Relatie
- Home
- // forum
- // Relatie
- // raad gevraagd
Dit onderwerp heeft 11 reacties, is 7676 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-03-2012 08:28.
raad gevraagd
Ik lig in scheiding omdat ik mijn man verleden jaar heb betrapt met een andere vrouw , daarna is hij 2 weken weggeweest en toen terug gekomen, We hebben daarna tot 4 mei wekelijks ruzie gehad en op 5 mei was hij opnieuw vertrokken om met haar te gaan samenwonen.
Ik heb erg veel verdriet en pijn gehad . Verleden maand waren we eigenlijk 12 en 1/2 jaar getrouwd.,maar hij was met haar en ik had de scheiding al aangevraagd.
Half juni heb ik iemand die we beiden al jaren oppervlakkig kenden beter leren kennen en vlinders in mijn buik gekregen van hem. Ik vind hem erg leuk en ben meer voor hem gaan voelen dan ik eigenlijk wilde. Wat hij voor mij voelt is niet echt duidelijk. voor mij.
Ik ben steeds erg blij als ik hem zie,maar hij komt pas rond 22.00 en gaat de volgende ochtend om 07.00 naar zijn werk en dan zie ik hem dagen niet . Hij belt om de dag even [ wel rond middernacht.] en stuurt af en toe een smsje met de tekst die begint met Hey schoonheid of goedemiddag lekker stuk..En ja dan ben ik weer helemaal verkocht.Ook hij heeft een bagagerekje wat betreft zijn verleden en heeft een muur om zich heen gebouwd zegt hij. De laatste weken werdt hij ook lastig gevallen door vervelende smsjes en ook mij bereikten ze .
Ik wil er nog bij zeggen dat hij een stuk jonger is dan ik ,alleen merk je dat niet in ons samenzijn en niemand weet dat wij samen iets hebben.
Nu zijn mijn bijna ex en zijn vriendin uit elkaar en woont hij bij zijn ouders op zolder en heeft hij spijt van wat hij me heeft aangedaan. Hij wil met mij in relatietherapie om alles op te lossen en wil bewijzen dat hij me waard is om hem terug te nemen. Maar ik weet dus niet wat ik wil. wat ik wel weet is dat ik een eigen huisje wil en iemand die 100% voor mij wil gaan.
- Goedemorgen bedrogen.
Als je eigen huwelijk (relatie) over is .
is het heel fijn als iemand lief voor je is .
maar is hij het ? om mee door te gaan
wens je wel heel veel sterkte
liefs simone - Je ex moet je loslaten. Als hij eenmaal is vreemdgegaan doet hij het toch weer, ik spreek uit ervaring. Je nieuwe liefde kan je ook beter loslaten. Iemand die pas om 22.00 uur beschikbaar is, daar zit iets achter. Ik zou het niet vertrouwen.
Succes met het verwerken van e.e.a. Dit kost gewoon tijd. - Mijn exman had ook een ander waar hij mee verder wilde. Toen ik zei dat hij dan weg moest gaan bedacht hij zich. Ik wilde een poosje apart wonen, want dit hakte er behoorlijk in. Hij wilde dit niet, of alles of niks.
Ook voor jou geldt, wil hij terug naar jou omdat hij erg veel van je houdt of mist hij het vertrouwde?? Probeer hier een antwoord op te vinden. Daarnaast moet je heel goed naar jezelf luisteren en de tijd voor jezelf nemen. Sterkte. - Ik denk dat je nu bijzonder kwetsbaar bent, de nieuwe vriend blijkt in de praktijk meestal een opstapje te zijn naar een serieuzere relatie.
Denk goed na wat wil je en wat kan je handelen. Ik ben het met rozijntjes eens, ga eerst eens helemaal op je zelf wonen en kijk rustig wat je werkelijk wil![[8-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-43.gif)
- en hoe is het nou ?
waar heb je voor gekozen? - lees je verhaal eens goed na die mannen zijn geen van tweeen te vertrouwen.. Als je bijna ex zo makkelijk aan een relatie kan beginnen binnen zijn huwelijk kan hij dat een volgende keer weer. en die zogenaamde vriend kiest te vaak eieren voor zijn geld. Neem een relatie met iemand die er altijd voor je is. Waarom moet het trouwens zo snel? laat de scheiding van je huwelijk betijen. Weten de mensen dat je ex een ander had zo nee dan ben jij de kwade vooral omdat hij nu bij zijn ouders woont. En omdat jij al zo snel een ander had. Geloof me de mensen geloven wat ze zien en niet wat eer achter de voordeur gebeurt.
- hallo bedrogen
ik zou met mijn ex rustig praten en zeggen dat het voor hem afgelopen is, dat is lekker makkelijk, eerst naar de een, gaat het niet, weer terug naar de ander.
nee zo werkt het niet, veel te makkelijk voor hem.
en als je er zelf behoefte aan hebt, probeer dan met de nieuwe nachtwacht
iets op te bouwen, kijk iedereen heeft problemen als je een relatie achter de rug hebt, probeer dat achter je te laten, en kijk vooruit, en geniet, het leven is al zo kort.
ik heb wat dat betreft een moeilijk leven achter de rug, maar ben best wel weer gelukkig op mijn manier.
groetjes wijze uil.quote:rozijntjes schreef op 05 augustus 2011 @ 19:53:
Wat voor raad wil je? Ik zou een poosje op mezelf gaan wonen. Ook niet hals over de kop met een nieuwe relatie beginnen. - Hallo mevrouw.
Eigenlijk weet u zelf wel beter. Lees alleen de toon van uw eigen brief. Wat nou bellen rond middernacht? Komen rond 22 uur en vertrekken om 7 uur? Bent u gevoelsmatig al klaar met uw vorige relatie?
Mijns inziens bent u nog druk genoeg met uzelf. Ziet u het zitten andermans problemen (bagagerek en opgebouwde muren?) op te lossen? Of leid dat de gedachten van uw eige problemen af? Veel sterkte gewenst. - Mijn bijna ex is begin 40 . mijn nieuwe vriend is iets jonger ,maar erg lief en eerlijk. Hij werkt hard en is inderdaad echt vrijgezel. en wat betreft die smsjes ? we vermoeden wie het is ,maar kunnen het niet met zekerheid zeggen. Mijn telefoonnummer is algemeen bekend, daardoor weten ze mijn nummer ook. De smsjes beginnen op stalken te lijken,want ze geven aan telkens te weten waar en wanneer hij ergens is .bedrogen wijzigde dit bericht op 07-08-2011 11:53 met 0%
- Ik ben het deels met Rozijntjes eens. Eerst je eigen leven op de rit krijgen; een nieuwe relatie en vlinders overkomt je. Ik kan niet inschatten hoe oud je bijna-ex is, neigt een beetje naar mid-life perikelen. Is die nieuwe vriend eigenlijk single? Zo te lezen, weet je niets van hem. En dan dat bellen rond middernacht, een paar dagen niet zien. Als hij een vervelende sms krijgt, hoe kan jij die ook krijgen. Dat kan toch alleen als een ander toegang tot zijn mobiel heeft en op die manier jouw nummer heeft?
- Wat voor raad wil je? Ik zou een poosje op mezelf gaan wonen. Ook niet hals over de kop met een nieuwe relatie beginnen.