m'n gevoel gewoon niet. Misschien een man met 2 gezichten? ondanks onze relatie van bijna 6 jaar.
Vanavond heb ik een gesprek met hem..confronteer hem met het feit dat hij nog steeds contact heeft en pak m'n spullen..daarna maar terug naar m'n ouders..geeni deee verder - heb er maar 1 woord voor puur KROKODILLENTRANEN.
- sorry hoor maar wat wil je eigenlijk horen?! Naar mijn mening weet je allang wat je zelf gaat doen. je gaat voor altijd bij hem blijven dus je hoeft ook niet te twijfelen of in tweestrijd te zitten. mensen geven je advies en dit is niet veranderd sinds de laatste keer. tenminste wat ik eerder heb gezegd geldt nog steeds. je zoekt bevestiging, dit snap ik wel, maar wat schiet je er mee op. zo blijf je aan de gang. Of je zet constructief alle punten om een rij en maakt een beslissing of je accepteerd dat je voor vastigheid gaat. dit is moeilijk dat begrijp ik, maar je maakt het jezelf wel zo nog moeilijker . ennuh aanmelden op een datingsite is niet normaal, maar dat is mijn mening. Alleen jij kan bepalen wat je te ver vindt gaan.Het voorgaande is goed bedoeld. je kan alleen niet aan mensen die je proberen te helpen nogmaals hun mening vragen als je zelf toch al weet wat je gaat doen. we kennen de situatie niet alleen jij kan hier bepalen. doe dat dan ook en neem je verantwoordelijkheid je doet jezelf tekort!!